Autor |
Wiadomość |
Mimek
Rejestracja: 27.05.2015 08:08 Posty: 247
Imię: Marcin
Quad: Hyosung TE90 - synka, Outlander 570Max - mój.
Poprzednie quady: Outlander 450L
|
Wysłany: 15.01.2017 10:58
Re: renata - chrobotanie na wstecznym
Odświeżam kotleta, U kolegi w Outku 650 coś zaczęło najpierw szumieć w tylnym dyfrze, Później już chrobotać, Na końcu chrobotanie i stuki, quad jedzie ale odgłosy z dyfra są przerażające, Łożyska igiełkowe? Aaaa przy jeździe do przodu oczywiście wszystko to się dzieje.
Ostatnio zmieniony przez Mimek, 15.01.2017 10:58, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
robertmuszka
Rejestracja: 20.09.2011 17:37 Posty: 3420 Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
|
Wysłany: 15.01.2017 12:06
Re: renata - chrobotanie na wstecznym
może warto byłoby rozebrac i zobaczyc co jest, bo części troszke kosztuja
|
|
|
|
Mimek
Rejestracja: 27.05.2015 08:08 Posty: 247
Imię: Marcin
Quad: Hyosung TE90 - synka, Outlander 570Max - mój.
Poprzednie quady: Outlander 450L
|
Wysłany: 15.01.2017 14:46
Re: renata - chrobotanie na wstecznym
Zapewne, Tylko czy zwykły mechanik samochodowy ogarnie ten temat? Czy do tego potrzeba jakiejś specjalnej wiedzy?
|
|
|
|
robertmuszka
Rejestracja: 20.09.2011 17:37 Posty: 3420 Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
|
Wysłany: 15.01.2017 15:00
Re: renata - chrobotanie na wstecznym
Panie , jak mechanik to co za problem, robic.
|
|
|
|
Mimek
Rejestracja: 27.05.2015 08:08 Posty: 247
Imię: Marcin
Quad: Hyosung TE90 - synka, Outlander 570Max - mój.
Poprzednie quady: Outlander 450L
|
Wysłany: 15.01.2017 17:38
Re: renata - chrobotanie na wstecznym
Robert, z kolegi dupa nie mechanik, on chce powierzyć to zadanie naszemu okolicznemu mechanizatorowi, pytanie czy koleś opanuje wszystko, Twoim zdaniem co tam padło w tym dyfrze? Szkoda że Jacek się jeszcze nie wypowiedział, Ogólnie na te łożyska igiełkowe ma się kolega nastawiać? Quad ma 1500km przebiegu, Niestety na gwarancji już nie jest. Orientacyjny koszt klamotów?
|
|
|
|
robertmuszka
Rejestracja: 20.09.2011 17:37 Posty: 3420 Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
|
Wysłany: 15.01.2017 17:56
Re: renata - chrobotanie na wstecznym
Kolego, nie wiem co poszło, ale jesli ktoś cokolwiek robi z kluczami to brac się za robote i tyle. jesli masz serwisówke, to zobaczyc, czy jest cos powiedzmy skomplikowanego i rozbierac.
|
|
|
|
maniekitr
Rejestracja: 18.12.2009 15:41 Posty: 2266 Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
|
Wysłany: 15.01.2017 18:14
Re: renata - chrobotanie na wstecznym
Tak czy siak trzeba rozebrać najczęściej pada łożysko igiełkowe, ale mogły też się wykruszyć zęby łożysko igiełkowe nie występuje we wszystkich dyfrach w niektórych jest tuleja ślizgowa ale to i tak bez znaczenia prawdopodobnie sama wymiana łożyska nie wystarczy bo najczęściej wałek wyciera gniazdo łożyska i sam się tak samo uszkadza
|
|
|
|
_X_8_
Rejestracja: 16.10.2013 09:15 Posty: 1680
Quad: Ale o co CanAm?
|
Wysłany: 16.01.2017 12:06
Re: renata - chrobotanie na wstecznym
Ja zrobiłem most przedni w X8 więc i Wy na pewno sobie poradzicie Tylny jest mniej skomplikowany.
|
|
|
|
Mimek
Rejestracja: 27.05.2015 08:08 Posty: 247
Imię: Marcin
Quad: Hyosung TE90 - synka, Outlander 570Max - mój.
Poprzednie quady: Outlander 450L
|
Wysłany: 17.01.2017 18:48
Re: renata - chrobotanie na wstecznym
Kolejne zapytanie i prośba, Czy ktoś z Was posiada manual od Outka 650 na G2? Głównie chodzi o budowę tylnego dyfra, Jakie wymiary itp mają poszczególne elementy składowe... Z góry dziękuję za pomoc, W przyszłym tygodniu nasz lokalny mechanik zabiera się do pracy, Czy pomiędzy kołami zębatymi ma być ustawiony jakiś luz, czy tam jest ładnie wszystko spasowane? -- dodano 17.01.2017 18:48 --_X_8_ napisał(a): Ja zrobiłem most przedni w X8 więc i Wy na pewno sobie poradzicie Tylny jest mniej skomplikowany. Z fotek pamiętam jaka srebrzanka się z Twojego mostu wylała...
Ostatnio zmieniony przez Mimek 17.01.2017 18:48, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 17.01.2017 20:54
Re: renata - chrobotanie na wstecznym
Mam manuala do G1 ale w ogólnym zarysie budową się nie różnia różnią. Emailem ci go nie prześlę bo jest za duży ale mogę wstawić na jakiegoś chomika to sobie ściągniesz. Z reszta popytam w ekipie może ktoś ma do g2. Co poszło trudno powiedzieć po samym opisie , poogladajcie filmy na YT wpisując hasło "Can Am g2 rear diff rebuild" , "Can Am g2 rear differential rebuild" itd sporo można się dowiedzieć. J anigdy nie miałem potrzeby rozbiórki tylnego dyfra bo nigdy nikomu u nas nie poszedł
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
|
|
|
|