Autor |
Wiadomość |
kali1222
Rejestracja: 24.02.2010 16:23 Posty: 40 Miejscowość: okolice piotrkowa tryb.
Imię: Tomek
Quad: suzuku king quad 700/Honda TRX250
Poprzednie quady: Honda TRX 300ex
|
Wysłany: 12.08.2010 17:56
problem z kingiem 700
witam.mam parę pytań mój king bierze sporo oleju a jak ostatnio wykręciłem bagnet to tak dmuchnoł olejem że szok nie wiem jak to jest w gadzie ale w aucie jak dmucha w bagnet to pierścienie do wymiany,zalany jest olejem castrol GPS 10w40 1 litr wystarcza 30 -40 paliwa wydaje mi się ze sporo co wy o tym myślicie a w ten bagnet to strasznie dmucha i jak jest zimny to od pierwszego nie zapala dopiero jak 2 raz poda pompka paliwo to zapala i musi troszkę pochodzić bo jak zaraz dodam gazu to gaśnie nie wiem czy one tak mają czy powoli zbliża się ku końcowi
|
|
|
|
Piro
ATVFunsQuad Member
Rejestracja: 02.08.2008 07:20 Posty: 2892 Miejscowość: Tam gdzie gadzina tam ja.
Quad: Zielona żaba :) 700
|
Wysłany: 12.08.2010 18:30
Re: problem z kingiem 700
kali1222 jaki przebieg ma Twoja Suzi Z tym olejem to faktycznie niepokojący objaw. Nie powinien brać go aż tyle. U mnie przebieg ponad 5000 km i oleju praktycznie nie dolewam od przeglądu do przeglądu. Co do pytania odnośnie gaśnięcia przy dodaniu gazu. Daj mu troszkę pochodzić . U mnie tak samo , jeśli dodam gwałtownie gazu zaraz po rozruchu to najzwyczajniej zdławisz. Pozdrawiam.
_________________ Niektórzy ludzie mogliby zabić się skacząc z poziomu swojego ego, na poziom swojego IQ .
|
|
|
|
kali1222
Rejestracja: 24.02.2010 16:23 Posty: 40 Miejscowość: okolice piotrkowa tryb.
Imię: Tomek
Quad: suzuku king quad 700/Honda TRX250
Poprzednie quady: Honda TRX 300ex
|
Wysłany: 12.08.2010 18:53
Re: problem z kingiem 700
a wiec tak ODO-9815 a 496.7 h king jest z 2007r
|
|
|
|
Piro
ATVFunsQuad Member
Rejestracja: 02.08.2008 07:20 Posty: 2892 Miejscowość: Tam gdzie gadzina tam ja.
Quad: Zielona żaba :) 700
|
Wysłany: 12.08.2010 19:31
Re: problem z kingiem 700
No to faktycznie. Niestety może być problem z silnikiem. Niech się może inni użytkownicy Suzuki wypowiedzą.
Pozdrawiam.
_________________ Niektórzy ludzie mogliby zabić się skacząc z poziomu swojego ego, na poziom swojego IQ .
|
|
|
|
tomszyp
Q.T.B. Quad Team Bydgoszcz
Rejestracja: 01.03.2010 21:46 Posty: 670 Miejscowość: Bydgoszcz/ Chrośna
Quad: Suzuki Kingquad 750 i Renegade 1000
Poprzednie quady: Suzuki Kingquad 700
|
Wysłany: 12.08.2010 22:48
Re: problem z kingiem 700
hejka...ja mam na swoim nabite ponad 13.000 km i bierze około 100 ml oleju na 500 km. A co do twojego spalania to weź na początek sprawdź ciśnienie w cylindrze (kompresje)...jeżeli będzie kiepska to sprawa jasna remont generalny a co do gaśnięcia to sprawdźcie sobie czujnik poziomu przepustnicy czy dobrze wskazuje, bo zazwyczaj przy przebiegu 7500 km trzeba go trochę rozwiercić i ustawić, a druga rzecz to regulacja zaworów
|
|
|
|
kali1222
Rejestracja: 24.02.2010 16:23 Posty: 40 Miejscowość: okolice piotrkowa tryb.
Imię: Tomek
Quad: suzuku king quad 700/Honda TRX250
Poprzednie quady: Honda TRX 300ex
|
Wysłany: 13.08.2010 17:51
Re: problem z kingiem 700
acha a jakie powinno być Ciśnienie jakaś tolerancja jest remont generalny znaczy ze sam tłok z pierscieniami nie wystarczy
|
|
|
|
MACIEKBED25
Rejestracja: 27.07.2010 16:24 Posty: 38
Quad: KOLOROWY
|
Wysłany: 13.08.2010 19:10
Re: problem z kingiem 700
Wartość ciśnienia będzie na bank w serwisówce, musisz tylko poszukać, generalnie tomszyp ma racje trzeba to sprawdzić. Sprawdź też tak zwaną odmę czyli odpowietrzenie skrzyni korbowodu. Olej może łykać nie tylko przez pierścienie ale również przez głowicę a konkretnie przez uszczelniacze zaworów.
|
|
|
|
tomszyp
Q.T.B. Quad Team Bydgoszcz
Rejestracja: 01.03.2010 21:46 Posty: 670 Miejscowość: Bydgoszcz/ Chrośna
Quad: Suzuki Kingquad 750 i Renegade 1000
Poprzednie quady: Suzuki Kingquad 700
|
Wysłany: 13.08.2010 22:21
Re: problem z kingiem 700
remont generalny: tłok, pierścienie, zawyczaj korbowód i często też tuleja a ciśnienia nie pamiętam...tak jak pisał kolega wyżej sprawdź w serwisówce. Ale bądź dobrej myśli może jakaś głupota...uszczelka itp.
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 14.08.2010 14:44
Re: problem z kingiem 700
tomszyp napisał(a): przy przebiegu 7500 km trzeba go trochę rozwiercić ?? mogę prosić o więcej szczegółów ?? -- dodano 14.08.2010 16:44 --OK. Już znalazłem. Dla kolejnych, którzy będą się zastanawiać co rozwiercić: Należy 'przedłużyć' fasolkowe wycięcie na śrubę tak, aby otrzymać większy zakres regulacji.
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|
kvl
Rejestracja: 10.05.2010 20:16 Posty: 215 Miejscowość: Wierzchowice
Quad: rene 800 xc , Rincon 680 i coĹ tam jeszcze :-)
|
Wysłany: 14.08.2010 14:54
Re: problem z kingiem 700
Nie wiem , ale wszędzie gdzie widzę markę CASTROL tam same problemy na kilku forach motoryzacyjnych piszą że ich oleje w ostatnich latach strasznie straciły na jakości , nie ma to jak MOTUL no ale faktycznie z tym przebiegiem to możliwy remont ja bym nie jeździł oddał do mechanika może wymieni same pierścienie wyreguluje zawory i bd śmigał dalej nie odkładaj remontu na potem bo potem wyjdzie tak że bd musiał cały cylinder kupić ( no chyba że wstawisz tuleje) tłok etc a w najgorszym przypadku korba po prostu wyjdzie bokiem i wtedy nie tylko silnik ale i kartery etc.
|
|
|
|
kali1222
Rejestracja: 24.02.2010 16:23 Posty: 40 Miejscowość: okolice piotrkowa tryb.
Imię: Tomek
Quad: suzuku king quad 700/Honda TRX250
Poprzednie quady: Honda TRX 300ex
|
Wysłany: 16.08.2010 22:24
Re: problem z kingiem 700
tak macie wszyscy racje pierwsze co zrobię to pomiar ciśnienia na tłoku i się okaże.jesli będzie kiepskie to wtedy zajrzę do silnika może wystarczy wymienić tylko tłok z pierscieniami i uszczelniacze ,gdzie mogę znaleźć części do silnika do gada ???na allegro nie ma
|
|
|
|