|
mapy do modułów powercommander III i V
Autor |
Wiadomość |
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 09.05.2011 09:48
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Ile godzin nalatane?
|
|
|
|
daras11
Rejestracja: 16.07.2010 07:20 Posty: 48 Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
Quad: Suzi LTR & Access 450
|
Wysłany: 09.05.2011 09:55
Re: mapy do modułów powercommander III i V
od założenia PC może 10-15 mth. a quad to cholera wie ile ma. tłok jest nowy, cylinder trochę dojechany jest do wymiany w najbliższym czasie.
Ostatnio zmieniony przez daras11, 09.05.2011 09:55, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
gery
Rejestracja: 10.05.2008 08:09 Posty: 281 Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
|
Wysłany: 09.05.2011 17:22
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Może padł ci po prostu PC. Masz możliwośc pożyczyć od kogoś taki jak Twój? Podmień i zobacz czy na innym chodzi.
_________________ Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 09.05.2011 17:27
Re: mapy do modułów powercommander III i V
daras11 napisał(a): od założenia PC może 10-15 mth. a quad to cholera wie ile ma. tłok jest nowy, cylinder trochę dojechany jest do wymiany w najbliższym czasie. trójka czy piątka jak piątka to z at czy bez podłączałeś kompa pod niego?
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
daras11
Rejestracja: 16.07.2010 07:20 Posty: 48 Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
Quad: Suzi LTR & Access 450
|
Wysłany: 09.05.2011 18:24
Re: mapy do modułów powercommander III i V
paulus71 napisał(a): daras11 napisał(a): od założenia PC może 10-15 mth. a quad to cholera wie ile ma. tłok jest nowy, cylinder trochę dojechany jest do wymiany w najbliższym czasie. trójka czy piątka jak piątka to z at czy bez podłączałeś kompa pod niego? 1) PCV 2) bez AT 3)podłączyłem i wszystko widać, można wgrywać i ściągać mapy. gery napisał(a): Może padł ci po prostu PC. Masz możliwośc pożyczyć od kogoś taki jak Twój? Podmień i zobacz czy na innym chodzi. to chyba będzie najprostszy sposób na sprawdzenie urządzenia, ale jeśli jest sprawne to zagadka pozostaje nadal.
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 09.05.2011 19:28
Re: mapy do modułów powercommander III i V
daras11 napisał(a): paulus71 napisał(a): daras11 napisał(a): od założenia PC może 10-15 mth. a quad to cholera wie ile ma. tłok jest nowy, cylinder trochę dojechany jest do wymiany w najbliższym czasie. trójka czy piątka jak piątka to z at czy bez podłączałeś kompa pod niego? 1) PCV 2) bez AT 3)podłączyłem i wszystko widać, można wgrywać i ściągać mapy. gery napisał(a): Może padł ci po prostu PC. Masz możliwośc pożyczyć od kogoś taki jak Twój? Podmień i zobacz czy na innym chodzi. to chyba będzie najprostszy sposób na sprawdzenie urządzenia, ale jeśli jest sprawne to zagadka pozostaje nadal. rozumiem że jak odpalisz to świeci na zielono kontrolka w pcv? załóż jakiś przełącznik map i wgraj dwie całkiem różne i sprawdz podczas jazdy przełączając sprawdz czy przechodzi sygnał z kostki na kostkę w pcv (każda żyła) a jak go rozłączysz z systemu to na fabryce samej śmiga wszystko?
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
daras11
Rejestracja: 16.07.2010 07:20 Posty: 48 Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
Quad: Suzi LTR & Access 450
|
Wysłany: 09.05.2011 20:00
Re: mapy do modułów powercommander III i V
kontrolka świeci się. w czasie rozruchu miga dioda "status". po rozruchu silnika gaśnie i swieci tylko power. po odłączeniu PC gad śmiga tak samo jak z nim, nie ma żadnej różnicy. testowałem kilka map na których wcześniej śmigał aż miło i nic. standardowa moc. na moje oko wydaje się ze podczas zmiany mapy silnik reaguje, nie mam przełącznika wiec zmieniałem na laptopie. jest jakiś serwis w naszym cudnym kraju?
-- dodano 09.05.2011 21:00 --
kontrolka świeci się. w czasie rozruchu miga dioda "status". po rozruchu silnika gaśnie i swieci tylko power. po odłączeniu PC gad śmiga tak samo jak z nim, nie ma żadnej różnicy. testowałem kilka map na których wcześniej śmigał aż miło i nic. standardowa moc. na moje oko wydaje się ze podczas zmiany mapy silnik reaguje, nie mam przełącznika wiec zmieniałem na laptopie. jest jakiś serwis w naszym cudnym kraju?
Ostatnio zmieniony przez daras11, 09.05.2011 20:00, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 09.05.2011 20:17
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Trzeba obadać zmiany i reakcje. Podłączyć kompa zrobić update firmware PCV.
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 09.05.2011 20:24
Re: mapy do modułów powercommander III i V
daras11 napisał(a): kontrolka świeci się. w czasie rozruchu miga dioda "status". po rozruchu silnika gaśnie i swieci tylko power. po odłączeniu PC gad śmiga tak samo jak z nim, nie ma żadnej różnicy. testowałem kilka map na których wcześniej śmigał aż miło i nic. standardowa moc. na moje oko wydaje się ze podczas zmiany mapy silnik reaguje, nie mam przełącznika wiec zmieniałem na laptopie. jest jakiś serwis w naszym cudnym kraju?
-- dodano 09.05.2011 21:00 --
kontrolka świeci się. w czasie rozruchu miga dioda "status". po rozruchu silnika gaśnie i swieci tylko power. po odłączeniu PC gad śmiga tak samo jak z nim, nie ma żadnej różnicy. testowałem kilka map na których wcześniej śmigał aż miło i nic. standardowa moc. na moje oko wydaje się ze podczas zmiany mapy silnik reaguje, nie mam przełącznika wiec zmieniałem na laptopie. jest jakiś serwis w naszym cudnym kraju? co do serwisu to raczej się to wymienia na gwarancji a nie naprawia, polski przedstawiciel wysyła do przedstawiciela europejskiego i on decyduje jeśli nie masz gwarancji to szukaj magika od komputerów wtryskowych (typowego elektronika) poza tym sprawdz wszystkie kable (mase itd) zerknij jakie masz napięcie w obwodzie gada (czy nie za małe) podłącz kompa i sprawdz czy nie masz niechcący jakiejś opcji włączonej skalibruj na nowo ustawienie przepustnicy itd
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
daras11
Rejestracja: 16.07.2010 07:20 Posty: 48 Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
Quad: Suzi LTR & Access 450
|
Wysłany: 10.05.2011 20:13
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Shelton napisał(a): Trzeba obadać zmiany i reakcje. Podłączyć kompa zrobić update firmware PCV. wgrałem nowy soft i firmware. były problemy z wykryciem firmware w PC. wgrałem najnowszy i jutro na testy. mam nadzieje ze pomogło. jutro zdam relacje paulus71 napisał(a): daras11 napisał(a): kontrolka świeci się. w czasie rozruchu miga dioda "status". po rozruchu silnika gaśnie i swieci tylko power. po odłączeniu PC gad śmiga tak samo jak z nim, nie ma żadnej różnicy. testowałem kilka map na których wcześniej śmigał aż miło i nic. standardowa moc. na moje oko wydaje się ze podczas zmiany mapy silnik reaguje, nie mam przełącznika wiec zmieniałem na laptopie. jest jakiś serwis w naszym cudnym kraju?
-- dodano 09.05.2011 21:00 --
kontrolka świeci się. w czasie rozruchu miga dioda "status". po rozruchu silnika gaśnie i swieci tylko power. po odłączeniu PC gad śmiga tak samo jak z nim, nie ma żadnej różnicy. testowałem kilka map na których wcześniej śmigał aż miło i nic. standardowa moc. na moje oko wydaje się ze podczas zmiany mapy silnik reaguje, nie mam przełącznika wiec zmieniałem na laptopie. jest jakiś serwis w naszym cudnym kraju? co do serwisu to raczej się to wymienia na gwarancji a nie naprawia, polski przedstawiciel wysyła do przedstawiciela europejskiego i on decyduje jeśli nie masz gwarancji to szukaj magika od komputerów wtryskowych (typowego elektronika) poza tym sprawdz wszystkie kable (mase itd) zerknij jakie masz napięcie w obwodzie gada (czy nie za małe) podłącz kompa i sprawdz czy nie masz niechcący jakiejś opcji włączonej skalibruj na nowo ustawienie przepustnicy itd jak to szybko wychodzi pseudo oszczędność, niestety jest to import z usa więc może być problem. bez masy to nie działa w ogóle, gadzina gaśnie. napięcia sprawdzę jutro przed wyjazdem -- dodano 10.05.2011 21:12 --no nic się nie zmieniło :/ 1) wgrałem nowy soft, firmware 2) na nowo mapy 3) rekalibracje pozycji przepustnicy 4) przeczyściłem styki i nic jak sprawdzić te napięcia?
Ostatnio zmieniony przez daras11 10.05.2011 20:13, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 10.05.2011 20:46
Re: mapy do modułów powercommander III i V
rozumiem że w pcv masz 2 kostki wejście i wyjście sprawdz czy jest połączenie pomiędzy kostkami pcv przepuszcza sygnał całej wiązki
zerknij jeszcze jakie masz ogólne napięcie w obwodzie gada jak chodzi raz z pcv raz bez pcv zerknij czy pcv w dziwny sposób nie zabiera za dużo prądu
ostatecznie to tylko elektronika , może się kiedyś sypnąć, w naszych warunkach używania nie dziwne
trzymam kciuki że jakoś dojdziesz
my tu wszyscy też raczkujemy ale staramy się jakoś pomagać
daj znać jak coś wykombinujesz
-- dodano 10.05.2011 20:46 --
jak znasz angielski to napisz do dynojeta na help line może ci coś podpowiedzą
zresztą jak kupowałeś w usa to zawsze możesz do nich wysłać potrwa z 5 -6 tygodni ale pewnie ci naprawią lub wymienią
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
Ostatnio zmieniony przez paulus71, 10.05.2011 20:46, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 10.05.2011 21:30
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Niestety będzie musiał raczej zapłacić cło od takie wysyłki, chyba, że ma dokumenty gwarancyjne i dowód zakupu, ale i tak będzie ciężko, więc szkoda raczej czasu.
|
|
|
|
daras11
Rejestracja: 16.07.2010 07:20 Posty: 48 Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
Quad: Suzi LTR & Access 450
|
Wysłany: 12.05.2011 09:47
Re: mapy do modułów powercommander III i V
chodzę i węszę co może być nie tak z tym PCV. kilka osób jest zdania ze bezpośredni wpływ na brak różnić w działaniu kontrolera ma stan cylindra. nie w chodząc w szczegóły cylinder jest już dość wysłużony (nowy oddany na gwarancji) i przez to elektronika nie daje widocznych różnic w działaniu gada. co o tym myślicie?
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 12.05.2011 10:15
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Możliwe. Zmierz ciśnienie.
|
|
|
|
gery
Rejestracja: 10.05.2008 08:09 Posty: 281 Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
|
Wysłany: 18.05.2011 08:51
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Paweł i jak twoje PCV? Naprawione? Jestem ciekaw co to była za usterka
_________________ Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty
|
|
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|