Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Barossa Cheetah 170 ccm
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 29.04.2024 12:24



Odpowiedz  [ 38 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Barossa Cheetah 170 ccm 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.02.2011 10:22
Posty: 47
Miejscowość: Ostrowo
Quad: DS 450
Poprzednie quady: Bashan200/Honda Barossa250/Raptor660/yfz450niestety już bez silnika :( CAM-AM DS 450XXXXXXXXXXXXXX
PostWysłany: 18.02.2011 10:50 
Re: Barossa Cheetah 170 ccm
Witam :^^D: Maniek poradziłeś sobie w końcu z tym Twoim problemem czarnych świec??? Pytam bo mam te same objawy że nowe świece po założeniu robią się czarne i regulacja gaziora nie pomaga ,myślę że to wina zapłonu że jest za późno :zalamka: pozdro.


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11.06.2009 10:06
Posty: 853
Miejscowość: serce Kaszub
Quad: był 150 jest smc 170
PostWysłany: 18.02.2011 18:20 
Re: Barossa Cheetah 170 ccm
jeżeli czarne świece to tylko i wyłącznie zbyt bogata mieszanka paliwa. musisz obniżyć iglicę w gaźniku.
przemaspover napisał(a):
myślę że to wina zapłonu że jest za późno

tu jest moduł i nic nie możesz przestawić (przyśpieszyć).
opisz jak regulujesz gaźnik i jaki posiadasz silnik

_________________
EJ, czy może być pięknie?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.02.2011 10:22
Posty: 47
Miejscowość: Ostrowo
Quad: DS 450
Poprzednie quady: Bashan200/Honda Barossa250/Raptor660/yfz450niestety już bez silnika :( CAM-AM DS 450XXXXXXXXXXXXXX
PostWysłany: 19.02.2011 15:14 
Re: Barossa Cheetah 170 ccm
Mam BAROSSE 250 z dwoma tłokami i jednym gaźnikiem 2006r:^^D: iglice mam całkowicie na dole czyli dostaje bardzo mało paliwa przy dodaniu gazu ,a śrubkę mam wykręconą około 1.5 obrotu aż go dusi od zbyt dużej dawki powietrza a Ty "maniek" mówisz że to wyłącznie zbyt bogata mieszanka paliwa :?: :?: teraz już nic nie rozumiem :zalamka: (leje vervę) a i zapomniałem Ci mówić że cały czas pali mi świece (dostają przepicie) czy to może być wina źle ustawionego gaźnika ????? a i skąd wiadomo że nie ma możliwości regulacji zapłonu?? a skąd moduł wie kiedy tłok jest w najwyższym punkcie ,co mu daje taką informacje jakiś czujnik przy magnecie??? pozdo :uśmiech:


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11.06.2009 10:06
Posty: 853
Miejscowość: serce Kaszub
Quad: był 150 jest smc 170
PostWysłany: 19.02.2011 15:39 
Re: Barossa Cheetah 170 ccm
czyli pozostaje ssanie (włączone) ,brudny filtr powietrza lub pali olej. olej może dostawać się przez zużyte pierścienie lub poprzez zużyte uszczelniacze zaworów.
przemaspover wyczyść filtr powietrza, sprawdź poziom oleju w silniku, wyczyść świecę i zrób jazdę testową 10km. po powrocie sprawdź kolor świec. jeżeli będą okopcone a gaźnik masz dobrze ustawiony to pozostaje spalanie oleju
przemaspover napisał(a):
a i skąd wiadomo że nie ma możliwości regulacji zapłonu?? a skąd moduł wie kiedy tłok jest w najwyższym punkcie ,co mu daje taką informacje jakiś czujnik przy magnecie??? pozdo :uśmiech:

http://zaplon.pl.tl/CDI-zaplon.htm
masz, poczytaj może więcej się dowiesz

_________________
EJ, czy może być pięknie?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.02.2011 10:22
Posty: 47
Miejscowość: Ostrowo
Quad: DS 450
Poprzednie quady: Bashan200/Honda Barossa250/Raptor660/yfz450niestety już bez silnika :( CAM-AM DS 450XXXXXXXXXXXXXX
PostWysłany: 19.02.2011 18:20 
Re: Barossa Cheetah 170 ccm
Właśnie wróciłem z garażu :? i jeszcze mi nie zdążyłeś odpisać a tak samo zrobiłem jak mi napisałeś :^^D: :^^D: i Ci powiem że od początku jak go kupiłem i patrzałem stan oleju to wydawało mi się że bagnet lekko śmierdzi paliwem ?ale sobie pomyślałem że przy przebiegu 6250 to raczej nie możliwe :? ale chyba jednak tak :płacz: tylko teraz jak to sprawdzić :?: :?: czy przez pierścienie?(raczej nie bo siłę ma niesamowitą)a jak sprawdzić zużyte uszczelniacze zaworów. :| :| A dzisiaj wyciągnąłem całkowicie filtr pow. i przejechałem parę kilometrów wykręcam świece i czarne jak u murzyna w d.... :wizi:


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11.06.2009 10:06
Posty: 853
Miejscowość: serce Kaszub
Quad: był 150 jest smc 170
PostWysłany: 19.02.2011 19:40 
Re: Barossa Cheetah 170 ccm
możesz sprawdzić kompresje, aby wyeliminować zużyte pierścienie.
druga sprawa
jeżeli masz rozgrzany silnik dajesz mu gazu do połowy i puszczasz gaz. podczas spadku obrotów jeżeli zadymi na czarno to masz zużyte uszczelniacze zaworów

_________________
EJ, czy może być pięknie?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.02.2011 10:22
Posty: 47
Miejscowość: Ostrowo
Quad: DS 450
Poprzednie quady: Bashan200/Honda Barossa250/Raptor660/yfz450niestety już bez silnika :( CAM-AM DS 450XXXXXXXXXXXXXX
PostWysłany: 04.03.2011 11:40 
Re: Barossa Cheetah 170 ccm
Witam wymieniłem olej :) i chciałbym ustawić w sobotę zawory ,wiesz może jakie powinny być przerwy na zaworach :?: :?: albo gdzie mogę znaleźć taki dane ?? też mnie ciekawi jak jest w moim silniku z rozrządem :wizi: pozdrawiam :>


 
Profil Facebook Gadu-Gadu

Rejestracja: 21.09.2010 12:02
Posty: 79
Quad: wolnobiezny inny 400
PostWysłany: 08.03.2011 19:18 
Re: Barossa Cheetah 170 ccm
Ja ustawiłem następujące luzy:
zawory ssące - 0,1
zawory wydechowe - 0,12
SMC Barossa 250


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 38 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 36 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.