Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - DINLI 700 CENTHOR
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 17.04.2024 00:56



Odpowiedz  [ 822 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 55  Następna
DINLI 700 CENTHOR 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 15.12.2010 23:08
Posty: 34
Quad: DINLI EXTREME 700
PostWysłany: 17.10.2011 18:37 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Nie wiem czy czytałeś Tom 700 dział na forum ,, WARSZTAT' ,ale tam opisują zupełnie inną zasadę ustawiania zbieżności i obawiam się że jednak mają rację.Niemniej na pewno korzystnie byłoby znać parametry dotyczące konkretnie modelu DINLI co może wpłynęło by na poprawę funkcjonowania układu jezdnego (lżej chodziła by kierownica). Mam prośbę do tych którzy może mieli kłopoty z licznikiem o podjęcie wymiany poglądów na ten temat.Pozdrawiam Andrzej.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.02.2010 21:37
Posty: 86
Miejscowość: stockholm
Quad: DINLI 700+
PostWysłany: 17.10.2011 21:54 
Re: DINLI 700 CENTHOR
hej qlado-maniacy co do wskazan licznika to wystarczy mi ze wskazuje przyblizona predkosc wedlug niej wyjdze czy cos zlego się dzieje z maszyna jak Jadę na maxa (max 120km/h) jesli jest mniej to wskazuje ze cos się dzieje niekoniecznie z silnikiem np. hamulce. Moj licznik przeklamuje 9-10 % i już się przyzwyczailem w poprzednim mialem mozliwosc ustawienia przelicznika tu tego nie znalazlem , zreszta jesli zmienie opony na większe to chyba będzie ok.No wlasnie mysle ze rodzaj opony też ma znaczenie na wzkazania licznika. Wracając do tematu wariator to wszyscy sprzedaja produkt firmy http://spop.se/shop/index.php?route=pro ... urer_id=11 pierwszy model jest do firmowego rozmiaru 25 natomiast extreme do wiekszych opon traci się trochę na szybkosci tak zrozumialem z opisow :D


 
Profil Facebook Gadu-Gadu

Rejestracja: 15.12.2010 23:08
Posty: 34
Quad: DINLI EXTREME 700
PostWysłany: 17.10.2011 23:42 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Cześć Wam.Jeśli chodzi o licznik to głównie mam na myśli mankamenty we wskazaniach o których pisałem wcześniej.JA 123414 mam do Ciebie prośbę żebyś dowiedział się ( jeśli dobrze przetłumaczyły Google) i jest to zestaw tuningowy do Dinli zwiększający jego prześwit,o ile on się zwiększa i jak go się montuje - może prześlą Ci rysunki poglądowe.Ponadto o ile zwiększamy tym zestawem wagę quada.Powracając do ostatniego twojego opisu dotyczącego zestawu tuningowego wariatora to jak ,,wrzuciłem" tłumaczenie tego co jest napisane pod spodem tych dwóch zestawów to absolutnie nie wyskoczyla żadna wzmianka na temat zależności od wielkości kół quada.Więc jeżeli masz ,,bogatszy"opis to go zamieść na tym forum.Określ w przybliżeniu kiedy planujesz próby z tuningiem wariatora.Pozdrawiam Andrzej.


 
Profil

Rejestracja: 03.05.2011 17:13
Posty: 26
Quad: DINLI 800 EVO
PostWysłany: 18.10.2011 11:50 
Re: DINLI 700 CENTHOR
WITAM tak zawsze ustawiam zbeżność i nigdy nie było problemu ster chodził lekko i opon nie zbiera ale kazdy ma jakoś szkołe , robiłem geometrie w dinlim w swojej firmie na płycie do geometrii samochodów i po tym przestał myszkować po drodze wiec ja sądze ze było Ok ale jak kto woli

_________________
Tomi 800 EVO


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.02.2010 21:37
Posty: 86
Miejscowość: stockholm
Quad: DINLI 700+
PostWysłany: 18.10.2011 16:29 
Re: DINLI 700 CENTHOR
no wiec dzwonilem do firmy SPOP i powiedziano mi tak przeswit jest o 5cm wiekszy jest wykonany z aluminium lotniczego, wiec waga jest nieznaczna rysunek dostane jak montowac przy zakupie.Wariator model1 tak jak pisalem jest do standartowych opon , extrem do wiekszych i jak rozumiem ciezszych opon , nie ma strat na predkosci natomiast zwieksza się spalanie, czyli wariator puzniej wchodzi na większe obroty tak mi powiedziano w firmie. A bylbym zapomnial oni to tylko sprzedaja i nie chcieli podac producenta tajemnica handlowa . pod koniec miesiaca będę zamiawial przynajmniej wariarorkit i się zastamowie co do podniesienia wysokosci. mam do kolegow pytanie kupilem bumpers do przodu i nie moglem go zamontowac przy dolnych otworach nie mialem do czego przykrecic mam zalozona wyciagarke fabryczna i wlasnie w tym miejscu konczy się mocowanie wyglada to jakby czegos brakowalo albo zostala zmieniona konstrukcja ramy( przez fabryke) z przodu mam model 700+ wiem ze poprawiono w tym modelu skrzynie a może cos jeszcze.


 
Profil Facebook Gadu-Gadu

Rejestracja: 03.05.2011 17:13
Posty: 26
Quad: DINLI 800 EVO
PostWysłany: 18.10.2011 16:46 
Re: DINLI 700 CENTHOR
ja123414
Witam mozesz zapytać w tej firmie o taki wariator do CF Moto 600 efi dokładnie z6 czy maja bo bym też chętnie kupił

_________________
Tomi 800 EVO


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.02.2010 21:37
Posty: 86
Miejscowość: stockholm
Quad: DINLI 700+
PostWysłany: 18.10.2011 20:29 
Re: DINLI 700 CENTHOR
tomi napisali w specyfikacji ze pasuje też do z6 sa dwie wrsje normal i extrem do duzych opon , maja też oslone spodu (caly qlad) wykonane jest z 4mm lotniczgo alumunium koszt 4500koron lub tylko samych ramion za2000koron zreszta sam zobacz http://spop.se/shop/index.php?route=pro ... turer_id=9


 
Profil Facebook Gadu-Gadu

Rejestracja: 15.12.2010 23:08
Posty: 34
Quad: DINLI EXTREME 700
PostWysłany: 25.10.2011 17:58 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Cześć Wam. JA 123414 dzięki za ,, info".Powiem szczerze,że zestaw podwyższający quada dający wynik 5 cm. brzmi bardzo zachęcająco.Myślę,że mając poszerzony offset felg (np. 4+3) nie wpłynęłoby to ujemnie na stabilność quada (usytuowanie środka ciężkości).Nie mogę się doczekać TWOICH pierwszych relacji z pierwszych jazd po założeniu zestawu ,,wariatorkit".Ciekawe jakie parametry ulegną zmianie ,,na plus",a jakie ,,na minus".Jak wróci mój quad z przeglądu to postaram się zrobić zdjęcia dolnej części ramy pokazujące sposób montażu bumpera i wtedy sobie porównasz.Nie wiem czy wiecie,że u SĄSIADÓW zza wschodniej granicy jest dostępny zestaw do przeniesienia chłodnicy na przedni bagażnik tak jak montowany jest fabrycznie w Can Am -ie XMR (http://www.motor4ik.ru/product1986.html.) Pozdrawiam Andrzej.

-- dodano 22.10.2011 11:11 --

Witam serdecznie.Przygotowuję się do postawienia pojazdu na hamownię obciążeniową i w związku z tym poszukuję opon w rozmiarze 25-10/12.Mogą być z zużytym bieżnikiem (bardzo wskazane),czyli posiadające cechy opon szosowych.Koszty przesyłki pokrywam osobiście.Czytając wcześniejsze posty (z poprzednich lat) widziałem,że użytkowników DINLI 700 od pewnego momentu było znacznie więcej. Jeśli nadal nimi jesteście to zabierzcie głos na forum.Podajcie swoje przebiegi,opiszcie te ,, złe i dobre" strony naszych pojazdów.Myślę,że w wielu przypadkach będzie to pomocne aby uniknąć przykrych doświadczeń co wpłynie na przyjemniejsze użytkowanie quada i przełamie może stereotypu myślenia ,, o chinolu'.Pozdrawiam Andrzej.

-- dodano 25.10.2011 17:58 --

Witam serdecznie.Mam pytanie do kolegi Darecki-Tuning jak poradziłeś sobie z zamocowaniem felg od Forda Focusa jeżeli rozstaw otworów w tych felgach wynosi 4*108 natomiast w quadzie Dinli 4*110.Proszę o podpowiedź.Andrzej.


Ostatnio zmieniony przez awojdal 25.10.2011 17:58, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.09.2008 21:17
Posty: 14
Miejscowość: Wlkp
Quad: CF Moto 500 4x4 był - jest DINLI 700cc
PostWysłany: 27.10.2011 18:03 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Panowie szukam przegubu przedniego zewnętrznego do Dinli. Wiecie może gdzie można to kupić. W czechach i Niemczech pytałem mają tylko całe osie nie sprzedają osobno koszt około 1300 zł. Może ktoś wie gdzie to kupić lub może posiada ktoś uszkodzony przegub potrzebuje kosz i kamień ewentualnie kulki będe wdzieczny za info

Pozdrawiam


 
Profil
MOTOMIKULSKI.PL
MOTOMIKULSKI.PL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30.08.2008 11:26
Posty: 865
Miejscowość: Krosno
Quad: Suzuki-Yamaha-Honda-Polaris-Can Am-Arctic Cat
PostWysłany: 27.10.2011 18:28 
Re: DINLI 700 CENTHOR
W katalogu części producenta niestety półoś występuje jako całość . A chyba nikt jeszcze nie robi zamienników w postaci samego przegubu.

_________________
Serwis - Części - Akcesoria
Wyprawy ATV/UTV do Rumunii
Zapraszam
http: http://www.motomikulski.pl
https://www.facebook.com/motomikulski?ref=hl


 
Profil Facebook WWW

Rejestracja: 15.12.2010 23:08
Posty: 34
Quad: DINLI EXTREME 700
PostWysłany: 31.10.2011 20:20 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Witaj ja 123414. Czy jesteś już przygotowany do tuningu napędu ( przepraszam za namolność),ale nie mogę doczekać się Twoich opinii.Napisz coś o planach.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.02.2010 21:37
Posty: 86
Miejscowość: stockholm
Quad: DINLI 700+
PostWysłany: 05.11.2011 23:53 
Re: DINLI 700 CENTHOR
hej. Zamowilem i czekam na dostawe w miedzy czasie zamontowalem bumpers i zamotowalem dzis chlodnice na zewnatrz jutro tylko malowanie i podlaczenie elektryki .Dzisiaj musialem zamontowc PROWIZORYCZNE MOCOWANIE , by dojechac do domu z warsztatu , a temperatura jadac 10km na max nie przekroczyla 50 stopni wiec jest OK. W planach pare innych usprawnien ale wszystko w swoim czasie.może jutro pare zdjatek .Sory nie mam polskich liter. :lol:


 
Profil Facebook Gadu-Gadu

Rejestracja: 15.12.2010 23:08
Posty: 34
Quad: DINLI EXTREME 700
PostWysłany: 06.11.2011 17:48 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Gratulacje ja 123414. Widzę,że ,, idziesz" z modernizacjami ostro do przodu. To mi się bardzo podoba i życzę Ci wytrwałości,cierpliwości w realizacji całego projektu.Jeśli możesz to zamieszczaj dokumentację zdjęciową.Pozdrawiam Andrzej.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.02.2010 21:37
Posty: 86
Miejscowość: stockholm
Quad: DINLI 700+
PostWysłany: 06.11.2011 21:46 
Re: DINLI 700 CENTHOR
no wiec obiecane zdjecia efekt koncowyImage[*]

Image

Image

Image

materialy : kawal bachy alu 1 mm ,3m gumowej rury od chodnicy , 4 opaski zaciskowe, 4m przewodu ,1szt farba w spray ,cos do odtluszczenia blachy .Narzedzia :katowka , wiertarka , pare kluczy . Czas pracy okolo 8 godzin .Zauwazylem efekt uboczny nie wieje tak bardzo prz wiekszej predkosci. :D Zycze powodzenia


 
Profil Facebook Gadu-Gadu

Rejestracja: 15.12.2010 23:08
Posty: 34
Quad: DINLI EXTREME 700
PostWysłany: 08.11.2011 23:15 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Witam. ja 123414 nie wypada życzyć Ci teraz nic innego tylko głębokiego błota.Jak dorobisz jeszcze ,,kominy" to będziesz miał prawie ,,full wypas" , a wtedy żadna woda nie straszna.Napisz jak poradziłeś sobie z nieszczelnością tylnego mostu.Zastosowałeś powtórnie części fabryczne , czy może zamienniki wyższej jakości.Jeśli nie jest to tajemnicą to zdradź kolejne swoje zamierzenia związane z modernizacją quada.Pozdrawiam Andrzej.


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 822 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 55  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.