Re: CF 500 snorkel i wywalenie puszki filtra powietrza. Prob
Ładne to nie ale co do praktyczności to musiałby się właściciel wypowiedzieć. Natomiast na pewni w swoim wypasionym Can-amie nie masz filtra powietrza i pojemnika na kanapki w jednym.
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
_X_8_
Rejestracja: 16.10.2013 09:15 Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
Wysłany: 07.04.2017 12:53
Re: CF 500 snorkel i wywalenie puszki filtra powietrza. Prob
Nie mam wypasionego can ama. Jeden z wielu identycznych
Re: CF 500 snorkel i wywalenie puszki filtra powietrza. Prob
Fajnie rozwiązanie z tą skrzynką. Jest problem z tym oryginalnym airboxem. Jest nieszczelny. Trzeba go na silikonie dawać i jest problem z czyszczeniem filtra. Dodatkowo króciec od gaznika do filtra jest nietypowy a lubi twardniec i byś nieszczelnym.
Fajne rozwiązanie taki airbox ze skrzynki ale ja miałem problem robiąc obudowy na koncu rury (na masce). Nie chcia mi się prawidłowo wkręcac na obroty. Airbox musi być mozliwie blisko gaznika. Tak jak to opisali jest tam bufor powietrza. Oddalając go na maskę pierd... mi się wszystko..
Re: CF 500 snorkel i wywalenie puszki filtra powietrza. Prob
pojeździłem troszkę już na tej skrzyneczce i wygląda to tak.
v-max jaki udało mi się osiągnąć to ok 70km/h nieco spód się polepszył, tak więc włożyłem na nowo do starego air boxa z filtrem zaklejonym na sylikon i od niego pociągnąłem o rurowanie do tej skrzyneczki, która nie wszystkim ma prawo się podobać .
efektem ostatecznym było prędkość v-max ok 95km/h ,ale problem jest przy ok 40-50km/h jak by się dławił i przy wciśniętym gazie na maxa dławi się, myślę że wystarczy regulacja gaźnika. niestety tu będę się troszkę bawił bo w hardkorowe wyprawy powiedzieli mi 200 zł za regulację gaźnika a w przedrajdem powiedzieli że się nie podejmną chyba że sami założą orurowanie
tak więc pozostaje mi się nauczyć samemu go wyregulować, czytam literaturę i będę garażowym sposobem ustawiał.
Re: CF 500 snorkel i wywalenie puszki filtra powietrza. Prob
I jak? Ogarnięte?
-- dodano 21.06.2017 14:28 --
Jak uszczelniłeś oryginalnego boxa to odepnij tą skrzyneczkę z bagażnika zrób komin sobie prosto z maski i wtedy pojeździj. Nie założe się ale mocno wierzę że wtedy będzie dobrze bez dłubania. Skoro chodził dobrze a po modach są problemy trzeba zawsze zrobić krok w tył i szukać przyczyny. Wg mnie tkwi ona nadal w tej uroczej skrzyneczce. Zrób dziurkę drugą w masce i wyciągnij snorkla zasilającego CVT i pozostanie Ci tylko wyjście odmy z tyłu zrobić wyżej (nie polecam bo sam tak miałem) albo trzecia dziurka z przodu na masce (polecam) i pociągnąć to pod silnikiem na podłodze. No i jeszcze odma gaźnika i obowiązkowo odmy dyfrów. I dajesz nura .
_________________ V2.....sound of madness
Ostatnio zmieniony przez Robsson, 21.06.2017 13:28, edytowano w sumie 1 raz
Re: CF 500 snorkel i wywalenie puszki filtra powietrza. Prob
gaźnik wyczyszczony i wysterowany. v-max 75 mało mi ale przyczyna leży w cvt, pasek i jego wymiary 34,5 szer.(niby mięśni się w zakresie) dłu. 949mm rozciągnięty o 12mm jesli się nie mylę seria 937mm i tu moim zdaniem tkwi problem. czekam na nowy pasek.
Robsson
orginalny airbox uszczelniony sylikonem wurth, po uszczelnieniu zamontowałem org. rurę i było bez zmian. przyczymą okazał się nieczysty gaźnik. u mnie quadzik więcej stoi niż jeździ i pewnie osad z benz. zrobił swoje.
Ostatnio zmieniony przez bartek1080, 25.06.2017 17:24, edytowano w sumie 1 raz
Re: CF 500 snorkel i wywalenie puszki filtra powietrza. Prob
jak masz możliwość i będziesz jeździł dużo to wymień ten gaźnik. Niby japoński a wiele osób narzeka. Regulacja i wysterowanie trudne a jak ogarniesz to pojeździsz i znów będzie tragedia. Zawieszenie się go to normalka. A jak średnio bijesz km to na razie można zostawić.
Re: CF 500 snorkel i wywalenie puszki filtra powietrza. Prob
też jeżdżę za tymi quadami Canam 800 itp. i troszę chłopaków zwalniam i powiem Ci że zbiornik starcza na jakieś max 150 km. zastanawiałem się nad zmianą dyszy ale niestety spalanie wzrośnie. teraz myśle nad jakimś dodatkowym bakiem:) bo bańki za często gubię
Ostatnio zmieniony przez bartek1080, 08.07.2017 18:26, edytowano w sumie 1 raz
Re: CF 500 snorkel i wywalenie puszki filtra powietrza. Prob
Pany jak chcecie latać byle do przodu to ośkę kupcie , co to za jazda przeprawowa 80-90 km/h jak latałem brutem 650cmm ośką to tak zapierdzielałem , ale z czasem skumałem ,że to nie przeprawa tylko cc a quada kupuję się w teren a nie szutry , w terenie nawet 650cmm wystarczy żeby objechać 800 cmm - trzeba się zastanowić czy sprzęt będzie wykorzystywany do prędkości czy do przeprawy w moim przypadku jeśli będę chciał zapierdzielać to kupię sobie motocykl - o połowę tańszy i o wiele szybszy do tego lżejszy i rolki mniej kosztowne co do spalania to nie dyskutuję bo u mnie tak samo a latam rinconem i niby ekonomiczny , ale przy mistrzach szutrów wymiękam ze spalaniem bo trzeba ich gonić a oni na pól gwizdka
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 43 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum