Autor |
Wiadomość |
zapal
Rejestracja: 17.05.2013 19:25 Posty: 13
|
Wysłany: 07.06.2013 19:50
Re: Nowy użytkownik KQ750AXi - porady i wskazówki
Panowiekolejne pytania laika na ktore nie znalazlem odpowiedzi... do czego jest ten jakby zbiornik po prawej stronie na blotniku z ta duza nakretka?
czy ten pojemniczek z oczkiem przy kierownicy w ktorym jest plyn hamulcowy dot 4 uzupelnia się od gory? i czy ten plyn zasila pompe hamulcowa jak w aucie czy sluzy do czegos innego?
|
|
|
|
Nazir
Mod-Team Member & Moderator Działu Linhai & GPS & Warsztat
Rejestracja: 11.02.2010 06:50 Posty: 3723 Miejscowość: Ruda Śląska
Imię: Łukasz
Poprzednie quady: Hassan 200, Allroad 300IS, Kingquad 750Axi
|
Wysłany: 07.06.2013 19:58
Re: Nowy użytkownik KQ750AXi - porady i wskazówki
, daj maila a wyślę Ci instrukcję. Zbiornik o którym piszesz to schowek i nie jest wodoszczelny. A pojemniczek z oczkiem to zbiorniczek wyrównawczy pompki hamulcowej, która jest z nim zintegrowana. Ta klamka hamuje tylko przód.
_________________ Regulamin Forum ATV Polska Kodeks Quadowca ATV Polska Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów PROJEKT: QUADOWCY POMOCNI W TERENIE. >>>>>SilesiaSquad na YouTube<<<<<
|
|
|
|
zapal
Rejestracja: 17.05.2013 19:25 Posty: 13
|
Wysłany: 07.06.2013 20:09
Re: Nowy użytkownik KQ750AXi - porady i wskazówki
ok jeszcze jedno pytanie, jaki typ plastikow jest w KQ chodzi mi o to ze mam spawarke a nie moge znaleźć oznaczen jakie spoiwo kupić PP PA cz inne
|
|
|
|
sebek73
Rejestracja: 23.04.2010 15:37 Posty: 359 Miejscowość: PODLASKIE
Quad: KQ 750AXI poprzedni Polaris 400
|
Wysłany: 07.06.2013 20:32
Re: Nowy użytkownik KQ750AXi - porady i wskazówki
_________________ Był Polaris jest KQ750
|
|
|
|
zapal
Rejestracja: 17.05.2013 19:25 Posty: 13
|
Wysłany: 09.06.2013 19:17
Re: Nowy użytkownik KQ750AXi - porady i wskazówki
koledzy dziekuje bardzo, wasza pomoc naprawde wiele dla mnie znaczy przestudiowalem już calego manuala ogolnie zapoznalem się trochę z maszyna... jednak ciagle rodza się nowe pytania... odkrecilem korek na tylnym moscie i widze tam olej nie ma jednak tam bagnetu jaki powinien być jego stan? czy da się jakos ze tak powiem podniesc maske zeby poogladac silnik czy muszę rozbierac plastiki? po odpaleniu na wyswietlaczu pojawia się napis check potem znika czego to może być objaw? idzie jakos wymusic aby wyswietlilo mi kody bledow? quad dziala normalnie. czy w quadzie jest filtr paliwa czy jest on w pompie bo nie moge go zlokalizowac a planuje również jego wymiane.
|
|
|
|
coffe
Rejestracja: 21.01.2012 18:33 Posty: 489
Quad: Suzuki King Quad 700 i Grizzly 660
|
Wysłany: 09.06.2013 19:26
Re: Nowy użytkownik KQ750AXi - porady i wskazówki
Musisz zdjąć bagażnik i pozniej plastik. Check wyświetla się zawsze jak pompa skończy bić to wyświetla się godzina to normalne. Stan z tyłu w dyfrze ma być pod korkiem wlewu( jak się zalewa to do przelania) a z przodu jest srubka kontrolna, filtr jest przy pompie w baku. Sciagasz tylny bagaznik, plastik wyciagasz bak później pompe i masz.
_________________ Sprzedam Go Pro Hero 2 700zł. Nie mam polskich znakow, wiec proszę nie krzyczec - do moderatorzy
|
|
|
|
zapal
Rejestracja: 17.05.2013 19:25 Posty: 13
|
Wysłany: 09.06.2013 20:04
Re: Nowy użytkownik KQ750AXi - porady i wskazówki
czyli mam malo oleju w tylnym dyfrze bo jest nizej korka ale będę robil wymiane na dniach. czy olej w dyfrze może ubywac? quad ma 2800 km jest z 2008 roku i olej w dyfrze nie byl jeszcze robiony ( mam pelna dokumentacje)
|
|
|
|
misiek44
Rejestracja: 20.06.2009 22:03 Posty: 436
Quad: kiedyś będzie
Poprzednie quady: były różne
|
Wysłany: 09.06.2013 20:29
Re: Nowy użytkownik KQ750AXi - porady i wskazówki
ilość oleju w tylnym dyfrze to 0.77l ani mniej ani więcej i raczej nie jest stan do przelania przez korek tylko mniej
|
|
|
|
coffe
Rejestracja: 21.01.2012 18:33 Posty: 489
Quad: Suzuki King Quad 700 i Grizzly 660
|
Wysłany: 09.06.2013 21:10
Re: Nowy użytkownik KQ750AXi - porady i wskazówki
Jak zalewasz masz przelać.
_________________ Sprzedam Go Pro Hero 2 700zł. Nie mam polskich znakow, wiec proszę nie krzyczec - do moderatorzy
|
|
|
|
Nazir
Mod-Team Member & Moderator Działu Linhai & GPS & Warsztat
Rejestracja: 11.02.2010 06:50 Posty: 3723 Miejscowość: Ruda Śląska
Imię: Łukasz
Poprzednie quady: Hassan 200, Allroad 300IS, Kingquad 750Axi
|
Wysłany: 09.06.2013 21:43
Re: Nowy użytkownik KQ750AXi - porady i wskazówki
Z przodu ma się przelać przez przelew ale z tyłu 770ml to stan pod korek.
_________________ Regulamin Forum ATV Polska Kodeks Quadowca ATV Polska Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów PROJEKT: QUADOWCY POMOCNI W TERENIE. >>>>>SilesiaSquad na YouTube<<<<<
|
|
|
|
seal
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 23.09.2011 12:59 Posty: 469 Miejscowość: Kostrzyn Wlkp (no prawie)
Quad: Suzi KQ750
Poprzednie quady: Yamaha Bruin 350
|
Wysłany: 12.06.2013 09:12
Re: Nowy użytkownik KQ750AXi - porady i wskazówki
Utraciłem uszczelniacz piasty - coś mi się na PPP wkręciło jakieś sznurki i rozwaliło mi to całkowicie uszczelniacz. A przez to że rozbierałem to jeszcze sam sobie uszkodziłem drugi W związku z tym chciałem kupić obydwa - pytanie gdzie najlepiej kupić uszczelniacze w necie? Tu viewtopic.php?f=199&t=52815 znalazłem zamiennik dla tego od strony wewnętrznej, a czy od zewnętrznej jest inny i czy nie ma zamiennika? Cena OEM za komplet 140 zł trochę mnie powaliła, do Bruina kupiłem w zeszłym roku uszczelniacz dyfra za 3 zł.
_________________ RAJD TURCJA 2012 pozdrawiam, Krzysztof
|
|
|
|
czips17
Rejestracja: 17.02.2013 00:52 Posty: 7
Quad: Kingquad 750
Poprzednie quady: Grizzly 660
|
Wysłany: 12.06.2013 10:08
Re: Nowy użytkownik KQ750AXi - porady i wskazówki
Witam. Ktoś może wie, jaki łańcuszek rozrządu przychodzi do Kingquada 750 z 2008 roku, jakieś oznaczenie z DID-a lub inne informacje . W serwisie powiedzieli, że koszt 430 zł, to troszkę sporo . Każda informacja na wagę złota
|
|
|
|
Aru
Rejestracja: 14.04.2010 18:37 Posty: 161 Miejscowość: Wolne Miasto Gdańsk
Quad: DS & XMR
|
Wysłany: 14.06.2013 12:04
Re: Nowy użytkownik KQ750AXi - porady i wskazówki
Aru napisał(a): Panowie, sorki że podpinam się pod ten wątek ale mam pytanie a w zasadzie dwa. Niedawno kupiłem KQ750 od znajomego. Quad był kupiony w Polsce w salonie i tam serwisowany ale zauważyłem, że dosyć często ( w porównaniu w innymi quadami jakimi jeździłem wcześniej ) muszę dolewać oleju. Zauważyłem to jakiś czas temu ale, żeby być pewny to ostatnio wymieniłem olej z filtrem. Stan był ustawiony idealnie pod max. przejechałem jakieś 200 km i na zimnym silniku jest ledwo widoczny na bagnecie. Wycieków żadnych nie ma z silnika, więc nie wiem czy ten typ tak ma, czy mój po prostu pali olej. Pytanie drugie brzmi: jak sprawdzać olej? na zimnym czy ciepłym silniku? z wkręconym czy wykręconym bagnetem? bo wśród moich znajomych, głównie Canamowców, zdania są podzielone a użytkownik KQ będzie wiedział. No i może jeszcze jedna rzecz, czy u was też quad ciężko odpala jak jest zimny? Kręci dobrze ale tak jak by iskry nie było lub coś innego, może miał ktoś z Was podobny problem. Dzięki za wszelkie info w tym temacie. W ramach mojej awarii wszystko się wyjaśniło. Zapiekły się pierścienie ( przykleiły się do tłoka ) i sprężanie było 3 bary. Podobno często KQ jak ma dłuższe przerwy w jeździe to się tak robi. Cylinder i tłok bez żadnego zużycia. Wymiana pierścieni, uszczelek, planowanie głowicy wraz z czyszczeniem gniazd zaworowych i wymiana uszczelniaczy dały efekt. Do tego cylinder zostało hanowany. Poskładane i lata lepiej niż nowy. Koszta też nie były duże.
_________________ www.Q3M.pl
|
|
|
|
seal
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 23.09.2011 12:59 Posty: 469 Miejscowość: Kostrzyn Wlkp (no prawie)
Quad: Suzi KQ750
Poprzednie quady: Yamaha Bruin 350
|
Wysłany: 16.06.2013 22:28
Re: Nowy użytkownik KQ750AXi - porady i wskazówki
Aru napisał(a): Poskładane i lata lepiej niż nowy. a gdzie nakasil?
_________________ RAJD TURCJA 2012 pozdrawiam, Krzysztof
|
|
|
|
Aru
Rejestracja: 14.04.2010 18:37 Posty: 161 Miejscowość: Wolne Miasto Gdańsk
Quad: DS & XMR
|
Wysłany: 20.06.2013 16:58
Re: Nowy użytkownik KQ750AXi - porady i wskazówki
seal napisał(a): Aru napisał(a): Poskładane i lata lepiej niż nowy. a gdzie nakasil? tylko pierścienie się zapiekły no i trochę sworzeń tłoka dostał lekkiego kolory, cylinder praktycznie zero zużycia wiec tylko poszedł do hanowania, różnica jest zauważalna, w weekend zrobiłem 250 km i nic oleju nie ubyło a mocy więcej niż przed awarią.
_________________ www.Q3M.pl
|
|
|
|