Autor |
Wiadomość |
REVOLVER
Rejestracja: 08.03.2007 09:12 Posty: 1673 Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
|
Wysłany: 15.02.2010 12:14
Re: DINLI 700 CENTHOR
Pełne odblokowanie czyli przepustnica czy coś więcej ?
_________________ mniej znaczy więcej
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 15.02.2010 12:19
Re: DINLI 700 CENTHOR
potwierdzona jest tylko kwestia przepustnicy
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
darek76
Rejestracja: 03.11.2008 15:19 Posty: 15 Miejscowość: Kamionki
Quad: Dinli 700
|
Wysłany: 15.02.2010 15:50
Re: DINLI 700 CENTHOR
tłumnik też, są zwęzki , któe trzeba usunąc -- dodano 15.02.2010 13:59 --Damian jak masz zdjęcia to wklej - nasze kłady są blizniakami -- dodano 15.02.2010 15:50 --quady - oczywiście
_________________ Pozdrawiam DJ
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 15.02.2010 17:13
Re: DINLI 700 CENTHOR
darek76 napisał(a): tłumnik też, są zwęzki , któe trzeba usunąc -- dodano 15.02.2010 13:59 --Damian jak masz zdjęcia to wklej - nasze kłady są blizniakami -- dodano 15.02.2010 15:50 --quady - oczywiście czy te Wasze quady to nie są te sztuki na których Kingway team jezdził? bo ja nie widziałem oferty przygotowanych tak jak Wasze chyba że podczas zakupu zaoferowali Wam taki update? i dajcie cos na temat zwężek w wydechu
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
irasos
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 12.11.2008 20:13 Posty: 89 Miejscowość: Daszewice
Quad: brak... :(
|
Wysłany: 15.02.2010 18:09
Re: DINLI 700 CENTHOR
Damian to dealer tego sprzętu węc ma układy Ja mam od niego CF po pełnym odbokowaniu również po zdjęciu blokad z tłumika. Mamy najlepszych mechaników w okolicy i tyle
|
|
|
|
darek76
Rejestracja: 03.11.2008 15:19 Posty: 15 Miejscowość: Kamionki
Quad: Dinli 700
|
Wysłany: 15.02.2010 18:17
Re: DINLI 700 CENTHOR
to są nowe sztuki przygotowane specjalnie dla nas - niestety takiej wersji nie ma chyba w ofercie, odnosnie wydechu to może kolega coś więcej powie ze wględu na profesje (były wycinane bo poszycie zewnetrzne jest zmienione ) chodzą niestety trochę głośniej w porównaniu do orginalnych tłumników . Nie mam porónania bo na seryjnym nie jezdziłem, ale według zapewnień mechaników Kingway nasze sztuki mają po 55 KM W sobotę trochę pojezdziłem i powiem tak - czuc moc W porównaniu do G700 nie było różnicy Jak pisałem wcześniej śmigałem na Rinconie i jestem pozytywnie zaskoczony tylko...... kierownica ciężko chodzi, ale mam nadzieję , że się wyrobi i będzie ok.
_________________ Pozdrawiam DJ
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 15.02.2010 18:32
Re: DINLI 700 CENTHOR
fajnie to czekamy na informacje odnośnie pełnego odblokowania żebyśmy mogli wszyscy cieszyć się pełną mocą
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
irasos
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 12.11.2008 20:13 Posty: 89 Miejscowość: Daszewice
Quad: brak... :(
|
Wysłany: 15.02.2010 18:33
Re: DINLI 700 CENTHOR
Wy się lepiej pochwalcie ile takie specjale kosztowały No i dajcie fotki niech sobie ludzie popatrzą
|
|
|
|
maya
Rejestracja: 22.07.2008 10:38 Posty: 16
|
Wysłany: 15.02.2010 19:57
Re: DINLI 700 CENTHOR
w porównaniu do G700 nie było widać różnicy, bo cały czas byłeś za mną i niedostrzegłeś różnicy. a tak na poważnie zamieniliśmy się na chwilkę i oczywiście różnice są, ale nie można powiedzieć że na niekorzyść, a na pewno stosunek ceny do tego co ten quad przedstawia jest na plus Dlini. Dinli sztywniejszy i jechał jak czołg, ale nie jest to minus tylko różnica do wygodnej G700
|
|
|
|
REVOLVER
Rejestracja: 08.03.2007 09:12 Posty: 1673 Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
|
Wysłany: 15.02.2010 20:47
Re: DINLI 700 CENTHOR
darek76 napisał(a): według zapewnień mechaników Kingway nasze sztuki mają po 55 KM Brzmi bardzo interesująco ale coś nie bardzo daję wiare, że grzebanie w tłumiku dało 15KM ?! Może to ktoś potwierdzić lub obalić fachowo ?
_________________ mniej znaczy więcej
|
|
|
|
darek76
Rejestracja: 03.11.2008 15:19 Posty: 15 Miejscowość: Kamionki
Quad: Dinli 700
|
Wysłany: 15.02.2010 20:59
Re: DINLI 700 CENTHOR
maya nie chodziło mi o parametry jezdne tylko o moc silnika, jezdziłem za Tobą bo nie chciałem ciebie zbubic - bo jak być do domku trafił
_________________ Pozdrawiam DJ
|
|
|
|
ad-venture
Rejestracja: 25.09.2008 21:17 Posty: 14 Miejscowość: Wlkp
Quad: CF Moto 500 4x4 byĹ - jest DINLI 700cc
|
Wysłany: 16.02.2010 01:29
Re: DINLI 700 CENTHOR
Nie tylko tłumik i kąt otwarcia przepustnicy jest odpowiedzialna za przypływ mocy. Trzeba też zwrócić uwage na dolot powietrza do filtra. Większa prędkość dolotowa powietrza powoduje również zwiększenie mocy. Odpowiednie zgranie przepływu powietrza dolatującego jak i wychodzącego daje dodatkową moc, licząc procentowo dolot powietrza to blisko 15% a wydechu 20%. Oczywiscie wszystko trzeba ze soba dobrze zgrać żeby nie przesadzić z ciśnieniem ale to dla mnie zbyt wysoka szkoła jazdy. Zwiększenie prędkości powietrza dolotowego otrzymuje się przez zastosowanie np snorkela. Jak widzę w naszym jest 5 centymetrowej średnicy wlot, oczywiście zmiana dopływu powietrza wymaga modyfikacji ustawien gaźnika na dyszy powietrza. Tyle teorii moc mogę potwierdzić jedynie na hamowni bo na słowo ciężko wierzyć. Można sprawdzić też prędkość maksymalną ale pozwólcie że nie zrobię tego w najbliższych dniach . Foty obiecuje na jutro.
|
|
|
|
maya
Rejestracja: 22.07.2008 10:38 Posty: 16
|
Wysłany: 16.02.2010 09:56
Re: DINLI 700 CENTHOR
dajcie nam kilka wyjazdów, to wszystko porównamy, zawsze jeździmy tym samym squadem G700, teraz 2xDinli, G660 - różnica w stosunku do G660 jest na korzyść Dinli, ale G660 jest już leciwa i może to mieć wpływ - bo porównująć g7 do g660 to różnica jest duża, jak będzie mniej śniegu to porównamy je na tych samych terenach jeden obok drugiego i za drugim. stanowczo trzeba zmienić opony w dinlim, seryjne są do jazdu do remizy w półmetrowym śniegu to wszystkie stawały i tylko wyciągarka
|
|
|
|
ad-venture
Rejestracja: 25.09.2008 21:17 Posty: 14 Miejscowość: Wlkp
Quad: CF Moto 500 4x4 byĹ - jest DINLI 700cc
|
Wysłany: 16.02.2010 17:39
Re: DINLI 700 CENTHOR
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 16.02.2010 17:43
Re: DINLI 700 CENTHOR
jak możesz to daj fotkę tego zmienionego poszycia na wydechu, jestem ciekawy w którym miejscu jest to przewężenie.
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|