Autor |
Wiadomość |
Benon
Rejestracja: 09.12.2007 15:55 Posty: 253 Miejscowość: Brzeziny
Quad: Homemade Honda 500 2x4
|
Wysłany: 07.01.2008 07:42
Berni zamurowało mnie Respect for konstruktor.
Od czego pasowały końcówki wahaczy? No chyba, że przerabiałeś otwór stożkowy w piaście. Bo ramię ukł. kierowniczego było na pewno skracane.
Jak Ci się jeździ tylko z tylnym hamulcem? Czy jest wystarczający? Jeżdżę motorem i używanie tylko tylnego hamulca to igranie ze zdrowiem. Trzeba mieć mocne nerwy. W przypadku tych piast bardzo mnie męczy ten problem - będzie dość trudno zamontować sensownie tarczę, ale piasta jest stalowa, a jak wiadomo to już połowa sukcesu.
Co do 14 atm gdybyś nabił amorek do tego ciśnienia, to prawdopodobnie ugiął byś go dopiero... czołgiem. Z całym szacunkiem WojetkP, ale prawdopodobne jest nie 14 a 1,4 atm.
_________________ Nie ważne czym, ważne jak... http://picasaweb.google.com/Benon75/BudowaQuada# Nowy film: http://www.youtube.com/watch?v=3478lTYh1bI
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 07.01.2008 09:15
Benon napisał(a): Co do 14 atm gdybyś nabił amorek do tego ciśnienia, to prawdopodobnie ugiął byś go dopiero... czołgiem. Z całym szacunkiem WojetkP, ale prawdopodobne jest nie 14 a 1,4 atm.
A tu się mylisz. Amortyzatory pompuje się w granicach 140-180 PSI, w zależności od potrzeb. 180 PSI = 12.5 Bar. Pamiętajmy, że to nie jest nabicie amortyzatora, tylko ZBIORNICZKA amortyzatora. A dalej regulujemy już pokrętłem.
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
WojtekP
Rejestracja: 27.07.2006 15:07 Posty: 696 Miejscowość: Białystok
|
Wysłany: 07.01.2008 09:33
Po to zresztą są nalepki na zbiorniczkach amorów ostrzegające o dużym ciśnieniu,a 1,4atm to chyba raczej nie wiele
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
Benon
Rejestracja: 09.12.2007 15:55 Posty: 253 Miejscowość: Brzeziny
Quad: Homemade Honda 500 2x4
|
Wysłany: 09.02.2008 13:43
Berni pytanie dotyczące piast kół tylnych: jak zrobiłeś frezy w ośce i piaście? Czy jest to wieloklin, czy klin pojedynczy frezowany na pionowej frezarce? Czy ewentualnie z jakiego materiału masz klin? Jaką masz średnicę osi tuż przy piaście? Jak chciałem zrobić w moim projekcie wieloklin, to okazało się, że nie mieści się ośka do frezarek: bo za długa (110cm), albo za gruba (35mm) i nie mieści się do podzielnicy.
_________________ Nie ważne czym, ważne jak... http://picasaweb.google.com/Benon75/BudowaQuada# Nowy film: http://www.youtube.com/watch?v=3478lTYh1bI
|
|
|
|
kamilquad
Rejestracja: 25.01.2008 19:56 Posty: 18 Miejscowość: koło W-wy
Quad: z
|
Wysłany: 10.02.2008 09:46
_________________ rozumiem tylko tych którzy też jeżdżą na quadach
|
|
|
|
berni
Rejestracja: 01.05.2007 09:18 Posty: 41 Miejscowość: gliwice
Quad: skĹadak
|
Wysłany: 10.02.2008 16:55
dla Benona
wszystkie mocowania sa na klin pojedyńczy,sprawuje się to dobrze tylko musi być bardzo precyzyjnie wykonane (mały luz może się z czasem powiększać)
kliny znalazłem u siebie w warsztacie tylko przyciąłem na wymiar (materiał na pewno musi być "miekszy" niż ośka i piasty)
znalazłem tylko takie zdjecie całosci niestety nie widac tego klinu musisz uwieżyc na słowo
powodzenia bardzo dużo roboty
http://img247.imageshack.us/img247/2392/pict0018oj9.jpg
|
|
|
|
berni
Rejestracja: 01.05.2007 09:18 Posty: 41 Miejscowość: gliwice
Quad: skĹadak
|
Wysłany: 24.02.2008 10:26
muszę się pochwalić
w zimowe wieczory zmieniam sobie wizerunek "mojej konstrukcji z sinikiem Yamaha"
http://img259.imageshack.us/img259/564/obraz047ky2.jpg
jest to jeszcze na etepie prac
może na wiosnę wyjadę
CZY KTOŚ MOŻE MI PODAĆ SZEROKOŚĆ ORYGINALNYCH FELG PRZEDNICH Z Yamahy YFZ rozmiar opony 21x7x10
będe wdzięczny, ponieważ wydaje mi się że moje sa za wąskie a tym samym opona jest za wąska
|
|
|
|
napoleon2-89
Rejestracja: 09.03.2008 16:32 Posty: 2 Miejscowość: olkusz
|
Wysłany: 13.03.2008 15:50
mam pytanie jak rozwiązałes kwestie tylnej osi. a mianowicie tego ze napędy na lańcuch.. ciągna ci zawsze oba koła naraz.?? trochę dziwnie tym skrecac jesli nie ma się mechanizmu róznicowego.???
|
|
|
|
volvi
Rejestracja: 03.09.2006 13:31 Posty: 12
Quad: w trakcie...
|
Wysłany: 13.03.2008 16:06
nie trzeba mechanizmu :p
_________________ http://picasaweb.google.pl/volvipic/BudowaQuada
Pomalutku, po kolei i dokladnie ....
|
|
|
|
reggae_boy
Rejestracja: 22.01.2006 21:50 Posty: 304 Miejscowość: Jelenia Góra
Quad: AC3 4x4
|
Wysłany: 13.03.2008 16:28
Nie ma chyba żadnej ośki z mechanizmem różnicowym. Oprócz tego chyba tylko któryś Polar ma rozłączalny tył.
_________________ Pozdrawiam, Paweł
http://www.motocrosssiedlecin.fora.pl
|
|
|
|
napoleon2-89
Rejestracja: 09.03.2008 16:32 Posty: 2 Miejscowość: olkusz
|
Wysłany: 15.03.2008 06:41
a rozumie czyli się skreca nadrabiajac tyłem nie jezdzi się z tym trochę dziwnie???
|
|
|
|
Yerz
Rejestracja: 26.09.2006 17:07 Posty: 160 Miejscowość: Gdynia
Quad: TRX 450R
|
Wysłany: 16.03.2008 16:56
berni napisał(a): w zimowe wieczory zmieniam sobie wizerunek "mojej konstrukcji z sinikiem Yamaha"
Wygląda rewelacyjnie- życzę powodzenia w dalszej części projektu
Szacunek!
Pozdrawiam!
_________________ If I'm Going To Hell, I'm Going On My TRX 450R !
|
|
|
|
berni
Rejestracja: 01.05.2007 09:18 Posty: 41 Miejscowość: gliwice
Quad: skĹadak
|
Wysłany: 30.03.2008 20:00
Dzięki Yerz za dobre słowa
Mam pytanie proszę o informację
Jaką farbą pomalowac ramę?
Mam pistolet dam sobie rade ale jaka jest njlepsza i najtrwalsza (chodzi mi po głowie srebrny metalic ale jak z trwałością)
A może proszkowo (ile to może kosztować)
Proszę niech się wypowiedzą osoby mające jakieś doświadczenia w malowaniu ram.
|
|
|
|
Blackbird
Rejestracja: 08.10.2004 09:47 Posty: 203 Miejscowość: Giżycko
Quad: Samoróbka
|
Wysłany: 31.03.2008 18:39
Kolega malował proszkowo ramę od Yamahy yz 125 to zapalcił chyba ok 80-100zl ( oczywiście bez rachunku czyli bez vat-u) Kolor zwykły - nie metalik.
|
|
|
|
kołek
Moderator Działu Samoróbki
Rejestracja: 28.09.2007 17:59 Posty: 719 Miejscowość: Ziebice, Opole
Imię: Szymon
Quad: kiedyś był
Poprzednie quady: chińczyk 200 -> samoróbka CB500 -> samoróbka AT650 -> KFX700-> trx450
|
Wysłany: 31.03.2008 20:46
gadałem z lakiernikiem i mowił ze najlepiej (cena do jakosci) jest pomalowac hammerite'm bez podkładu...
kosz to ok 30 zł za farbe jesli masz pistolet...
ja jako ze teraz mam mało kasy pomalije to w ten sposób...
|
|
|
|