Autor |
Wiadomość |
Quadi
Mod-Team Member
Rejestracja: 09.07.2008 21:19 Posty: 5235 Miejscowość: Żory
Imię: Marcin
Quad: Renegade 1000
Poprzednie quady: G660, BF750, TRX 500, TRX 680, G700, CAN-AM 800
|
Wysłany: 06.07.2009 07:11
Re: INSTRUKCJA KASOWANIA TRYBU AWARYJNEGO Kawasaki Brute Force
egon_baba napisał(a): I nigdy nic nie musialem kasowac. to chyba, zależy od modelu i rocznika, ja tego też nigdy nie robiłem, ale kilka osób mi to mówiło więc nie wiem do końca czy to jest prawda...
|
|
|
|
szym86
Rejestracja: 09.04.2007 21:33 Posty: 260
Quad: jest
|
Wysłany: 07.07.2009 10:58
Re: INSTRUKCJA KASOWANIA TRYBU AWARYJNEGO Kawasaki Brute Force
Teraz ja mam pytanie . Zrobiłem 110 motogodzin , lampka paska świeci oczywiście . Kiedy maszyna przejdzie w tryb awaryjny i zredukuje szybkość ?
|
|
|
|
Quadi
Mod-Team Member
Rejestracja: 09.07.2008 21:19 Posty: 5235 Miejscowość: Żory
Imię: Marcin
Quad: Renegade 1000
Poprzednie quady: G660, BF750, TRX 500, TRX 680, G700, CAN-AM 800
|
Wysłany: 07.07.2009 11:30
Re: INSTRUKCJA KASOWANIA TRYBU AWARYJNEGO Kawasaki Brute Force
mocy nie ograniczy, ale świecąca lampka paska informuje nas że trzeba zresetować system . przy 100 mth nie redukuje prędkości, prędkość jest regulowana tylko po przełączeniu pstryczka spod pokrywy pasa na OFF. Zresetuj według procedury opisanej na początku tego temat - wszystko będzie OK.
|
|
|
|
szym86
Rejestracja: 09.04.2007 21:33 Posty: 260
Quad: jest
|
Wysłany: 07.07.2009 11:57
Re: INSTRUKCJA KASOWANIA TRYBU AWARYJNEGO Kawasaki Brute Force
Ja słyszałem że gdy użytkownik nie zajmie się paskiem albo lampką to po pewnym czasie Brutal przełączy się na tryb awaryjny i żółwie tempo . Wie ktoś coś o tym ?
|
|
|
|
Quadi
Mod-Team Member
Rejestracja: 09.07.2008 21:19 Posty: 5235 Miejscowość: Żory
Imię: Marcin
Quad: Renegade 1000
Poprzednie quady: G660, BF750, TRX 500, TRX 680, G700, CAN-AM 800
|
Wysłany: 07.07.2009 12:00
Re: INSTRUKCJA KASOWANIA TRYBU AWARYJNEGO Kawasaki Brute Force
BELT świecący przy 100 motogodzinach informuje nas o tym (tak jak napisałeś) żeby sprawdzić stan paska... podlega on normalnemu procesowi "kasacji" nie powinien ograniczać obrotów, chyba że coś z paskiem jest nie tak
|
|
|
|
LukaszYFZ
Rejestracja: 03.01.2009 17:48 Posty: 1204 Miejscowość: Płońsk
Quad: YFZ
|
Wysłany: 07.07.2009 14:44
Re: INSTRUKCJA KASOWANIA TRYBU AWARYJNEGO Kawasaki Brute Force
U mnie już drugi raz Belt zablokował prędkość, chyba pasek trzeba będzie wymienić
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
|
|
|
|
J4rec
Rejestracja: 22.08.2009 14:40 Posty: 2
Quad: Brute Force 650
|
Wysłany: 23.08.2009 09:46
Re: [Kawasaki] Instrukcja kasowania trybu awaryjnego BF i inne
Mam BF650 2008r i nie mam tych kostek gdzie mogą się znajdować? Mam teraz na tym trybie serwisowym i przedni napęd nie działa czy jak zrobię reset to będzie działał?? proszę o pomoc
|
|
|
|
Quadi
Mod-Team Member
Rejestracja: 09.07.2008 21:19 Posty: 5235 Miejscowość: Żory
Imię: Marcin
Quad: Renegade 1000
Poprzednie quady: G660, BF750, TRX 500, TRX 680, G700, CAN-AM 800
|
Wysłany: 23.08.2009 11:50
Re: [Kawasaki] Instrukcja kasowania trybu awaryjnego BF i inne
J4recprzeczytaj temat UWAŻNIE od początku jeśli napęd po resecie nie będzie działał, sprawdź viewtopic.php?f=15&t=18818
|
|
|
|
szym86
Rejestracja: 09.04.2007 21:33 Posty: 260
Quad: jest
|
Wysłany: 22.09.2009 21:25
Re: [Kawasaki] Instrukcja kasowania trybu awaryjnego BF i inne
Dzisiaj zresetowałem kontrolkę po 123motogodzinach jazdy . Nie chciałem czekać aż quad wskoczy w tryb awaryjny powiedzmy po 125h , (sam nie wiem po ilu wskakuje). Dodam że mam model BF750 2008 .
No więc najpierw próbowałem bez otwierania wielkiej pokrywy paska , , ale samymi kostkami nie poszło , kontrolka jedynie po woli mrugała , musiałem dostać się pod pokrywę .
Najpierw śrubokrętem krzyżowym 3 śrubki od plastikowej karoserii koło prawego kolana , aby stała się częściowo ruchoma . Potem kluczem nasadowym rozmiar 10 wszystkie śruby wkoło pokrywy , Jako że nie mogłem wyjąć , odczepiłem gumowy przewód powietrza na górze , który blokował przeszkadzały też kable od tego małego silniczka na pokrywie to też go odkręciłem tymczasowo ( 3 śruby chyba rozmiar 8 )
Otworzyłem pokrywę , pasek stan idealny , przełącznik ON ( wydaje mi się że już wcześniej był w pozycji ON , ale mniejsza z tym )
Potem powtórzyłem operację zasadniczą , czyli zamieniłem kostki pod siedzeniem , stacyjka , rozłączenie kostki nad paskiem , lampka szybko mrugała ( zamiast poczekać 15 sek , czekałem może 4s ale i tak wszystko załapało jak trzeba ) . Złożyłem wszystko do kupy i pojechałem .
|
|
|
|
Lazar
U-quad warszawski
Rejestracja: 19.08.2008 14:10 Posty: 3361 Miejscowość: Warszawa
Quad: R815
|
Wysłany: 23.09.2009 06:45
Re: [Kawasaki] Instrukcja kasowania trybu awaryjnego BF i inne
Moim zdaniem zdjęcie i założenie pokrywy nic nie dało, poprostu za pierwszym Ci nie załapało i tyle, według tej instrukcji kasowałem już paski w kilku modelach Kawasaki i nigdy nie miałem żadnych problemów - tyle że trzeba postępować dokładnie tak jak jest napisane
_________________ Life's 2 short 2b slow
|
|
|
|
szym86
Rejestracja: 09.04.2007 21:33 Posty: 260
Quad: jest
|
Wysłany: 23.09.2009 09:31
Re: [Kawasaki] Instrukcja kasowania trybu awaryjnego BF i inne
Jeszcze jedna sprawa mnie interesuje : zapomniałem sprawdzić czy pokrywa ma uszczelkę , założyłem bez zwracania uwagi . Co z wodą jak się dostanie ? to przewidziane przez producenta ?
|
|
|
|
Lazar
U-quad warszawski
Rejestracja: 19.08.2008 14:10 Posty: 3361 Miejscowość: Warszawa
Quad: R815
|
Wysłany: 23.09.2009 16:01
Re: [Kawasaki] Instrukcja kasowania trybu awaryjnego BF i inne
nic się nie stanie, spuścisz najwyżej korkiem spustowym - taki mały gumowy przy nożnym hamulcu, a uszczelkę należy sprawdzić czy dobrze przylega i najzwyczajniej ją przetrzeć szmatką i miejsce styku na obudowie skrzyni i to powinno wystarczyć, co do zabrudzeń i sposobu czyszczenia to jest już taki temat : viewtopic.php?f=28&t=24665&p=317092#p317092
_________________ Life's 2 short 2b slow
|
|
|
|
kris_pp
Rejestracja: 02.10.2008 11:32 Posty: 309 Miejscowość: Jelenia Góra
Quad: Fall in love in Rincon
|
Wysłany: 28.09.2009 08:56
Re: [Kawasaki] Instrukcja kasowania trybu awaryjnego BF i inne
Ja skasowałem i jest OK; ale z lenistwa nie sprawdziłem pstryka czy jest na ON; zaznaczam że BF ociął mi obroty i był w trybie awaryjnym;
czy mam sprawdzić ten pstryk czy sobie odpuścić jeśli wszystko jest OK ??
|
|
|
|
Lazar
U-quad warszawski
Rejestracja: 19.08.2008 14:10 Posty: 3361 Miejscowość: Warszawa
Quad: R815
|
Wysłany: 28.09.2009 09:16
Re: [Kawasaki] Instrukcja kasowania trybu awaryjnego BF i inne
jeżeli wszystko gra to przełącznik jest tak jak należy, nie musisz tam zaglądać
_________________ Life's 2 short 2b slow
|
|
|
|
szym86
Rejestracja: 09.04.2007 21:33 Posty: 260
Quad: jest
|
Wysłany: 28.09.2009 16:56
Re: [Kawasaki] Instrukcja kasowania trybu awaryjnego BF i inne
Ten przełącznik czemu służy tak naprawdę ? kris : Po ilu godzinach świecenia BELT quad wszedł w tryb awaryjny ?
|
|
|
|