Chłopaki pytanko, jak regulować zawieszenie? Niby czytałem instrukcje obsługi ale nie mogę jakoś tego pojąć do końca. Chciałbym się pobawić regulacją, ustawić pod siebie, niby mam miękkie zawieszenie ale może się da jeszcze bardziej.
_________________ Robię to co lubię i lubię to co robię. Pozdrawiam Maciek.
Wie ktoś może jak prawidłowo ustawić TPS w gaźniku , bo wymieniłem już wszystko co można było a quad ma dalej dziurę w gazie tzn jak mu odkręcę od zera do końca to go najpierw zmuli a później wejdzie na obroty>od razu mówię że wymieniłem w gaźniku komplet dyszy + zaworek iglicowy(oczywiście wszystko kupuję ori)pływak jest ustawiony na 13 mm,dysza od składu mieszanki na 2 i 1/4 obrotu>do tego ostatnio założyłem nową cewkę wraz z kablem i fajką
adamo944
Rejestracja: 27.11.2015 11:51 Posty: 45
Imię: Adam
Quad: Ltz 400
Poprzednie quady: Made in China
Wysłany: 16.01.2017 13:16
Re: Suzuki Ltz 400
Siema. Mam kłopot z światłami, Po zapaleniu świateł czały czas pali się stop. Jak światła są wyłączone to stop się nie pali, ale po wciśnięciu hamulca światełko się zapala ;p Z czego najlepiej dorobić tuleki amortyzatorów przednich. Bo mam luz przy mocowaniu do wahacza. Z góry dzięki za odpowiedź ;D
Siema. Mam kłopot z światłami, Po zapaleniu świateł czały czas pali się stop. Jak światła są wyłączone to stop się nie pali, ale po wciśnięciu hamulca światełko się zapala ;p Z czego najlepiej dorobić tuleki amortyzatorów przednich. Bo mam luz przy mocowaniu do wahacza. Z góry dzięki za odpowiedź ;D
A czy przypadkiem nie ma w tylnym światle dwówłóknowej żarówki ?????????
A co do tulei, to ja jestem zwolennikiem "fabrycznych" rozwiązań w tym przypadku. Kup sobie tuleje z łożyskami ALL BALS i do tego kalamitki. Wywierć małe otworki w wahaczach, nagwintuj i smaruj w miarę regularnie. Tuleje wytrzymają b.długo
adamo944
Rejestracja: 27.11.2015 11:51 Posty: 45
Imię: Adam
Quad: Ltz 400
Poprzednie quady: Made in China
Wysłany: 16.01.2017 22:07
Re: Suzuki Ltz 400
Żarówka p21/5w 12v e2. Czujnik raczej odpada ? trochę przeszukałem internetu ale nie mogę znaleźć tych tulejek, podrzucił byś linka ?? z góry dzięki ;p
Często widywałem je na allegro ale teraz chyba nie ma. Ja kupowałem w INTERMOTORS Tu masz jeszcze link do AM Racing http://www.amracing.pl/zestaw-naprawczy ... 8-125-1712 Możesz zadzwonić do ATV Expert. Jak nie mają na stronie to może sprowadzą
-- dodano 17.01.2017 22:56 --
Nie ogarniam wrzucania zdjęć Wrócę do żarówki/tył P21/5W jest to żarówka z dwoma włóknami. Jedno z nich świeci się jako pozycyjne światło 5W, a drugie świeci się jako stop 21W. Czyli krótko mówiąc 2 światła w jednym. Po zapaleniu świateł musi się z tyłu palić światło pozycyjne. Prawda????
Ostatnio zmieniony przez slepy1212 17.01.2017 22:57, edytowano w sumie 3 razy
Moja ltz-cia ma taki objaw: gdy np na wstecznym lub na jedynce wcisnę sprzęgło, to Suzii dalej ciągnie. Albo np, jak jest zgaszona i mam ją na jedynce i chcąc odpalić wciskam sprzęgło, to chce jechać, a nie powinna Wie ktoś o co dokładnie chodzi? Ojciec mi mówił, że niby "nie wysprzęgla" Pomoże na to regulacja sprzęgła? I w ogóle gdzie ona się znajduję?
_________________ Robię to co lubię i lubię to co robię. Pozdrawiam Maciek.
Ostatnio zmieniony przez Quadem Po Afryce 20.01.2017 20:02, edytowano w sumie 2 razy
adamo944
Rejestracja: 27.11.2015 11:51 Posty: 45
Imię: Adam
Quad: Ltz 400
Poprzednie quady: Made in China
Wysłany: 22.01.2017 17:20
Re: Suzuki Ltz 400
Regulacja znajduję się na lince od sprzęgła. Jest z 20 cm od klamki sprzęgła. Tam możesz linkę regulować. trochę coś na sprzęgło wskazuje, ale spróbuj wyregulować może pomoże. slepy1212 Dokładnie jak piszesz. Po zapaleniu swiateł powinna świecić się pozycja. A świeci się pozycja i Stop. Nie wiem co może być
Ori_2
Rejestracja: 17.06.2015 18:00 Posty: 435
Quad: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
Witam, może nie na temat ale mam taki problem z Quadem Suzuki . Suzuki Eiger 400 4x4 2006r (lt-f) skrzynia półautomatyczna quad przeszedł wymianę uszczelniaczy na zaworach i uszczelek na górze silnika, zostało to wymienione ponieważ Quad zaczynał kopcić . Po wymianie tego i wyregulowaniu zaworów quad nadal pali olej i to w dużych ilościach na ok 150/250km pali 3l oleju . wyczytałem, że Może to być wina pierścieni że już są zużyte i mogą puszczać po nagrzaniu się silnika, Na zimnym silniku sprawdzałem zalewając tłok ropą nic nie ubyło, co wskazywało na to że pierścienie trzymają . Na innym forum wyczytałem że mogły się zatrzeć podpory wału i dlatego bierze olej.
Co to może być ? ktoś ma jakieś pomysły, albo podpowiedzi ?
Dzięki chłopaki za rady, spróbuję się tym pobawić. Mam nadzieję, że pomoże . A może ktoś regulował zawieszenie w ltz-tce i podzielił by się, jak to robić? jest dość miękkie ale może się da jeszcze bardziej. Dzięki z góry.
_________________ Robię to co lubię i lubię to co robię. Pozdrawiam Maciek.
Ostatnio zmieniony przez Quadem Po Afryce, 24.01.2017 13:10, edytowano w sumie 1 raz
Regulacja znajduję się na lince od sprzęgła. Jest z 20 cm od klamki sprzęgła. Tam możesz linkę regulować. trochę coś na sprzęgło wskazuje, ale spróbuj wyregulować może pomoże. slepy1212 Dokładnie jak piszesz. Po zapaleniu swiateł powinna świecić się pozycja. A świeci się pozycja i Stop. Nie wiem co może być
Czyli mam rozumieć, że przy włączonych światłach i zapalonym silniku po wciśnięciu hamulca już nic się nie dzieje??? włączniki przy klamce i przy pedale odpadają, bo jak któryś z nich by robił zwarcie to od razu po włączeniu zapłonu by świecił stop. Więc zwarcie w lampie??? może kabel od świateł styka się z obwodem od STOPa ??? Adamo nie pękaj. Znajdź chwilę i przejrzyj sobie całą instalacje od A do Z. Nie jest skomplikowana, wręcz prosta jak budowa cepa
A co do kolegi od sprzęgła. U mnie to samo się dzieje. Odpalając na biegu Suzi ma lekką tendencję do ruszania, ale mnie jakoś to nie przeszkadza. Sprzęgło mam raczej dobre, nic się nie ślizga. A regulacja linki według mnie jest po to by klamka nie była za luźno, co wiązałoby się z ewentualnym "słabym wysprzęglaniem". Dodam jeszcze że przed wymianą linki po regulacji jak i po wymianie i regulacji (której nie da się spieprzyć ) przy odpalaniu Suzi zachowuje się tak samo. Ja bym się nie przejmował
Ostatnio zmieniony przez slepy1212, 25.01.2017 17:21, edytowano w sumie 1 raz
adamo944
Rejestracja: 27.11.2015 11:51 Posty: 45
Imię: Adam
Quad: Ltz 400
Poprzednie quady: Made in China
Wysłany: 25.01.2017 22:50
Re: Suzuki Ltz 400
slepy1212, Dzieję się, Po wciśninęciu hamulca tak jakby coś tam jeszcze dodatkowo mrugało. Własnie jutro się za to biorę na ostro. zacznę od wszystkich wtyczek styków itp. zobaczymy co ją boli Co do sprzęgła to faktycznie szarpie u mnie też, ale to tylko przy wbiciu jedynki, szczególnie na zimnym i średnio zimnym silniku, później już tego praktycznie nie czuć ;p
slepy1212, Dzieję się, Po wciśninęciu hamulca tak jakby coś tam jeszcze dodatkowo mrugało. Własnie jutro się za to biorę na ostro. zacznę od wszystkich wtyczek styków itp. zobaczymy co ją boli Co do sprzęgła to faktycznie szarpie u mnie też, ale to tylko przy wbiciu jedynki, szczególnie na zimnym i średnio zimnym silniku, później już tego praktycznie nie czuć ;p
skoro mówisz że coś tam mryga, to może odwrotnie jest coś podpięte w lampie. Bo światło STOP jest wyraźnie silniejsze niż pozycja. Gdyby było odwrotnie podłączone, to przy świecącym "stopie" migająca "pozycja" zamiast "stopu" byłaby mało widoczna.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum