Autor |
Wiadomość |
demonic
Rejestracja: 11.02.2011 23:13 Posty: 867
Quad: Out XXC
Poprzednie quady: Było ich trochę ;-) Can-amy, Polarisy, Rincony, Yamahy, Chińczyki ...
|
Wysłany: 15.10.2011 22:29
Re: DINLI 700 CENTHOR
Witam Ponownie Wczesniej pisałem pod nickiem "Dinli" zmieniłem Dinli na Polarisa 800 a obecnie posiadam Gryzzli 450. Moge podzielić się doświadczeniem i radami jeżeli będę potrafil i komus się sprzydadza Pozdrawiam
|
|
|
|
bubbas
Rejestracja: 16.02.2010 21:37 Posty: 86 Miejscowość: stockholm
Quad: DINLI 700+
|
Wysłany: 15.10.2011 22:50
Re: DINLI 700 CENTHOR
czesc kolego . che też zmienic wariator ale znalazlem w innej firmie ,sa tam dwa modele http://spop.se/shop/index.php?route=pro ... duct_id=56 wiec muszę się dowiedziec sam jak to wyglada chyba ze trochę poczekasz to jak zamontuje to zzrobie pruby . trochę interesowalem się tym tematem i czytalem na pewno podnosi dolne osiagi tylko nie wiem czy jest jakis spadek na predkosci , to się okaze w praktyce , teraz moj max to120 na liczniku , ale pewnie trochę przeklamuje. jak na razie nie mam klopotow z maszyna ( no po za zimeringem ) na liczniku 2500km. pozdrawiam
|
|
|
|
awojdal
Rejestracja: 15.12.2010 23:08 Posty: 34
Quad: DINLI EXTREME 700
|
Wysłany: 16.10.2011 12:16
Re: DINLI 700 CENTHOR
Cześć.No super,a jednak ,,ŻYJECIE".Cieszę się ogromnie,że tak szybko reagujecie.Dzięki za informacje dotyczące wariatora.Oczywiście,że będę czekał (z niecierpliwoścą)ale wytrwale na twoje próby.Sam również próbowałem ten temat rozgryźć w różnych serwisach quadowych,ale wszędzie rozmowa kończyla się stwierdzeniem-,,trzeba sobie kupić pojazd firmowy a wtedy zrobimy to bez problemu co tylko Pan sobie wymarzy".Jeśli chodzi o prędkość,to najlepiej jest skontrolować wskazania licznika porównując ze wskazaniami na GPS-sie.Wracając jeszcze do tematu NAPĘDU to jedyną rzeczą,którą udało mnie się ustalić to że w miejsce wszystkich uszczelniaczy i łożysk zamontowanych przez ,,fabrykę" można będzie zastosować ewentualnie zamienniki bardzo renomowanych firm w w/w podzespole.Pozdrawiam Andrzej. -- dodano 16.10.2011 12:16 --Witam.Zastanawia mnie kolego ja123414 to,że taki sam variatorkit dinli 700 sprzedaje u Was firma na którą podałem Ci namiary.Obawiam się (chciałbym być w błędzie) żeby ten wyrób nie okazał się zrobiony przez firmę tzw. ,, KRZAK" na tzw. ,,KILOGRAMY" ,które dostarczono w dużym kontenerze (wiadomo z jakiego kierunku świata) i firmy z pośród wielu innych o których jeszcze nie wiemy mają za zadanie rozprowadzić pośród klientów tzw. GŁODNYCH TUNINGU.Ciekawą rzeczą jest,że przy tym wyrobie obie firmy zastosowały idealnie te same opisy.Czyli są to firmy zajmujące się tylko handlem.A więc ciekaw jestem kto wyprodukował ten zestaw i czy robiono rzeczywiście próby.W przypadku ,,pewnych jakościowo"zestawów tuningowych (np.EPI) żadna firma handlowa nie robi z tego tajemnicy.Nie wiem czy firma w której znalazłeś ten zestaw nie pomyliła się pokazując dwa zestawy obok siebie w tej samej cenie (czyli że niczym się nie różnią) .W tej firmie którą ja namierzyłem proponują po jednym rodzaju do DINLI 700 i DINLI 800.Wydaje mnie się,że znalazłem fajne filmy pokazujące tuning i modernizację modelu CFMOTO 500.Podaję namiary: CFMOTO (more speed) part-1 i part-2 www.youtube.com/watch?v=sbe9psV Fajnie gdyby można byłoby zrobić coś takiego w naszych pojazdach,ale niestety myślę że brak jest takich warsztatów z taką charyzmą i sercem do wszystkiego ,,co się rusza" (mam na myśli moje rejony).Pozdrawiam Andrzej.
Ostatnio zmieniony przez awojdal, 16.10.2011 12:16, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Tomi 700
Rejestracja: 03.05.2011 17:13 Posty: 26
Quad: DINLI 800 EVO
|
Wysłany: 16.10.2011 17:58
Re: DINLI 700 CENTHOR
Witam dinli miałem 2 szt jedną odemnie kupił brat i dalej śmiga ma teraz ok 3500 km ja go sprzedałem jak mial 2900 a drugiego sprzedałem teraz miał 1200 km chodziły bezbłednie nie miałem zadnych awari tylko ze ja strasznie dbam o sprzęt jedyne awarie jesli można nazwac to awariami to były akumulatory wymieniałem na żelowe varty a do zmiany na S&S to miałem zamiar zmienić na renie ale oglądałem chyba z 10 szt i kazda była zajechana wiec po rozmowie ze znajomym z forum Andzej CECTEK postanowiłem spróbować czegos nowego hehe i jestem zadowolony
_________________ Tomi 800 EVO
|
|
|
|
awojdal
Rejestracja: 15.12.2010 23:08 Posty: 34
Quad: DINLI EXTREME 700
|
Wysłany: 16.10.2011 18:47
Re: DINLI 700 CENTHOR
Super Tomi 700 że jesteś zadowolony ze swojego wyboru i nowego nabytku,oczywiście oby tak dalej.Nawiązując do twojej wypowiedzi dotyczącej DINLI przybliż bardziej znaczenie stwierdzenia - ,, strasznie dbam o sprzęt ". Jest to pojęcie bardzo ogólne,znaczące dla niektórych np. tylko bardzo dokładne mycie po każdorazowym wyjeździe ( oczywiście żartuję).Dobrze by było gdybyś jednak zdradził więcej szczegółów.Z góry dziękuję i pozdrawiam Andrzej.
|
|
|
|
Tomi 700
Rejestracja: 03.05.2011 17:13 Posty: 26
Quad: DINLI 800 EVO
|
Wysłany: 16.10.2011 19:45
Re: DINLI 700 CENTHOR
No to znaczy ze olej wymieniam co 300 km dokładnie czyszcze i przeglądam co 300 km i robie wszystko co trzeba czyli smarowanie itp . jak poszed ten mój drugi do sprzedawcy z polic to opis był taki "Trzymany w ciepłym garazu pod kocykiem " HEHE a uzywam bo do odsniezania też no tylko błota nie za duzo czesto szutry piachy błota raczej mało
_________________ Tomi 800 EVO
|
|
|
|
bubbas
Rejestracja: 16.02.2010 21:37 Posty: 86 Miejscowość: stockholm
Quad: DINLI 700+
|
Wysłany: 16.10.2011 20:37
Re: DINLI 700 CENTHOR
mam zamiar zrobic prube czasowa przed i po zamontowaniu nowego wariatora to jedno i no i zostaje jeszcze wlasne odczucie na biegu H nie podrywa mi kol natomiast na L stawia prawi stawia na kola .Obejzalem filmiki no fajnie ale to wszystko musialo kosztowac massssse kasy pozatym dotyczylosie to CF 600 efi my mamy gazniki to pogarsza nam reakcje na gaz w tym temacie zamiezam też cos zrobic http://www.knracing.se/tpi_dialajet.php jest tam cos w rodaju bezposredniego wtrysku. Co do wariatora to nie spodziewam się megapozytywow ,jak zauwazyles na filmie zmieniwo trochę wiecej niz sprezyne i rolki oceniam ze wartosc zmian części i robocizna na jakies 10 tys zlotych wiec jesli mialbym tyle wydac to wolalbym już kupić cos mocniejszego (no wiesz z fiata nie zrobisz ferrari) . pozdrowienia bogdan
|
|
|
|
Tomi 700
Rejestracja: 03.05.2011 17:13 Posty: 26
Quad: DINLI 800 EVO
|
Wysłany: 16.10.2011 20:57
Re: DINLI 700 CENTHOR
witam ja123414 widze ze u was wiecej jest akcesorii do CF Moto z6 może bys mi rozeznał ile za szybe i dach ???? jesli to mozliwe co ?
_________________ Tomi 800 EVO
|
|
|
|
bubbas
Rejestracja: 16.02.2010 21:37 Posty: 86 Miejscowość: stockholm
Quad: DINLI 700+
|
Wysłany: 16.10.2011 21:58
Re: DINLI 700 CENTHOR
tomi 700 proszę bardzo Vindruta till CF Moto Z6 Produktnr: Z6K-33-01-A 4 480,00 kr Tak till CF Moto Z6 Produktnr: Z6K-33-07-A 2 990,00 kr , a tu link eumoppenomc.se/epages/moped.sf/sv_SE/?ObjectPath=/Shops/moped/Categories/Fordonstillbehoer/Fyrhjuling/Originaltillbehoer/CF_Moto milego ogladania bogdan
|
|
|
|
awojdal
Rejestracja: 15.12.2010 23:08 Posty: 34
Quad: DINLI EXTREME 700
|
Wysłany: 16.10.2011 22:28
Re: DINLI 700 CENTHOR
Tomi 700 masz rację , ,,JAK DBASZ TAK MASZ" i ,,KTO SMARUJE TEN JEDZIE". Wychodzę z tego samego założenia.Słuchajcie mam problem z licznikiem , przekłamuje niektóre wskazania co zostało dokładnie sprawdzone różnego rodzaju pomiarami oraz przez wymianę konkretnych czujników.Czy miało u Was coś takiego miejsce.W odpowiedzi ja 123414 potwierdzam,że zmiana gaźnika na mechaniczny z pompką przyspieszającą wniesie zmiany w pracy i reakcję na gaz silnika.Słuchajcie czy znacie może parametry wg. jakich powinna być ustawiona zbieżność w DINLI. Zadałem pytanie w KINGWAY-u , niestety nie znają.Myślę że gdyby wysłać zapytanie do fabryki to może by odpowiedzieli ( u mnie problem-bariery językowe).Pozdrawiam i liczę na pomoc.Andrzej
|
|
|
|
demonic
Rejestracja: 11.02.2011 23:13 Posty: 867
Quad: Out XXC
Poprzednie quady: Było ich trochę ;-) Can-amy, Polarisy, Rincony, Yamahy, Chińczyki ...
|
Wysłany: 16.10.2011 22:35
Re: DINLI 700 CENTHOR
Koledzy odnosnie Kingwaya- oni jeszcze sa dystrybutorem Dinli ? Pytam dlatego bo jak podjołem decyzje o sprzedazy dinliego podobno Kingway stracił dystrybucje i miał być nowy zajmujacy się tylko dinli ... Jak teraz jest ?
|
|
|
|
awojdal
Rejestracja: 15.12.2010 23:08 Posty: 34
Quad: DINLI EXTREME 700
|
Wysłany: 16.10.2011 22:51
Re: DINLI 700 CENTHOR
Prawdopodobnie jednak zostali,bo tamta firma o której wcześniej niektórzy pisali ,,WYMIĘKŁA".
|
|
|
|
demonic
Rejestracja: 11.02.2011 23:13 Posty: 867
Quad: Out XXC
Poprzednie quady: Było ich trochę ;-) Can-amy, Polarisy, Rincony, Yamahy, Chińczyki ...
|
Wysłany: 16.10.2011 22:57
Re: DINLI 700 CENTHOR
awojdal napisał(a): Prawdopodobnie jednak zostali,bo tamta firma o której wcześniej niektórzy pisali ,,WYMIĘKŁA". Kurde to szkoda.Bo to ja pisałem wcześniej o nich ( miałem wczesniej nick DINLI ) Cieszyłem się że wykluczyli Kingwaya bo to partacze straszni.Miałem z nimi pare razy do czynienia... Czyli dalej nie maja części ?
|
|
|
|
awojdal
Rejestracja: 15.12.2010 23:08 Posty: 34
Quad: DINLI EXTREME 700
|
Wysłany: 16.10.2011 23:08
Re: DINLI 700 CENTHOR
Jeśli chodzi o tamtą firmę to ja też do nich dzwoniłem.Obiecywali ,,ZŁOTE GÓRY" we wszystkich sprawach związanych z Dinli.Miałem uzyskać najprzeróżniejsze informacje eksploatacyjne i o tuningu.Nawet rozmawiałem o zakupie Dinli ze wspomaganiem. ,, Z DUŻEJ CHMURY MAŁY DESZCZ ".
|
|
|
|
Tomi 700
Rejestracja: 03.05.2011 17:13 Posty: 26
Quad: DINLI 800 EVO
|
Wysłany: 17.10.2011 06:57
Re: DINLI 700 CENTHOR
Witam jeśli chodzi zbieżność to ja ustawiałem zawsze koło 1mm rozbiegu i wszystko było ok smigałem mni 100 po asfalcie i nie nosił
_________________ Tomi 800 EVO
|
|
|
|