1. modyfikacja już kupiona to Lift Kit Firmy EPI montuje na tygodniu 2. od razu zauważyłem błąd lipm co już na forum wyczytałem że muszę zapaćkać wtyczki (błąd jest sporadyczny jak nurkuje siedzeniem pod wodę i to też nie zawsze) taki lift to podobno 5 cm czy warto nie wiem ale taki spontan 3. opony to kolejna modyfikacja mam zille 26 na 12 czy warto 30 na 14 i czy ten lift kit wystarczy żeby taki komplet założyć opony to gorilla czy lepiej założyć ITP Mega Mayhem 28 czy może zille 28 czy te 30 gorilla dadzą mi większe możliwości i czy taki xt bez zmiany sprzęgła wytrzyma na takich oponach finalnie chce mieć 2x komplet felg i wymieniać na ewentualne dalsze wycieczki na mniej błotne tereny
Wiem że tematów z oponami jest sporo ale nie ma żadnej konkretnej odpowiedzi co jest najlepsze na błoto pod danego quada. Poprzedniego quada 2 razy utopiłem bo w moich terenach można trafić na niespodzianą wyrwę czy inne ustrojstwo. Co zresztą na jednym z filmów jest.
co do popularnych modyfikacji to snorkla, osłony alu, dystanse już są lift kit będzie bo już go mam u siebie więc mimo że to może był zły pomysł to już z tego nie zrezygnuje
wiem jedno że Bighorn 26 które od początku są na starym quadzie wcale nie są takie dobre na błoto czytałem tu na forum że są średnie ja bym powiedział że są średnio słabe. Zille 26 na nowym quadzie są naprawdę przyzwoite i wiem że z uniwersalnych opon nie będę zadowolony.
po założeniu lifta zrobię fotki czy faktycznie uzyskam 5cm a na razie pytanie co jeszcze mogę zmienić żeby quad dobrze spisywał się w błocie (po za praktyką tu jeszcze nie jest jej wiele )
Glodzilla
Rejestracja: 03.05.2010 13:23 Posty: 1146 Miejscowość: Windyki / Iława
Quad: Outy 800
Poprzednie quady: Lucky star 250 Suzuki Kingquad 700 Can Am Outlander 800 Yamaha Grizzly 700
Wysłany: 04.03.2017 09:48
Re: 800XT 2014 przygotowanie do blota
Bez wymiany sprężyn sprzęgła pasek przy takich oponach długo nie wytrzyma sprawdzone przy xmr . Musisz zakupić zestaw daltona wtedy gorille 30 lub w szamocinie mają Outlawa 29.5 cala który jest większy od gorilla .
Masz filmik jak u nas jeździ xmr i xxc na outlawach
czyli xmr ma inny pasek i sprzeglo czytałem o daltonie i podobno tam latwiej pasek się zrywa ale za to quad ma kopa lepszego
co do tych Outlawa 29.5 to widzę na 12 są więc zostanie mi kasy na sprzęgło jeżeli faktycznie są dobre ale zamykając temat opon czy wszystko mi się zmieści nic nie będzie obcierać po lifcie czy coś będzie przycinać z tego co widzę XMR jest chyba wyższy od XT
a tak na marginesie fajne błotko i porządna jazda niedziela jeszcze bez lift ale w błoto
_X_8_
Rejestracja: 16.10.2013 09:15 Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
Wysłany: 04.03.2017 17:14
Re: 800XT 2014 przygotowanie do blota
pasek jest taki sam. niektórzy pchają od maverika albo jakiś pseudo wzmacniany
Glodzilla
Rejestracja: 03.05.2010 13:23 Posty: 1146 Miejscowość: Windyki / Iława
Quad: Outy 800
Poprzednie quady: Lucky star 250 Suzuki Kingquad 700 Can Am Outlander 800 Yamaha Grizzly 700
Wysłany: 04.03.2017 18:12
Re: 800XT 2014 przygotowanie do blota
Pasek ten sam xmr ma pneumatyke i był podniesiony na maxa ale stawiając 2 obok siebie to xxc wyzej stoi jeśli chcesz oponę większą od 28 musisz założyć te sprzęgło daltona bo inaczej to nie jedzie i wtedy felgi z offsetem minimum 3 cm na strone bo bez ori felgi to opony mogą wadzić tak było na ramie G1
mhm felgi z offsetem minimum 3 cm czyli jakiś konkretny model coś godne polecenia
czyli lista czynności się zmieni
1. sprzęgło bo nie pojedzie ale to już wiadomy temat i jest wybrane 2. zostają opony i ewentualnie felgi tylko jakie ? czy do tych Outlawa 29.5 też trzeba zmieniać felgi Glodzilla ?
będę męczył bo później gorzej coś sprzedać a opony nie są tanie i tu pytanie wielkość gorilla a Outlawa a opłacalność i efekt końcowy co lepsze czy darować sobie takie kombinację i zille 28 zapodać bo tylko te 3 warianty chyba wchodzą w grę chyba że ktoś ma lepszy pomysł
_X_8_
Rejestracja: 16.10.2013 09:15 Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
Wysłany: 05.03.2017 00:07
Re: 800XT 2014 przygotowanie do blota
Po co felgi zmieniać? 12" czy 14" i kupić pod to gumę. Ofset swoje ale dystanse też możesz założyć wyjdzie taniej niż felgi kupować
dystanse już mam,snorkel,osłony co do felg jak bym chciał gorille to tylko na 14 są i od to cała sprawa czy warto czy nie warto zdania są podzielone a ja po prostu tego nie wiem jakie były by w 100% najlepsze opony do błota jeżeli nie warto to kupię sprzęgło Outlawa 29.5 i zrobione dystanse mam i lift kit założę na tygodniu
jest jeden ukryty plus nowych felg jeżeli Kupię typowo błotne opony a będzie trzeba wyjechać na jakąś wyprawę to odkręcam koła i gotowe minus to kasa
może ktoś użytkowników gorilla się wypowie jedyne co czytam to każdy je zdejmuje z xmr i zakłada coś innego w usa jest odwrotnie i zakładają jak największe cudactwa
_X_8_
Rejestracja: 16.10.2013 09:15 Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
Wysłany: 05.03.2017 09:51
Re: 800XT 2014 przygotowanie do blota
Ale w USA zarabiasz 4 tys dolarów i kupujesz opony za 400. U nas zarobisz 4 tysie a opony kosztują 1600 Nowy xmr kosztuje ponad 70 tysi a w USA 18 tys papiera. Nie ma co porównywać
No tak zarobki inne ale jak wiemy ludziska pozbywają się gorilli w PL nie z powodu finansowych a walorów jezdnych bo po prostu chcą coś uniwersalnego i tu wcale nie trzeba wydawać 1600 baksow a to przysłowiowe 400 http://allegro.pl/4-opony-do-quada-gori ... 81652.html
a pytanie sprowadza się do tego czy warto 1600 nie dam za opony bo to jakiś absurd ale 2200zł to już cena do przyjęcia
GORILLA 30X9-14 vs Outlawa 29.5 - tylko nigdzie ich nie widzę (coraz więcej widzę pochwał w innych wątkach) vs Zilla 28 czy coś z ITP
zapomnijmy o cenach będę tak kombinował żeby kupić za normalny hajs
co do cen w PL to nie jest to wina nawet naszych dystrybutorów BRP nie porównujmy wielkość USA mówię o całości a nawet całej Europy mówię tu a możliwościach rynku nie wielkości kontynentów jest większy popyt więcej salonów brp większa konkurencja i blisko są magazyny to i tak w PL nie jest drogo ile to jest 18000 x 4,30 tylko czepiać się można zarobków a nie cen sprzętu w salonach na Ukrainie mają mniejsze zarobki a Passat z 2009 kosztuje 3x wiecej jak w PL
w Szwecj(a tam tanio nie jest zamówił orginalny Snorkel do Renegade 1000 z bumprem całość za 1600zł) i kolega ma kolegę co ma salon BRP i robi mu taniej o praktycznie połowę temat wiec maja z czego rwać tylko nie chcą mały popyt mała konkurencja ile mamy walczących dilerów szamocin i koniec tu się biorą ceny bo akcesoria powinny być sporo tańsze
Ostatnio zmieniony przez pwielgi, 05.03.2017 12:07, edytowano w sumie 1 raz
_X_8_
Rejestracja: 16.10.2013 09:15 Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
Wysłany: 05.03.2017 15:48
Re: 800XT 2014 przygotowanie do blota
Masz dojścia to zacznij sprzedawać części. Kupisz za połowę ceny dołożysz 25% i będziemy kupowali u Ciebie za 75% wartości części u innych.
Nie do końca się zgadzam z tym co piszesz. U nas jest problem mentalny bo jak coś jest do quada kosztuje 4x więcej niz powinno. Ale każdy chce zarobić a jak kogoś stać na quada za 50 koła to nie będzie się zastanawiał czy szukać czegoś tańszego czy brać to co jest i sprzedawcy korzystają. Drążek kierowniczy do out g2 w serwisie kosztuje 400 zl a zamiennik kosztuje 36 i jest z trwalszego materiału. Dlaczego ? Znajdzie się "frajer" który kupi.
pwielgi napisał(a):
a pytanie sprowadza się do tego czy warto 1600 nie dam za opony bo to jakiś absurd ale 2200zł to już cena do przyjęcia
1600 nie ale 2200 tak
Prezes25
Rejestracja: 02.09.2013 15:42 Posty: 26
Imię: Robert
Quad: Can Am Outlander 800R XT. Yamaha Grizzly 450
Wysłany: 05.03.2017 16:38
Re: 800XT 2014 przygotowanie do blota
Wejdź na stronę jakiegokolwiek dilera atv w USA, bo ceny u nich są takie same, dolicz ok. 6-9% taxu, + (jeszcze może wysyłka ale już bez taxu) razy kurs dolara i masz cenę. Godzina serwisu od 70 do 100$.
Wejdź na stronę jakiegokolwiek dilera atv w USA, bo ceny u nich są takie same, dolicz ok. 6-9% taxu, + (jeszcze może wysyłka ale już bez taxu) razy kurs dolara i masz cenę. Godzina serwisu od 70 do 100$.
dokładnie tak 18 000 x 4,30 daje nam taką samą cenę mniej więcej w zależności od wyposażenia
no ale pomału odbiegamy z tematu ma ktoś namiary na te Outlawa 29.5 w pl nie wiem czy taniej nie wyjdzie kupić felgi i grille z allegro bo jak nie znajdę w pl to 800$ + transport jak w ogóle jest do nas https://www.amazon.com/High-Lifter-OUTL ... B009WBR49I
Glodzilla
Rejestracja: 03.05.2010 13:23 Posty: 1146 Miejscowość: Windyki / Iława
Quad: Outy 800
Poprzednie quady: Lucky star 250 Suzuki Kingquad 700 Can Am Outlander 800 Yamaha Grizzly 700
Wysłany: 05.03.2017 20:52
Re: 800XT 2014 przygotowanie do blota
Outlawów nigdzie na ma wystawionych ale zadzwoń do szamocina i mają ich mnóstwo najlepiej pojechac iw ybrac sobie komplet samemu plusem Outlawa jest to że jest na felge 12 cali a Gorilla na felge 14 cali
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum