Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - [Kawasaki] Instrukcja kasowania trybu awaryjnego BF i inne
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 18.04.2024 22:30



Odpowiedz  [ 88 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
[Kawasaki] Instrukcja kasowania trybu awaryjnego BF i inne 
Autor Wiadomość
Mod-Team Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.07.2008 21:19
Posty: 5235
Miejscowość: Żory
Imię: Marcin
Quad: Renegade 1000
Poprzednie quady: G660, BF750, TRX 500, TRX 680, G700, CAN-AM 800
PostWysłany: 16.04.2009 15:25 
[Kawasaki] Instrukcja kasowania trybu awaryjnego BF i inne
KASOWANIE TRYBU AWARYJNEGO Kawasaki Brute Force 750 i 650


* Na samym początku musimy sprawdzić czy "pstryczek" (który znajduje się pod pokrywą paska) znajduje się w pozycji ON (załączony)

* Upewniamy się że zapłon jest WYŁĄCZONY

* Zdejmujemy siedzenie

* Odłączamy obydwa 4-pinowe złącza (jeden szary, drugi czarny)

Image

* Następnie 4-pinowe kostki ZAMIENIAMY MIEJSCAMI (muszą spasować ponieważ jedna to tzw. "samiec" a druga "samica")

* WŁĄCZAMY ZAPŁON (przekręcamy kluczyk)

* Obserwujemy kontrolkę BELT na naszym liczniku. Powinna migać SZYBKO!!!

* Rozłączamy 2-pinową kostkę znajdującą się przy pokrywie pasa napędowego (innej tam nie ma, zdjęcie poniżej)

Image

* Obserwujemy kontrolkę BELT (na liczniku), powinna migać POWOLI!!!

* Miganie kontrolki powinno trwać co najmniej 5 sekund, ale zalecane jest poczekać troszkę dłużej tzn. CZEKAMY OK +/- 15 SEKUND

* Po odczekaniu czasu WYŁĄCZAMY ZAPŁON

* Podpinamy kostki 4-pinowe (znajdujące się pod siedzeniem) CZARNA <-> CZARNA SZARA <-> SZARA (czyli tak jak były podłączone na początku)


* Podpinamy kostkę 2-pinową (przy pasie transmisyjnym)


* ZAŁĄCZAMY ZAPŁON


* W TYM MOMENCIE POWINNO BYĆ WSZYSTKO OK

jeśli tak nie jest, tzn. że gdzieś popełniłeś błąd ;)

UWAGA !!!

możliwe że ktoś z was nie będzie posiadał tzw. Mostka (szara kostka)

MOŻECIE GO ZROBIĆ SAMI PRZY POMOCY ZWYKŁEGO DRUTA (oczywiście na własną odpowiedzialność)

Wszystko w tym filmiku:
(nie nasz język)



dodaje jeszcze zdjęcie tzw. "pstryczka" który musi być przełączony na ON

Image


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30.05.2008 13:24
Posty: 717
Imię: Michał
Quad: Szukam może xp 850 a może jakieś moto turys...
Poprzednie quady: Bomba Out 800,BF 750,LS 300,
PostWysłany: 17.04.2009 00:10 
Re: INSTRUKCJA KASOWANIA TRYBU AWARYJNEGO Kawasaki Brute Force
Gratulacje, dobra robota quadi

Proponuję przykleić temat


 
Profil Gadu-Gadu
Mod-Team Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.07.2008 21:19
Posty: 5235
Miejscowość: Żory
Imię: Marcin
Quad: Renegade 1000
Poprzednie quady: G660, BF750, TRX 500, TRX 680, G700, CAN-AM 800
PostWysłany: 19.04.2009 17:11 
Re: INSTRUKCJA KASOWANIA TRYBU AWARYJNEGO Kawasaki Brute Force
Cytuj:
Proponuję przykleić temat


myślę że nie potrzeba ;) kto będzie chciał to znajdzie


 
Profil WWW
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 19.04.2009 17:19 
Re: INSTRUKCJA KASOWANIA TRYBU AWARYJNEGO Kawasaki Brute Force
W starych modelach Kawasaki kostki te znajdują się z boku nad przekładnią CVT. Reszta procedury ta sama.


 
Profil Facebook WWW
Mod-Team Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.07.2008 21:19
Posty: 5235
Miejscowość: Żory
Imię: Marcin
Quad: Renegade 1000
Poprzednie quady: G660, BF750, TRX 500, TRX 680, G700, CAN-AM 800
PostWysłany: 19.04.2009 17:31 
Re: INSTRUKCJA KASOWANIA TRYBU AWARYJNEGO Kawasaki Brute Force
Shelton a Kawasaki Prairie 700 i Suzuki Twinpeaks 700 posiadają tą samą procedurę?

Czy wszystkie modele Kawy tak mają :?:


 
Profil WWW
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 19.04.2009 17:41 
Re: INSTRUKCJA KASOWANIA TRYBU AWARYJNEGO Kawasaki Brute Force
Tak. Kawasaki na pewno co do Twinpeaksa - jeśli to ten sam silnik to tak.


 
Profil Facebook WWW
Mod-Team Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.07.2008 21:19
Posty: 5235
Miejscowość: Żory
Imię: Marcin
Quad: Renegade 1000
Poprzednie quady: G660, BF750, TRX 500, TRX 680, G700, CAN-AM 800
PostWysłany: 19.04.2009 18:25 
Re: INSTRUKCJA KASOWANIA TRYBU AWARYJNEGO Kawasaki Brute Force
Prairie i Twinpeaks to identyczne konstrukcje - różnią się tylko znaczkiem.


 
Profil WWW
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 19.04.2009 18:32 
Re: INSTRUKCJA KASOWANIA TRYBU AWARYJNEGO Kawasaki Brute Force
To samo znaczy. Twinpeaksa nie miałem w życiu na warsztacie - Praire - owszem.


 
Profil Facebook WWW

Rejestracja: 13.03.2009 09:15
Posty: 7
Miejscowość: Wrocław
PostWysłany: 27.04.2009 11:19 
Re: INSTRUKCJA KASOWANIA TRYBU AWARYJNEGO Kawasaki Brute Force
A może wie ktoś jak skasować awaryjny w BF650. za cholere nie moge znaleźć pod siodłem wtyczek od skrzyni.
Znalazlem jedynie komplet wiązek i wtyczek z kabli biegnących od siłownika (chyba) paska, nad obudową paska w tylnej częsci tej obudowy.

Ma ktoś pomysł?


Pozdr

_________________
Pierwszy quad:)


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 27.04.2009 11:31 
Re: INSTRUKCJA KASOWANIA TRYBU AWARYJNEGO Kawasaki Brute Force
Jak nie ma pod siedzeniem są przy obudowe CVT. Różnią się kolorami.


 
Profil Facebook WWW
Mod-Team Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.07.2008 21:19
Posty: 5235
Miejscowość: Żory
Imię: Marcin
Quad: Renegade 1000
Poprzednie quady: G660, BF750, TRX 500, TRX 680, G700, CAN-AM 800
PostWysłany: 05.05.2009 07:41 
Re: INSTRUKCJA KASOWANIA TRYBU AWARYJNEGO Kawasaki Brute Force
Image


 
Profil WWW

Rejestracja: 13.03.2009 09:15
Posty: 7
Miejscowość: Wrocław
PostWysłany: 12.05.2009 08:04 
Re: INSTRUKCJA KASOWANIA TRYBU AWARYJNEGO Kawasaki Brute Force
Dzięki wielkie , u mnie siedza te kostki strasznie głęboko (BF650 2008r) , pewnie będę musiał ściągnąć
osłonę airboxu .
Ale zajeb... jest to forum:)

_________________
Pierwszy quad:)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.01.2009 17:48
Posty: 1204
Miejscowość: Płońsk
Quad: YFZ
PostWysłany: 12.05.2009 15:57 
Re: INSTRUKCJA KASOWANIA TRYBU AWARYJNEGO Kawasaki Brute Force
Witam , Panowie mam ważna sprawę, mianowicie cały czas pali mi się czerwona lampka BELT, przed paliła się gdy włączyłem zapłon, jak odpaliłem quada to znikała, teraz nie chce zniknąć, quad chodzi tak samo jak kiedyś, nie stracił mocy, co zrobić, żeby to zniknęło i było ok, i czy mogę jeździć z tą palacą się cały czas czerwona lampką BELT ? . proszę o odpowiedz

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 12.05.2009 16:08 
Re: INSTRUKCJA KASOWANIA TRYBU AWARYJNEGO Kawasaki Brute Force
Przeczytaj pierwszy post tematu.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.01.2009 17:48
Posty: 1204
Miejscowość: Płońsk
Quad: YFZ
PostWysłany: 12.05.2009 16:24 
Re: INSTRUKCJA KASOWANIA TRYBU AWARYJNEGO Kawasaki Brute Force
Czyli mam jakiś błąd i muszę to zrobić co opisuje quadi ?

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 88 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.