Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - DINLI 700 CENTHOR
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 23:14



Odpowiedz  [ 822 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 55  Następna
DINLI 700 CENTHOR 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 28.11.2008 23:27
Posty: 48
Miejscowość: Poznań/Luboń
Quad: CF500L ; XV1700 Warrior ; DINLI 700
PostWysłany: 01.11.2009 15:51 
Re: DINLI 700 CENTHOR
derhund napisał(a):
pismo czytałem w serwisie w formie maila z dinli
napędy oraz trochę słabe przednie przeguby (nowsza partia już ok)

te 3 problemy to potwierdzone usterki które pojawiają się na stronach niemieckich i szwedzkich użytkowników dinli 700


ok, każdy sprzęt ma swoje wady to normalne (Mam motocykl Yamahy który miał już kilka akcji serwisowych). Każdy wysoce przetworzony produkt może mieć jakieś wady które w późniejszym czasie producent poprawia - znam to doskonale z autopsji. Co dokładnie na te wariowanie wskaźnika napędów powiedział Ci serwis importera ? zgłaszałeś to ?

Jak masz to podeślij linki do tego niemieckiego czy szwedzkiego forum.


 
Profil

Rejestracja: 21.03.2009 11:03
Posty: 28
Miejscowość: Sląskie & Małopolskie
Quad: OBECNIE ROWER
PostWysłany: 01.11.2009 18:53 
Re: DINLI 700 CENTHOR
tak czytam sobie Wasze wypowiedzi i zaczynam się bać bo u mnie nic takiego nie było wszystko ok

_________________
Pozdrawiam Marcin33.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 01.11.2009 22:38 
Re: DINLI 700 CENTHOR
na temat wyświetlacza nic nie powiedział ponieważ przy 1000 km problem zniknął :?

tutaj są te fora
http://www.atvforum.se/Forum/index.php?board=35.0

http://www.dinli.org/forum,24,42a11c435 ... 00cm3.html

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil

Rejestracja: 28.11.2008 23:27
Posty: 48
Miejscowość: Poznań/Luboń
Quad: CF500L ; XV1700 Warrior ; DINLI 700
PostWysłany: 01.11.2009 23:15 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Czytałem te szwedzkie forum, niestety przez translatora z google (krucho u mnie ze znajomością szwedzkiego). Ogólnie wygląda na to że problem wyświetlacza napędów wiązany jest z wilgocią. Myślę ze coś w tym może być - przypomina mi się historia z CFMOTO, gdzie też trzeba było uszczelnić silnik zmiany napędów.

Derhund rozumiem że obecnie wyświetlacz napędów pracuje u Ciebie prawidłowo ?, zauważyłeś jakieś powiązanie nieprawidłowej pracy z moczeniem quada (przejazdy przez wodę, mycie )?

Kontrolka oleju - jak masz teraz ? , prawidłowo ?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 02.11.2009 21:04 
Re: DINLI 700 CENTHOR
wyświetlacz pokazuje prawidłowo, bez zmian przy zatopieniu napędu

kontrolka mruga na bardzo rozgrzanym silniku przy 1200/1300 obrotów na luzie przy 1400 gaśnie

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil

Rejestracja: 28.11.2008 23:27
Posty: 48
Miejscowość: Poznań/Luboń
Quad: CF500L ; XV1700 Warrior ; DINLI 700
PostWysłany: 08.11.2009 16:16 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Jaki jest zakres pierwszego przeglądu (po 500km) ? ile u Was kosztował ?

Wg instrukcji to tylko wymiana oleju w silniku (+filtr), ale pewnie importer jeszcze coś wymyślił ?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 08.11.2009 17:54 
Re: DINLI 700 CENTHOR
ja płaciłem 350 pln z olejem i filtrem

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil

Rejestracja: 21.03.2009 11:03
Posty: 28
Miejscowość: Sląskie & Małopolskie
Quad: OBECNIE ROWER
PostWysłany: 08.11.2009 18:02 
Re: DINLI 700 CENTHOR
a ja 390 zł z olejem i filtrem

_________________
Pozdrawiam Marcin33.


 
Profil

Rejestracja: 28.11.2008 23:27
Posty: 48
Miejscowość: Poznań/Luboń
Quad: CF500L ; XV1700 Warrior ; DINLI 700
PostWysłany: 11.11.2009 20:21 
Re: DINLI 700 CENTHOR
a co dokładnie robili poza olejem w silniku?

-- dodano 11.11.2009 20:21 --

Nikt nie pamięta co miał robione na pierwszym przeglądzie ?

Aha, z racji tego że nie lubię gdy coś nie działa jak trzeba zabrałem się i zdiagnozowałem przyczynę migania symboli napędów na liczniku. Przyczyną jest układ konwersji poziomów logicznych z silnika zmiany napędów.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 14.11.2009 10:53 
Re: DINLI 700 CENTHOR
a zrozumiale :szok:

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil

Rejestracja: 28.11.2008 23:27
Posty: 48
Miejscowość: Poznań/Luboń
Quad: CF500L ; XV1700 Warrior ; DINLI 700
PostWysłany: 14.11.2009 17:01 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Do sygnalizacji zmiany napędów wykorzystywane są pośrednie sygnały z silnik zmiany napędów o logice 12V. Licznik pracuje w logice 5V wiec potrzebny był konwerter poziomów. Wykonali go na dwóch transoptorach i umieścili na przewodzie z silnika zmiany napędów. Nie w chodząc w szczegóły techniczne problemem jest zawilgocenie tego modułu.

Inna sprawa.
Wygląda na to ze oprócz blokady na gaźniku jest jeszcze blokada na CDI. Do ilu kręci Wam obroty podczas jazdy ?. U mnie na jałowo kręci nawet ponad 7000 a podczas jazdy do 5500.
Mam pomysł jak to obejść.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 14.11.2009 19:07 
Re: DINLI 700 CENTHOR
u mnie podobnie
czytałem że są różne cdi 9.1 9.2 9.3
ale cdi powinno odcinać również na biegu jałowym chyba .
może w gażniku jakiś otwór dodatkowy nawiercono (jak w ls 450)
słyszałem że jest jakaś zawężka przed tłumikiem

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil

Rejestracja: 28.11.2008 23:27
Posty: 48
Miejscowość: Poznań/Luboń
Quad: CF500L ; XV1700 Warrior ; DINLI 700
PostWysłany: 14.11.2009 19:57 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Ja ma 9.2
Podczas jazdy nigdy nie przekracza mi 5500 a gdy kręciłem go na postoju to na obrotomierzu pokazał dużo więcej. Tak naprawdę to producent podaje że silnik ten osiąga 30kW przy 6000 obrotów. Wiec wynika z tego że coś jeszcze go blokuje. Mam wrażenie że ostatnie kilka milimetrów otwarcia przepustnicy już nic nie daje.

Konkluzja - trzeba szukać dalej.


 
Profil

Rejestracja: 23.11.2009 13:05
Posty: 1
Quad: Dinli Centhor 700
PostWysłany: 23.11.2009 13:16 
Re: DINLI 700 CENTHOR
Witam, jestem z Poznania i szukam serwisu Dinli w okolicy.
Mam nowego Qada Dinli Centhor 700 ktorego sprowadziłem sobie z Szwajcari, przebieh ma aż 410km.
Niestety nie ma wyciągarki :(
Są tu osoby które jeżdzą na poligon Biedrusko może ?
Jacek


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 23.11.2009 17:40 
Re: DINLI 700 CENTHOR
dziś sprawdziłem i mam moduł 8.0
na carlisle all trail 25" bez końcówki wydechu według licznika leciał 105 km/h
teraz na zillach 25" z końcówką wydechu tylko 92 km/h
oborty muszę popatrzeć

napiszcie jakie macie

nr. modułu
prędkość maks.
obroty podczas prędkości maks.
rozmiar felg
rozmiar opon
marka i typ opon

czy wiecie może co z ta zwężką w rurze przed tłumikiem?
jest czy nie?

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 822 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 55  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 25 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.