Autor |
Wiadomość |
arturatv
Rejestracja: 12.12.2009 22:05 Posty: 1378 Miejscowość: Toruń
Poprzednie quady: ACCES 250, R350, LTZ 400, DS 650, KFX 450, LTR 450
|
Wysłany: 25.05.2010 20:15
Obcinanie plastików LTR 450, jest sens?
Witam wszystkich forumowiczów. Mam pytanko głównie do użytkowników sportowych 450, czy jest sens obcinać plastiki z przodu? Czy jak ktoś miał oryginalne i obcioł to potem nie żałował przypadkiem ? Ciekawi mnie to bo bardzo bym chciał tak zrobic w swojej LTR`ce - strasznie krecą mnie poprzerabiane 450 i podobała by mi się taka "pocięta" ale czy jest sens? Czy np. potem nie sypie przy szybkich skretach po oczach/googlach piachem/błotem? Co/ś dają obciete przednie plastiki(przód) oprócz wyglądu Słucham Waszych opinii?
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 25.05.2010 20:17
Re: Obcinanie plastików LTR 450, jest sens?
Obcina się do skoków, błotniki spełniają zadanie w jakimś stopniu ochraniając cię przed błotem, więc jest to kwestia do zastanowienia.
|
|
|
|
arturatv
Rejestracja: 12.12.2009 22:05 Posty: 1378 Miejscowość: Toruń
Poprzednie quady: ACCES 250, R350, LTZ 400, DS 650, KFX 450, LTR 450
|
Wysłany: 30.05.2010 18:57
Re: Obcinanie plastików LTR 450, jest sens?
|
|
|
|
LukaszYFZ
Rejestracja: 03.01.2009 17:48 Posty: 1204 Miejscowość: Płońsk
Quad: YFZ
|
Wysłany: 30.05.2010 21:55
Re: Obcinanie plastików LTR 450, jest sens?
arturatv napisał(a): Czy np. potem nie sypie przy szybkich skretach po oczach/googlach piachem/błotem? dokładnie tak, ja obciąłem i szczerze mówiąc żałuje
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
|
|
|
|
kapsel248
Rejestracja: 25.04.2009 21:28 Posty: 49 Miejscowość: Bydgoszcz
Quad: KTM
|
Wysłany: 31.05.2010 18:32
Re: Obcinanie plastików LTR 450, jest sens?
Ja w swoich 2 LTR-ach obciąłem i jeszcze ani razu nie żałowałem, jak obetniesz to nie dość że lepiej wygląda to jeszcze jest szybszy ( mniejszy opór powietrza ), lżejszy bo jak utniesz, to ten pręt do którego jest plastik przykręcany zdejmujesz bo nie jest potrzebny, a jeśli chodzi o brudzenie się gogli od kół, to prędzej błoto się zatrzyma na rękach niż na goglach
|
|
|
|
wiewiur
Rejestracja: 02.11.2008 19:02 Posty: 1508 Miejscowość: pod Piasecznem
Quad: Sportsman500 Renegade800x i KTM EXC 450
Poprzednie quady: 2x blaster, kx80, rm125, yz125, ds450
|
Wysłany: 31.05.2010 18:59
Re: Obcinanie plastików LTR 450, jest sens?
|
|
|
|
kapsel248
Rejestracja: 25.04.2009 21:28 Posty: 49 Miejscowość: Bydgoszcz
Quad: KTM
|
Wysłany: 31.05.2010 19:33
Re: Obcinanie plastików LTR 450, jest sens?
w MX każde 0,5kg się liczy, to spytaj się A.Kwietnia jak go na prostych brałem w Mielnie bez osłonek a on z nimi, już on sam mówił że będzie ciął
|
|
|
|
FIŚMAN
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 22.05.2007 20:37 Posty: 6686 Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
|
Wysłany: 31.05.2010 20:16
Re: Obcinanie plastików LTR 450, jest sens?
Takie "niuansy" to raczej w zawodowym MX są odczuwalne, ale czy w CC na plaży w naszych warunkach .... Myślę, że do skoków w MX to może mieć znaczenie, ale jeśli ktoś robi CC, gdzie z warunkami różnie bywa, błotniki mogą się przydać. Zatem według, mnie zasada jest taka: jak ktoś się "sfokusował" na konkretną dyscyplinę, to do niej przygotowuje maszynę. A jak chce pobawić się amatorsko, to lepiej żeby maszyna była bardziej uniwersalna, czyli z błotnikami i lampami.
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
|
|
|
|
gkasp
Rejestracja: 26.02.2009 12:55 Posty: 211 Miejscowość: Komorów
Quad: ZIELONY :)
|
Wysłany: 01.06.2010 10:54
Re: Obcinanie plastików LTR 450, jest sens?
... może inżynierowie z "petro-budowy Suzuki" ... zaczerpnęliby rozwiązanie zastosowane w KFX450R czarne elementy błotników przednich i tylnych są demontowalne.... można odkręcić - lub nie odkręcić - nic nie trzeba ciąć...
|
|
|
|
arturatv
Rejestracja: 12.12.2009 22:05 Posty: 1378 Miejscowość: Toruń
Poprzednie quady: ACCES 250, R350, LTZ 400, DS 650, KFX 450, LTR 450
|
Wysłany: 01.06.2010 11:31
Re: Obcinanie plastików LTR 450, jest sens?
tak samo w niektórych KTM`ach. Bardzo ciekawy projekt ale wprowadzony w niewielu markach
|
|
|
|
Efi
Rejestracja: 16.06.2009 13:45 Posty: 364 Miejscowość: Dąbrowa Górnicza/Sosnowiec/Psary
Quad: YFZ 450 <3
|
Wysłany: 01.06.2010 14:35
Re: Obcinanie plastików LTR 450, jest sens?
Głupi przykład? Stary Blaster... Już w Blasterze o tym pomyśleli
|
|
|
|
CiaTronic
Rejestracja: 11.12.2009 19:58 Posty: 456 Miejscowość: Radom
|
Wysłany: 01.06.2010 14:59
Re: Obcinanie plastików LTR 450, jest sens?
Dopóki Suzuki nie zastosuje odkręcanych elementów pozostaje tylko jeden kompromis: Zakup dwóch pakietów plastików- jeden potnij wedle uznania, drugi nie Trochę się wykosztujesz ale co tam, ważna jest wygoda i ewentualna możliwość przywrócenia stanu sprzed cięć. A może by tak samemu skonstruować taki body kit?
|
|
|
|
Madras
Rejestracja: 13.04.2008 10:00 Posty: 868 Miejscowość: Głogów , Dolnośląskie
Quad: szukam
Poprzednie quady: LTZ, LTR, 2X TRX450r TRX 700 xx :)
|
Wysłany: 01.06.2010 15:48
Re: Obcinanie plastików LTR 450, jest sens?
arturatv napisał(a): tak samo w niektórych KTM`ach. W TRX-ie też można odkręcić przednie błotniczki według moich skromnych doświadczeń to bez przednich błotników zdecydowanie lepiej się skacze i wchodzi precyzyjnie w zakręty ( bo widać całe koło ) , przetestowane na sobie w MX. Ale w LTR to faktycznie trzeba ciąć i to jest dylemat , jak latałem lTR-em to się jednak nie zdecydowałem obcinać i może dlatego dosyć szybko udało mi się go sprzedać .
_________________ BYŁ LTZ,LTR ,2x TRX 450r a Jest TRX 700xx
|
|
|
|
Jona-82
Rejestracja: 11.03.2006 07:22 Posty: 231
Quad: Banshan :-)
|
Wysłany: 01.06.2010 16:34
Re: Obcinanie plastików LTR 450, jest sens?
Ja swoje straciłem z jednego wzgledu na Zawodach było bagienko przod dostał takiej ilości blota ze odpadl to samo mial kwiecien w chelmnie Więc decyzja obciąc i do dzis nie załuje a nawet mi się jezdzi lepiej w zakret można się lepiej skladac Czy bloto bardziej nie chlapie ?? Było nas 3 na blotnistym torze na bez blotnikow kumple z blotnikami byli bardziej urabani niz ja Problem jest tylko przy sprzedazy pozniej
_________________
|
|
|
|
FIŚMAN
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 22.05.2007 20:37 Posty: 6686 Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
|
Wysłany: 01.06.2010 20:00
Re: Obcinanie plastików LTR 450, jest sens?
arturatv napisał(a): tak samo w niektórych KTM`ach. Bardzo ciekawy projekt ale wprowadzony w niewielu markach I w DS450 są demontowalne, i tuningowe Poliplasta do YFZ są odpinane ...wychodzi, ze tylko w LTR jest ten dylemat
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
|
|
|
|