Autor |
Wiadomość |
palestyna
Rejestracja: 06.11.2006 23:45 Posty: 5038 Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
|
Wysłany: 07.06.2009 22:16
Olej w obudowie filtra powietrza
Od jakiegoś czasu mam olej w obudowie filtra powietrza nie mam rolek itp. normalna jazda jak naleje oleju na max po zrobieniu 100km mam poniżej minimum to samo miałem w dwóch polarisach SP 500 H.O. co jest grane
_________________ Quad turysta i drapreżyser http://youtube.com/puniek71 Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0 Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji
|
|
|
|
rado
Rejestracja: 13.05.2007 22:34 Posty: 1425 Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
|
Wysłany: 08.06.2009 17:00
Re: Olej w obudowie filtra powietrza
A nie pojawia ci się olej z odmy?
_________________ Pozdrawiam, Radek KFX700 V-Twin Renegade 800 x W460 230GE 86'
|
|
|
|
Jakubek_X
Squad 3miasto
Rejestracja: 19.08.2007 19:37 Posty: 473 Miejscowość: Kaszuby
Quad: 1000R
Poprzednie quady: Commander 1000, Renagade 800x, Brute Force 750, CFMOTO...
|
Wysłany: 08.06.2009 20:09
Re: Olej w obudowie filtra powietrza
Jaki masz przebieg? Bardzo dziwne jak na sinik Rotax!
_________________ Pozdrawiam Szymon
|
|
|
|
palestyna
Rejestracja: 06.11.2006 23:45 Posty: 5038 Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
|
Wysłany: 08.06.2009 21:49
Re: Olej w obudowie filtra powietrza
sportcoupe napisał(a): A nie pojawia ci się olej z odmy? dokładnie przez ten przewód odpowietrzający korbowód Jakubek_X napisał(a): Jaki masz przebieg? Bardzo dziwne jak na sinik Rotax! 1800mil 2009 Outlander 800R jak by tego było mało któryś z przegubów tylnych mi się kończy
_________________ Quad turysta i drapreżyser http://youtube.com/puniek71 Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0 Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji
|
|
|
|
Seba_gtc
ATVFunsQuad Member
Rejestracja: 02.11.2007 21:55 Posty: 3986 Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaĹCię PolarisĂłw :D
|
Wysłany: 08.06.2009 21:52
Re: Olej w obudowie filtra powietrza
palestyna napisał(a): jak by tego było mało któryś z przegubów tylnych mi się kończy było zakładać takie duże i ciężkie koła?? To nie Polaris, to tylko Bombardier
|
|
|
|
Darekk310
Rejestracja: 07.12.2006 19:38 Posty: 1741 Miejscowość: śląsk S P S
Quad: Outlander 1000
|
Wysłany: 08.06.2009 21:59
Re: Olej w obudowie filtra powietrza
przecież bomba ma z tyły ma ogromne i masywne przeguby musiała guma strzelić ......co to jest 27 cali .........
_________________ Out 1000, Elka stage 4, XMR rear diff kit , BH 26"
|
|
|
|
palestyna
Rejestracja: 06.11.2006 23:45 Posty: 5038 Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
|
Wysłany: 13.06.2009 15:40
Re: Olej w obudowie filtra powietrza
taaaaaa 27" XTR guma strzeliła ale uzupełniłem smar i wymieniłem manszetę -- dodano 12.06.2009 22:24 --Luz mam na przegubie zewnętrznym, tam gumy nie zmieniałem jest oryginalna od nowości Ma ktoś jakiś pomysł czmu prze rzuca olej do filtra powietrza na 100km 100-150gram -- dodano 13.06.2009 15:40 --Dzisiaj ściągnąłem dekiel filtra powietrza i zobaczyłem wydobywający się dymek z odmy zatkałem ją palcem i przygazowałem na max-a, spod pokrywa zaworów wydobył się olej co to może znaczyć
_________________ Quad turysta i drapreżyser http://youtube.com/puniek71 Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0 Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji
|
|
|
|
Sir Adam Jr
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Rejestracja: 27.10.2005 08:40 Posty: 2185 Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
|
Wysłany: 13.06.2009 15:59
Re: Olej w obudowie filtra powietrza
Jak ja miałem Grizzly to przy 9 000 km zaczęło mi odmą walić olej do filtra powietrza. Okazało się że tłok miał uszkodzenie przy pierścieniu.
Po wymianie było ok jakieś 1000 km. Potem znowu zaczęło się coś dziać. Bardzo charakterystycznym objawem było też to że gdy na pracującym silniku wykręcałem bagnet od oleju to było tam takie ciśnienie że waliło lepiej jak na wduszonym pełnym gazie z wydechu.
Oczywiście po przejazdach kapał olej z pod silnika.
Nie wybadałem już wtedy co i jak lecz sprzedawałem puki jeszcze jeździło jako tako.
Na pewno u mnie to nie było drobne co nieco. Ale mam nadzieję że u ciebie nic z tych rzeczy.
_________________ Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km + Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet Był:Outlander XXc 2011 7 000 km Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km
|
|
|
|
rado
Rejestracja: 13.05.2007 22:34 Posty: 1425 Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
|
Wysłany: 13.06.2009 16:17
Re: Olej w obudowie filtra powietrza
Sir Adam Jr napisał(a): Nie wybadałem już wtedy co i jak lecz sprzedawałem puki jeszcze jeździło jako tako.
Na pewno u mnie to nie było drobne co nieco I ktoś się zapewne przejechał na tym zakupie.
_________________ Pozdrawiam, Radek KFX700 V-Twin Renegade 800 x W460 230GE 86'
|
|
|
|
Sir Adam Jr
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Rejestracja: 27.10.2005 08:40 Posty: 2185 Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
|
Wysłany: 13.06.2009 17:14
Re: Olej w obudowie filtra powietrza
Kupił dość promocyjnie i w cenie miał wiele dodatków Ale od tego czasu obiecałem sobie że nie trzymam żadnej maszyny dłużej niż 2 lata.
_________________ Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km + Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet Był:Outlander XXc 2011 7 000 km Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km
|
|
|
|
Arjen
Rejestracja: 05.03.2006 12:20 Posty: 124 Miejscowość: Słubice
Quad: Renadka
|
Wysłany: 13.06.2009 21:09
Re: Olej w obudowie filtra powietrza
Najwyrazniej Ciśnienie wali w przeciwna strone czyli kompresja zamiast w kolektor wydechowy, w jakiejs części przenosi się w dol cylindra czyli do silnika. Powodem tego może być nieszczelnosc piersieni, tloka lub uszkodzenie glowicy. Wiem ze to kiepska diagnoza, ale może to najleszy moment na leczenie, aby nie bylo gorzej. Nie ignoruje tego i sprawdz (np. kompresje).
|
|
|
|
palestyna
Rejestracja: 06.11.2006 23:45 Posty: 5038 Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
|
Wysłany: 14.06.2009 22:21
Re: Olej w obudowie filtra powietrza
Tak też zrobię przebieg 2800km więc myślałem że to jeszcze nie pora ale nawidoczniej Ktoś wie jakie ciśnienie powinien mieć 800R -- dodano 14.06.2009 22:21 --Odkręcałem korek wlewu oleju w dwóch bombardierach i z nich nic się nie wydobywało a u mnie wylatują chyba spaliny więc chyba to dobitnie wygląda na przedmuchy w komorze spalania chyba że ktoś ma jeszcze jakieś inne pomysły jeden koleś mi powiedział że mogę mieć zapieczone pierścienie mam nalać do cylindrów nafty i zostawić na noc podobno to może pomóc
_________________ Quad turysta i drapreżyser http://youtube.com/puniek71 Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0 Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji
|
|
|
|
Seba_gtc
ATVFunsQuad Member
Rejestracja: 02.11.2007 21:55 Posty: 3986 Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaĹCię PolarisĂłw :D
|
Wysłany: 14.06.2009 22:27
Re: Olej w obudowie filtra powietrza
nie lekceważ tego, bo rotax ma "cienkościenny" blok - jeśli ulegnie uszkodzeniu (szlif, rysy) to nie nadaje się tylko do wymiany. nie da się go rozwiercić.
|
|
|
|
palestyna
Rejestracja: 06.11.2006 23:45 Posty: 5038 Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
|
Wysłany: 14.06.2009 22:37
Re: Olej w obudowie filtra powietrza
zawsze można rotaxa wymienić
_________________ Quad turysta i drapreżyser http://youtube.com/puniek71 Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0 Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji
|
|
|
|
Seba_gtc
ATVFunsQuad Member
Rejestracja: 02.11.2007 21:55 Posty: 3986 Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaĹCię PolarisĂłw :D
|
Wysłany: 14.06.2009 22:47
Re: Olej w obudowie filtra powietrza
racja - ale koszta niewspółmiernie większe, lepiej zalej motodoktorem
|
|
|
|