Autor |
Wiadomość |
Seba_gtc
ATVFunsQuad Member
Rejestracja: 02.11.2007 21:55 Posty: 3986 Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaĹCię PolarisĂłw :D
|
Wysłany: 24.03.2008 11:44
norbi kolega Brylant albo zaginął albo cały czas jeździ na nowym Kingu
|
|
|
|
brylant
ATV Polska Member
Rejestracja: 20.12.2006 18:05 Posty: 1987 Miejscowość: Piaseczno
Quad: ciężkie czasy ;(
|
Wysłany: 24.03.2008 22:26
hehe tak faktycznie gdyby nie święta siedział bym na nim ale rodzinka się zjchała i siedziałem w domku.
Krótki opis zmian jakie są widoczne gołym okiem.
Przedni i tylny wahacz się troszeczke zmienił są dospawane wzmocnienia
Amortyzatory faktycznie są jakieś inne w moim staryn sprężymy były takie grafitowe i żadsza spirala, te tak jak by były gęstsze i czarne nie wiem czy to jest oznaka że są lepsze.
Quad jest bardzo stabilny wiadomo nowy ale naprade moje pierwsze wrażenie było że quad jest praktycznie w 100% pod moją kontrolą zachowuje się tak jak ja go prowadze.
Jest przeprowadzona fajna rura średnicy ok 30mm do przeprowadzania przewodów między akumulatorem a kierownicą fajna sprawa nie trzeba już się przejmowac że kabel gdzieś się przepali lub przerwie.
Quad jest wyższy od 700, pierwsze moje wrażenie jak go zobaczyłem stojąć przy bagażeniku że faktycznie jest wysoki myśle że ok 4 cm.
Silnik hmm, jest na dotarciu wiec jeszcze nie jechałem szybciej jak 70km/h ale na pewno idzie lepiej z dołu. Na koło idzie praktycznie sam z H.
Filtr powietrza gąbkowy i wlot powietrze do airboxa inaczej wygląda te guma jest jakoś bardziej wywinięta.
Schowek zakręcany już jest całkowicie wodoczelny. w końcu.
Wystają jakieś dodatkowe kabelki do podłączeń nie wiem jeszcze do czego one są.
kabelki przy chłodnicy przy wlewie i są w kierownicy pod zegarami.
Jak narazie miłe zaskoczenie będe teraz go rozmierał do podłączeń więc będe mógł zajrzeć pod tzw. maske wtedy opisze czy coś wygląda inaczej.
|
|
|
|
Markus
Rejestracja: 13.08.2005 18:16 Posty: 737
Quad: Suzuki Vinson Renegade X Kawasaki TERYX 750 - RUW
|
Wysłany: 24.03.2008 23:27
Cytuj: Wystają jakieś dodatkowe kabelki do podłączeń nie wiem jeszcze do czego one są.
Kierunki. Pewnie jeszcze je masz za tylnym schowkiem. Też takowe mamy.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 24.03.2008 23:55
Pytanie nr. 1 ma lag czy nie ma?
|
|
|
|
Markus
Rejestracja: 13.08.2005 18:16 Posty: 737
Quad: Suzuki Vinson Renegade X Kawasaki TERYX 750 - RUW
|
Wysłany: 25.03.2008 08:45
Pewnie to pytanie do brylanta, ale ze własnie płyna do mnie trzy sztuki KQ750 i sporo zbieram info. o nowym modelu to z tego co wiem to ma laga.
|
|
|
|
norbi
Rejestracja: 25.11.2006 15:20 Posty: 2810 Miejscowość: Poręba Wielka gm.Niedźwiedź
|
Wysłany: 25.03.2008 09:04
brylant napisał(a): na pewno idzie lepiej z dołu. Na koło idzie praktycznie sam z H.
wydaje mi się ze może nie być lagu w nowym.
brylant jest ten lag czy nie?
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 25.03.2008 09:20
W/g opinii z USA jest. Dlatego też firma VelocityDevices zrobiła moduł do wersji 750.
|
|
|
|
brylant
ATV Polska Member
Rejestracja: 20.12.2006 18:05 Posty: 1987 Miejscowość: Piaseczno
Quad: ciężkie czasy ;(
|
Wysłany: 25.03.2008 10:42
Jest lag w 750
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 25.03.2008 10:52
Dziś zamontuje moduł Coperhead pomijający lag i overide w KQ700. Testy w tym tygodniu. Zobaczymy. Jest przełącznik na module - default i bez blokad ze zmienioną mapą zapłonu i paliwa.
Tak jak kiedyś pisałem jednostka napędowa KQ to jeden z najlepszych silników i DOHC.
|
|
|
|
norbi
Rejestracja: 25.11.2006 15:20 Posty: 2810 Miejscowość: Poręba Wielka gm.Niedźwiedź
|
Wysłany: 25.03.2008 10:58
Shelton napisał(a): Tak jak kiedyś pisałem jednostka napędowa KQ to jeden z najlepszych silników i DOHC.
Shelton to jest taka sama jednostka napędowa jak w twin peaks'ie 700?
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 25.03.2008 11:03
Nie. W Suzki Twinpeaks to Vka z rozrządem SOHC.
|
|
|
|
norbi
Rejestracja: 25.11.2006 15:20 Posty: 2810 Miejscowość: Poręba Wielka gm.Niedźwiedź
|
Wysłany: 25.03.2008 11:04
ok. którą konstrukcję silnika Ty byś wybrał?
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 25.03.2008 11:08
Singla DOHC KQ. Masz po dwa wałki rozrządu w głowicy. To naprawdę bardzo nowoczesna i wydajna jednostka. Ten silnik ma olbrzymi potencjał - niestety ze względów bezpieczeństwa został wykastrowany elektronicznie.
Suzuki wykazało pewną konskewncję w swoich silniakch przykłądem może być LTR - pobnie DOHC - co daje świetne liniowe oddawanie mocy.
|
|
|
|
brylant
ATV Polska Member
Rejestracja: 20.12.2006 18:05 Posty: 1987 Miejscowość: Piaseczno
Quad: ciężkie czasy ;(
|
Wysłany: 25.03.2008 11:22
Powiem tak do rajdów przeprawowych to dobrze że lag jest mocy nie brakuje a lepiej żeby quad w błocie nie miał za dużego przyrostuy mocy po może się to źle skończyć dla quada i dla ridera.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 25.03.2008 11:32
Kwestia kontroli. Ogranicznik też ma swoje wady tam gdzie potrzeba mocy - krótki robieg i stromy podjazd mści się takie rozwiązanie. O rajdach enduro nawet nie wspomnę. Lepiej mieć możliwość wyboru.
|
|
|
|