Autor |
Wiadomość |
Ori_2
Rejestracja: 17.06.2015 18:00 Posty: 435
Quad: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
|
Wysłany: 16.07.2016 18:46
Lucky Star Access 450
miał być swap, ale udało się złapać MEGA OKAZJĘ -- dodano 16.07.2016 19:46 --
Ostatnio zmieniony przez Ori_2, 16.07.2016 18:46, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
blantek212
Rejestracja: 03.06.2012 15:54 Posty: 155 Miejscowość: Czarnków
Quad: Access 450S
|
Wysłany: 16.07.2016 22:06
Re: Lucky Star Access 450
naprawdę ładny, Gratuluję zakupu Te pomarańczowe nerfbary wyglądają kozacko, chyba też sobie takie zrobię
Ostatnio zmieniony przez blantek212, 16.07.2016 22:06, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Ori_2
Rejestracja: 17.06.2015 18:00 Posty: 435
Quad: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
|
Wysłany: 10.08.2016 09:59
Re: Lucky Star Access 450
kupiłem w castoramie,............ kuźwa, świecą w nocy jak pasy -- dodano 28.07.2016 10:25 --pytanie, jak to jest z tymi biegami, ze sprzęgłem czy bez sprzęgła? -- dodano 10.08.2016 10:59 --Panowie o co chodzi z oznaczeniem na oponie, jak ją odwrócę to bedą miękkie?
Załączniki:
20160716_080542.jpg [ 2.42 MiB | Obejrzany 11379 razy ]
Ostatnio zmieniony przez Ori_2 10.08.2016 09:59, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
blantek212
Rejestracja: 03.06.2012 15:54 Posty: 155 Miejscowość: Czarnków
Quad: Access 450S
|
Wysłany: 10.08.2016 15:38
Re: Lucky Star Access 450
Chodzi o przystosowanie opony do odpowiedniego terenu. Jeśli masz założone w kierunku "hard" to znaczy że masz opony na twardsze nawierzchnie np szutr itp. Jeśli przekładasz na "soft" to wtedy opony niby przystosowane są na miękki teren taki jak piach, błoto.
|
|
|
|
Ori_2
Rejestracja: 17.06.2015 18:00 Posty: 435
Quad: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
|
Wysłany: 10.08.2016 16:11
Re: Lucky Star Access 450
dzięki za info, a tak na marginesie, pytanie, jak to jest z tymi biegami, ze sprzęgłem czy bez sprzęgła?
|
|
|
|
blantek212
Rejestracja: 03.06.2012 15:54 Posty: 155 Miejscowość: Czarnków
Quad: Access 450S
|
Wysłany: 10.08.2016 21:44
Re: Lucky Star Access 450
Ze sprzęgłem czy bez, odpowiedzi pewnie będzie tyle ilu użytkowników... Wg mnie zawsze ze sprzęgłem, nie ma sensu wrzucać biegów bez, ma to uzasadnienie tylko w wyścigach gdzie liczy się każda sekunda, przy normalnej amatorskiej jeździe tak naprawdę nic tym nie zyskujesz, a skrzynia na tym zapewne bardziej cierpi.... Jak jest sprzęgło to po to aby go używać, w aucie jak ktoś ma wprawę to też można zapinać biegi bez sprzęgła, a i tak każdy go używa
|
|
|
|
Ori_2
Rejestracja: 17.06.2015 18:00 Posty: 435
Quad: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
|
Wysłany: 20.11.2016 22:59
Re: Lucky Star Access 450
dystanse -- dodano 20.11.2016 23:59 --pytanko, zauważyłem bo ciemno szybko się robi, że mam czerwony wydech za kolanem, czy to normalne jest? czy można zaślepić te przewody w króćcu przy gaźniku?
Załączniki:
20160723_115810.jpg [ 4.22 MiB | Obejrzany 11171 razy ]
20160723_120101.jpg [ 2.9 MiB | Obejrzany 11171 razy ]
Ostatnio zmieniony przez Ori_2, 20.11.2016 22:59, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
blantek212
Rejestracja: 03.06.2012 15:54 Posty: 155 Miejscowość: Czarnków
Quad: Access 450S
|
Wysłany: 21.11.2016 18:26
Re: Lucky Star Access 450
Czerwonym wydechem bym się nie przejmował, też przerabiałem ten temat. Pierwszy raz jak to zobaczyłem (zimą) to się przeraziłem że coś jest nie tak, szukałem na różnych forach, rozmawiałem z kilkoma mechanikami i po prostu tak już jest...... Zależy to od wielu czynników, poszukaj po moich postach to na pewno znajdziesz coś na ten temat Co do przewodów, z tego co pamiętam to jeden idzie do kranika podciśnieniowego, jak go zaślepisz to odetniesz dopływ paliwa do gaźnika. Chyba że masz usunięty oryginalny kranik i włożony zwykły. Drugi nie pamiętam gdzie szedł, musiał bym sprawdzić u siebie.
|
|
|
|
Ori_2
Rejestracja: 17.06.2015 18:00 Posty: 435
Quad: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
|
Wysłany: 21.11.2016 20:20
Re: Lucky Star Access 450
drugi idzie do odmy z przodu, czyli muszę znienić kranik i nic więcej? a co z pompą jak go wtedy zaślepić? ps. a jak tam Twoja maszyna, chodzi elegancko? nic się nie dzieje? czego pilnować?
-- dodano 21.11.2016 21:20 --
w sumie to mam chyba zwykły kranik, wychodzi tylko rurka z paliwem, nic innego nie ma
Ostatnio zmieniony przez Ori_2, 21.11.2016 20:20, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
blantek212
Rejestracja: 03.06.2012 15:54 Posty: 155 Miejscowość: Czarnków
Quad: Access 450S
|
Wysłany: 22.11.2016 20:33
Re: Lucky Star Access 450
Nie jestem pewien ale z przodu to chyba jakiś zawór powietrza, do niego podłączona jest jeszcze rurka z głowicy, wydaje mi się że nic nie powinno się stać jak to zaślepisz ale pewności nie mam. Tak apropo to po co chcesz zaślepiać te wężyki? O jaką pompę Tobie chodzi, bo tam nie ma żadnej pompy - bynajmniej paliwa. Co do tego kranika to, przy zbiorniku jest kranik ale on się nie liczy dostęp do niego jest tragiczny więc można go używać chyba tylko jak się chce zbiornik zdemontować bez spuszczania paliwa. Dalej wężyk idzie do takiej kostki z 3 króćcami (to jest właśnie kranik podciśnieniowy), znajduje się po lewej stronie quada, obok tej czarnej puszki (odmy), a z niego do gaźnika. Można wywalić kranik podciśnieniowy i założyć zwykły, ręczny on-off. Bez kranika nie polecam bo wtedy ciągle paliwo napiera w gaźniku i tylko iglica na pływaku powstrzymuje przed "wyciekiem" paliwa. Możesz sprawdzić czy w Twojej maszynie kranik podciśnieniowy w ogóle działa, jak ściągniesz wężyk z gaźnika to paliwo nie powinno lecieć, zassaj wężyk który idzie do króćca i wtedy paliwo powinno polecieć. U mnie była uszkodzona membrana i paliwo cały czas leciało, więc założyłem zwykły kranik. Mój jak na razie bez zastrzeżeń, jeśli chodzi o silnik to głównie pilnuje poziomu oleju, wymian oleju, sprawdzanie/regulacja luzów zaworowych, przy okazji napinacz łąńcuszka rozrządu, niekiedy sprawdzenie ciśnienia oleju (2 razy w sezonie). Jedna rada, nie ustawiaj jałowych obrotów zbyt nisko bo to jednocylindrowiec więc oddaje pracę hmm..... że tak powiem tętniąco/pulsacyjnie, przy niskich obrotach szybko wybije się kosz sprzęgła. Ja mam u siebie coś ok 1600-1700. Pozdrawiam
|
|
|
|
Ori_2
Rejestracja: 17.06.2015 18:00 Posty: 435
Quad: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
|
Wysłany: 22.11.2016 20:38
Re: Lucky Star Access 450
dzięki za info, myslałem o wywaleniu tych wężyków i zaślepieniu bo mi pękł króciec między gaźnikiem a silnikiem, (opaski za bardzo dokręciłem i przecięła gumę) mam taki rozmiar rury od intrcoolera, i myslałem aby zaadoptować jako króciec
|
|
|
|
blantek212
Rejestracja: 03.06.2012 15:54 Posty: 155 Miejscowość: Czarnków
Quad: Access 450S
|
Wysłany: 23.11.2016 20:08
Re: Lucky Star Access 450
To teraz rozumie czemu tak kombinujesz jeśli nie chcesz kupować nowego króćca to myślę że idziesz w dobrym kierunku, nowy kosztuje ok 150zł.
|
|
|
|
Ori_2
Rejestracja: 17.06.2015 18:00 Posty: 435
Quad: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
|
Wysłany: 23.11.2016 20:14
Re: Lucky Star Access 450
coś będę działał, bo rura pasuje idealnie i jest wytrzymalsza niż oryginał
|
|
|
|
blantek212
Rejestracja: 03.06.2012 15:54 Posty: 155 Miejscowość: Czarnków
Quad: Access 450S
|
Wysłany: 24.11.2016 18:19
Re: Lucky Star Access 450
Jak zrobisz to wrzuć jakieś fotki, napisz od czego ta rura (marka pojazdu) może komuś się przyda. Oryginalny króciec ma to do siebie że co jakiś czas pęka, raz wytrzyma jeden sezon, kolejny 3 sezony, nigdy nie wiadomo kiedy pęknie, a prędzej czy później tak się stanie.
|
|
|
|
Ori_2
Rejestracja: 17.06.2015 18:00 Posty: 435
Quad: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
|
Wysłany: 08.12.2016 17:06
Re: Lucky Star Access 450
na allegro jest tego dużo, pod hasłem RURA INTERCOOLERA, dobierasz odpowiednia aby było lekkie zagięcie pod kąt, i docinasz, koszt 20-45zł, ja akurat mam za free, używka z grupy fiata -- dodano 08.12.2016 18:06 --Manetki podgrzewane założone
Ostatnio zmieniony przez Ori_2, 08.12.2016 17:06, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|