tak dokładnie np na przykładzie LTRa mówi się wywalic lampy to nic nie da... wywalając oświetlenie i jego osprzęt, zbedny ham. reczny oraz zmiana orginalnych gum na np razry mx daje już trochę a jest jeszcze wiele do odchudzenia
-- dodano 25.11.2010 18:34 --tarcza zakupiona dziś montaż... zdam relacje po paru jazdach
-- dodano 16.12.2010 00:27 --(
viewtopic.php?f=28&t=36565 )
Cytuj:
Oto wyniki mojej pracy po kolei i efekt końcowy.
Owa tarcza przeszła testy garażowe już i hamuje bdb ! (jest to tarcza FRIXION założona do Suzuki LT-R 450 2008)
Zalety: świetna prezentacja hehe, poprawione chłodzenie i samoczyszczenie oraz minimalnie zmniejszona masa.
Wady: trudny montaż ponieważ trzeba grzebać się z rozkręcaniem ośki, gdyby była jak inne tarcze i miała owe wgłębienia jak orginalna czy również opływowa steamline to wystarczyło by zdjąć koło, piaste i odkrecic a tu jednak... nie podoba mi się bo "fale" nastawione są w przód(nastroszone) a nie w tył chyba że to nie ma różnicy ale to raczej względy estetyczne. Technicznie będzie rozcinać powietrze hehe
Tarcza przeszła wszelkie atesty
i spisuje się bdb! Ogólnie Polecam!
Mimo wszystko.. warto było
Ocena: 5- !