Autor |
Wiadomość |
Ł-y-S-y
Rejestracja: 14.10.2007 08:02 Posty: 277 Miejscowość: Pruszcz Gdański
Quad: LTR 450
|
Wysłany: 19.11.2007 20:52
Tuning - LS-a
Witka
ktoś cos robil - będzie robil - wie jak się robi
jakiees rady porady - efekty
|
|
|
|
zadlow
Rejestracja: 31.03.2007 21:55 Posty: 260 Miejscowość: Pruszcz Gdański
Quad: Lucky Star Sp 250
|
Wysłany: 19.11.2007 21:27
Ja będę robił tuning hamulców polegający na rozdzieleniu przodu od tyłu. Przedni w prawej ręce a tylny w nodze i lewej dłoni.
_________________ Extreme Black Lucky Star Dream Team
www.lucky-team.pl
www.bikepics.com/members/zadlow/
|
|
|
|
Ł-y-S-y
Rejestracja: 14.10.2007 08:02 Posty: 277 Miejscowość: Pruszcz Gdański
Quad: LTR 450
|
Wysłany: 20.11.2007 00:13
do ciebie mam blisko wiec będę oblukiwal na live
ale może ktoś cos przy - PS-ach dlubal
|
|
|
|
damianoGd
Rejestracja: 17.10.2007 07:01 Posty: 47 Miejscowość: 3 city
Quad: LT-R K8
|
Wysłany: 23.11.2007 21:13
|
|
|
|
stempien
Rejestracja: 31.12.2007 17:24 Posty: 817 Miejscowość: WLKP
Quad: LS 450 // ???
|
Wysłany: 31.12.2007 17:49
witam, jestem tu nowy i nie wiem gdzie dokladnie pisac na ten temat ale wydaje mi się ze tu będzie dobrze chodzi mi o sportowy wydech.. ma ktoś z Was?? i czy to cokolwiek daje?? bo jak za tyle co kosztuje to powinien zwiekszyc moc... chyba ze się myle pozdrawiam
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 01.01.2008 17:19
LSy startujące w klasie Młodzik miały zwykle otwarte tłumiki. Niestety po tej przeróbce nie liczyłbym na cuda w osiągach, raczej wzmaga się hałas. LS250 jest jednak dość ciężkim pojazdem, przy relatywnie małym silniku. Lepsze efekty przyniosłaby zmiana tylnej zębatki na mniejszą. Przyśpieszenie na pewno się poprawi. Prędkość maksymalna z prawie 90 km/h spadnie gdzieś do 70 - 75 km/h, ale quadzik stanie się sporo żwawszy.
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
zadlow
Rejestracja: 31.03.2007 21:55 Posty: 260 Miejscowość: Pruszcz Gdański
Quad: Lucky Star Sp 250
|
Wysłany: 01.01.2008 18:22
A o ile zębów zmniejszyć??
_________________ Extreme Black Lucky Star Dream Team
www.lucky-team.pl
www.bikepics.com/members/zadlow/
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 01.01.2008 18:42
Na początek o dwa. Co do wydechu i gażnika to trzeba pokombiniwać, bo na gotowy kit bym nie liczył.
|
|
|
|
stempien
Rejestracja: 31.12.2007 17:24 Posty: 817 Miejscowość: WLKP
Quad: LS 450 // ???
|
Wysłany: 05.01.2008 23:13
a myslal ktoś z Was, chodzi mi o urzytkownikow 250 aby zalozyc cylinder, tlok itp od 280??
|
|
|
|
zadlow
Rejestracja: 31.03.2007 21:55 Posty: 260 Miejscowość: Pruszcz Gdański
Quad: Lucky Star Sp 250
|
Wysłany: 05.01.2008 23:37
Da się, co prawda trzeba wymienić sporo elementów i jest to nie opłacalne. Jak ktoś się zastanawia między 250 a 300 to niech od razu bierze 300 bo różnica w cenie jest dużo tańsza niż wymiana połowy silnika.
_________________ Extreme Black Lucky Star Dream Team
www.lucky-team.pl
www.bikepics.com/members/zadlow/
|
|
|
|
stempien
Rejestracja: 31.12.2007 17:24 Posty: 817 Miejscowość: WLKP
Quad: LS 450 // ???
|
Wysłany: 05.01.2008 23:45
no ja się zastanawialem nad tym przed zakupem i koles co mi sprzedawal to mowil ze duzo lepiej będzie chodzila 250 a z tym sportowym wydechem co jest w ofercie to bedize miala te same osiagi co "300"
|
|
|
|
Qbes
Rejestracja: 25.12.2007 18:00 Posty: 71 Miejscowość: Toruń
Quad: Moto Yamaha YZ450F
|
Wysłany: 05.02.2008 15:29
Chciałem się dowiedzieć czym się różni wersja LSa pro sport od normlanej.
Pro sport posiada:
alufelgi
zrywkę
roll gaz
nerf bary
regulowane wahacze
Sam sobie odpowiedziałem na to pytanie. Szukałem na necie i znalazłem. Właśnie tym co napisałem wyżej.
|
|
|
|
MATIS
Rejestracja: 02.03.2006 15:42 Posty: 2292 Miejscowość: SD
Quad: Outlander 800 XT-P srebrny (!)
Poprzednie quady: Aeon 220, Kawasaki KFX 700, Brute Force 750, Can-Am Renegate 800, Outlander 800 Max, Outlander 800, Outlander 1000 XMR, Outlander 1000 Max XTP
|
Wysłany: 11.02.2008 14:46
A może fachowy wydech? Fotka dla miłośników tuningu LS'a:
_________________ Jazda na górskim rowerze jest równie fajna!
|
|
|
|
WojtekP
Rejestracja: 27.07.2006 15:07 Posty: 696 Miejscowość: Białystok
|
Wysłany: 11.02.2008 15:10
Ale tylny wahacz to jakby żywcem wyjęty z LTZ'a
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
MATIS
Rejestracja: 02.03.2006 15:42 Posty: 2292 Miejscowość: SD
Quad: Outlander 800 XT-P srebrny (!)
Poprzednie quady: Aeon 220, Kawasaki KFX 700, Brute Force 750, Can-Am Renegate 800, Outlander 800 Max, Outlander 800, Outlander 1000 XMR, Outlander 1000 Max XTP
|
Wysłany: 11.02.2008 15:32
No, dokładnie tak.
_________________ Jazda na górskim rowerze jest równie fajna!
|
|
|
|