Autor |
Wiadomość |
olo1919
Rejestracja: 07.03.2006 03:46 Posty: 109 Miejscowość: Eudezet
Quad: Outlander 800xt
|
Wysłany: 16.05.2008 19:51
Przegub w outlanderze 800 - jak zdjąć osłonę przegłubu
witam, czy żeby zdjąć osłonę przegubu trzeba mieć jakiś specjalny ściągacz ? po kilku km rozwaliłem osłonę najeżdżając na drut.
może drugie pytanko, paruje mi licznik nawet w słoneczny dzień, a sprzęt jeszcze w ogóle nie topiony. czy Wasze bomby też tak mają. pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez Sir Adam Jr, 25.11.2011 21:26, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
NOWIK
Rejestracja: 21.01.2007 20:54 Posty: 173 Miejscowość: POZNAŃ
Quad: RENIA 800 Xc,SEA DOO RXP 255, SPYDER
|
Wysłany: 16.05.2008 19:58
osłone gume w reni trzeba miec specjalny klucz , w outla mysle ze podobnie
|
|
|
|
Darekk310
Rejestracja: 07.12.2006 19:38 Posty: 1741 Miejscowość: śląsk S P S
Quad: Outlander 1000
|
Wysłany: 16.05.2008 21:28
jaki specjalny klucz, niby do czego ??
_________________ Out 1000, Elka stage 4, XMR rear diff kit , BH 26"
|
|
|
|
olo1919
Rejestracja: 07.03.2006 03:46 Posty: 109 Miejscowość: Eudezet
Quad: Outlander 800xt
|
Wysłany: 16.05.2008 21:45
niby ściągacz do zdjęcia przegubu. quada ma przejechane niecałe 100km, a nie mogłem zbić przegubu.
|
|
|
|
Darekk310
Rejestracja: 07.12.2006 19:38 Posty: 1741 Miejscowość: śląsk S P S
Quad: Outlander 1000
|
Wysłany: 16.05.2008 22:02
Musisz dokładnie wytrzeć smar i przyjrzeć się.
Jest tam takie zabezpieczenie które mususz rozciągnąć i przegub spada sam.
_________________ Out 1000, Elka stage 4, XMR rear diff kit , BH 26"
|
|
|
|
woźny
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.12.2007 22:01 Posty: 722 Miejscowość: A.P.T. - ATV Poznań Team
Quad: sprawny
|
Wysłany: 17.05.2008 08:01
prawdopodobnie pierścień Zegera trzeba ściągnąć, jeśli tak to żeby się zbytnio nie męczyć wystarczy kupić w Praktikerze lub Castoramie za jakieś 10-15zł specjalne kombinerki do ściągania pierścienie Zegera w tym przypadku pierścieni zewnętrznych.
|
|
|
|
Darekk310
Rejestracja: 07.12.2006 19:38 Posty: 1741 Miejscowość: śląsk S P S
Quad: Outlander 1000
|
Wysłany: 17.05.2008 14:08
to nie jest pierścień zegera.(nie ma otworów na łapki od kombinerek)
działa na podobne zasadzie , trzeba go rozszerzyć i ja wałśnie używam do tego tych kombinerek rozciągających są małe problemy ale tragedii nie ma
_________________ Out 1000, Elka stage 4, XMR rear diff kit , BH 26"
|
|
|
|
MATIS
Rejestracja: 02.03.2006 15:42 Posty: 2292 Miejscowość: SD
Quad: Outlander 800 XT-P srebrny (!)
Poprzednie quady: Aeon 220, Kawasaki KFX 700, Brute Force 750, Can-Am Renegate 800, Outlander 800 Max, Outlander 800, Outlander 1000 XMR, Outlander 1000 Max XTP
|
Wysłany: 17.05.2008 19:19
Jeśli masz wersję Outlandera 2007 lub starszą to zegar może parować. Od wersji 2008 jest lepiej.
_________________ Jazda na górskim rowerze jest równie fajna!
|
|
|
|
Darekk310
Rejestracja: 07.12.2006 19:38 Posty: 1741 Miejscowość: śląsk S P S
Quad: Outlander 1000
|
Wysłany: 17.05.2008 21:41
Mi w 400 też parował do czasu aż go rozebrałem i założyłem na silikonie
_________________ Out 1000, Elka stage 4, XMR rear diff kit , BH 26"
|
|
|
|
olo1919
Rejestracja: 07.03.2006 03:46 Posty: 109 Miejscowość: Eudezet
Quad: Outlander 800xt
|
Wysłany: 18.05.2008 08:28
koi, dzięki chłopaki
muszę wybrać się do okulisty, bo nie dopatrzyłem się tego zabezpieczenia. może szukałem czego innego
to nowy quad 2008, następnym razem nie będę nic grzebał.
co do licznika Darek jak możesz podpowiedz coś więcej co z nim zrobić.
bo znając życie jak się za niego wezmę, to będe musiał zamówic nowy
|
|
|
|
Darekk310
Rejestracja: 07.12.2006 19:38 Posty: 1741 Miejscowość: śląsk S P S
Quad: Outlander 1000
|
Wysłany: 18.05.2008 10:58
ja zdjąłem plastikową obudowa licznika i założyłem ja na silikonie to wszystko aha i dałem jeszcze trochę silikonu od wewnątrz w tym miejscu co wychodzą styki do kostki łączeniowej. Od tego czasu nawet lałem po nim wodą a nie parował
_________________ Out 1000, Elka stage 4, XMR rear diff kit , BH 26"
|
|
|
|
Tytus72
Rejestracja: 04.01.2008 13:10 Posty: 44 Miejscowość: Gliwice
Quad: Bomba Outlander 400
|
Wysłany: 18.05.2008 14:05
i nie paruje nadal. Wiem co mówie bo kupiłem bombe od Darka tylko regulator napięcia się spalił
PZDR
Tytus
|
|
|
|
rally
Rejestracja: 19.04.2008 14:43 Posty: 12
Quad: Linhai 300 4x4
|
Wysłany: 07.12.2008 20:42
Witam czy może ktoś podpowiedzieć jak wymienić manszetę tylną (tą bliżej mostu) czy muszę rozbierać tą zewnętrzną -jeżeli tak to jak zacisnąć opaskę ( duża średnica) skoro jest ona schowana w obudowie stanowiącej całość z wahaczem. Mam nadzieje że nie trzeba odkręcać całego wahacza żeby wymienić manszetę.
|
|
|
|
Darekk310
Rejestracja: 07.12.2006 19:38 Posty: 1741 Miejscowość: śląsk S P S
Quad: Outlander 1000
|
Wysłany: 07.12.2008 22:21
Musisz odkręcić wahacz bo nie wyciągniesz półosi za to nie musisz rozbierać zewnętrznego przegubu .
_________________ Out 1000, Elka stage 4, XMR rear diff kit , BH 26"
|
|
|
|
erni
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 02.08.2006 16:19 Posty: 314 Miejscowość: poznań
Quad: Renegade X
|
Wysłany: 08.12.2008 18:57
wystarczy odkręcić dolne mocowania amortyzatorów i opuścić wahacz żeby wyciągnąć półośkę
_________________ http://picasaweb.google.pl/erni75 http://picasaweb.google.pl/erni32 http://ernifoto.fotosik.pl/alb
|
|
|
|