Moduł tuningowy, tym razem do quadów marki HS700ATV – (INCA YETI )
Moduł zapłonowy
HS700/INCA-YETI – montowany fabrycznie jako standard (wersja: EEC, L7e, UE) w następujących modelach poniżej:
* model silnika: HS1102MU;
* gaźnik: PD42J;
* moc maksymalna: 13.0kW/
18KM – 5400 obr./min.
* moment obrotowy: 27.5 N.m/4500 obr./min.
* obroty biegu wstecznego – ograniczone;
* wersja modułu: UE
(EEC).
* numer katalogowy modułu (standard): 33200-055-0000, 33200-058-0000, 33200-115-0000, 16100-004D-0000, 37700-115-0000.
Uwaga:Wszystkie podstawowe dane techniczne dotyczące modułu montowanego fabrycznie, (obroty ograniczone/limited) cytowane wyżej, pochodzą od producenta quada, a nie są danymi z materiałów zawartych w różnych service manual, wyciągu z homologacji czy też strony internetowej firmy HUANSONG INDUSTRIES (GROUP) CO., LTD., tylko z kpl. homologacji omawianego pojazdu: e13*2002/24*0231*04.
● ALLIGATOR 400ATV 500ATV 700ATV
● ARMODE;
● AKIDA;
● AMP;
● APACHI;
● BAMX;
● BEMI GERMANY;
● BENNCHE ATV400, ATV500, ATV700;
● BIGHORN ATV400, ATV500, ATV700;
● BIG MUDDY;
● BRIDGE;
● CATWALK;
● CCM;
● CHONGQING;
● CROWN;
● CQ;
● DEER;
● DORTON;
● DORADO;
● DRAGON;
● EMU;
● EXCALIBUR ATV400, ATV500, ATV700;
● FAST POWER;
● FBV;
● FOX;
● FRONT RUNNER ATV400 ATV500, ATV700XL;
● GORILLA;
● GOSPEED;
● HSUN ATV400, ATV500, ATV700;
● HISUN ATV400, ATV500, ATV700;
● HS700ATV;
● HUMMER;
● HS700ATV;
● HUMMER;
● ICHIBAN;
●
INCA JETY 700;
● INCA TRUCK;
● KARYA;
● KCROWN;
● KOLPIN;
● LAPO MOTORS;
● KMS;
● LISOHAKA;
● MASSIMO 400ATV 500ATV 700ATV;
● MENARD 400ATV 500ATV 700ATV;
● MONERO;
● NISSAMARAN;
● OMI;
● PANTERA;
● PRESTO;
● QLINK ATV400 ATV500, ATV700XL;
● Q-MOTO;
● RAIDER;
● REDCAT;
● ROKETA;
● SAHSUVAROGLU;
● SCORPION;
● SKIDA;
● SSR;
● SUPERKING;
● SUPERMACH ATV400, ATV500, ATV700;
● SUPERMACH UTV500-BF-TL, UTV700-BF-TL
● Suzuki King Quad 700 4x4;
● TAKAS III;
● TEXAS;
● TIGER;
● TOMOTO;
● Qlink ATV500 ATV700XL, ATV400;
● VENSTAR;
● VENTO;
● WANGAN;
● WGUAN;
● XRIDER;
● YAMKING;
● YAMOTO;
● YARDSPORT YS400ATV, YS500ATV, 700ATV
● YUMA;
● ZEBRA;
- Tuningowy moduł zapłonowy, zastępuje wszystkie dotychczasowe moduły standardowe, gwarantując moc silnika (informacja producenta) :
* model silnika: HS1102MU;
* gaźnik: PD42J;
* maksymalna moc: 25kW/
34KM – 7600 ±160 obr./min.;
* maksymalny moment obr.: 49.0 N.m – 5000 obr./min.;
* ograniczone obroty biegu wstecznego – odblokowane;
* wersja modułu: - (
EPA);
* ciągły zmienny parametr wyprzedzenia zapłonu w zakresie: (BTDC-10°-26°±2°/7600 obr./min. już od 150 obr. /min.~(7600±160) obr./min. max. (szeroka mapa kąta wyprzedzenia zapłonu - XXL) szczegóły na załączonym wykresie poniżej;
Zauważalna różnica obrotów z załączonego zdjęcia poglądowego (~2200 ±160 obr./min. max.) nie pozwala odpowiedzieć na pytanie, o ile wzrośnie rzeczywista moc i prędkość końcowa pojazdu, ponieważ na dzień dzisiejszy nie zostały przeprowadzone testy na terenie Polski.