Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - DINLI 700 CENTHOR
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 15.06.2024 19:38



Odpowiedz  [ 822 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 55  Następna
DINLI 700 CENTHOR 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2009 05:09
Posty: 175
Miejscowość: Świętochłowice
Quad: Honda 350 Rancher >>> CENTHOR_700
PostWysłany: 29.06.2010 04:38 
Re: DINLI 700 CENTHOR
mi teraz zaczynają sypać przy 1700km a powiedz mi jeszcze pasek wymieniałeś już ? ;) bo nie wiem przy jakim przebiegu czas wymieniać, w manualu pisze tylko że pasek wymienia się gdy się z użyje ;p

_________________
Gdy śniega jest po pas, jada prosto w las. Z nieba lecą wciąż bałwany, poślizg będzie murowany! Ręka z gazu !? ani razu ! Jada bokiem między krzokiem, drzewa mijom niczym strzała!


 
Profil
Awatar użytkownika
PostWysłany: 29.06.2010 13:56 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Witam kolegów widze ze w moim dinliaku mam wyciek oleju z mostu tylnego z przedniej części od strony wału a mam przejechane dopiero 750km czy miał już ktoś taki problem jak tak to dajcie znac i jaki ewentualnie jest nr zimeringu od strony wału i posprawdzajcie sobie czy macie tam olej,to jest osobny olej . Są 2wa wlewy oleju w tylnym moscie sprawdzcie sobie ten wprzedniej części mostu od strony chamulca ręcznego .Ja tam miałem sucho zero oleju .Niewiem czy nawet w serwisach wiedzą ze tam też jest olej,no i jeszcze zaswieca mi się Ciśnienie oleju to tyle narazie pozdrawiam Darek.


 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 29.06.2010 18:56 
Re: DINLI 700 CENTHOR
seba pasek był ok jak kilka dni temu sprawdzałem, są dość odporne

darecki mi się zaświeca jak dam ostro kilka minut, podciągnij obroty na 1400/1450 powinno być ok, problem znany a co do oleju to nie wiem o który wlew ci chodzi, zerkne w manuala to pomyślę

-- dodano 29.06.2010 18:56 --

od kierowcy po lewej są dwie śruby mniejsze , od prawej jedna duża
te z lewej to spust i kontrola poziomu a ta z prawej do dolewki

o nie ci chodzi?

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Awatar użytkownika
PostWysłany: 29.06.2010 21:07 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Witaj kolego ten wlew oleju jest jak patrzysz od lewego tylnego koła na zacisk chamulca recznego to na górnej wysokosci zacisku jest śróba na imbusa i tam się wlewa olej a pod dołem jest spust .Ta śruba jest słabo widoczna trzeba się dobrze przypatrzec jest taka złotawa i na imbusa najlepiej zdjąć koło i wsadzić głowe w nadkole, lepiej sobie to sprawdz pozdrawiam.


 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 29.06.2010 21:40 
Re: DINLI 700 CENTHOR
możesz zaznaczyć którą masz na myśli ?

Image

Uploaded with ImageShack.us

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2009 05:09
Posty: 175
Miejscowość: Świętochłowice
Quad: Honda 350 Rancher >>> CENTHOR_700
PostWysłany: 30.06.2010 04:50 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Darecki: nie martw się ja też mam problem z kontrolką ciśnienia oleju, tzn migotaniem, to wada fabryczna. Przejechałem na tym problemie już 800km, i nic z tego nie wynikło :). Migotanie pojawia się przy bardzo rozgrzanym silniku, i gdy silnik pracuje na luźnych obrotach, gdy dodajesz gazu to znika problem.

Derhund: dobrze że paski są wytrzymałe ;p a ile kg próbowałeś już uciągnąć ? tzn z przymusu, wiadomo nie katujemy maszyn ;p. Ja na razie ciągłem 600 kg buggy z terenu bo się zalał. A co do torby na przodzie to faktycznie dałem na tył i inna jazda ;p

_________________
Gdy śniega jest po pas, jada prosto w las. Z nieba lecą wciąż bałwany, poślizg będzie murowany! Ręka z gazu !? ani razu ! Jada bokiem między krzokiem, drzewa mijom niczym strzała!


 
Profil
Awatar użytkownika
PostWysłany: 30.06.2010 08:10 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Witajcie koledzy na wstepie muszę się przyznac ze nie umiiem tutaj wstawiac zdjec musi mnie syn nauczyc jak to się tu robi. :lol: .derhund opisze Ci to dokładnie a jak się naucze wstawiac zdjecia to pokaze. Odkrec tylne prawe koło wsadz głowe w nadkole i zobaczysz zacisk chamulcowy od ręcznego, na górnej części zacisku kierujac wzrok w prawa strone zobaczysz śróbe imbusową w górnej częsci odlewu mostu.Imbusa musisz mieć krótkiego bo musiałbyś zdemontować cały zacisk recznego i tam się wlewa olej.Mysle ze teraz zobaczysz no ale koło musisz ściągnąć. A co do migajacego cisnienia to Seba mam to samo te same objawy a obroty silnika mam ustawione na 1300a1400wiec sa takie jak maja być ,wieczorkami siedze na necie jak co jestem pod nr tel lub gg pozdrawiam.


 
Awatar użytkownika
PostWysłany: 30.06.2010 13:18 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Przeglądając manuala są dwa zdjęcia tylnego mostu gdzie ładnie obrazowo jest pokazane wymianę oleju zaznaczone są korki spustu ,kontroli i do uzupełnienia. Poświęcając chwilkę przy quadzie faktycznie przy zacisku jest drugi korek na imbus ;wlew" u samej góry patrząc od czoła ,spustowy jest na samym dole można spokojnie sprawdzić ręką namacalnie :) :) na kluczyk, nie mogę tylko zlokalizować korka kontrolnego od poziomu oleju :mysli:


 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 30.06.2010 15:33 
Re: DINLI 700 CENTHOR
no właśnie mam ten sam problem i ile tego oleju tam wlać?

może w jakiejś firmówce japońskiej jest takie podobne rozwiązanie ?

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Awatar użytkownika
PostWysłany: 27.07.2010 14:26 
Re: DINLI 700 CENTHOR
hejka nie ma korka kontrolnego wiec musi być na przelew ok 2setki ja ostatnio tak zrobiłem na przelew tylko niewiem dokładnie ile mi tam weszło jutro będę wymieniał to dam znać.

-- dodano 27.07.2010 14:26 --

witam kolegów czy wymienialiscie już sworznie wahaczy z przodu bo mam zrobione 800km i już padły i najlepsze jest to ze nie da się ich zregenerowac, dzisiaj własnie gosciu, co regeneruje gałki i sworznie powiedział mi ze nie da się ich naprawic i zeby niekupowac tych orginałów bo tak samo padną, środki maja aluminiowe i jest kicha.muszę dorobic z jakiegos auta.Chyba ze już ktoś z was już to przerobił to proszę o namiary z czego pasuje zgóry dziekuje .A znalazłem zamienniki klocków dałem temat na forum pozdrawiam .


 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 30.07.2010 12:20 
Re: DINLI 700 CENTHOR
u mnie oryginalne sworznie też padły szybko
te domówione są chyba lepsze ponieważ u mnie trzymają już prawie 4000 km
na forach niemieckich też pisali że pierwsza partia miała słabe sworznie

zawsze można się też pokusić i dorobić takowe

-- dodano 30.07.2010 12:20 --

właśnie się okazało że mam dwa do wymiany

czas szukać zamienników

dajcie znać jak ktoś znajdzie

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Awatar użytkownika
PostWysłany: 30.07.2010 15:25 
Re: DINLI 700 CENTHOR
witaj derhund nie ma co kupowac nowych orginałów bo to nic nie da ,zrobione one sa z aluminium i to podstawowy bład dlatego nie da się ich zregenerować. A kupwać na 1000km to się mija z celem ja jestem w trakcie szukania mam to wszystko rozebrane i sprawdzam ,a muszę cos zrobić bo lato minie a quad mi niechadza i jeszcze mam wyciek z mostu . Co udało mi się sprawdzic to to ze nie ma jeszcze zamienników łożysk do przodu zadna firma jeszcze nie produkuje takich tylko chiny i sa kiepskiej jakosci .muszę powiedzieć i stwierdzam ze dinli to padaka. Miałem wczesniej CF500 dominatora i naprawde nic się nie psuło zrobiłem nim 4500km.Dinli wydawał się być lepszą maszyną a jest wieksza paścią niz cf 500.Jestem zawiedziony ze kupiłem takie dziadostwo za tyle kasy.No to narzekanie nic mi nie da muszę naprawic syfa i jeżdzic dalej, jak zrobię z tymi sworzniami to dam znać co i jak. Jakby ktoś reflektował na kupno tego quada to zmiła checią go sprzedam, oczywiscie naprawionego.


 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 31.07.2010 09:50 
Re: DINLI 700 CENTHOR
co do łożysk zawsze można jakieś nadwymiarowe stoczyć (kiedyś jak jeszcze nie było tylu sklepów z łozyskami była to jedyna opcja żeby dorobic niedostępne łożyska)

a sworznie może tu ?
http://www.warkot.com.pl/quady.htm

może jakbyśmy wspólnie zamówili kilka kompletów to by się opłacało

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Awatar użytkownika
PostWysłany: 05.08.2010 07:35 
Re: DINLI 700 CENTHOR
witajcie widze ze tylko mi i derhundowi padły sworznie ciekawy jestem gdzie reszta kolegów jezdzi chyba po asfalcie bo im niepadły jeszcze sworznie .Albo niechcą się do tego przyznać a widze ze niektórzy maja już sporo przejechane bo ja dopiero 800 km i już padły dajcie znać co tam z Waszymi qudami słychać.Dzwignijcie przód i sprawdzcie czy niemacie luzów,bo przez takie luzy zle się kreci kierownicą, ciezko i ściąga na boki zycze miłego sprawdzania.


 

Rejestracja: 28.11.2008 23:27
Posty: 48
Miejscowość: Poznań/Luboń
Quad: CF500L ; XV1700 Warrior ; DINLI 700
PostWysłany: 05.08.2010 18:44 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Darecki-Tuning napisał(a):
witajcie widze ze tylko mi i derhundowi padły sworznie ciekawy jestem gdzie reszta kolegów jezdzi chyba po asfalcie bo im niepadły jeszcze sworznie .Albo niechcą się do tego przyznać a widze ze niektórzy maja już sporo przejechane bo ja dopiero 800 km i już padły dajcie znać co tam z Waszymi qudami słychać.Dzwignijcie przód i sprawdzcie czy niemacie luzów,bo przez takie luzy zle się kreci kierownicą, ciezko i ściąga na boki zycze miłego sprawdzania.


Ja mam ponad 1600km i żadnych problemów. Sprzęt chodzi bardzo dobrze.
Z typowych usterek to miałem tylko problem z kontrolkami napędów, ale szybko go rozwiązałem.
Jazda raczej rekreacyjna bez topienia itp, ale częste szaleństwa po szutrach (szybkie) dla odstresowania :).
Mój quad ma na tabliczce na baku (pod siedzeniem) datę produkcji - maj 2009. Myślę że niektóre typowe usterki byłby usuwane w kolejnych seriach produkcyjnych.


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 822 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 55  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.