Autor |
Wiadomość |
seba_malpa
Rejestracja: 14.08.2009 05:09 Posty: 175 Miejscowość: Świętochłowice
Quad: Honda 350 Rancher >>> CENTHOR_700
|
Wysłany: 25.09.2010 04:14
Re: DINLI 700 CENTHOR
Kierownica się wyrobi. Drgania na kierownicy to normalna rzecz, układ kierowniczy został skonstruowany w jak najprostszy sposób, tak by wszelkie usterki były łatwe i tanie w naprawie. W nie których samochodach bez wspomagania też drgania przechodzą na kierownice. Tym się nie martw. A co do biegów to pisałem o tym wiele, razy, zajrzyj parę stron do tyłu. Pozdro.
_________________ Gdy śniega jest po pas, jada prosto w las. Z nieba lecą wciąż bałwany, poślizg będzie murowany! Ręka z gazu !? ani razu ! Jada bokiem między krzokiem, drzewa mijom niczym strzała!
|
|
|
|
ŁukaszSiwy
Rejestracja: 23.09.2010 12:54 Posty: 6 Miejscowość: Trzebinia
Quad: SZUKAM
|
Wysłany: 25.09.2010 17:39
Re: DINLI 700 CENTHOR
Bardzo fajne te Wasze maszynki i całkiem ładnie sobie na nich poczynacie. A macie już może jakieś doświadczenie w takich naprawdę trudnych warunkach z tego co widzę to mało kto z was ma założone snorkl itp. Ja się tak pytam bo swoja maszynkę chciał bym wykorzysta w rożny sposób częściej rekreacja wypady z żonka szaleństwo po lasach itp, ale też do pracy jak jestem na wycince drzewa w lesie to już potrzebuje przez naprawdę duże błota jechać i ciągnąć drzewo itp -- dodano 25.09.2010 18:39 --W sumie to szkoda ze gdzieś blisko mnie tzn mojej okolicy nie można sobie na przykład wypożyczyć takiego Dinli 700 i właśnie pojeździć trochę i zobaczyło by się co i jak zresztą w sumie jak na razie to i tak nie mam żadnego konkretnego ubioru ani ochraniaczy zakupionych.
|
|
|
|
seba_malpa
Rejestracja: 14.08.2009 05:09 Posty: 175 Miejscowość: Świętochłowice
Quad: Honda 350 Rancher >>> CENTHOR_700
|
Wysłany: 25.09.2010 19:49
Re: DINLI 700 CENTHOR
Bez obawy możesz go zalać do siedzenia, tam dopiero jest filtr powietrza i może łyknąć wody. Ale staram się nie topić maszyny, znajomy raz zamoczył i to dość poważnie, i do teraz ma z nim problemy, gaśnie, słaby, itd. Nie będę wymieniał marki bo to nie ma znaczenia. Wszystkie mogą nawalić. Ja moim ciągłem 600 kg w terenie, czułem że szedł ciężko i ale wyciągłem pewnego buggy
_________________ Gdy śniega jest po pas, jada prosto w las. Z nieba lecą wciąż bałwany, poślizg będzie murowany! Ręka z gazu !? ani razu ! Jada bokiem między krzokiem, drzewa mijom niczym strzała!
|
|
|
|
bubbas
Rejestracja: 16.02.2010 21:37 Posty: 86 Miejscowość: stockholm
Quad: DINLI 700+
|
Wysłany: 27.09.2010 16:19
Re: DINLI 700 CENTHOR
|
|
|
|
chromekr
Rejestracja: 18.08.2009 14:20 Posty: 126 Miejscowość: nad morzem
Quad: BYŁ SYM 600 QUADRAIDER, JEST Grizzly 700FI SE 2011
|
Wysłany: 27.09.2010 17:34
Re: DINLI 700 CENTHOR
Z lampą cofania zrobiłem tak,że w zatoce ("R")w której wchodzi drążek biegów przykleiłem od spodu włącznik ,który wymontowałem ze starej wiertarki. Sprawdza się wyśmienicie. Drążek ,który wpada w tą zatokę dociska ww włącznik.
|
|
|
|
DINLI
|
Zbanowany |
Rejestracja: 21.06.2010 20:00 Posty: 237
|
Wysłany: 28.09.2010 19:26
Re: DINLI 700 CENTHOR
ja123414 napisał(a): Witam.Ostatnio kolega pytal się o cene bumpers ,więc znalazlem u siebie za 1360 koron. Wczoraj przejechalem 100 km po autostradzie predkosc 70-90 i spalil mi 10l.gad jest bez zadnych przerobek ( jak na razie ).Zwiazku z tym mam pytanie, czy ktoś zmienial wariator na sportowy czyli inne rolki i sprezyny .Dzis się dowiadywalem w sklepie i jest to koszt okolo 3000tys. koron za jakis nowy model , jakie to ma przelozenie na osiagi (zamiana ). Dziekuje za odpowiedz w sprawie bompera to wychodzi 600 zl + wysylka nie wiem ile ale 790 w Polsce kosztuje. Odnosnie twojej predkosci 90/h.Uwazaj na dotarciu.Jezdzilem po asfalcie na dotarciu nawet 117 km/h i silnik do remontu.Przy przejechaniu 50 km po drodze wziol mi caly olej.Naszczescie gwarancja.Wymiana cylindra pierscieni i nie wiem co jescze bo nie powiedzieli dokladnie co się stalo. jednym slowem uwazaj na dotarciu. Wydaje mi się ze trochę za nisko tal tylna lampa cofania.Mala rzeczka i lampa zalana nawet jak jest szczelna -- dodano 28.09.2010 20:26 --derhund napisał(a): sprawdz zbieżność mój był zbyt rozbieżnie ustawiony A gdzie takiowa zbieżność można sprawdzic na diagnostyce samochodowej?
|
|
|
|
bubbas
Rejestracja: 16.02.2010 21:37 Posty: 86 Miejscowość: stockholm
Quad: DINLI 700+
|
Wysłany: 29.09.2010 18:49
Re: DINLI 700 CENTHOR
Witam.Dzis jechalem na biegu L (chwile) o wszedl na 5900 obrotow i 70kh , ale jak Jadę na H to w porywach jest 100 i nie ma tych obrotow czy może ktoś mi wyjasnic dlaczego tak jest . Cz może jest nie dokonca odblokowany , czy może jest to wina elektroniki .
|
|
|
|
Darecki-Tuning
|
Wysłany: 29.09.2010 19:07
Re: DINLI 700 CENTHOR
Witaj Kolego ja123414 z tego co wiem to te biegi słuzą kazdy do czego innego L-jest biegiem terenowym którym jeżdzi się pomału a bieg H-słuzy do jazdy w lekkim terenie po bezdrożach i po asfalcie.Jak bedziesz go tak kręcił na biegu L to długo tym QUADEM nie pojeżdzisz silnik Ci wybuchnie.
|
|
|
|
bubbas
Rejestracja: 16.02.2010 21:37 Posty: 86 Miejscowość: stockholm
Quad: DINLI 700+
|
Wysłany: 29.09.2010 19:43
Re: DINLI 700 CENTHOR
Witaj kolego . Wiem jakie maja przeznaczenie biegi L i H , ja tylko jechale tak na probe i przez bardzo krotki czas okolo 30 sek .Chcialem sprawdzic co może osiagnac quad na tym przelozeniu, ogólnie to mam odczucie ze powinien szybciej się wkrecac na obroty , no i obserwujac to kolegow wpisy to ja nie moge jakos jadac po rownej drodze osiagnac tych predkosci .kolega DINLI pisze ( Jezdzilem po asfalcie na dotarciu nawet 117 km/h) ja ledwo zblizam się do okolo 100
|
|
|
|
DINLI
|
Zbanowany |
Rejestracja: 21.06.2010 20:00 Posty: 237
|
Wysłany: 29.09.2010 22:14
Re: DINLI 700 CENTHOR
ja123414 napisał(a): Witaj kolego . Wiem jakie maja przeznaczenie biegi L i H , ja tylko jechale tak na probe i przez bardzo krotki czas okolo 30 sek .Chcialem sprawdzić co może osiagnac quad na tym przelozeniu, ogólnie to mam odczucie ze powinien szybciej się wkrecac na obroty , no i obserwujac to kolegow wpisy to ja nie moge jakoś jadac po rownej drodze osiagnac tych predkosci .kolega DINLI pisze ( Jezdzilem po asfalcie na dotarciu nawet 117 km/h) ja ledwo zblizam się do okolo 100 Owczem jezdzilem 117 na dotarciu i zalatwilem silnik!!! wiec naprawde nie rob tego bledu zwlaszcza na dotarciu dla dobra sprzetu. Pamietaj ze bieg L jest tylko ale to tylko do stromych zjazdow, podjazdow w trudnym terenie a takze na tzw Divlocku czyli na blokadzie mostu.Divlock uzywamy na prostych kolach !!!!Pamietaj o tym zeby nie uszkodzic skrzyni albo przekrecic silnika na L . Jak poprzedni rozmowca pisal H slozy do reszty poruszania się.
|
|
|
|
ŁukaszSiwy
Rejestracja: 23.09.2010 12:54 Posty: 6 Miejscowość: Trzebinia
Quad: SZUKAM
|
Wysłany: 30.09.2010 17:26
Re: DINLI 700 CENTHOR
B-YAPA napisał(a): ŁukaszSiwy napisał(a): ...parę stron wcześniej ktoś umieścił fajnego linka do aukcji z nowym dinli ale wypasionym za chyba niecałe 23 tys ale chyba posiadał wszystko łącznie z osłonami podwozia i bamperami...
-- dodano 24.09.2010 12:42 --
. ? To ja umieściłem linka z moim Dinli.Oferta aktualna.Ma 289km przebiegu.W razie pytań moje gg 2092211. Witam kolegę pisałem na g-g ale jakoś nie odpisałeś nic. Mianowicie pytałem się jak do tej pory sprawuje się maszyna i dlaczego chcesz sprzedać taki fajny sprzęcik ??.
|
|
|
|
DINLI
|
Zbanowany |
Rejestracja: 21.06.2010 20:00 Posty: 237
|
Wysłany: 30.09.2010 18:09
Re: DINLI 700 CENTHOR
ŁukaszSiwy napisał(a): B-YAPA napisał(a): ŁukaszSiwy napisał(a): ...parę stron wcześniej ktoś umieścił fajnego linka do aukcji z nowym dinli ale wypasionym za chyba niecałe 23 tys ale chyba posiadał wszystko łącznie z osłonami podwozia i bamperami...
-- dodano 24.09.2010 12:42 --
. ? To ja umieściłem linka z moim Dinli.Oferta aktualna.Ma 289km przebiegu.W razie pytań moje gg 2092211. Witam kolegę pisałem na g-g ale jakoś nie odpisałeś nic. Mianowicie pytałem się jak do tej pory sprawuje się maszyna i dlaczego chcesz sprzedać taki fajny sprzęcik ??. Kolego "ŁukaszSiwy" jeżeli jestes zainteresowany tym quadem -osobiescie mi też się podoba a piszesz ze jestes na kupnie.poprostu zadzwon do niego i pogadaj ze sprzedajacym na pewno wiecej się dowiesz nie robiąc dodatkowych stron na forum
|
|
|
|
marek36
Rejestracja: 27.08.2009 17:37 Posty: 188 Miejscowość: Wodzisław Śl (Gołkowice)
Quad: CF Moto 500 (short)
|
Wysłany: 30.09.2010 19:34
Re: DINLI 700 CENTHOR
Koledzy, tak z innej beczki. Ile Was koszowała rejestracja Dinli 700? I ile wynosi OC? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
_________________ - Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
|
|
|
|
DINLI
|
Zbanowany |
Rejestracja: 21.06.2010 20:00 Posty: 237
|
Wysłany: 30.09.2010 19:53
Re: DINLI 700 CENTHOR
marek36 napisał(a): Koledzy, tak z innej beczki. Ile Was koszowała rejestracja Dinli 700? I ile wynosi OC? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam Jak masz fakture to idziesz do wydzialu komunikacji i placisz za tablice dokladnie 125 zł a pozniej za OC placisz ok.70 zł na rok. jeżeli nie masz FV to najpierw do skarbówki 2% od kwoty na umowie i reszte jw.
|
|
|
|
marek36
Rejestracja: 27.08.2009 17:37 Posty: 188 Miejscowość: Wodzisław Śl (Gołkowice)
Quad: CF Moto 500 (short)
|
Wysłany: 30.09.2010 20:01
Re: DINLI 700 CENTHOR
Dziękuje za szybką odpowiedz. Poczekam do grudnia, aż ceny może trochę spadną . A potem prawdopodobnie dołącze do grona uzytkowników Dinli.
_________________ - Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
|
|
|
|