Autor |
Wiadomość |
numerouno
Rejestracja: 06.01.2011 13:32 Posty: 135 Miejscowość: Toruń
Quad: Robi siÄ :)
|
Wysłany: 05.01.2012 23:29
Re: Hybryda ltr 500 r
drewno nie jest nagorsze Morgan do dzisiaj robi drewniane ramy do samochodów, a najnowsze auta ekologiczne mają elementy konstrukcyjne ze spacjalnych odmian drzew . Zapowiada się chyba jedna z najlepszych konstrukcji homemade w europie. Tylko zastanawia mnie jedno czemu ukrywasz przed nami najistotniejsze fakty? Chcesz poprostu zastrzec sobie prawo, czy kiedyś nam to zdradzisz? Ale trzeba przyznać, że glównym problemem przeciętnego Kowalskiego nie są o tyle same pieniądzę co w miarę podstawowy warsztat pracy. Po tym projekcie planujesz następny? Może sam ustalisz wymiary geometrię itp.?
_________________ (...)Positive news, reggae luz
Toruń to moje miasto(...)
2,5 Tdi 5 cylindrów 140 kucy... ...niezniszczalny
|
|
|
|
ruszko
Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 04.07.2007 19:59 Posty: 3233 Miejscowość: Drezdenko
Imię: Bartosz
Quad: KTM wkrótce
Poprzednie quady: wiele ich było :)
|
Wysłany: 05.01.2012 23:32
Re: Hybryda ltr 500 r
Po prostu nie chce aby był drugi taki sprzęt. Szacun, ciekawe jak to będzie latać.
_________________ www.soundbase.pl
|
|
|
|
numerouno
Rejestracja: 06.01.2011 13:32 Posty: 135 Miejscowość: Toruń
Quad: Robi siÄ :)
|
Wysłany: 06.01.2012 00:07
Re: Hybryda ltr 500 r
Gdyby ktoś naprawdę chciał to sam poznałby prawdę. Wystarczy,że wiemy ile oszczędza na wadze wystarczy aby znaleźć material przez dobrego metalurga. Pozdrówki
_________________ (...)Positive news, reggae luz
Toruń to moje miasto(...)
2,5 Tdi 5 cylindrów 140 kucy... ...niezniszczalny
|
|
|
|
cr500r
Rejestracja: 25.12.2011 23:36 Posty: 62
|
Wysłany: 06.01.2012 00:24
Re: Hybryda ltr 500 r
He he to żadna tajemnica,jak materiał się sprawdzi a w 90% powinien się sprawdzić to powiem.Moge tyle powiedzieć ,że mam już materiał dużo lepszy nawet niż stal chromowo molibdenowa, nawet znalazłem firmę ,która nie ma chorych cen na niego.Materiał ma parametry dużżżooooo lepsze niż stal chromowo molibdenowa a co za tym idzie cieńsze ścianki/mniejsza waga wygląda ślicznie na tyle że nie trzeba go malować po obróbce i spawaniu.Myśle ,że jak ktoś siedzi w temacie to wie o co chodzi .Co do nowego projektu to chcialbym najpierw skończyć ten i w sezonie pojeżdzić,ponieważ o to w tym chodzi.Na pewno zrobienie następnej ramy zajmie mi dużo mniej czasu,ale nie mówie ,że ta zajęła aż tak wiele.
|
|
|
|
Grexik
Moderator Działu Yamaha
Rejestracja: 02.05.2008 10:35 Posty: 775 Miejscowość: Bielsko-Biała
Quad: YFZ450 & Banshee`89
|
Wysłany: 06.01.2012 17:53
Re: Hybryda ltr 500 r
Kibicuje temu świetnemu projektowi i czekam na postęp prac.
_________________ Prawdziwa pasja to taka, dla której poświecisz każdą sekundę wolnego czasu... #152 ATV Bielsko-Biała Pozdrawiam, Grexik
|
|
|
|
Radek :)
Rejestracja: 10.04.2005 13:52 Posty: 690 Miejscowość: Brzeźnica
Quad: Honda TRX450R - Lonestar/Motowoz
|
Wysłany: 07.01.2012 09:05
Re: Hybryda ltr 500 r
Z niecierpliwością czekam na efekt końcowy... Głównie dlatego, że Silnik CR500 w połączeniu z geometrią LTRa oraz solidnym jego odchudzeniem to po prostu zapowiada się jak super sprzęt do Motocrossu. Na Youtube jest kilka filmów jak ktoś zamontował silnik z KTMa 300cm3 w 2T do KTM XC525. Efekt był bardzo fajny, mocy też widać nie brakowało. A co dopiero jak tutaj jest 500 Zapowiada się świetnie jak dla mnie.
_________________ Race Ready ! - Quadimodo Racing Team - #42
|
|
|
|
cr500r
Rejestracja: 25.12.2011 23:36 Posty: 62
|
Wysłany: 07.01.2012 22:30
Re: Hybryda ltr 500 r
Dzisiejszy dzień zapowiadał się dosyć dobrze , w planie miałem zrobić górne wahacze.Po tym jak poradziłem sobie z dolnymi doszedłem do wniosku ,ze górne to będzie przysłowiowa peska,jednak...bardzo się myliłem. Po dotarciu do warsztatu szybko dokonałem pomiarów seryjnego wahacza i na prędce zrobiłem sobie rysuneczek ,żeby dokładnie sobie określić kąty gięcia dlugościi itp "szybkie" przygotowanie materialiku :zgiętka rurek ,troszke tokarstwa itp To po to aby lewy i prawy był taki sam Zabieramy się za konkretną robote...przy dolnych podfrezowywałem końcówki rur aby były dobrze spasowane,jednak lekkie sprasowanie końcówek jest wystarczające do ułożenia dobrego spawu. Nieskromnie mówiąc ....ja.. I tutaj duża nispodzianka,okazało się że nie wziołem pod uwagę iż amortyzator jest tak blisko ramienia wahacza...upsss max kąt wyprzedzenia sworznia jaki uzyskałem to 5 stopni....zdecydowanie za mało.Jutro przeróbka Na szczęście nie wszystko do wurzucenia.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 07.01.2012 22:37
Re: Hybryda ltr 500 r
Niestety, często się to zdarza, i nawet nie przy budowie amortyzatorów, tylko przy zmianie...
Wybiegając w przyszłość, rozważałeś pojemność zbiornika paliwa... bo 2T z taką pojemnością pali strasznie dużo. Na KTMie 250cc popularnej ćwiarze, zbiornik starczał dosłownie na chwilę, a przy mocnym łojeniu sprzęt palił katastrofalne ilości paliwa w porównaniu do pojazdów 4 suw-owych.
|
|
|
|
cr500r
Rejestracja: 25.12.2011 23:36 Posty: 62
|
Wysłany: 07.01.2012 23:32
Re: Hybryda ltr 500 r
Nie zastanawiałem się nad tym,szczerze mówiąc po zakupie cr500 jezdziłem na niej dwa razy...szok!!! Na tym motorze nie da się jeżdzić,to jest nie BHP!!!Nie wiem jak kiedyś mogli się takim czymś ścigać w mx w klasie open,wielki szacunek dla tych ludzi.To poniewiera na każdym biegu.Wiadomo chciałbym ,żeby bak też był jak najlżejszy.
-- dodano 07.01.2012 23:32 --
Orientujesz się ile może spalić na 1 godz/jazdy po torze...?
Ostatnio zmieniony przez cr500r, 07.01.2012 23:32, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
komar830
Rejestracja: 02.10.2010 16:43 Posty: 72
Quad: Suzuki LTR 450 K7
|
Wysłany: 07.01.2012 23:39
Re: Hybryda ltr 500 r
Mi się wydaje że w godzinkę jazdy na torze to spali wszystko ;d jeśli chodzi o bak motoru ;d aaa do ltr są fajne przezroczyste baki IMS o ile się nie mylę, 15l ale są drogie. Z drugiej strony np YZ 125 pali podobnie co YZ 250 a jest 2 razy większa pojemność, ale też nie 2 razy większa moc... a nie wiem ile może palić 500ccm w 2t.
|
|
|
|
cr500r
Rejestracja: 25.12.2011 23:36 Posty: 62
|
Wysłany: 07.01.2012 23:55
Re: Hybryda ltr 500 r
komar830 napisał(a): Mi się wydaje że w godzinkę jazdy na torze to spali wszystko ;d ...hehehhe dobre.Czytając to przypomniał mi się kawał o Chuck'u Norrisie. Ile Chuck Norris może zrobić pompek na raz? Odp : Wszystkie.
|
|
|
|
carrot
Rejestracja: 03.11.2010 09:02 Posty: 1125
|
Wysłany: 08.01.2012 09:27
Re: Hybryda ltr 500 r
Aczkolwiek gaz I generacji i wtrysk oleju to też rozwiązanie Na upartego można nawet zaadaptować pompę dozująca od skuterka 2T.
|
|
|
|
komar830
Rejestracja: 02.10.2010 16:43 Posty: 72
Quad: Suzuki LTR 450 K7
|
Wysłany: 08.01.2012 10:48
Re: Hybryda ltr 500 r
Ale to tylko waga dodatkowa, a poza tym nie ufałbym takiej pompce i wolałbym osobiście mieszać i mieć pewność
|
|
|
|
cr500r
Rejestracja: 25.12.2011 23:36 Posty: 62
|
Wysłany: 08.01.2012 10:56
Re: Hybryda ltr 500 r
Wszelkie dodatkowe gadżety odpadają ,ponieważ dodaja zbędnej masy.
|
|
|
|
carrot
Rejestracja: 03.11.2010 09:02 Posty: 1125
|
Wysłany: 08.01.2012 11:26
Re: Hybryda ltr 500 r
komar830 napisał(a): Ale to tylko waga dodatkowa Zbiornik+reduktor+pompka to niecałe 10kg. A jeździmy za pół darmo.
|
|
|
|