Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - DINLI 700 CENTHOR
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 18.04.2024 06:59



Odpowiedz  [ 822 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 55  Następna
DINLI 700 CENTHOR 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 26.08.2010 16:43
Posty: 15
Quad: CENTHOR 700
PostWysłany: 08.09.2010 21:25 
Re: DINLI 700 CENTHOR
mudmarker napisał(a):
własciwosci takiego akumulatora > http://www.yuasabatteries.com/battery.p ... 5&vID=3953


No konkretna stronka przyda się na pewno


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 08.09.2010 22:06 
Re: DINLI 700 CENTHOR
moduł wymieniony a co było ze starym nie wiadomo

zaufanie na razie mam .......jeszcze

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2009 05:09
Posty: 175
Miejscowość: Świętochłowice
Quad: Honda 350 Rancher >>> CENTHOR_700
PostWysłany: 09.09.2010 09:32 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Przypominam ze nie krecimy rozrusznikiem na biegu wstecznym. Ani na L czy H.

_________________
Gdy śniega jest po pas, jada prosto w las. Z nieba lecą wciąż bałwany, poślizg będzie murowany! Ręka z gazu !? ani razu ! Jada bokiem między krzokiem, drzewa mijom niczym strzała!


 
Profil
Zbanowany

Rejestracja: 21.06.2010 20:00
Posty: 237
PostWysłany: 09.09.2010 15:45 
Re: DINLI 700 CENTHOR
seba_malpa napisał(a):
rglaczynski: jak dymi to znaczy że przepala olej, nie katowałeś może maszyny podczas dotarcia ? ja blokadę ściągłęm przy 800km, a czego z blokadą nie jeździłem więcej niż 70km/h, nie przyspieszałem gwałtownie na nie rozgrzanym silniku. Oddaj maszynę na serwis niech robią!


A teraz drugie pytanie: Po rolce jaką miałem nie zwróciłem uwagi na akumulator, wylał mi się kwas, i dalej tak jeździłem, teraz dolałem wody destylowanej, naładowałem, ale już kaplica, aku nie trzyma prądu, oczywiście z mojej winy. Czy ktoś z was wie jakie ma parametry tzn, aH ?

Witam
Nie ma najmniejszego znaczenia czy sciagniesz blokade przy 1 km czy przy 1000 km.Jest zalozona i zakładana w Polsce ze wzgledow prawa homologacyjnego.Tak jak kolega wyzej pisal.
Nie katowalem maszyny rano po zapaleniu ZAWSZE chodzil 5-10 min zanim się ubralem itd.
Nie mam pojecia co się stalo.W srode rano serwis przyjechal pod dom zapakowali quada i odeslali bezposrednio do siedziby Kingway-a.
Jak się cos dowiem co się stalo dam znać.Narazie czekam niecierpliwie.....


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.02.2010 21:37
Posty: 86
Miejscowość: stockholm
Quad: DINLI 700+
PostWysłany: 10.09.2010 19:05 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Witam. kolego rglaczynski podejrzewam pekniety pierscien lub zawieszony zawor dlatego spala olej, ale raczej to pierwsze zapewne jak sam wiesz jest to wieksza naprawa powodow dlaczego się tak stalo jest 1000 , wiec nie ma co plakac nad rozlanym mlekiem . Jak napisales maszyna pojechal do naprawy i pozostaje tylko kwestia czy uzanaja reklamacje ja jestem za :D


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Zbanowany

Rejestracja: 21.06.2010 20:00
Posty: 237
PostWysłany: 10.09.2010 19:14 
Re: DINLI 700 CENTHOR
ja123414 napisał(a):
Witam. kolego rglaczynski podejrzewam pekniety pierscien lub zawieszony zawor dlatego spala olej, ale raczej to pierwsze zapewne jak sam wiesz jest to wieksza naprawa powodow dlaczego się tak stalo jest 1000 , więc nie ma co plakac nad rozlanym mlekiem . Jak napisales maszyna pojechal do naprawy i pozostaje tylko kwestia czy uzanaja reklamacje ja jestem za :D


też wlasnie podejrzewam pekniety pierscien lub zawieszony zawór.Bo troszke slyszalem zwlaszcza rano zawory ale to raczej normalne, mylalem też o duzych luzach na nich ale klekotalby jak diesel a tego nie robil az tak-raczej taki metaliczny stukot.Nie wiem czy po dotarciu czyli jakies 1000-15000 nie trzeba czasem poustawiac zaworow-nigdzie nie doczytalem.Nie widze raczej innej mozliwosci bo wycieku nie widzialem.Narazie od strony serwisu spokuj "0" info.Podejrzewam że zejdzie im 2 tygodnie, bo nie doczytalem ile maja czasu na naprawe.może ktoś wie?


Ostatnio zmieniony przez DINLI, 10.09.2010 19:18, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.02.2010 21:37
Posty: 86
Miejscowość: stockholm
Quad: DINLI 700+
PostWysłany: 10.09.2010 19:18 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Nastepna sprawa dlaczego kolega Seba twierdzi ze nie można urochamiac silnika na innych przelozeniach tylko na P mam samochod i tam zeczywiscie można tylko na P lub N ale w quadzie nie ma takich zabezpiczen wiec być może można tylko nie odrazu na obroty bo ruszy .ja zapalalem na kazdym przelozeniu i nic się jak narazie nie dzieje

-- dodano 10.09.2010 19:18 --

quad jak kazdy inny produkt jest objety takimi samymi prawami wiec 2 tyg ,ale jesli nie maja części i musza sprowadzac to mysle ze dluzej powinienes poszukac na stronie konsumeta mysle ze zanajdziesz tam interesujacy Ciebie temat


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Zbanowany

Rejestracja: 21.06.2010 20:00
Posty: 237
PostWysłany: 10.09.2010 19:32 
Re: DINLI 700 CENTHOR
quad jak kazdy inny produkt jest objety takimi samymi prawami więc 2 tyg ,ale jesli nie maja części i musza sprowadzac to mysle ze dluzej powinienes poszukac na stronie konsumeta mysle ze zanajdziesz tam interesujacy Ciebie temat[/quote]
Wlasnie kurczak nie dostalem tej ksiazki jak kupowalem i nie moge sprawdzic

-- dodano 10.09.2010 20:32 --

rglaczynski napisał(a):
ja123414 napisał(a):
Witam. kolego rglaczynski podejrzewam pekniety pierscien lub zawieszony zawor dlatego spala olej, ale raczej to pierwsze zapewne jak sam wiesz jest to wieksza naprawa powodow dlaczego się tak stalo jest 1000 , więc nie ma co plakac nad rozlanym mlekiem . Jak napisales maszyna pojechal do naprawy i pozostaje tylko kwestia czy uzanaja reklamacje ja jestem za :D


też wlasnie podejrzewam pekniety pierscien lub zawieszony zawór.Bo troszke slyszalem zwlaszcza rano zawory ale to raczej normalne, mylalem też o duzych luzach na nich ale klekotalby jak diesel a tego nie robil az tak-raczej taki metaliczny stukot.Nie wiem czy po dotarciu czyli jakies 1000-15000 nie trzeba czasem poustawiac zaworow-nigdzie nie doczytalem.Nie widze raczej innej mozliwosci bo wycieku nie widzialem.Narazie od strony serwisu spokuj "0" info.Podejrzewam że zejdzie im 2 tygodnie, bo nie doczytalem ile maja czasu na naprawe.może ktoś wie?

Chodzilo mi czy nie trzeba regulowac zaworow przy przebiegu 1000-1500 km.A ksiazki nie dostalem przy zakupie dlatego nie wiem ile maja czasu na naprawe


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.02.2010 21:37
Posty: 86
Miejscowość: stockholm
Quad: DINLI 700+
PostWysłany: 11.09.2010 14:32 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Witam.zawory ustawia się poi 10godz lub 500km nastepnie po 1roku tak jest na pisane w instrukcji obsugi co do terminow naprawy to może ktoś inny się wypowie bo nie zanm polskich przepisow , mieszkam w Szwecji.


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2009 05:09
Posty: 175
Miejscowość: Świętochłowice
Quad: Honda 350 Rancher >>> CENTHOR_700
PostWysłany: 12.09.2010 16:57 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Jak kręcisz rozrusznikiem na biegu P bez dodawania gazu, to zapalisz quada, ale dodaj na tym biegu gazu, słychać jak piszczy i z używa się pasek. Dodaj dużo gazu na P a być może pasek pęknie. Kręć rozrusznikiem na biegu H bez dodawania gazu, zapalisz quada, ale rób to samo dodają gazu, silnik przekazuje obroty na rozrusznik, co może się stać gdy rozrusznik kręci obroty 1100 a Ty mając quada na biegu i dawając gazu, dajesz na rozrusznik obroty 2200. To tak jakbyś w zapalonym już samochodzie kręcił rozrusznikiem. I teraz gwóźdź programu, kręć rozrusznikiem który zawsze kręci tylko w jednym kierunku, do przodu, majać na biegu R gdzie silnik kręci do tyłu. Gdy trzymamy rozrusznik włączony jego zębatki stykają się z tymi w silniku, któraś ze stron musi stracić zęby !

_________________
Gdy śniega jest po pas, jada prosto w las. Z nieba lecą wciąż bałwany, poślizg będzie murowany! Ręka z gazu !? ani razu ! Jada bokiem między krzokiem, drzewa mijom niczym strzała!


 
Profil
Zbanowany

Rejestracja: 21.06.2010 20:00
Posty: 237
PostWysłany: 12.09.2010 18:06 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Koledzy
Czy ktoś może sprawdzić dokładnie ile Kingway ma czasu na naprawe sprzetu na gwarancji ? 2 tygodnie czyli 14 dni pracujących czy dłużej.będę wdzieczny za info.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.02.2010 21:37
Posty: 86
Miejscowość: stockholm
Quad: DINLI 700+
PostWysłany: 12.09.2010 18:07 
Re: DINLI 700 CENTHOR
witam . No przekonujace argumety seba ,dziekuje za obszerne wyjasnienie przekonales mnie


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Zbanowany

Rejestracja: 21.06.2010 20:00
Posty: 237
PostWysłany: 12.09.2010 18:14 
Re: DINLI 700 CENTHOR
ja123414 napisał(a):
Jak kręcisz rozrusznikiem na biegu P bez dodawania gazu, to zapalisz quada, ale dodaj na tym biegu gazu, słychać jak piszczy i z używa się pasek. Dodaj dużo gazu na P a być może pasek pęknie. Kręć rozrusznikiem na biegu H bez dodawania gazu, zapalisz quada, ale rób to samo dodają gazu, silnik przekazuje obroty na rozrusznik, co może się stać gdy rozrusznik kręci obroty 1100 a Ty mając quada na biegu i dawając gazu, dajesz na rozrusznik obroty 2200. To tak jakbyś w zapalonym już samochodzie kręcił rozrusznikiem. I teraz gwóźdź programu, kręć rozrusznikiem który zawsze kręci tylko w jednym kierunku, do przodu, majać na biegu R gdzie silnik kręci do tyłu. Gdy trzymamy rozrusznik włączony jego zębatki stykają się z tymi w silniku, któraś ze stron musi stracić zęby !
Jak kręcisz rozrusznikiem na biegu P bez dodawania gazu, to zapalisz quada, ale dodaj na tym biegu gazu, słychać jak piszczy i z używa się pasek. Dodaj dużo gazu na P a być może pasek pęknie. Kręć rozrusznikiem na biegu H bez dodawania gazu, zapalisz quada, ale rób to samo dodają gazu, silnik przekazuje obroty na rozrusznik, co może się stać gdy rozrusznik kręci obroty 1100 a Ty mając quada na biegu i dawając gazu, dajesz na rozrusznik obroty 2200. To tak jakbyś w zapalonym już samochodzie kręcił rozrusznikiem. I teraz gwóźdź programu, kręć rozrusznikiem który zawsze kręci tylko w jednym kierunku, do przodu, majać na biegu R gdzie silnik kręci do tyłu. Gdy trzymamy rozrusznik włączony jego zębatki stykają się z tymi w silniku, któraś ze stron musi stracić zęby !



Nie slyszalem o tego rodzaju uwagach ze nie można zapalc na biegu.
Skoro nie można na biegu z gazem bo tak twierdzisz to może bez gazu nic się nie dzieje.

Twierdze ze gdyby to byl na taka skale problem to serwisanci na pewno by o tym mowili i uczulali


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.02.2010 21:37
Posty: 86
Miejscowość: stockholm
Quad: DINLI 700+
PostWysłany: 12.09.2010 19:45 
Re: DINLI 700 CENTHOR
witam ponownie.na pewno nie zaszkodzi uruchamiac na N lub P ale ja chcialbym powrucic do tematu mocy na paru ogloszeniach spotkalem się ze podaja moc 48 lub 45 KM oto jeden z przykladow
Beskrivning:
Längd: 2208 mm
Bred: 1211 mm
Höjd: 1120 mm
Frigång under 295 mm
Hjulbas: 1305 mm
Sitthöjd: 916 mm
Torrvikt: 298 kg
Växellägen: L-H-N-R-P
Däckdimmensioner fram:25 x 8 – 12
Däckdimmensioner bak: 25x10-12
Tankvolym: 20 liter
Övrigt: 2WD/4WD/diffspärr

Motorspecifikationer:
Motor: 1-cylindrig, vattenkyld motor, DOCH 4-takt
Motorvolym: 694cm3
Förgasare: BSR-42
Kompresion: 10:1
Max vridmoment: 48 nm/4500 varv
Maxeffekt: 20 HK (48 HK)
Tändning: CDI Start: Elstart & Magnapull
Max vridmoment: 48Nm/4500rpm=

Frakt samt eventuella monteringskostnader tillkommer


Färg:


Lagerstatus: finns i lager.
no i też co do wagi to sa rozbieznosci okolo 30 KG. I nastepne pytanie czy ktoś zmienial dysz jesli tak to jakie ?


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2009 05:09
Posty: 175
Miejscowość: Świętochłowice
Quad: Honda 350 Rancher >>> CENTHOR_700
PostWysłany: 13.09.2010 04:57 
Re: DINLI 700 CENTHOR
rglaczynski: wiesz jak kupujesz samochód z automatyczną skrzynią w salonie, to nie powiedzą Ci że można je uruchamiać na popych lub holować.

Kręcić rozrusznikiem na N to nic trudnego, a na pewno z tego powodu quad nie wyląduje ponownie w serwisie.

Zwróć też uwagę że gdy jedziesz w terenie to gałka zmiany biegów luźno lata, kiedyś pisali o tym że komuś w czasie jazdy wskoczył bieg R, pewnie przeskoczył drążek. U siebie usztywniłem ją gumą transportową, i ciągle przylega do wcięć biegowych.

_________________
Gdy śniega jest po pas, jada prosto w las. Z nieba lecą wciąż bałwany, poślizg będzie murowany! Ręka z gazu !? ani razu ! Jada bokiem między krzokiem, drzewa mijom niczym strzała!


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 822 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 55  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.