Autor |
Wiadomość |
gomez
Rejestracja: 06.02.2007 19:50 Posty: 526 Miejscowość: Nysa
Quad: DEMON
|
Wysłany: 30.09.2010 14:28
Re: Poradnik Drapera
Właśnie zabieramy się z Kainem do nowego filmu tym razem będą to Trawersy.
_________________ TRIAL ENDURO DRAPING EXTREME DRAPER
|
|
|
|
Lazar
U-quad warszawski
Rejestracja: 19.08.2008 14:10 Posty: 3361 Miejscowość: Warszawa
Quad: R815
|
Wysłany: 30.09.2010 14:30
Re: Poradnik Drapera
czekamy niecierpliwie, ale z filmów nie wszystko wychodzi, trzeba będzie Was odwiedzić
_________________ Life's 2 short 2b slow
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 30.09.2010 16:24
Re: Poradnik Drapera
Lazar napisał(a): trzeba będzie Was odwiedzić Całkiem niedawno była okazja
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|
Lazar
U-quad warszawski
Rejestracja: 19.08.2008 14:10 Posty: 3361 Miejscowość: Warszawa
Quad: R815
|
Wysłany: 30.09.2010 16:25
Re: Poradnik Drapera
niestety z przyczyn niezależnych nie mogłem czego bardzo żałuję
_________________ Life's 2 short 2b slow
|
|
|
|
futro111
Rejestracja: 02.06.2010 16:47 Posty: 366
Quad: żyje i ma się dobrze
|
Wysłany: 27.10.2010 18:53
Re: Poradnik Drapera
|
|
|
|
Łukasz123
Rejestracja: 08.01.2011 14:33 Posty: 180
Quad: HB - ATV 200F
Poprzednie quady: 110
|
Wysłany: 09.03.2011 19:55
Re: Poradnik Drapera
Świetny poradnik
|
|
|
|
Wuj3k
Rejestracja: 06.05.2010 12:24 Posty: 292 Miejscowość: Sędziszów Młp.
Quad: 2x Yamaha Grizzly 700 + renia 800 ;)
|
Wysłany: 13.06.2011 09:31
Re: Poradnik Drapera
nic mi tak nie dodaje adrenaliny jak jazda po takich trawersach
|
|
|
|
kingquad450
|
Zbanowany |
Rejestracja: 11.08.2011 20:00 Posty: 330 Miejscowość: bydgoszcz
Quad: kingquad750
Poprzednie quady: kingquad450
|
Wysłany: 26.12.2011 14:15
Re: Poradnik Drapera
Wow gratulacje dla tych wykonawców. Bardzo pomocne dla nowicjuszy i tych bardziej doświadczonych.
_________________ Pozdrawiam wszystkich quadowców!
Ostatnio zmieniony przez kingquad450 26.12.2011 14:15, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
sebek73
Rejestracja: 23.04.2010 15:37 Posty: 359 Miejscowość: PODLASKIE
Quad: KQ 750AXI poprzedni Polaris 400
|
Wysłany: 17.03.2012 18:29
Re:
norbi napisał(a): jeszcze jedna sprawa - nie wjeżdżamy na biegu "L". Nie za bardzo rozumiem.Dlaczego nie wjeżdżamy na L ? Wydawało mi się,że drapiemy się na L i 4x4.
_________________ Był Polaris jest KQ750
|
|
|
|
KAIN
Rejestracja: 15.10.2004 10:20 Posty: 873 Miejscowość: Nysa "Draper City"
Quad: Polaris 850 Xp
|
Wysłany: 17.03.2012 21:26
Re: Poradnik Drapera
Na L ... niestety może okazać się że brakuje.... odpowiedniej dla drapki prędkości W quadach jak Rene i Outlander ( obu dosiadałem) proponuję korzystanie z reduktora w celu oszczędzenia paska.... np ruszanie pod stromą górkę, wszędzie tam gdzie wystąpi duży opór przy starcie
_________________ DRAPER & GROUND FIGHTER
WWW.FORCABRAVA.PL
|
|
|
|
sebek73
Rejestracja: 23.04.2010 15:37 Posty: 359 Miejscowość: PODLASKIE
Quad: KQ 750AXI poprzedni Polaris 400
|
Wysłany: 18.03.2012 07:52
Re: Poradnik Drapera
Dzięki za odpowiedź Kain. Wiem ,że nie ma co porównywać Kinga do Renaty bo zapas mocy rotaxa robi wrażenie nie wspomnę o zwieszeniu,które w KQ jest badziewne.Dopiero się uczę zdobywać górki i moim zdaniem bez wyczucia posiadanego quada lepiej nie "kozaczyć" bo to co na Wszych filmach wydaje się proste w rzeczywistości wymaga ogromnego doświadczenia.Może to banalne ale dla tych co zaczynają przygodę z draperką pragnę przypomnieć ,że zaczynamy od porządnego ŻÓŁWIA na plecach oraz kolegi,który będzie asekurował w kryzysowych sytuacjach.(np.wezwie karetkę ).
_________________ Był Polaris jest KQ750
|
|
|
|
KAIN
Rejestracja: 15.10.2004 10:20 Posty: 873 Miejscowość: Nysa "Draper City"
Quad: Polaris 850 Xp
|
Wysłany: 18.03.2012 09:41
Re: Poradnik Drapera
sebek73 napisał(a): Może to banalne ale dla tych co zaczynają przygodę z draperką pragnę przypomnieć ,że zaczynamy od porządnego ŻÓŁWIA na plecach oraz kolegi,który będzie asekurował w kryzysowych sytuacjach.(np.wezwie karetkę ). Swięte słowa Pamiętajmy też że na reduktorze dość szybko następuje odcięcie i silnik zacznie przerywać podobnie jak na wstecznym
_________________ DRAPER & GROUND FIGHTER
WWW.FORCABRAVA.PL
|
|
|
|
exsstrom
Rejestracja: 04.12.2006 21:21 Posty: 905 Miejscowość: dolnośląskie
Quad: KRĂL
|
Wysłany: 10.04.2012 20:31
Re: Poradnik Drapera
Na reduktorze + blokada dyfra - dopiero zaczyna przerywać . Pozdrawiam Panie KAIN ...
|
|
|
|
KAIN
Rejestracja: 15.10.2004 10:20 Posty: 873 Miejscowość: Nysa "Draper City"
Quad: Polaris 850 Xp
|
Wysłany: 10.04.2012 20:52
Re: Poradnik Drapera
Cenna uwaga mistrzu w renacie nie było ręcznej blokady. W RzR też załatwia to AWD.. a reduktor się przydaje
_________________ DRAPER & GROUND FIGHTER
WWW.FORCABRAVA.PL
|
|
|
|
REVOLVER
Rejestracja: 08.03.2007 09:12 Posty: 1673 Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
|
Wysłany: 12.04.2012 19:45
Re: Poradnik Drapera
KAIN napisał(a): W RzR też załatwia to AWD KAIN w Polarze AWD masz dopiero jak ślizga się tył, do tego czasu jedziesz na samym tyle, póki nie zerwie trakcji
_________________ mniej znaczy więcej
|
|
|
|