Autor |
Wiadomość |
kali1222
Rejestracja: 24.02.2010 16:23 Posty: 40 Miejscowość: okolice piotrkowa tryb.
Imię: Tomek
Quad: suzuku king quad 700/Honda TRX250
Poprzednie quady: Honda TRX 300ex
|
Wysłany: 30.05.2014 10:57
Ciśnienie na tłoku king 700
jakie ciśnienie na tłoku powinien miec Suzuki king 700 2007 rok proszę o pilna odpowiedz DZIEKUJE
|
|
|
|
wery_1111 _
Rejestracja: 01.12.2013 18:10 Posty: 195 Miejscowość: Tomaszów Lubelski
Imię: Rafał
Quad: Outlander XT800
Poprzednie quady: zh250,lucky star 350.Yamaha Grizzly 400.Kq 750
|
Wysłany: 31.05.2014 15:34
Re: Ciśnienie na tłoku king 700
Witam fabryka podaje 10 bar.Pozdrawiam Rafał.
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 02.06.2014 07:20
Re: Ciśnienie na tłoku king 700
Wg informacji z warsztatu i własnych pomiarów nawet nowe nie mają więcej niż 9 bar (możliwe, że to kwestia miernika, ale info pochodzi z dwóch źródeł więc można uznać za prawdziwe). Jak ma 7 to już zaczynają się problemy z pracą na wolnych obrotach.
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|
gazior
Rejestracja: 10.03.2011 16:50 Posty: 553 Miejscowość: podkarpackie
Quad: Scrambler 1000S
Poprzednie quady: EAGLE 250 , CF Moto 500, Renegade 800R,Kawasaki KFX 700 ,Outlander 800
|
Wysłany: 02.06.2014 10:26
Re: Ciśnienie na tłoku king 700
Cytuj: Witam fabryka podaje 10 bar Fabryka podaje 10:1 czyli stopień sprężania a nie ciśnienie , które może mieć różne wartości w zależności od stanu silnika .
|
|
|
|
wery_1111 _
Rejestracja: 01.12.2013 18:10 Posty: 195 Miejscowość: Tomaszów Lubelski
Imię: Rafał
Quad: Outlander XT800
Poprzednie quady: zh250,lucky star 350.Yamaha Grizzly 400.Kq 750
|
Wysłany: 02.06.2014 18:21
Re: Ciśnienie na tłoku king 700
Witam to że stopień sprężania jest 10:1 to wiem a że ciśnienie sprężania ma być 10 bar to jest napisane w service manual rozdział 2-31.A to co napisał WALDO potwierdzam.Pozdrawiam Rafał.
|
|
|
|
klakier
Rejestracja: 27.03.2009 19:19 Posty: 48 Miejscowość: śląsk
Imię: Adrian
Quad: Kingquad LTA700
Poprzednie quady: Eagle 203E Lyda
|
Wysłany: 22.06.2014 21:09
Re: Ciśnienie na tłoku king 700
Panowie mam pewny problem z Kingiem. otóż mam trudności z zapaleniem quada, nie zawsze się to zdarza ale coraz częściej i bez róznicy czy ciepły czy zimny ale częściej jak jest ciepły. Położenie tpsa jest idealne -C00. układ paliwowy niedawno był czyszczony od podstaw ultra dzwiękiem. świeca nowa, filtr powietrza gąbkowy Twin air. Ale niestety ciśnienie na tłoku jest 6bar;/ już nie wspomne ze na 100km bierze całą miarke oleju czyli w granicach 0,7l. Czy przyczyna cięzkiego odpalania leży w ciśnieniu? mam zamiar robić remont ale pierwszy ogień chce dać cała głowice do roboty tj. regulacja zaworów i wymiana uszczelniaczy. mieliście taki problem ze swoimi Kingami? Proszę o pomoc i jeszcze byłbym wdzięczny o jakieś namiary na kogość kto już taki remont robił i jest zadowolony z roboty. Szukam kogoś na śląsku okolice cze-wy. Pozdrawia
|
|
|
|
Nazir
Mod-Team Member & Moderator Działu Linhai & GPS & Warsztat
Rejestracja: 11.02.2010 06:50 Posty: 3723 Miejscowość: Ruda Śląska
Imię: Łukasz
Poprzednie quady: Hassan 200, Allroad 300IS, Kingquad 750Axi
|
Wysłany: 22.06.2014 21:36
Re: Ciśnienie na tłoku king 700
Z szarpaka pewnie pali bez problemu co?
Miałem dokładnie to samo w 750, wielkie ubytki oleju i trudności w odpalaniu z rozrusznika(z szarpaka palił bez problemu) remont robiłem sam, głowicę tylko zawiozłem do firmy w Mikołowie, która specjalizuje się w takich rzeczach i robią to solidnie.
_________________ Regulamin Forum ATV Polska Kodeks Quadowca ATV Polska Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów PROJEKT: QUADOWCY POMOCNI W TERENIE. >>>>>SilesiaSquad na YouTube<<<<<
Ostatnio zmieniony przez Nazir, 22.06.2014 21:36, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
klakier
Rejestracja: 27.03.2009 19:19 Posty: 48 Miejscowość: śląsk
Imię: Adrian
Quad: Kingquad LTA700
Poprzednie quady: Eagle 203E Lyda
|
Wysłany: 22.06.2014 21:48
Re: Ciśnienie na tłoku king 700
Nazir napisał(a): Z szarpaka pewnie pali bez problemu co? a wiesz co nawet nie sprawdzałem. zawsze kreciłem do zwyciestwa delikatnie dodajac gazu. A jaka to różnica szarpak czy rozrusznik? a ile Ci krzykli za robienie głowicy? i co robiłes u siebie? pierscienie, tłok? cylinder czy tuleja? korbe robiłes? możesz opisac dokładny remont i ile Cię to szrpło mniej wiecej po kieszeni? i gdzie kupowałes części?
|
|
|
|
Nazir
Mod-Team Member & Moderator Działu Linhai & GPS & Warsztat
Rejestracja: 11.02.2010 06:50 Posty: 3723 Miejscowość: Ruda Śląska
Imię: Łukasz
Poprzednie quady: Hassan 200, Allroad 300IS, Kingquad 750Axi
|
Wysłany: 23.06.2014 17:20
Re: Ciśnienie na tłoku king 700
Tłok i cylinder był w porządku. Luzy na zamkach pierścieni były zbyt wielkie w porównaniu z manualem, tak że były do wymiany. Do tego uszczelniacze zaworowe no i robota na głowicy tj. gniazda zaworowe, planowanie no i ustawienie luzów. Po remoncie miałem większa kompresję niż nowy KQ z przebiegiem 130km. Części zamawiałem u Mikusia. Co do ceny nie pamiętam ile płaciłem za części, głowicę miałem zrobioną za free po znajomości.
Sprawdź czy pali z szarpaka bez problemu i daj znać.
_________________ Regulamin Forum ATV Polska Kodeks Quadowca ATV Polska Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów PROJEKT: QUADOWCY POMOCNI W TERENIE. >>>>>SilesiaSquad na YouTube<<<<<
|
|
|
|
klakier
Rejestracja: 27.03.2009 19:19 Posty: 48 Miejscowość: śląsk
Imię: Adrian
Quad: Kingquad LTA700
Poprzednie quady: Eagle 203E Lyda
|
Wysłany: 23.06.2014 18:35
Re: Ciśnienie na tłoku king 700
Hej. z szarpaka to samo;/ ani drgnie. Podesłałem Ci całą litanie na gadulca.
|
|
|
|
kar szyk
Rejestracja: 30.12.2013 19:44 Posty: 23 Miejscowość: Pyrzyce
Imię: Karol
Quad: Outlander 1000
Poprzednie quady: aeon cobra Kingquad 700
|
Wysłany: 10.08.2014 21:12
Re: Ciśnienie na tłoku king 700
Witam miałem to samo i przyczyną jest za mały luz zaworowy.Po zrobieniu pali od strzała .Ale jak rozebrałem górę to od razu wymiana pierścieni uszczelniaczy i dotarcie zaworów ,a remont robiłem sam.Pozdrawiam
|
|
|
|