Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Inca Yeti 700
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 18.04.2024 18:07



Odpowiedz  [ 977 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 66  Następna
Inca Yeti 700 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.04.2008 15:44
Posty: 70
Miejscowość: ONA
Quad: INCA Truck UTV 4x4 , linhai 2x4
PostWysłany: 04.04.2012 11:22 
Re: Inca Yeti 700
chce założyć jakieś fajne oponki do błotka jakie macie i polecacie bo na moich poległem , rozmiarowo jakie będą lepsze 25 czy 26 ?
No i druga sprawa chce skonstruować snookera tylko jeszcze nie wiem jak i z czego. mudmarker
czego używasz do uszczelnienia kostek elektrycznych ? chciałbym przejrzeć i uszczelnić gdzie się da bo chce go utopić najbardziej jak się da :uśmiech:


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2009 19:06
Posty: 1552
Miejscowość: Olsztyn
Quad: G550
Poprzednie quady: Inca Yeti 700
PostWysłany: 04.04.2012 12:23 
Re: Inca Yeti 700
Krzysiiek, jak dotąd najlepsze jakie miałem to Sedona MudRebel - lekkie tanie i poważnie kręcą błoto :D , jedyny warty rozmiar to 26

co do snorkli to nie jest to łatwy temat, przeważnie przeróbki szybko tracą szczelność - praktycznie raz w miesiącu trzebaby wszystko zdjąć i na nowo uszczelnić

z elektryką jako tako robić nic nie trzeba jednak aby instalacja nie korodowała należy ją zabezpieczyć wazeliną techniczną, ja używam smaru CRC Super Adhesive Grease , nr. kat. CRC 10704

przy głębokich przejazdach wskazane jest przeprowadzenie dokładnego przeglądu instalacji elektrycznej i sprawdzenie szczelności snorkli chociaż raz w roku przed nadejściem dużych mrozów!

_________________
Na quadzie - Mudmarker , na motocyklu - Fabiq :)
MotoBracia Off-Road Team , MotoBracia.pl


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.04.2008 15:44
Posty: 70
Miejscowość: ONA
Quad: INCA Truck UTV 4x4 , linhai 2x4
PostWysłany: 04.04.2012 14:03 
Re: Inca Yeti 700
Jak w normalnym quadzie nie ma problemu, ja chce snookera wyprowadzić do tyłu na dach żeby nie przeszkadzał a wlot powietrza ciągnie do przodu musiałbym zrobić jakiegoś zawijasa , jaki materiał użyć żeby nie przepalić na silniku od gorączki no i końcówka jakiś filtr stożkowy czy coo .... bo już nie mam pojęcia


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.10.2009 12:25
Posty: 522
Miejscowość: Suwałki
Quad: planowany na sierpień 2014
Poprzednie quady: niezawodny Kymco MXU 400
PostWysłany: 04.04.2012 14:08 
Re: Inca Yeti 700
Jeśli chodzi o snorkle i ich szczelność, myślę, że ważny jest tu materiał, z którego są zrobione. Chociaż w moim przypadku, a przeróbek snorkli miałem chyba ze cztery (poprawiałem wysokość i estetykę): viewtopic.php?f=16&t=36138,
nigdy nie wymagały poprawy szczelności. Dlatego trochę się dziwię mudmarker, że w tym układzie może wystąpić nieszczelność. Należało tylko zrobić wszystko dokładnie przy zakładaniu i zaciskaniu opasek. Mam filtr powietrza nad przednim, prawym kołem :szok: tak jest oryginalnie w Kymco 400'tkach, więc szczelność układu jest "sprawdzana" na bieżąco w terenie - i nawet "tam" nie zaglądam, ma być szczelnie i koniec.

_________________
ATV Suwałki - filmy


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2009 19:06
Posty: 1552
Miejscowość: Olsztyn
Quad: G550
Poprzednie quady: Inca Yeti 700
PostWysłany: 04.04.2012 15:28 
Re: Inca Yeti 700
w przypadku 700setki problem jest przy wyprowadzeniu dolotu z filtra powietrza - średnica rury od początku do końca musi oscylować w granicy 80 mm aby silnik się nie dusił a miejsca na quadzie jest bardzo niewiele, w związku z czym trzeba zastosować połączenie elastyczne i bardzo giętkie, wszystko to po zmontowaniu jest dość zdrowo ponaciągane i z czasem poruszając się w terenie traci szczelność

do zrobienia dolotu można użyć elementów dolotowych od samochodów : http://www.toptuner.pl/?producer_filter=0 , a samą rurę elastyczną wykorzystać z oferty firmy http://www.tubes-international.pl/ , http://www.tubes-international.pl/weze_ ... cyjne.html , należy użyć węża odpornego na ścieranie w przypadku przeprowadzenia w pobliżu silnika owinąć folia lub taśmą termoizolacyjną

W moim przypadku dolot przechodzi przy silniku gdzie mocno dociska go osłona do cylindra - owinięty taśmą termo nie ulega przypaleniom

Jeśli chodzi o dodatkowe odpowietrzenia to kluczową sprawą okazuje się uszczelnienie gaźnika - może nawet nie tyle samego gaźnika co wszystkich do niego podłączonych elementów jak linka gazu i ssania. Ważne jest przerobienie wylotu gaźnika gdzie spuszcza się z niego paliwo, w komorze pływakowej - w yamasze znajduje się w tym miejscu zaworek jednokierunkowy w Inca w ogóle go nie ma, dlatego należy odpowiednio przerobić wężyk spuszczający - jak się okazało podczas testów wodnych woda do gaźnika wlewa się przez śrubkę spustową nawet jeśli jest zakręcona

kolejnym krokiem jest uszczelnienie obudowy skrzyni pasowej - należy zdjąć obudowę z silnika i dokładnie uszczelnić masą uszczelniającą, również śruby zamykające obudowe

_________________
Na quadzie - Mudmarker , na motocyklu - Fabiq :)
MotoBracia Off-Road Team , MotoBracia.pl


 
Profil WWW

Rejestracja: 07.12.2011 19:54
Posty: 114
PostWysłany: 05.04.2012 15:57 
Re: Inca Yeti 700
uszczelnienie

Jeżeli chcecie uszczelnienia na stałe to proponuje zrobić to klejem do szyb (jest odporny na warunki atmosferyczne i zmienne temperatury)

Do uszczelniania elementów do których trzeba mieć dostęp polecam użyć uszczelniacza do szyb który tworzy powłokę wodoodporną ale nie zastyga do formy stałej

Wszelkiego rodzaju silikony i inne wynalazki nie mają polotu do tych produktów jeżeli chodzi o trwałość w ich zastosowaniu!


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.04.2008 15:44
Posty: 70
Miejscowość: ONA
Quad: INCA Truck UTV 4x4 , linhai 2x4
PostWysłany: 05.04.2012 18:46 
Re: Inca Yeti 700
czyli robiąc snookera trza by też zrobić odpowietrzenie silnika i skrzyni ? druga sprawa jaki rozstaw śrub na feldze ma inca ? zastanawiam się czy nie dokupić drugiego kompletu felg , tak na wszelki wypadek


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2009 19:06
Posty: 1552
Miejscowość: Olsztyn
Quad: G550
Poprzednie quady: Inca Yeti 700
PostWysłany: 05.04.2012 20:24 
Re: Inca Yeti 700
rozstaw śrub to 4x110

co do klejenia snorkli to nie do końca jest to dobre rozwiązanie bo w razie poważnej wpadki będzie ciężko ze spuszczeniem wody i odzyskaniem sprawności w terenie

_________________
Na quadzie - Mudmarker , na motocyklu - Fabiq :)
MotoBracia Off-Road Team , MotoBracia.pl


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.04.2008 15:44
Posty: 70
Miejscowość: ONA
Quad: INCA Truck UTV 4x4 , linhai 2x4
PostWysłany: 06.04.2012 23:39 
Re: Inca Yeti 700
a co myślicie o oponach MAXXIS ZILLA 26 mam w dobrej cenie praktycznie w tej co Sedona MudRebel, a wiem że zille są droższe.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2009 19:06
Posty: 1552
Miejscowość: Olsztyn
Quad: G550
Poprzednie quady: Inca Yeti 700
PostWysłany: 07.04.2012 05:45 
Re: Inca Yeti 700
Zilla ma bardzo dobra opinię, nigdy nie miałem, jednak z moich obserwacji wynika że bieżnik jest za rzadki a protektor za wysoki - efekt jest taki że opona jest bardzo kopna

poza tym nie nadaje się do ciężkiego pojazdu jak UTV po jednym sezonie nie będzie już bieżnika, opona ta jest bardzo podatna na uszkodzenia

_________________
Na quadzie - Mudmarker , na motocyklu - Fabiq :)
MotoBracia Off-Road Team , MotoBracia.pl


 
Profil WWW
Awatar użytkownika
Zbanowany

Rejestracja: 11.12.2011 12:01
Posty: 139
Miejscowość: RZESZOW- NOWA WIEŚ
Quad: Yamaha Grizzly 700
Poprzednie quady: INCA YETI 700
PostWysłany: 07.04.2012 09:52 
Re: Inca Yeti 700
Nie myślałeś o BIG HORNACH . ?? Ja mam kupione ZILLE ale na zimę .
Do twojego to raczej coś mniej scierającego się .
Nie myślałes żeby zostać przy orginalnych ??

-- dodano 07 Kwi 2012 09:52 --

PANOWIE ŻYCZĘ WSZYSTKIM SPOKOJNYCH I WESOŁYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH .

_________________
SQUAD RZESZÓW TEAM


Ostatnio zmieniony przez bolek1983, 07.04.2012 09:52, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil ICQ Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.04.2008 15:44
Posty: 70
Miejscowość: ONA
Quad: INCA Truck UTV 4x4 , linhai 2x4
PostWysłany: 07.04.2012 12:28 
Re: Inca Yeti 700
a mud rebele dobrze się będą spisywały ? big hornów nie kupuje bo za drogie , na opony mam przeznaczone 1300 - 1400 zł wiec


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2009 19:06
Posty: 1552
Miejscowość: Olsztyn
Quad: G550
Poprzednie quady: Inca Yeti 700
PostWysłany: 07.04.2012 14:46 
Re: Inca Yeti 700
RIP SAW byłby chyba najlepszy ale nie wiem czy 500cetka je pociągnie, MudRebel bardzo ładnie robią i są trudne do uszkodzenia jednak dość szybko się ścierają, zważając na wage twojego pojazdu mogą po roku wymagać wymiany

jak dotąd najlepiej jeździło mi się na MudRebel'ach, jak tylko będę dysponował odpowiednia kwotą to znów je kupuje jako podstawowe gumy

zaleta - są tanie

_________________
Na quadzie - Mudmarker , na motocyklu - Fabiq :)
MotoBracia Off-Road Team , MotoBracia.pl


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.04.2008 15:44
Posty: 70
Miejscowość: ONA
Quad: INCA Truck UTV 4x4 , linhai 2x4
PostWysłany: 07.04.2012 16:14 
Re: Inca Yeti 700
oryginalne to Wanda Master AT 25 sądząc po ich stanie to są oryginalne z2009 roku bieżnik ma jakiś 1 cm po środku a po bokach z 1,5 cm . Patrze teraz na wandy , to głównie są to kopie zilly, big hornów , itp mud. te które Ty mi polecasz mogę mieć za 1200 z przesyłka i są to 26 . Szczerze to poległem i sam już nie wiem co brać . opony dla mnie muszą być na 40 % asfaltowe, 20 % drogi polne i 40% błoto, bagno. Nie używam quada co dziennie bo nie mam czasu głownie są to soboty i niedziele i dni wolne . Więc tak szybko mi się opona nie zetrze. No i pytanie czy na pewno 26 rozmiar czy nie lepiej zostać przy 25 jest to nie wielka różnica chyba :mysli:


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 07.12.2011 19:54
Posty: 114
PostWysłany: 07.04.2012 19:02 
Re: Inca Yeti 700
Krzysiiek
Ja osobiście zostałbym przy standardowym rozmiarze 25
W standardzie masz oponę wzór Wanda Master, bieżnik typowo terenowy, ryją nawet przy spokojnej jeździe, na ulicy kiepsko się spisują gdyż bieżnik nie ma ciągłości i trzepie na twardym podłożu!
Sedona Mud Rebel mają dość ciekawy bieżnik na pewno komfort w prowadzeniu dużo lepszy niż na Wandzie Master.

-- dodano 07.04.2012 19:02 --

Znalazłem komplet opon Sedona Mud Rebel 25" 25x8x12 25x10x12 za 1100zł. :D


Ostatnio zmieniony przez symek1983, 07.04.2012 19:02, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 977 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 66  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.