|
Kawasaki Brute Force 750, kontrolka belt
Autor |
Wiadomość |
canAmX
Rejestracja: 13.07.2010 10:37 Posty: 40 Miejscowość: Rzeszów
Quad: Can-Am Renegade 800X, Can-am Renegade Xxc
Poprzednie quady: Kawasaki Brute Force 750i
|
Wysłany: 28.04.2011 21:57
Kawasaki Brute Force 750, kontrolka belt
witam kolegów.. eh mam duuzy problem z bf 750 z 2008r. mianowicie problem polega na tym, ze co chwile włancza się kontrolka belt a quad traci na mocy i odcina gaz.. już woże przy sobie kawałek kabla i gwozdzik zeby go resetowac. codziennie to samo co zrobic? jak usunąc tą awarje.. błagam o pomoc
_________________ C A N - A M R E N E G A D E 8 0 0 x : *
Ostatnio zmieniony przez Kamilson100, 02.08.2011 13:37, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
gery
Rejestracja: 10.05.2008 08:09 Posty: 281 Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
|
Wysłany: 28.04.2011 22:29
Re: belt, belt i jeszcze raz belt ;(..
Prawdopodobnie masz rozciągnięty pasek i zaczepia o kontrolkę zużycia paska, która załącza tryb awaryjny. Wymień pasek.
_________________ Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty
|
|
|
|
grzesix81
Rejestracja: 27.03.2010 23:17 Posty: 169 Miejscowość: Siedlce-Warszawa
Quad: Grizzly 660 była, był też BF 750, teraz G700
|
Wysłany: 29.04.2011 10:30
Re: belt, belt i jeszcze raz belt ;(..
A odkręcasz pokrywę CTV żeby przestawić ,,cyngielek,, czy kasujesz błąd bez tego zabiegu? Bo jeżeli kasujesz bez odkręcania pokrywy, tzn że czujnik się nie przestawił, w innym wypadku skasowanie belta nie było by możliwe.
|
|
|
|
canAmX
Rejestracja: 13.07.2010 10:37 Posty: 40 Miejscowość: Rzeszów
Quad: Can-Am Renegade 800X, Can-am Renegade Xxc
Poprzednie quady: Kawasaki Brute Force 750i
|
Wysłany: 29.04.2011 13:21
Re: belt, belt i jeszcze raz belt ;(..
a no własnie nie odkręcałem trzeba będzie tak sprobowac dzięki koledzy :*
_________________ C A N - A M R E N E G A D E 8 0 0 x : *
|
|
|
|
terenn
Rejestracja: 07.01.2007 14:28 Posty: 43 Miejscowość: warszawa
Quad: kef300
|
Wysłany: 09.05.2011 09:05
Re: belt, belt i jeszcze raz belt ;(..
odrazu kup nowy pasek bo jak jest rozciagnięty to znów się samo przełączy....
|
|
|
|
szym86
Rejestracja: 09.04.2007 21:33 Posty: 260
Quad: jest
|
Wysłany: 07.11.2011 12:33
Re: Kawasaki Brute Force 750, kontrolka belt
Mi się teraz pali belt, ale quad nie wchodzi w tryb serwisowy (nie odcina mocy). Po prostu wymienię pasek. Jaki z allegro teraz polecacie ? Pilne.
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 07.11.2011 12:41
Re: Kawasaki Brute Force 750, kontrolka belt
to znaczy pali się kontrolnie u ciebie, kwestia motogodzin zdejmij pokrywę sprawdz przełącznik, sprawdz naciąg paska zresetuj kontrolkę po krzyku pasek tylko fabryczny i poczytaj manuala tam jest wszystko
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
nurek301
Rejestracja: 23.02.2010 20:51 Posty: 327 Miejscowość: Kożuchów woj lubuskie
Quad: Kawasaki Brute Force 750
|
Wysłany: 07.11.2011 13:21
Re: Kawasaki Brute Force 750, kontrolka belt
szym86 napisał(a): ale quad nie wchodzi w tryb serwisowy Jak tak dłużej pojeździsz to wejdzie, też tak miałem belt się zapalił, ale nie wszedł od razu w tryb serwisowy dopiero po kilkunastu kilometrach. Bierz oryginał nie ma co oszczędzać na pasku.
_________________ Daniel
|
|
|
|
Kamilson100
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Rejestracja: 24.10.2010 15:53 Posty: 5477 Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
|
Wysłany: 07.11.2011 15:00
Re: Kawasaki Brute Force 750, kontrolka belt
Nie, nie kupuj paska! Ile masz MTH? Może to "kontrolny belt" zresetuj błąd i po krzyku..
_________________ Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light ! Kanał Youtube !
|
|
|
|
jarecki13
Rejestracja: 27.07.2011 18:41 Posty: 2586 Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
|
Wysłany: 07.11.2011 20:18
Re: Kawasaki Brute Force 750, kontrolka belt
wydaje mi się że jak wchodzi w tryb serwisowy czyli te 100 mth lub 1100 kilometrów to kontrolka się pali cały czas nie mryga ja tak miałem a jak zacząłem procedurę kasowania to zaczął migać co kilka sekund później jak zmieniłem kostki to migało szybko wyłączyłem stacyjkę podłączyłem wszystko tak jak powinno być i po sprawie. nie wiem czy wszyscy tak mieliście bo ja mam wyłączoną wtyczkę od tego pstryczka i podłączaną na krótko wiec pstryczek nie włącza mi trybu serwisowego a pasek doglądam sobie co 10 mth
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 07.11.2011 22:56
Re: Kawasaki Brute Force 750, kontrolka belt
na krótko znaczy zagłuszoną??? ja mam cały czas podłączoną
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
jarecki13
Rejestracja: 27.07.2011 18:41 Posty: 2586 Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
|
Wysłany: 07.11.2011 23:12
Re: Kawasaki Brute Force 750, kontrolka belt
poprzedni właściciel wypiął ją i tak jak mówisz zagłuszył. pasek nie był wyregulowany i ciągle mu się to włączało więc zamiast wyregulować to zgłuszył, nie popieram tego, więc zabieram się w środę do regulacji tylko jeszcze nie mam kluczy odpowiednich ale jakoś to będzie coś się załatwi a co do pokrywy to widać ślady wewnątrz od paska( obtarcia) tak jak mierzyłem a specem nie jestem jakieś 32-33mm ugięcia więc trochę jest .
Ostatnio zmieniony przez jarecki13, 07.11.2011 23:12, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Kamilson100
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Rejestracja: 24.10.2010 15:53 Posty: 5477 Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
|
Wysłany: 07.11.2011 23:18
Re: Kawasaki Brute Force 750, kontrolka belt
jarecki13No to powodzenia z regulacją... tylko nie wyciągaj podkładki 1mm bo za mocno możesz naciągnąć i będzie Ci piszczeć pasek :
_________________ Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light ! Kanał Youtube !
|
|
|
|
nurek301
Rejestracja: 23.02.2010 20:51 Posty: 327 Miejscowość: Kożuchów woj lubuskie
Quad: Kawasaki Brute Force 750
|
Wysłany: 08.11.2011 07:01
Re: Kawasaki Brute Force 750, kontrolka belt
Kamilson100 napisał(a): tylko nie wyciągaj podkładki 1mm bo za mocno możesz naciągnąć i będzie Ci piszczeć pasek No to ja zgłupiałem, piszczy mi pasek co mam zrobić wyjąć czy dodać podkładkę i czy można wykorzystać jakić zamiennik tzn inną podkładkę.
_________________ Daniel
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 08.11.2011 07:48
Re: Kawasaki Brute Force 750, kontrolka belt
fabrycznie masz 3 podkładki każda innej grubości
w manualu masz opisane o ile każda zmienia naprężenie paska
żeby naciągać pasek musisz ujmować podkładki !!!!!!!
oczywiście sprawdz jeszcze szerokość paska i jego stan, czy nie ma pęknięć itd jeżeli jest ok to reguluj podkładkami jeśli szerokość jest za mała lub pasek jest popękany to go wymień
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|