W gazecie "QUADZIK" nr.5/2009(6) jest duży artykuł nt. tego pojazdu. Na minus: -Piszą że biegi wchodzą nie precyzyjnie. -wyświetlacz pokazuje co innego niż w rzeczywistości. - Słaba jakoś alufelg. - Słabe opony w serii. Na plus: - Homologacja - Cena -Stabilność - Stosunkowo dobra dzielność w terenie. -Stabilność -Ekonomia
Inca Truck jest wierną kopią Yamahy Rhino 660 i wiele części można stosować zamiennie. Pojazdy różnią się detalami. Inca według producenta może brodzić do 30 cm , jednak w rzeczywistości daje rade z większymi brodami.
Wierna kopia Rhino musi jeszcze trochę popracować żeby dorównać Yamaszce: Przede wszystkim: -Pedał gazu( chodzi topornie) -Lewarek Skrzyni -Kultura pracy Hamulców.
Inca za rok lub dwa może stać się rzeczywistą konkurencją dla Yamahy i spółki. Myślę że może troszkę namieszać w świecie UTV...
"Mini opis" Inci napisałem na podstawie gazety "QUADZIK"
Pozdrawiam
_________________ No Pain , No game Teren wciąga ...
Dzięki dominik ,nie masz skanu tego odcinka chętnie bym przeczytał ;] opony i felgi firmy ITP więc 2 z 3 minusów odpadają na dniach będą snorkle więc brodzić się będzie po głowe ;] Biegi to chyba kwestia przyzwyczajenia , ale faktycznie jest inaczej ;]
już próbowałem ,ale nie pojadę nigdy przy -17 Jak wrócę z urlopu to ma być ciepło to od razu w terenik ,a póki stoi to doposażam Dziś kupiłem bardzo dobrej jakości kompresor (200 zł ) na 12v ,gdzieś go muszę zamontować na pace zresztą 2 felgi z oponami ,skrzynka z narzędziami również idzie na pakę.
System nawigacji założony , snorkle rówież rura 75-tka okazało się ,że jest dławig do 35 w dolocie powietrza ,teraz po przejściu na 75-tke oddycha czuć zdecydowanie przyrost mocy przy okazji świetny odgłos zasysającego powietrza jak turbo w samochodzie . Teraz mam pytanie dolot i wylot skrzyni biegów zrobiony , filtr powietrza zrobiony , dyfry zrobione ,odpowietrznik baku zrobiony więc snorkle kompletny tylko wczoraj skręcając już wszystko do kupy zobaczył jeszcze jeden wylot wychodzi on z drugiej strony silnika(przeciwnie do skrzyni) ,wychodzi wylot obok rury wydechowej . Teraz nie wiem czy przedłużać wylot... chyba jest tam pasek napędowy tak mi się wydaje. Efekt końcowy jest więcej niż zadowalający pojazd jeździ świetnie ,mocy nie brakowało ,a teraz to już w zupełności wystarczająco. Niebawem sesja już gotowego i filmik z terenu leśnego Utv typowo do lasu przerobiony zamontowana skrzynka narzędziowa ,wyposażony w dodatkowe liny 20metrowe ,koło zapasowe podnośniki itd. Więc namiot ,wędka pifko i nic nie brakuje by dojechać gdzie się chce .
Proszę o poradę czy przedłużać ten (wlot czy wylot).
mam malutki problem który jutro rozwiąże ,brakuje mu powietrza powyżej 4 tys obrotów.... poprawiło gdy obróciłem snorkla do przodu ,ale zrobię jutro redukcję z 75 na 110 przez co zrobi się zabieracz ciekaw czy się poprawi ,może to wina 1,2 dolotu ... ale z drugiej strony rure z 50 (oryginał ) na 75 (dolot) zrobiłem i dodatkowo wyciąłem zwężkę z 50 na 35 co wchodziła do filtr-a. Co myślicie o nadmuchu ? jutro zrobię to co wyżej ,ale zastanawiam się nad montażem 12 cm wentylatorka który będzie wdmuchiwał powietrze.
Seba78
Moderator Działu Side by Side
Rejestracja: 24.10.2005 21:20 Posty: 2017 Miejscowość: Podgrodzie
Quad: SxS - silnik - pierwsze odpalenie
Wysłany: 12.02.2010 19:54
Re: Inca Truck 700 power by 05bubu
Zmieniłeś dolot z 50 na 75, teraz chcesz zwiększyć na 110. Jak dla mnie to dostaje za dużo powietrza do mieszanki a za mało paliwa.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum