Autor |
Wiadomość |
Jakubek_X
Squad 3miasto
Rejestracja: 19.08.2007 19:37 Posty: 473 Miejscowość: Kaszuby
Quad: 1000R
Poprzednie quady: Commander 1000, Renagade 800x, Brute Force 750, CFMOTO...
|
Wysłany: 21.03.2009 23:18
Skarpety ... nie na stopy .. :P Osłona amorów przed brudem
Witam, Z tego co widze na zdjeciach,to wywnioskowalem, ze w nowych produktach Can-am jest poprawione zawieszenie Kayaba. Założona jest pliastikowa osłona na dolną czesc amortyzatora ( na pret). U mnie przy przebiegu 600 mil rozpadł się 1 amortyzator - wyciekł cały olej, zaczal pukac. Niby jest naprawiony ( wymieniono tylko uszczelke w cenie 4 zł ), ale z jakim skutkiem - zobaczymy. części użytkowników renegadów 800 x posypaly się również amortyzatory, reszta dopiero czeka ( pewnie beda mieli wszyscy ten sam problem, bo nie wierze, ze w jednym jest a w drugim nie ma). Z tego co się dowiedziałem problem pojawia się raz to dostawanie się syfu do amortyzatora co powoduje mikropekniecia uszczelki, dwa to bardzo duze Ciśnienie. Rozumiem, ze zalezy to od warunkow w jakim się poruszamy, ale bez przesady moj Renegade byl może pare raze w malym blocie, a reszta to szutry itp... Wrzucam pare zdjec jakie znalazlem na necie : Przerabiał już to ktoś i moglby podzielić się wiedza w jaki sposob jet to wykonane lub jak to zrobil? Pozdrawiam!
_________________ Pozdrawiam Szymon
Ostatnio zmieniony przez Sir Adam Jr, 27.11.2011 08:53, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
MATIS
Rejestracja: 02.03.2006 15:42 Posty: 2292 Miejscowość: SD
Quad: Outlander 800 XT-P srebrny (!)
Poprzednie quady: Aeon 220, Kawasaki KFX 700, Brute Force 750, Can-Am Renegate 800, Outlander 800 Max, Outlander 800, Outlander 1000 XMR, Outlander 1000 Max XTP
|
Wysłany: 24.03.2009 11:47
Załóż skarpety (ochraniacze) na amory i syf się nie będzie dostawał. Prosty patent, a pomaga. Patrz tu: http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... &country=1
3mka
_________________ Jazda na górskim rowerze jest równie fajna!
|
|
|
|
mazbest
Rejestracja: 19.06.2008 11:29 Posty: 635 Miejscowość: Zgorzelec DRAPER-VILLAGE
Quad: X Revolution
|
Wysłany: 24.03.2009 22:07
no właśnie odnośnie skarpet: czy istnieją oryginalne skarpety can-am na tył?
kupiłem 6 kompletów (po 2szt.) i okazało się że pasują tylko na przód, chodzi mi o długość
_________________ Mazi
K.W.I.S.A DRAPERS SQUAD
|
|
|
|
Seba_gtc
ATVFunsQuad Member
Rejestracja: 02.11.2007 21:55 Posty: 3986 Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaĹCię PolarisĂłw :D
|
Wysłany: 25.03.2009 07:04
MATIS napisał(a): Załóż skarpety (ochraniacze) na amory i syf się nie będzie dostawał. Prosty patent, a pomaga.
ale zbiorniczki i tak je przecierają po około 150 km
|
|
|
|
FIŚMAN
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 22.05.2007 20:37 Posty: 6686 Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
|
Wysłany: 25.03.2009 07:07
Ze skarpetami to jest tak:
jak je założysz, to owszem chronią przed bezpośrednim dostawaniem się piasku na lagi amortyzatorów, ale podczas mycia quada nasiąkają wodą z pisakiem (długo schną utrzymując wilgoć i piach). Dlatego przy okazji mycia najlepiej je zdjąć, wyczyścić, wysuszyć w między czasie oczyścić amortyzator (bo jednak trochę piasku się dostanie na powierzchnie chromu technicznego) i dopiero założyć je ponownie.
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
|
|
|
|
rado
Rejestracja: 13.05.2007 22:34 Posty: 1425 Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
|
Wysłany: 25.03.2009 20:59
Seba_gtc napisał(a): MATIS napisał(a): Załóż skarpety (ochraniacze) na amory i syf się nie będzie dostawał. Prosty patent, a pomaga. ale zbiorniczki i tak je przecierają po około 150 km
1000 km zrobione i skarpety całe sprawdzam je praktycznie przy każdym myciu i są w stanie prawie nie naruszonym.
_________________ Pozdrawiam, Radek KFX700 V-Twin Renegade 800 x W460 230GE 86'
|
|
|
|
rado
Rejestracja: 13.05.2007 22:34 Posty: 1425 Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
|
Wysłany: 25.03.2009 21:02
Cytuj: Ze skarpetami to jest tak: jak je założysz, to owszem chronią przed bezpośrednim dostawaniem się piasku na lagi amortyzatorów, ale podczas mycia quada nasiąkają wodą z pisakiem (długo schną utrzymując wilgoć i piach). Dlatego przy okazji mycia najlepiej je zdjąć, wyczyścić, wysuszyć w między czasie oczyścić amortyzator (bo jednak trochę piasku się dostanie na powierzchnie chromu technicznego) i dopiero założyć je ponownie.
Ja po jeździe zazwyczaj myje quada myjką i wtedy myje go całego ze skarpetami ( są umyte z zewnątrz ) potem je zdejmuje i myje od środka i wrzucam je do garażu żeby się wysuszyły przed kolejną jazdą, ja mam skarpety z BRP i od środka jest tak jakby plastik/folia która nie chłonie wody więc ta strona jest sucha, jedynie z zewnątrz są trochę wilgotne
_________________ Pozdrawiam, Radek KFX700 V-Twin Renegade 800 x W460 230GE 86'
|
|
|
|
Sir Adam Jr
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Rejestracja: 27.10.2005 08:40 Posty: 2185 Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
|
Wysłany: 25.03.2009 21:17
Trochę mi nie pasuje opis
Cytuj: 1000 km zrobione i skarpety całe sprawdzam je praktycznie przy każdym myciu i są w stanie prawie nie naruszonym.
Ja po pierwszej jeździe lewą tylną miałem przesmażoną od wydechu i kolektora. Teraz aby ja założyć muszę każdorazowo używać wzmocnionej taśmy izolacyjnej.
Sprawdź swoją i opisz czy masz też przysmażoną.
_________________ Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km + Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet Był:Outlander XXc 2011 7 000 km Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km
|
|
|
|
pitruch
Rejestracja: 08.06.2006 23:01 Posty: 620
Quad: Jambo
|
Wysłany: 25.03.2009 21:27
na te przysmażanie skarpety od wydechu może być patent. Jest coś takiego jak ceramiczne pokrywanie wydechu. W stanach bardzo popularne, u nas mniej. Wydech i rura pokryte ceramiką, nie rdzewieje i zawsze jest koloru jaki został użyty do pokrycia (kilka do wyboru). Dodatkowo powłoka izoluje ciepło.
Druga opcja zmienić wydech
|
|
|
|
rado
Rejestracja: 13.05.2007 22:34 Posty: 1425 Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
|
Wysłany: 25.03.2009 21:34
Sir Adam Jr napisał(a): Trochę mi nie pasuje opis Cytuj: 1000 km zrobione i skarpety całe sprawdzam je praktycznie przy każdym myciu i są w stanie prawie nie naruszonym. Ja po pierwszej jeździe lewą tylną miałem przesmażoną od wydechu i kolektora. Teraz aby ja założyć muszę każdorazowo używać wzmocnionej taśmy izolacyjnej. Sprawdź swoją i opisz czy masz też przysmażoną.
Mam oryginalne skarpety 2 na przód i 2 na tył ( fabryka stosuje a przynajmniej ja mam 2 rozmiary skarpet )i żadna nie jest przysmażona, jedynie mają lekki żółty nalot od środka od sprężyn.
Może na twoje przysmażenie ma wpływ temperatura otoczenia? Ja jeszcze nie jeździłem renią w temp + 10 stopni lub ustawienia zawieszenia na przykład ostatnio ktoś na forum pisał że mu opona o tłumik ociera...
_________________ Pozdrawiam, Radek KFX700 V-Twin Renegade 800 x W460 230GE 86'
|
|
|
|
pitruch
Rejestracja: 08.06.2006 23:01 Posty: 620
Quad: Jambo
|
Wysłany: 25.03.2009 21:37
sportcoupe napisał(a): Mam oryginalne skarpety 2 na przód i 2 na tył
tylko, że to nie jest ori
|
|
|
|
rado
Rejestracja: 13.05.2007 22:34 Posty: 1425 Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
|
Wysłany: 25.03.2009 21:50
pitruch napisał(a): sportcoupe napisał(a): Mam oryginalne skarpety 2 na przód i 2 na tył tylko, że to nie jest ori
why?
_________________ Pozdrawiam, Radek KFX700 V-Twin Renegade 800 x W460 230GE 86'
|
|
|
|
Sir Adam Jr
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Rejestracja: 27.10.2005 08:40 Posty: 2185 Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
|
Wysłany: 25.03.2009 21:59
sportcoupe Twój sprzęt na tych zdjęciach wygląda jak dopiero wyjęty z kartona. Czy masz zdjęcia po tym 1000 km czy naprawdę po godzinach biegasz z woskiem i chuchasz na plastiki.
Czy twoje osłony nie mają tworzywa od spodu (gumo podobny materiał) a z zewnątrz materiał?
Mi właśnie ta guma się przetapia przy wydechu. Nie ma tu wpływu ustawienie zawieszenia (standard).
_________________ Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km + Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet Był:Outlander XXc 2011 7 000 km Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km
|
|
|
|
rado
Rejestracja: 13.05.2007 22:34 Posty: 1425 Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
|
Wysłany: 25.03.2009 22:03
Cytuj: tylko, że to nie jest ori
PS Ten katalog zapewne znasz foto z katalogu na 2009
_________________ Pozdrawiam, Radek KFX700 V-Twin Renegade 800 x W460 230GE 86'
Ostatnio zmieniony przez rado, 25.03.2009 22:08, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
rado
Rejestracja: 13.05.2007 22:34 Posty: 1425 Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
|
Wysłany: 25.03.2009 22:07
Sir Adam Jr napisał(a): sportcoupe Twój sprzęt na tych zdjęciach wygląda jak dopiero wyjęty z kartona. Czy masz zdjęcia po tym 1000 km czy naprawdę po godzinach biegasz z woskiem i chuchasz na plastiki. Czy twoje osłony nie mają tworzywa od spodu (gumo podobny materiał) a z zewnątrz materiał? Mi właśnie ta guma się przetapia przy wydechu. Nie ma tu wpływu ustawienie zawieszenia (standard).
Dbam o sprzęta ale nie na tyle żeby tak wyglądał jak na moich zdjęciach zaraz po zakupie
Musiałbym skoczyć do garażu ale nie mam ich przysmarzonych a od środka są niby takie foliowo/plastikowe. Jak znajdę chwilkę to mogę pstryknąć fotki. Może to wina tych osłon wiesz jak jest materiał materiałowi nie jest równy, niby wygląda na takie same w jednak się różnią.
_________________ Pozdrawiam, Radek KFX700 V-Twin Renegade 800 x W460 230GE 86'
|
|
|
|