Autor |
Wiadomość |
novik26
Rejestracja: 12.10.2008 17:46 Posty: 342 Miejscowość: Konin WLKP
Imię: Novik
Quad: Bashan BS200s-7 ->Dragon Winch DST 2000ST
|
Wysłany: 09.01.2009 15:06
110 Cinol brak kompresji
Witam. Zakupiłem synowi 110 chińczyka i odmówił posłuszeństwa. Na początku zdjąłem gażnik i co się okazało odkręciła się śróba od zapadki sania- gdzie wkręciłem nową stara znikła-nadal nie pali z gażnika przelewa się paliwo na ssaniu ale to chyba normalne. Gorszy fakt że zalewa się świeca iskra i świeca super brak ciśnienia przy wykręconej świecy?? Co może być przyczyną? [/img]
|
|
|
|
novik26
Rejestracja: 12.10.2008 17:46 Posty: 342 Miejscowość: Konin WLKP
Imię: Novik
Quad: Bashan BS200s-7 ->Dragon Winch DST 2000ST
|
Wysłany: 09.01.2009 15:18
_________________ Bashan BS 200s -7
|
|
|
|
novik26
Rejestracja: 12.10.2008 17:46 Posty: 342 Miejscowość: Konin WLKP
Imię: Novik
Quad: Bashan BS200s-7 ->Dragon Winch DST 2000ST
|
Wysłany: 09.01.2009 19:46
Kurcze nikt nie odpowie ci i jak mam robić? Proszę choć info na gg. Pozdrawiam
_________________ Bashan BS 200s -7
|
|
|
|
Wojtekk
Rejestracja: 16.03.2005 18:14 Posty: 660 Miejscowość: Kaszuby
|
Wysłany: 10.01.2009 09:37
Śrubka wpadła do cylindra, masz pogięty zawór ssący, zniszczony tłok, cylinder i głowicę. Albo i nie, ale bez rozebrania silnika nie zgadniesz...
|
|
|
|
novik26
Rejestracja: 12.10.2008 17:46 Posty: 342 Miejscowość: Konin WLKP
Imię: Novik
Quad: Bashan BS200s-7 ->Dragon Winch DST 2000ST
|
Wysłany: 10.01.2009 12:18
A mógłbym prosić o jakąś książke serwisówkę jak ten silnik rozebrać bo szukam na forum i do tego quada nigdzie nie ma wszystko markowe.
|
|
|
|
Pawelek913
Rejestracja: 25.08.2008 13:36 Posty: 13 Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 10.01.2009 22:26
generalnie jeśli się na tym nie znasz sam nic nie zdziałasz. Aby zdjąc głowice wraz z cylindrem:
1. po prawej stronie w glowycy masz 3 śruby,2 z nich na klucz 8 ,1 na klucz 10. Tą na 10 odkręć. Wtedy zejdzie ci pokrywka która jest po lewej stronie w głowicy.
2. Gdy ją zdejmiesz zobaczysz łańcuszek na zębatce, którą musisz odkręcić, są tam 3 śruby na klucz 9. Zdejmij tą zębatke z wałka gdy ją odkręcisz
3. "z przodu" silnika masz 4 śruby na klucz 10 ,odkręć je
4. Po lewej stronie masz 2 śruby( nie pamiętam rozmiaru ) jedna łączy głowice z cylindrem a druga cylinder z karterem je także nalezy odkręcić
5. Gdy zrobisz wszystko co opisałem pozostaje tylko kolanko odkręcić i głowica wraz z cylindrem musi zejść.
Jak zdejmiesz głowice będzie widać co się stało ,bardziej pomóc Ci chyba nie moge
PS. Żeby to zdjąć musisz wykręcić silnik ponieważ głowica nie zejdzie
|
|
|
|
novik26
Rejestracja: 12.10.2008 17:46 Posty: 342 Miejscowość: Konin WLKP
Imię: Novik
Quad: Bashan BS200s-7 ->Dragon Winch DST 2000ST
|
Wysłany: 11.01.2009 18:00
Pawelek913 dzięki za info jutro zaraz zabieram się za niego syn truje mi a śniegu u nas trochę
|
|
|
|
novik26
Rejestracja: 12.10.2008 17:46 Posty: 342 Miejscowość: Konin WLKP
Imię: Novik
Quad: Bashan BS200s-7 ->Dragon Winch DST 2000ST
|
Wysłany: 19.01.2009 19:13
Witam ponownie. Znalazłem trochę czasu i rozebrałem chinola więc tak w głowicy zablokował się zawór sący ten pod gażnikiem jest zablokowany nie wystaje nad gniazdem zawora. Wiec kolejne moje pytanie jak go zdemontować ??? zapewne pokrzywiony bo nie moge go ruszyć by powrócił na swoje miejsce.
|
|
|
|
Kozitwar
Rejestracja: 05.12.2008 15:02 Posty: 441 Miejscowość: Twardogóra
Quad: Bashan 200
|
Wysłany: 20.01.2009 05:18
Musisz połorzyć głowice na ziemi sprężynami do góry i pod ten zawór który chcesz zdemontować podłóż jakieś drewienko następnie dobrze by było , aby ktoś Ci pomógł trzeba nacisnąć nad sprężyną na tą blaszkę bardzo mocno i w środku na trzonku zaworu są takie dwa zabezpieczenia które po wyjęciu zwalniają zawór , uwaga bo jak się wyślizgnie to potrafi latać wszystko po garażu.
|
|
|
|
novik26
Rejestracja: 12.10.2008 17:46 Posty: 342 Miejscowość: Konin WLKP
Imię: Novik
Quad: Bashan BS200s-7 ->Dragon Winch DST 2000ST
|
Wysłany: 20.01.2009 20:36
Kozitwar ojjj polatało ale udało się. Zawór ssący pokrzywiony przez paskudną śróbke głowica lekko dostała tłok i cylinder caly jutro śmigam po nowy zawór i montaż może jakoś będzie. Patent chce zrobić utoczyć rure by wkręcić w otwór gdzie rególuje się luz zaworu w celu ściśnięcia sprężyn od dołu klocek i polksiężyce wpadną jak w ....da to radę?
|
|
|
|
Kozitwar
Rejestracja: 05.12.2008 15:02 Posty: 441 Miejscowość: Twardogóra
Quad: Bashan 200
|
Wysłany: 21.01.2009 05:38
Tylko przed montażem dobrze by było nowy zawór ułorzyć w głowicy aby idealnie siadł w to gniazdo zaworowe,a używa się do tego pastę zaworową jak jest dużo nagaru to zawór nie siądzie do końca i kompresja słabsza
|
|
|
|
Kozitwar
Rejestracja: 05.12.2008 15:02 Posty: 441 Miejscowość: Twardogóra
Quad: Bashan 200
|
Wysłany: 21.01.2009 08:47
daj znać co i jak ja dostępny będę około 15 zajrzyj na pw
|
|
|
|
nazgul65
Rejestracja: 18.12.2008 17:45 Posty: 568 Miejscowość: MIASTKO
Quad: MISIEK 660
|
Wysłany: 23.01.2009 17:15
a gdzie kupiłeś w sklepie ?to gwarancja
|
|
|
|
novik26
Rejestracja: 12.10.2008 17:46 Posty: 342 Miejscowość: Konin WLKP
Imię: Novik
Quad: Bashan BS200s-7 ->Dragon Winch DST 2000ST
|
Wysłany: 10.02.2009 20:00
Witam. No wreszcie synal happy atv odpalił luzy zaworowe o,5 ustawione-dzięki Kozitwar za rade , ale małe co mnie niepokoi skaczące obroty fakt był max zalany i w wydechu paliwo ale czy to ma związek? dysze w gażniku dobrze ustawiłem 540 stopni od 0 na mieszance a obroty wg.słuchu coś nie tak robie?
|
|
|
|
hubertos14
Rejestracja: 08.08.2008 11:53 Posty: 375 Miejscowość: Bytów
|
Wysłany: 10.02.2009 21:21
obroty muszą być takie żeby nie jechał,i chodził na wolnych sprawdz linke od gazu powinna mieć max 1mm luzu,pzdr
|
|
|
|