Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - DINLI 700 CENTHOR
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 28.04.2024 20:04



Odpowiedz  [ 822 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 55  Następna
DINLI 700 CENTHOR 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2009 05:09
Posty: 175
Miejscowość: Świętochłowice
Quad: Honda 350 Rancher >>> CENTHOR_700
PostWysłany: 01.09.2010 04:49 
Re: DINLI 700 CENTHOR
nie wiem jak inni, ale ja po ściągnięciu blokady nie regulowałem gaźnika. I śmigam tak do teraz. Sam ściągałeś blokadę ? albo inne pytanie, jaka to była blokada u ciebie ?

_________________
Gdy śniega jest po pas, jada prosto w las. Z nieba lecą wciąż bałwany, poślizg będzie murowany! Ręka z gazu !? ani razu ! Jada bokiem między krzokiem, drzewa mijom niczym strzała!


 
Profil

Rejestracja: 28.08.2010 22:37
Posty: 12
Miejscowość: GORZÓW WLKP.
Quad: Dinli 700
PostWysłany: 01.09.2010 09:12 
Re: DINLI 700 CENTHOR
strona 2 pozycja 53, blaszka z bolcem.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2009 05:09
Posty: 175
Miejscowość: Świętochłowice
Quad: Honda 350 Rancher >>> CENTHOR_700
PostWysłany: 01.09.2010 13:36 
Re: DINLI 700 CENTHOR
No to dobrze zrobiles. Dziwnie narazie jestes jedyna osoba z takimi dolegliwosciami quada ze zdjeta blokada. Trudno cokolwiek stwierdzic, a czy bolec zostal odciety na rowno z blaszka ?

_________________
Gdy śniega jest po pas, jada prosto w las. Z nieba lecą wciąż bałwany, poślizg będzie murowany! Ręka z gazu !? ani razu ! Jada bokiem między krzokiem, drzewa mijom niczym strzała!


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 01.09.2010 16:22 
Re: DINLI 700 CENTHOR
ja bym stawial na moduł

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil

Rejestracja: 28.11.2008 23:27
Posty: 48
Miejscowość: Poznań/Luboń
Quad: CF500L ; XV1700 Warrior ; DINLI 700
PostWysłany: 01.09.2010 16:49 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Jak pod obciążeniem i na jałowo kręci te same obroty to na 99% jest to ograniczenie w module CDI.

Możliwe, że było zbyt łatwo z usuwaniem blokad i dostali przykaz wzmocnienia ochrony (wymogi homologacyjne). Wygląda na to, że to najnowszy Dinli na forum.

Obym się mylił :)


 
Profil

Rejestracja: 28.08.2010 22:37
Posty: 12
Miejscowość: GORZÓW WLKP.
Quad: Dinli 700
PostWysłany: 01.09.2010 17:14 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Fakt mam go nie całe 2 tygodnie ale wyprodukowany jest w 07.2009.
Czy ktoś wie jak można odblokować ten moduł?

[Słyszałem taką wersje że w niktorych modułach wystarczy przewiercić dziurkę w odpowiednim miejscu i finał.(nie w dinli oczywiście)]

blaszka jest na równo więc wykluczam mechaniczne zblokowanie.

Czy możliwe jest że moduł się rozprogramował po odłączeniu go?
Nadmienię że cała instalacja została zakonserwowana w celu potrzeba było każdą wtyczke odpiąć na chwilke.


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 28.11.2008 23:27
Posty: 48
Miejscowość: Poznań/Luboń
Quad: CF500L ; XV1700 Warrior ; DINLI 700
PostWysłany: 01.09.2010 17:43 
Re: DINLI 700 CENTHOR
B-YAPA napisał(a):
Fakt mam go nie całe 2 tygodnie ale wyprodukowany jest w 07.2009.


Mój jest maj 2009 i nie miałem z tym problemu.

B-YAPA napisał(a):
Czy możliwe jest że moduł się rozprogramował po odłączeniu go?
Nadmienię że cała instalacja została zakonserwowana w celu potrzeba było każdą wtyczke odpiąć na chwilke.


Moduł CDI jest dość prosty konstrukcyjnie i raczej wątpię abyś przez rozpianie wtyczek go uszkodził.
Jadnak to co napisałeś rzuca nowe światło na sprawę. Możliwe, że z powodu tej konserwacji nie masz gdzieś w okablowaniu zapłonu dobrego kontaktu i stąd te problemy. Proponuje sprawdzić.


 
Profil

Rejestracja: 26.08.2010 16:43
Posty: 15
Quad: CENTHOR 700
PostWysłany: 01.09.2010 17:49 
Re: DINLI 700 CENTHOR
B-YAPA napisał(a):
Fakt mam go nie całe 2 tygodnie ale wyprodukowany jest w 07.2009.
Czy ktoś wie jak można odblokować ten moduł?


Mój sprzęt też jest z lipca 2009.
Za jakiś tydzień będę go odblokowywał, muszę najpierw zmienic olej.
Powiem wtedy co i jak, mam nadzieje że nie będzie żadnych problemów.


 
Profil

Rejestracja: 28.08.2010 22:37
Posty: 12
Miejscowość: GORZÓW WLKP.
Quad: Dinli 700
PostWysłany: 01.09.2010 23:35 
Re: DINLI 700 CENTHOR
piotrs napisał(a):

Moduł CDI jest dość prosty konstrukcyjnie i raczej wątpię abyś przez rozpianie wtyczek go uszkodził.
Jadnak to co napisałeś rzuca nowe światło na sprawę. Możliwe, że z powodu tej konserwacji nie masz gdzieś w okablowaniu zapłonu dobrego kontaktu i stąd te problemy. Proponuje sprawdzić.



Konserwacja polegała dokładnie na tym że każda wtyczka została rozłączona i w "samiczki" wpuszczono wazeline-tawot. Przygotowują tak instalacje do quadów aby za jakiś czas nie było problemu że zgaśnie i nie wiadomo dlaczego ,a zazwyczaj powodem jest to że zaśniedziały styki w którejś kostce od wody.

-- dodano 01.09.2010 18:35 --

Aha oczywiście okazało się że jest to moduł.Podmieniłem z drugiego Dinli i szedł normalnie bez odcinania obrotów.

Na tym module zjawisko jest następujące: w zblokowanym dinli - jedzie normalnie do 90-95km/h.
W odblokowanym dinli odcina dość szybko bo szybko się też wkręca na obroty-prędkość max 70-73km/h


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2009 05:09
Posty: 175
Miejscowość: Świętochłowice
Quad: Honda 350 Rancher >>> CENTHOR_700
PostWysłany: 02.09.2010 04:41 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Spróbuj jeszcze poluzować śrubkę na manetce, u mnie fabrycznie przyjechał na wkręconej, to jest taka mini blokada dla młodszych. Można ustawić że quad pojedzie max 40km/h zobacz czy nie masz wkręconej :)

_________________
Gdy śniega jest po pas, jada prosto w las. Z nieba lecą wciąż bałwany, poślizg będzie murowany! Ręka z gazu !? ani razu ! Jada bokiem między krzokiem, drzewa mijom niczym strzała!


 
Profil

Rejestracja: 28.08.2010 22:37
Posty: 12
Miejscowość: GORZÓW WLKP.
Quad: Dinli 700
PostWysłany: 02.09.2010 10:15 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Te śrubki rozkręciłem w pierwszy dzień.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 02.09.2010 13:51 
Re: DINLI 700 CENTHOR
i jeszcze jedna ze srubek mechanizmu gazu prz prawej manetce, z tych od dekla ona wchodzi za głęboko i też blokuje mechanizm

-- dodano 02.09.2010 13:51 --

u mnie też chyba moduł poszedł i wkręca się do maks 4000

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil

Rejestracja: 28.08.2010 22:37
Posty: 12
Miejscowość: GORZÓW WLKP.
Quad: Dinli 700
PostWysłany: 02.09.2010 17:24 
Re: DINLI 700 CENTHOR
No i naprawiło się samo ;)
Wtyczki od modułu i przy silniku zostały przedmuchane ciśnieniem.
Odpalił na starym module i dalej krecił max 5100 na jałowym.
Wymieniłem z drugiego dinli moduł krecił na maxa.
Włożyłem z powrotem mój moduł i już było okej kreci na maxa:)
nie wiem co było przyczyną...


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 28.11.2008 23:27
Posty: 48
Miejscowość: Poznań/Luboń
Quad: CF500L ; XV1700 Warrior ; DINLI 700
PostWysłany: 02.09.2010 20:09 
Re: DINLI 700 CENTHOR
B-YAPA napisał(a):
No i naprawiło się samo ;)
Wtyczki od modułu i przy silniku zostały przedmuchane ciśnieniem.
Odpalił na starym module i dalej krecił max 5100 na jałowym.
Wymieniłem z drugiego dinli moduł krecił na maxa.
Włożyłem z powrotem mój moduł i już było okej kreci na maxa:)
nie wiem co było przyczyną...


Wygląda na to, że to jednak problem z kontaktem. Jedyny element który odpowiada w tym CDI za takie zachowanie to czujni pozycji wału, jest to czujnik indukcyjny , rodzaj cewki która generuje sygnał na znacznym potencjale co pozwala "przemycic" go nawet przy słabym kontakcie. Jednak nie odbywa się to bez konsekwencji - utrata zakresu obrotów.

W serwisówce na schemacie elektrycznym jest to sygnał CDI_1 przewód L/Y.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 03.09.2010 12:10 
Re: DINLI 700 CENTHOR
`panowie pomocy

okazalo się że przy okazji szlag trafił zębatkę przy rozruszniku

jeśli macie namisr na kogoś kto to regeneruje to dawajcie

serwis Kingway nie ma tej części

Image

Uploaded with ImageShack.us

Image

Uploaded with ImageShack.us

Image

Uploaded with ImageShack.us

-- dodano 03.09.2010 12:10 --

http://www.multi-moto.eu/pl/produkt/289 ... znika.html

co wy na to ???? może pasować??

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 822 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 55  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 47 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.