Autor |
Wiadomość |
Owca007
Rejestracja: 03.10.2011 20:53 Posty: 878 Miejscowość: Tłustomosty / Wrocław
Quad: Sprzedany ale są już plany nowej zabawki :D
|
Wysłany: 28.02.2012 20:30
Re: Porównanie oświetlenia Off-Road
Wystarczy ale to zależy od ilości watów lampy. Ja swoje tak mam podłączone jak piszesz pod lampę centralną w kingu i śmiga aż miło.
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych ...
|
|
|
|
K3m0T1989
Rejestracja: 25.04.2010 06:48 Posty: 1171
|
Wysłany: 28.02.2012 21:32
Re: Porównanie oświetlenia Off-Road
jeszcze trzeba pamiętać o włączniku. Niektóre spalą się przy paru W, inne wytrzymaja dużo. Taki metalowy patyczek z gumowym kapturkiem za jakieś 5zł w elektronicznym sklepie spokojnie śmiga na 2x 55W Wesem bez przekaźnika. Ale trzeba pamiętać że można upalić włącznik jak nie da rady ogarnąć płynącego przez niego prądu.
|
|
|
|
vqsoft
Moderator Działu Suzuki
Rejestracja: 05.10.2008 18:35 Posty: 2937 Miejscowość: Warszawa
Quad: Suzuki Kingquad 750 & Kingway miniTraper 70ccm
|
Wysłany: 28.02.2012 21:54
Re: Porównanie oświetlenia Off-Road
ja mam na przekaźniku bo mój led ciągnie 8A niby 5A - 6 A biorą seryjne lampy a właśnie pod światła długie mam podpiętego leda. To dla bezpieczeństwa i ochrony styków całość zasiliłem z przekaźnika podobnie mam z HIDem w lampie centralnej - też zasilam go poprzez przekaźnik!' małe "świeczki" jednak podpinam bez
_________________ vqsoft = Jape ....
no i nie mamy szmat trupa wreszcie na swoim!
Lampa Led home made
|
|
|
|
Markus
Rejestracja: 13.08.2005 18:16 Posty: 737
Quad: Suzuki Vinson Renegade X Kawasaki TERYX 750 - RUW
|
Wysłany: 28.02.2012 22:35
Re: Porównanie oświetlenia Off-Road
Cytuj: Ale trzeba pamiętać że można upalić włącznik jak nie da rady ogarnąć płynącego przez niego prądu. No tak ale wystarczy dobrac odpowiednio mocny wyłacznik. Parametry sa na każdym podane.
|
|
|
|
K3m0T1989
Rejestracja: 25.04.2010 06:48 Posty: 1171
|
Wysłany: 28.02.2012 22:46
Re: Porównanie oświetlenia Off-Road
Markusno ale żeby pasował nam do quada, był wygodny, wodoodporny najlepiej i jeszcze miał dobrą tolerancje prądową to już się robi problem ja swojego małego leda mam prosto pod zespolony włącznik świateł z chińskiego skutera i śmiga super oczywiście zalany silikonem cały haha
|
|
|
|
jarek
ATV Polska Member
Rejestracja: 23.11.2003 19:41 Posty: 161 Miejscowość: Żarki k/Częstochowy
|
Wysłany: 01.03.2012 11:06
Re: Porównanie oświetlenia Off-Road
hmm, a co to jest "tolerancja prądowa" ??
|
|
|
|
K3m0T1989
Rejestracja: 25.04.2010 06:48 Posty: 1171
|
Wysłany: 01.03.2012 11:08
Re: Porównanie oświetlenia Off-Road
jareka nie wiem tak jakoś napisałem bo elektrykiem nie jestem, a chodziło żeby wytrzymywał odpowiednio duży prąd
|
|
|
|
wojtassss
Rejestracja: 16.12.2011 17:28 Posty: 111 Miejscowość: Białystok/Ełk/Grajewo
Quad: Kymco MXU 500i IRS
|
Wysłany: 26.03.2012 08:03
Re: Porównanie oświetlenia Off-Road
Panowie! Czy ktoś już to http://sklep.wesem.pl/5/6732/Lampa_robocza_LED testował, ewentualnie jako doświadczeni koledzy proszę o wypowiedź. Cena jest bardzo atrakcyjna....
|
|
|
|
Liro
Rejestracja: 03.04.2011 14:20 Posty: 119
|
Wysłany: 26.03.2012 09:12
Re: Porównanie oświetlenia Off-Road
Robocza czyli nie na przód za duże rozproszenie. Za wygląd powinna być tańsza Za lumeny (o ile to prawdziwe nie marketingowe) powinna być ciut droższa. W końcu lampka 3x XPG amerykańskiego producenta z marketingowymi 1500lm jest po 722zł
|
|
|
|
K3m0T1989
Rejestracja: 25.04.2010 06:48 Posty: 1171
|
Wysłany: 26.03.2012 09:15
Re: Porównanie oświetlenia Off-Road
wszyscy wiemy jak każdy wypisuje te lumeny ostatnio na zwykłej świetlówce przeczytałem że ma 1000LM a nie była jaśniejsza od normalnej żarówki mało kto wsadził to do tego urządzenia do badania jasności czy tam siły światła i zbadał laboratoryjnie ile LM daje.
|
|
|
|
AdarG
Rejestracja: 06.07.2011 18:19 Posty: 395 Miejscowość: pomorskie
Quad: Outlander'09 szamocony komatant
|
Wysłany: 26.03.2012 11:12
Re: Porównanie oświetlenia Off-Road
K3m0T1989 świetlówki mają dużo wyższą skuteczność [lm/W] od żarówek, jeżeli chodzi źródła światła to podstawowi producenci mają sprawdzone partie i trzymają zadeklarowanych wartości- ba muszą. Co innego chińszczyzna poz znakiem kanlux czy inni.
Jedynie na LEDACH to nikt nie deklarował ich wartości, ba nie było wymogu, o ile pamiętam to od niedawna on obowiązuje, ale dalej nie wszyscy podają O_o
|
|
|
|
K3m0T1989
Rejestracja: 25.04.2010 06:48 Posty: 1171
|
Wysłany: 26.03.2012 13:14
Re: Porównanie oświetlenia Off-Road
chodziło mi w sumie o to że na świetłowce napisane 1000lm i moge na nią normalnie patrzeć nic nie razi, a mam latarke na diodzie do roweru gdzie też nie wiem czy prawdziwie napisane jest 180 lm i nie idzie w nią spojrzeć dokładnie nie wiem jak się bada to światło ale takie tylko spostrzeżenie.
|
|
|
|
szymano
Rejestracja: 18.05.2005 22:47 Posty: 1028 Miejscowość: Wybrzeże zachodniopomorskie
Imię: Grzegorz
Quad: G7 + Husqvarna FE 350
Poprzednie quady: Kawasaki
|
Wysłany: 27.03.2012 17:22
Re: Porównanie oświetlenia Off-Road
Czy ktoś podłączał lampę wsteczną tak by zapalała się przy biegu wstecznym albo w lepszej wersji przy wstecznym i włączonych światłach?
_________________ Gdy Bóg tworzył świat, nie dysponował taką mocą jak moja Yamaha.
|
|
|
|
K3m0T1989
Rejestracja: 25.04.2010 06:48 Posty: 1171
|
Wysłany: 27.03.2012 17:50
Re: Porównanie oświetlenia Off-Road
taaak było o tym ze dwa razy conajmniej. Ale większość jednak woli normalnie na guzik tylne światło.
|
|
|
|
szymano
Rejestracja: 18.05.2005 22:47 Posty: 1028 Miejscowość: Wybrzeże zachodniopomorskie
Imię: Grzegorz
Quad: G7 + Husqvarna FE 350
Poprzednie quady: Kawasaki
|
Wysłany: 27.03.2012 17:53
Re: Porównanie oświetlenia Off-Road
Czemu wolą na guzik? Gdzie masz ten temat bo nie mogę odszukać. Na guzik jest fajnie do póki osoba z przodu nie zapomni wyłączyć
_________________ Gdy Bóg tworzył świat, nie dysponował taką mocą jak moja Yamaha.
|
|
|
|