Jak wiadomo nasze Can Amy mają w przednim dyfrze blokadę cierną visco lock która od kliku lat ewoluuje ale nie zmienia to faktu ze jest to blokada która działa z pewnym opóźnieniem, jak wiadomo nie jest ono porządane. Do tego visko działa nawet jak nie mamy zapiętego 4x4 co powoduje utrudnione skręcanie .Ogólnie lipa
.W grząskim terenie fajnie nie musimy zatrzymywać się włączać diff locka tylko idziemy pełnym ogniem ale na skałkach czas potrzebny visco na przeniesienie momentu na drugie koło jest zazwyczaj długi.
W Stanach są dwa rozwiązania które pozwalają zastąpic visco blokadą 100% mechaniczną
1. Halo Lockres
https://www.halolockers.com/shop/Widziałem głównie rozwiazania do UTV czyli commander maverick . Zastępują oni visco 100% blokadą mechaniczną włączaną z manetki. Rozwiazanie chyba najlepsze w teren
2. TorQ Lockers
https://www.torqmasters.com/products/fi ... lander-anyJest to to blokada 100% mechaniczna , na zrozumienie jak działa potrzebowałem kilka minut, patent ten wkładamy zamiast satelit w dyfrze. Teoretycznie działa odrazu po uracie przyczepnosci jednego z kół, przy czym przy skręcaniu mechanizm ten się nie zblokuje. Rozwiazanie powiedzmy budrzetowe bo sprzedają to po 400 dolców.
Teraz pytanie czy ktoś z was używa któregos z pokazanego przezenmnie rozwiazania, jeśli tak to niech się podzieli wrażeniami