Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - regulacja zaworów w chińczyku
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 23:50



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 53 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
regulacja zaworów w chińczyku 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2007 22:29
Posty: 1783
Miejscowość: Zachodniopomorskie
PostWysłany: 21.02.2009 19:39 
arturor83 napisał(a):
george05 a czy może orientujesz się z jakim momentem mam dokręcić śruby głowicy i przy okazji cylindra bo tam też bym sobie zmienił uszczelkę, miałem dziś u mechanika poustawiać zawory i zmienić usczelkę a tu d..a bo nie wiedziałem jak mocno śruby ma dokręcić

Ø 6 – 0.10-0.15 Nm zalecam - 0.10 Nm
Ø 8 – 0.25 Nm
Ø 10 – 0.45 Nm
gdzie Ø oznacza średnicę szpilki w danym silniku.....
Pozdrawiam

_________________
I nikt mnie nie przekona że ,,czarne jest białe a białe jest czarne


 
Profil

Rejestracja: 22.08.2008 17:13
Posty: 58
Quad: żółtek 200
PostWysłany: 22.02.2009 03:23 
george05, po raz kolejny dzięki


 
Profil Facebook

Rejestracja: 04.02.2008 11:31
Posty: 173
Miejscowość: czestochowa
Quad: zrobiony na zachĂłd od Tokio
PostWysłany: 25.02.2009 18:13 
Ja swojego Bashana odebralem pare dni temu z ostatniego serwisu w Popowie i się pytam głównego mechanika jakie luzy na zaworach oto co usłyszalem:
rozgrzać trochę silnik :szok: :szok: tak żeby można ręką dotknąć
ssacy 0.7 wydech trochę więcej :oops: znaczy zeby luzniej wchodził szczelinomierz.Zdziwiło mnie to rozgrzanie silnika mrozy byly może dlatego tak powiedzial bo reklamy tym sobie nie zrobią.Nie wierzę w te ich kowalskie regulacje tym bardziej że jak się maszyna porządnie rozgrzala to mi się wydawoło że pod obciążeniem(pod górke) zaczynają dzwonić.Nie wiem czy to siła sugestii potem postał trochę jeżdziłem bez kasku i nie slyszałem nic


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 25.02.2009 18:24
Posty: 3
PostWysłany: 25.02.2009 21:56 
Z moim quadem jest taki problem tzn. jak jest zimny silnik to pali z dotyku nawet przy wyłączonym ssaniu i po chwili gaśnie . Gaźnik już kilka razy ustawiałem po drugie skaczą obroty silnika gdy się rozgrzeje to jest już lepiej. Próbowałam też ustawić zawory. Ustawiłem ssący na 0,05 i wydechowy na 0,07. Ale słychać jest prace zaworów tzw "klekotanie". Ustawiałem tak jak było pokazane na zdjęciu na tym forum . Znak na kole i obudowie się pokrył ale wtedy nie ma luzu na zaworach a powinien być, gdy obrócę o 180 stopni to luz zaworowy się pojawia i wtedy ustawiałem.
Co zrobiłem nie tak? :płacz:
Quad to Bashan B-3 chłodzony powietrzem :płacz:


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2007 22:29
Posty: 1783
Miejscowość: Zachodniopomorskie
PostWysłany: 26.02.2009 19:55 
To są poprawne dane:
Ø 6 – 10 - 15 Nm zalecam - 10 Nm
Ø 8 – 25 Nm
Ø 10 – 45 Nm

_________________
I nikt mnie nie przekona że ,,czarne jest białe a białe jest czarne


 
Profil

Rejestracja: 25.02.2009 18:24
Posty: 3
PostWysłany: 26.02.2009 20:39 
Czy może ktoś mi odpowiedziedzeć ?
:?


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 27.05.2009 14:39
Posty: 2
Quad: atv 200
PostWysłany: 01.06.2009 23:46 
Re: regulacja zaworów w chińczyku
zaxson~ źle ustawiałeś zawory, najlepiej się ustawia gdy pieski są całkiem luźne czyli gdy tłok jest na samej górze lub w fazie rozprężania po prostu pokręć troszkę rozrusznikiem na wyłączonym zapłonie tak by nie miał iskry i zobacz kiedy piesek zaworu będzie luźny(zaraz po otwarciu zaworu) wtedy weź szczelinomierz poluzuj kontre na piesku i dokręcaj śrubę tak długo aż poczujesz opór tak aby szczelinomierz był ciasno, zaciągnij kontrę i wyciąg szczelinomierz. Ustawiaj 0,10 na ssącym i 0,15 na wydechu gdy wyciągniesz szczelinomierz powinny być minimalnie luźne pieski ja niedawno tak ustawiałem i chodzi jak pszczółencja ;)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30.05.2008 13:24
Posty: 717
Imię: Michał
Quad: Szukam może xp 850 a może jakieś moto turys...
Poprzednie quady: Bomba Out 800,BF 750,LS 300,
PostWysłany: 04.06.2009 14:50 
Re: regulacja zaworów w chińczyku
Ktoś wie jakie są odpowiednie ustawienia zaworów w chińskiej 110 ?
U brata muszę wyregulować...


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12.12.2007 19:24
Posty: 461
Miejscowość: Łódź
Quad: Trochę inna Zonda;)
PostWysłany: 20.09.2009 10:06 
Re: regulacja zaworów w chińczyku
witam

wie ktoś jak powinny być ustawione zawory w 150cc?

_________________
Galeria
http://michum.pinkbike.com/


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Moderator Działu Porównania Modeli
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.07.2008 21:11
Posty: 2372
Miejscowość: TKA
Quad: Derbi Senda SM & Bashan 200
PostWysłany: 20.09.2009 14:31 
Re: regulacja zaworów w chińczyku
Michu_M spróbuj 0.10 ssacy 0.15 wydechowy.

_________________
Czas chyba wrócić do młodości :)


 
Profil WWW

Rejestracja: 02.04.2010 18:45
Posty: 1
Quad: SHINERAY XY250STXE
PostWysłany: 22.06.2010 10:13 
Re: regulacja zaworów w chińczyku
Witam,
Ustawiałem luzy zaworowe w swoim SHINERAY XY250STXE, w sklepie gdzie go kupowałem mechanik powiedział mi, że powinienem ustawić na zimnym silniku s:0.04 i w:0.06 na forum francuskim:
http://chinesequad.xooit.com/t10043-reglage-soupapes-et-serrage-culasse.htm?q=soupape
również takie luzy podają, w zasadzie to próbowałem różnych kombinacji i problem jest ciągle ten sam - po rozgrzaniu słychać jak stukają zawory... czy możliwe, że do wymiany jest rozrząd? bo ma jakąś wadę? bo już nawet takie coś mi ktoś powiedział... zawory musiałem wyregulować, bo quad miał problemy z odpalaniem na ciepłym silniku...


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.06.2010 13:10
Posty: 139
Miejscowość: Suwałki
Quad: Hummer 250cc
PostWysłany: 29.06.2010 18:27 
Re: regulacja zaworów w chińczyku
a jaki luz na zaworach w chinolu 250cc?


 
Profil

Rejestracja: 01.07.2010 14:03
Posty: 3
Quad: EAGLE 250
PostWysłany: 01.07.2010 15:37 
Re: regulacja zaworów w chińczyku
Witam mam koledzy pytanie mam Eagle Lyda poj silnika 250cm chłodzony wodą jaki luz mam ustawić na zaworach i wymieniam tłok z pierśćieniamy zatarł się znak na tłoku IN był ustawiony na wydechu a mnie się wydaje ze tłok z znakiem IN powimien być ustawiony na ssaniu ale może się mylę proszę o podpowiedz


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31.07.2009 21:01
Posty: 51
Quad: Brak był 200cc Kingway choper teraz Yamaha TZR 125
PostWysłany: 02.07.2010 22:15 
Re: regulacja zaworów w chińczyku
Tak In znaczy wejście czyli ssący luzy jak w większości ssący 0,05 a wydech ok 0,07


 
Profil

Rejestracja: 01.07.2010 14:03
Posty: 3
Quad: EAGLE 250
PostWysłany: 05.07.2010 20:06 
Re: regulacja zaworów w chińczyku
Dzięki za pomoc .Mam jeszcze jeden problem silnik już odpalony chodzi OK wszyskie biegi chodzą oprucz biegu 3 jak go wrzucam to silnik pracuje tak jak na biegu jałowym(luzie) :zalamka:


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 53 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.