Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Inca Yeti 700
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 21:51



Odpowiedz  [ 977 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 66  Następna
Inca Yeti 700 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.07.2009 09:36
Posty: 86
Miejscowość: Poznań-Piątkowo
Quad: KEEWAY-GTX 300 4x4
PostWysłany: 22.08.2010 21:04 
Re: Inca Yeti 700
Witam ja mam wielki dylemat czy kupić yeti 500 lub cf500 czy jednak yeti 700 z tego co widze ostro dałeś popalić :^^D: , bo z kasą krucho a na japonca nie stać mam nadzieje że będzie cool . A w tam tej to po wymianie kasy poszło pewnie sporo ? :D Mam jeszcze pytanko a serwisy to gdzie są tam gdzie kupisz gada czy intercars ma jakieś swoje.

-- dodano 22.08.2010 22:04 --

Piękna ta bestja coraz bardziej mi się podoba :>

_________________
Filmy by waski1979

Zaskrybuj mnie :)


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2009 19:06
Posty: 1552
Miejscowość: Olsztyn
Quad: G550
Poprzednie quady: Inca Yeti 700
PostWysłany: 24.08.2010 07:19 
Re: Inca Yeti 700
nowa wyglada lepiej ale to ta sama konstrukcja , chociaz ma kilka poprawek i jezdzi się na niej przyjemniej,

poprawiono hamulce
znacznie lepiej przemyslane plastyki - jezdzilem już w terenie i jeszcze nic nie popsulem
kanapa jest wygodniejsza
glowne podzespoly elektryczne sa w lepszym miejscu
lampy nie łapią wody - są szczelne
zmienili kat ustawienia kokpitu - zegar jest bardziej czytelny nawet w sloncu
przedni bagaznik jest mniejszy
ma trochę krocej wysuniety przod co poprawia wlasnosci terenowe
mocowanie Wyciągarki jest zupelnie inne

silnik, zawieszenie i napędy jest to samo

Image

majac doswiadczenie z poprzednia wersja zrezygnowalem z ciezkich opon i dystansow na przedniej osi, mam nadzieje ze dzięki temu zawieszenie i napędy dluzej pochodza

narazie jeszcze Sprzęt się dociera wiec jest przyblokowany i nie testowalem predkosci maxymalnej, ale jeszcze weekend i będzie można odblokowac, jak narazie 300 km zrobione i wszystko wyglada dobrze, wody się nie boi chociaz mialem problem z nieudolnie poprowadzonym wezykiem odpowietrzajacym - przy skladaniu przycisnalem go zbiornikiem a jak się jeszcze nagrzal to się skleil i nie puszczal powietrza do gaznika

Image

-- dodano 24.08.2010 07:19 --

waski1979, serwisy robisz w kazdym pkt. gdzie jest umowa dealerska wiec w sumie wszedzie tam gdzie sprzedawane sa pojazdy Inca. Nie ma znaczenia gdzie to kupiles.

_________________
Na quadzie - Mudmarker , na motocyklu - Fabiq :)
MotoBracia Off-Road Team , MotoBracia.pl


 
Profil WWW

Rejestracja: 04.08.2008 16:20
Posty: 3
Miejscowość: Szczecin
Quad: chinol ale własnie nie wiem jak się nazywa ;-)
PostWysłany: 24.08.2010 10:19 
Re: Inca Yeti 700
Genialny opis!!!! ;-)

-- dodano 24.08.2010 10:19 --

Genialny opis!!!! ;-)

_________________
Wojtek


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2009 19:06
Posty: 1552
Miejscowość: Olsztyn
Quad: G550
Poprzednie quady: Inca Yeti 700
PostWysłany: 24.08.2010 22:43 
Re: Inca Yeti 700
Teraz dla wszystkich kilka podpowiedzi co nalezy w nowej ince na starcie zrobic a co pozniej może uchronic przed klopotliwa naprawa.

1. Olej w silniku - fabrycznie jest zalany mineralny olej na dotarcie i to jest jak najbardziej OK, jednak nalezy po pierwsze sprawdzic ilosc oleju - u mnie bylo 400 ml za duzo, co objawilo się wywaleniem oleju przez odme do filtra powietrza

2. W podestach nalezy wywiercic dodatkowe otwory przez ktore będzie splywac woda i drobne smieci

3. Nalezy przesmarowac tylne tuleje wahaczy gdyz nie ma w nich fabrycznie smaru, to jedyne miejsce gdzie trzeba uzyc co jakis czas smarownicy

4. Zdjac kola przednie i sprawdzic czy oslony blaszane tarcz hamulcowych sa przykrecone - u mnie jedna nie byla

5. Sprawdzic czy wszystkie odpowietrzenia ukladu hamulcowego maja zalozone gumowe zaslepki

6. Uzyc wazeliny technicznej do zabezpieczenia najbardziej narazonych na dzialanie wody zlaczach elektrycznych - szczegolnie regulatora napiecia i przedniego napędu

7. wydlubac podzespoly elektryczne i sprawdzic czy sa dobrze podpiete - w mojej wersji slabo siedziala jedna z kostek komputera co sprawialo ze od wibracji quad gasl

8. Sprawdzic czy instalacja elektryczna oraz gumowe wezyki znajduja się w swoich prowadzeniach i czy sa drozne - moga być zacisniete przez np. plastyk oslony itp. szczegolnie odpowietrzenia mostow i wezyki zbiornika wyrownawczego plynu chlodzacego

9. System oczyszczania spalin - nalezy usunac, nie jest on w ogóle potrzebny i nie wplywa w zaden sposob na osiagi silnika, jest potrzebny do wymagan homologacji a w terenie przeszkadza bo to przez ten uklad pierwsza woda wejdzie w cylinder. Dodatkowo powoduje problemy podczas jazdy z zanurzonym koncem wydechu.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

10. aby zdjac zbiornik nalezy wywiercic dwa dodatkowe otwory w przednim plastyku nadwozia aby dojsc do srub mocujacych

Image

11. nalezy dodatkowo uszczelnic wejscie wezyka odpowietrzenia membrany gaznika do krucca dolotowego

Image
Image

12. nalezy wyprowadzic odpowietrzenie komory plywakowej gaznika ponad poziom gaznika
( tu strzelilem gafe z zagietym wezykiem )

Image
Image
Image
Image

13. po podlaczeniu akumulatora nalezy sprawdzic czy swiatla dzialaja prawidlowo

Oprocz tego do swojej maszyny dolozylem kilka rzeczy :

Wyciagarke DragonWinch 3500, bardzo dobrym miejscem na umieszczenie kontraktonu znajdziecie pod przednia atrapa i bagaznikiem, mysle ze jest to znacznie lepsze miejsce niz pod kanapa z tylu gdyz przod rzadziej idzie pod wode, w glebokiej wodzie stawiamy quada na tylne kola a wtedy z tylu pod siedzeniem będzie woda z czasem też w kontraktonie który będzie korodowal i przestanie dzialac, do podlaczenia sterowania Wyciągarki na kierownicy jest specjalnie wyprowadzony przewod z oryginalnej instalacji który znajdziecie z tylu zaraz kolo komputera, dziala on tylko po przekreceniu stacyjki

Image

Halogeny dalekosiezne Hella FF75 , swiatla w nowej ince sa calkiem niezle jednak zdecydowanie przyda się dodatkowe oswietlenie, do tego celu zatrudnilem reflektory dalekosiezne o przeznaczeniu off-road, prawde mowiac myslalem ze beda np. szczelne ale nie sa chociaz nie zauwazylem aby parowaly po myciu myjka cisnieniowa jak też tego aby dostawaly się do srodka zabrudzenia, szklo jest szczelne jedyny otwor w nim to mocowanie zarowki dlatego wystarczy to jedno trochę uszczelnic, w razie wodowania przepali się jedynie bezpiecznik, do sterowania uzylem podswietlanych wlacznikow i sterowania przekaznikiem, docelowo w dodatkowych lampach maja znalezc się xenony, cena takiego zestawu to 290 pln lampy + 100 pln zestaw xenonow na dwie lampy

test oswietlenia :

fabryczne swiatla mijania

Image

fabryczne swiatla drogowe

Image

same halogeny

Image

halogeny i swiatla mijania

Image

halogeny i swiatla drogowe

Image

Image

Podobnie zamontowalem swiatlo cofania do ktorego uzylem lampy roboczej znanej już wsrod quadowcow marki Wesem, sterowanie również przez przekaznik jednak wlaczane recznie oddzielnym wlacznikiem

właczniki i przekazniki

Image

Image

Dodatkowo zamontowalem oslony rak acerbis uniko ATV z duzym aluminiowym wspornikiem, zaden patyk nie zablokuje hamulca lub też oparcie o galaz

Z tylu zamontowalem dystanse kol - rozstaw srub to 4x110, z kazdej strony dorzucilem po 4,5 cm, dzięki temu quad jest stabilniejszy na trawersach, absolutnie nie zauwazylem wplywu na prowadzenie

Dolozylem felgi ITP z offsetem zdaje się 5+2 ale nie jestem pewien bo kupilem uzywki.

Oczywiscie kula haka

Fabryczne opony zamienilem na Sedona MudRebel w rozmiarach przod - 26-9r12 i tył 26-10r12 co pomoglo zwiekszyc przeswit do 32 cm przy czym opony sa bardzo lekkie , a majac przykre doswiadczenia z ciezkimi oponami uwazam to za ich duzy plus, poza tym bieznik jest bardziej agresywny i co się okazalo bardzo dobrze radzi sobie na trawersach i w umiarkowanym blocie, piachu szczegolnie dlatego ze kostka nie jest tak wysoka i nie powoduje szybkiego zawieszenia się na podlodze w razie uslizgu... ale o oponach wypowiem się w oddzielnym temacie jak już trochę na nich posmigam i będę mial porownanie do poprzednich jakie uzywalem ITP Mudlite XTR, dodatkowym atutem oponek jest ich cena w granicach 250 pln za szt

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


W quadzie oryginalne oslony - podlogi i wahaczy zamienilem na aluminiowe wlasnej roboty, nie wygladaja może zbyt estetycznie ale sprawdzaja się idealnie ograniczajac uszkodzenia, ponieważ inca ma nieco dluzsza rame to zestaw od G660 nie będzie pasowac a Inca nie oferuje fabrycznego zestawu, koszt oslon to jakies 400 pln + wlasny czas

Od dawna marzyl mi się kufer ktorego zazdroscilem moim kolegom od polarisow, którzy maja fajny kuferek akcesoryjny Polarisa. trochę rozejrzalem się na rynku aby znalezc cos podobnego , niestety wszystko co jest oferowane ma kosmiczne rozmiary zewnetrzne a slabe pojemnosci, dodatkowo w ince kanapa jest przewidziana dla dwoch osob wiec w sumie brakuje samego oparcia a nie calego siedziska jak jest to w przypadku np. G700 . Zakupilem wiec najmniejszy kufer z oferty hiszpanskiego producenta marki Shad. Kufer jest ladnie wykonany, można go zamknac na kluczyk, w zestawie jest miekkie oparcie dla pasazera, gabarytowo idelanie miesci się na bagaznik i jest od niego wezszy wiec nie będzie zaczepiac kazdej galezi w terenie. Pasazer ma teraz wygodnie. W srodku duzo miejsca, zadnych beznadziejnych przegrodek. Jest w srodku gladki. Wyskosc w sam raz, nie wystaje ponad kierownice a i w razie rolki może uratowac co nieco. Wczesniej uzywalem torby ktora porwala się niemal natychmiast, wieczne problemy z zawalonym zamkiem w blocie który nie chce się otworzyc - NIGDY WIECEJ! Kufer to kufer, zrobiony z grubego tworzywa, gorna klapa podwojna można na niej stawac. Pojemnosc 80 L, spokojnie miesci się kask otwarty jak i zamkniety, w sumie to spokojnie wchodza 3 kaski, buty, rekawice kurtka sraj tasma i najwazniejsze kanister 5L zapasowego paliwa :) Zrezygowalem z sugerowanego mocowania za pomoca paskow lub też dolaczonych uchwytow pod bagaznik ponieważ inca ma w bagazniku mocowania od atrap plastykowych, odkrecilem atrapy a w ich miejsce zamontowalem kufer. Trzyma się rewelacyjnie. Jezdzilem już z nim w terenie a bylem poczatkowo trochę sceptycznie nastawiony jednak nie mialem zadnych problemow ani na podjazdach, ani trawersach czy też przejezdzaniu w lesnej gestwinie krzakow i drzew. W blocie tymbardziej problemu nie ma... da się z nim jeździć :) caly czas.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Zalozylem też od razu podgrzewane manetki OXford ATV, sprawdzily mi się ostatnio, lepiej grzeja od japonskich Dayton, maja fajna regulacje i panel jest wodo-odporny. Poza tym sam grip nie jest zrobiony z drewna i dobrze się trzyma. można go też skrocic o cm czy też dwa przycinajac gume, jak wiadomo quadowcy z miejscem na kierownicy zawsze maja ciezko ;)

Mam nadzieje ze moj opis przyda się komus, i chce zapewnic wszystkich ze piszac go nie chce namiawiac kogokolwiek do zakupu takich rzeczy. Temat mam nadzieje uzupelniac w miare uzywania rzeczy bez owijania w bawelne, jesli cos będzie be to o tym na pewno napisze tak jak to bylo w przypadku wczesniejszego mojego quadzika.

trochę zdjec ogolnych :

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

_________________
Na quadzie - Mudmarker , na motocyklu - Fabiq :)
MotoBracia Off-Road Team , MotoBracia.pl


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.12.2008 13:25
Posty: 489
Miejscowość: Stryszawa
Quad: Honda TRX420 FE BIG BEAR 400 CC
PostWysłany: 25.08.2010 06:20 
Re: Inca Yeti 700
Fajny opis- szacunkek!

_________________
jeśli wiesz dokąd idziesz nie musisz się spieszyć
https://www.facebook.com/jarekstryszawa


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.10.2008 17:47
Posty: 675
Miejscowość: Ostróda
Quad: TRX 400 FA
PostWysłany: 25.08.2010 07:59 
Re: Inca Yeti 700
Już powinny być co najmniej 3 zielone quadziki.
Miło się czyta. Swoją drogą fajna ta maszyna :>


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 25.08.2010 14:17
Posty: 4
PostWysłany: 25.08.2010 14:50 
Re: Inca Yeti 700
martwi mnie tylko to ze z tylu jest tylko jeden hamulec. czy w modelu 2010 też jest jeden??? napisz jak sprawdza się ten samotny hebel .

-- dodano 25.08.2010 15:50 --

a no i jeszcze ile to bydle pali?? czemu ma tylko 35km??


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2009 19:06
Posty: 1552
Miejscowość: Olsztyn
Quad: G550
Poprzednie quady: Inca Yeti 700
PostWysłany: 25.08.2010 16:18 
Re: Inca Yeti 700
jak już wczesniej pisalem hamulec w nowej wersji dziala znacznie lepiej i ze zblokowaniem kol nie ma zadnego problemu, w starszym modelu nie bylo to wcale takie oczywiste, pompa jak i zacisk tu jest mocniejszy

nie mam odniesienia do innych sprzetow co do hamulcow jednak wydaje mi się ze hamulec nie dziala zle

spalanie to okolo 12 L/100 km zaleznie od terenu

moc 35 km, duzo to czy malo nie wiem, Honda 680 ma 33 koniki i jezdzi, stara inca w ktorej byl ten sam silnik co w nowej osiagala predkosc max okolo 110 km w standardowym wyposazeniu

w terenie na brak mocy nigdy nie narzekalem co innego jazda z naszymi wyscigowymi oskami jednak chyba nie do tego rodzaju jazdy ten Sprzęt zostal zrobiony

_________________
Na quadzie - Mudmarker , na motocyklu - Fabiq :)
MotoBracia Off-Road Team , MotoBracia.pl


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.08.2009 17:37
Posty: 188
Miejscowość: Wodzisław Śl (Gołkowice)
Quad: CF Moto 500 (short)
PostWysłany: 25.08.2010 17:33 
Re: Inca Yeti 700
Bardzo fajny opis. Też uważam że powinien być za to zielony quadzik.

_________________
- Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.07.2009 09:36
Posty: 86
Miejscowość: Poznań-Piątkowo
Quad: KEEWAY-GTX 300 4x4
PostWysłany: 29.08.2010 16:42 
Re: Inca Yeti 700
Masakra mam wieliki dylemat czy cf 500 czy Yeti 700 i podstawa mojej pracy pług do odśnieżania te waran mi się wydają że jakieś liche są muszę się zastanowić nad pługiem solidnym ma ktoś jakieś kontakt bo to pilna sprawa . W nowym tygodniu już będzie jakaś kasa i Yeti !!!! :kier:

_________________
Filmy by waski1979

Zaskrybuj mnie :)


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:59
Posty: 3233
Miejscowość: Drezdenko
Imię: Bartosz
Quad: KTM wkrótce
Poprzednie quady: wiele ich było :)
PostWysłany: 29.08.2010 17:07 
Re: Inca Yeti 700
Pamiętajcie, że Yeti ma napęd przenoszony paskiem i osiąga tylko 35KM, a Rincon 680 ma 33 konie, ale skrzynię bez paskową - hydrokinetyczną. Taka skrzynia oddaje zupełnie inaczej moc. Wbrew pozorom Rincon jest taki wolny.

_________________
www.soundbase.pl


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.08.2009 17:37
Posty: 188
Miejscowość: Wodzisław Śl (Gołkowice)
Quad: CF Moto 500 (short)
PostWysłany: 29.08.2010 18:26 
Re: Inca Yeti 700
mudmarker super się prezentuje ta Twoja maszyna. Wrzuć jakieś filmiki z jazd tą bestią. Dużo myślałem nad cf 500 ale chyba yeti 700 będzie lepszym wyborem. Quada chce głównie do rekreacji, wypadów z dziewczyną po okolicach i pomocy w gospodarstwie.

_________________
- Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.07.2009 09:36
Posty: 86
Miejscowość: Poznań-Piątkowo
Quad: KEEWAY-GTX 300 4x4
PostWysłany: 29.08.2010 18:39 
Re: Inca Yeti 700
A pytanko jeszcze czy w standardzie była wyciągarka czy kupiłeś dodatkowo bo pytałem u dilera i sam nie wiedział czy ta nowa 700 ma wyciągare?

_________________
Filmy by waski1979

Zaskrybuj mnie :)


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2009 19:06
Posty: 1552
Miejscowość: Olsztyn
Quad: G550
Poprzednie quady: Inca Yeti 700
PostWysłany: 12.09.2010 08:09 
Re: Inca Yeti 700
Dzis bylem sprawdzic czy quad nie ma problemow w wodzie. Utopilem go w jeziorze po linie siedzenia i silnik chodzil, nie przerywal a w instalacji elektrycznej nic nie dlubalem poza wazelina w kilku najwazniejszych polaczeniach. wyciągarka pracuje w wodzie bez problemow. Niestety do skrzyni pasowej wlala się woda przez tylne odpowietrzenie jest ono nizej wyprowadzone niz z przodu, mniej wiecej na wysokosci tlumika a tlumik byl już pod woda. W kazdym razie wiem na ile moge liczyc. Po powrocie zauwazylem ze przednie lampy trochę zaparowaly, podejrzewam ze woda dostaje się do nich w formie pary kiedy to bije z cieplego silnika.

Filmow jeszcze nie mam bo w sumie kilka razy nim jezdzilem - brak czasu. W tygodniu będę robic mu pierwszy przeglad to zloze relacje. Mysle ze odblokuje już manetke gazu i sprawdze predkosc maxymalna jaka quad może osiagnac.

Standardowo quada dostajesz golego bez osprzetu. Na zwyklych stalowych felgach i bez Wyciągarki. Inca oferuje wyciagarke Runva EWP2500 ( http://www.runvausa.com/product1.asp?id=2 ), jednak ja zamontowalem Dragona 3500 - jest szybszy, troszke mocniejszy i pobiera mniej pradu przy duzym obciazeniu. Aby zalozyc jakakolwiek wyciagarke trzeba dokupic plyte montazowa, jesli wezmie się quada z wyciągarka to plyta już jest w zestawie i pasuje pod kazda inna wyciagarke. Standardowo plyta byla przykrecona już do Wyciągarki ktora daja do quada, nie wiem czy można ja kupić osobno. Standardowa wyciągarka wyglada identycznie jak Dragon 2500 ale nie ma pilota bezprzewodowego i kontrakton jest inny. W poprzednim modelu byla inna wyciągarka MileMarker PE2.5 i sprawdzala mi się w 100% jednak byla trochę wolna.

Image

jeszcze nie wiem co zrobię z ta fabryczna wyciągarka, chyba zamontuje ja z tylu

Jesli chcesz plug to oferuja chyba za 1300 pln i jesli wyciągarka ma ci glownie sluzyc do jego obslugi to taka fabryczna w zupelnosci wystarczy. Absolutnie nie kupuj Warna zeby obslugiwac nim plug - zaraz ci się posypie a tania nie jest, lepiej kup cos tanszego comeup albo dragona, dragon ma bardzo dobry serwis w Polsce i tanio można go kupić.

-- dodano 12.09.2010 08:09 --

pierwsza wymiana oleju już zrobiona, na liczniku 500 km i jak dotad wszystko dziala pozytywnie, byl problem z swiatlem stopu ktore swiecilo się caly czas musialem podregulowac czujnik przy dzwigni noznej

powazny przeglad szykuje na 1000 km, wtedy zajrzymy gadzinie pod sukienke ;)

mam już kilka fotek "terenowych"

Image
Image
Image
Image
Image
Image

_________________
Na quadzie - Mudmarker , na motocyklu - Fabiq :)
MotoBracia Off-Road Team , MotoBracia.pl


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.02.2010 21:37
Posty: 86
Miejscowość: stockholm
Quad: DINLI 700+
PostWysłany: 04.11.2010 21:52 
Re: Inca Yeti 700
witam . a co powiecie na to to chyba ta sama firma tylko inaczej u mnie się nazywa http://www.blocket.se/blekinge/Maximum_ ... ?ca=11&w=3


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 977 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 66  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 40 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.