Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Skarpety ... nie na stopy .. :P Osłona amorów przed brudem
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 05.05.2024 01:06



Odpowiedz  [ 45 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Skarpety ... nie na stopy .. :P Osłona amorów przed brudem 
Autor Wiadomość
Squad 3miasto
Squad 3miasto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.08.2007 19:37
Posty: 473
Miejscowość: Kaszuby
Quad: 1000R
Poprzednie quady: Commander 1000, Renagade 800x, Brute Force 750, CFMOTO...
PostWysłany: 21.03.2009 23:18 
Skarpety ... nie na stopy .. :P Osłona amorów przed brudem
Witam,

Z tego co widze na zdjeciach,to wywnioskowalem, ze w nowych produktach Can-am jest poprawione zawieszenie Kayaba. Założona jest pliastikowa osłona na dolną czesc amortyzatora ( na pret).

U mnie przy przebiegu 600 mil rozpadł się 1 amortyzator - wyciekł cały olej, zaczal pukac. Niby jest naprawiony ( wymieniono tylko uszczelke w cenie 4 zł ), ale z jakim skutkiem - zobaczymy. części użytkowników renegadów 800 x posypaly się również amortyzatory, reszta dopiero czeka ( pewnie beda mieli wszyscy ten sam problem, bo nie wierze, ze w jednym jest a w drugim nie ma). Z tego co się dowiedziałem problem pojawia się raz to dostawanie się syfu do amortyzatora co powoduje mikropekniecia uszczelki, dwa to bardzo duze Ciśnienie. Rozumiem, ze zalezy to od warunkow w jakim się poruszamy, ale bez przesady moj Renegade byl może pare raze w malym blocie, a reszta to szutry itp...

Wrzucam pare zdjec jakie znalazlem na necie :
Image

Image

Przerabiał już to ktoś i moglby podzielić się wiedza w jaki sposob jet to wykonane lub jak to zrobil?

Pozdrawiam!

_________________
Pozdrawiam
Szymon


Ostatnio zmieniony przez Sir Adam Jr, 27.11.2011 08:53, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.03.2006 15:42
Posty: 2292
Miejscowość: SD
Quad: Outlander 800 XT-P srebrny (!)
Poprzednie quady: Aeon 220, Kawasaki KFX 700, Brute Force 750, Can-Am Renegate 800, Outlander 800 Max, Outlander 800, Outlander 1000 XMR, Outlander 1000 Max XTP
PostWysłany: 24.03.2009 11:47 
Załóż skarpety (ochraniacze) na amory i syf się nie będzie dostawał. Prosty patent, a pomaga. Patrz tu: http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... &country=1
3mka

_________________
Jazda na górskim rowerze jest równie fajna!


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.06.2008 11:29
Posty: 635
Miejscowość: Zgorzelec DRAPER-VILLAGE
Quad: X Revolution
PostWysłany: 24.03.2009 22:07 
no właśnie odnośnie skarpet: czy istnieją oryginalne skarpety can-am na tył?
kupiłem 6 kompletów (po 2szt.) i okazało się że pasują tylko na przód, chodzi mi o długość

_________________
Mazi
K.W.I.S.A DRAPERS SQUAD


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
ATVFunsQuad Member
ATVFunsQuad Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.11.2007 21:55
Posty: 3986
Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaśCię PolarisĂłw :D
PostWysłany: 25.03.2009 07:04 
MATIS napisał(a):
Załóż skarpety (ochraniacze) na amory i syf się nie będzie dostawał. Prosty patent, a pomaga.


ale zbiorniczki i tak je przecierają po około 150 km


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.05.2007 20:37
Posty: 6686
Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
PostWysłany: 25.03.2009 07:07 
Ze skarpetami to jest tak:
jak je założysz, to owszem chronią przed bezpośrednim dostawaniem się piasku na lagi amortyzatorów, ale podczas mycia quada nasiąkają wodą z pisakiem (długo schną utrzymując wilgoć i piach). Dlatego przy okazji mycia najlepiej je zdjąć, wyczyścić, wysuszyć w między czasie oczyścić amortyzator (bo jednak trochę piasku się dostanie na powierzchnie chromu technicznego) i dopiero założyć je ponownie.

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.05.2007 22:34
Posty: 1425
Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
PostWysłany: 25.03.2009 20:59 
Seba_gtc napisał(a):
MATIS napisał(a):
Załóż skarpety (ochraniacze) na amory i syf się nie będzie dostawał. Prosty patent, a pomaga.


ale zbiorniczki i tak je przecierają po około 150 km


1000 km zrobione i skarpety całe sprawdzam je praktycznie przy każdym myciu i są w stanie prawie nie naruszonym.

_________________
Pozdrawiam, Radek
KFX700 V-Twin -> Renegade 800 x -> W460 230GE 86' ->


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.05.2007 22:34
Posty: 1425
Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
PostWysłany: 25.03.2009 21:02 
Cytuj:
Ze skarpetami to jest tak:
jak je założysz, to owszem chronią przed bezpośrednim dostawaniem się piasku na lagi amortyzatorów, ale podczas mycia quada nasiąkają wodą z pisakiem (długo schną utrzymując wilgoć i piach). Dlatego przy okazji mycia najlepiej je zdjąć, wyczyścić, wysuszyć w między czasie oczyścić amortyzator (bo jednak trochę piasku się dostanie na powierzchnie chromu technicznego) i dopiero założyć je ponownie.


Ja po jeździe zazwyczaj myje quada myjką i wtedy myje go całego ze skarpetami ( są umyte z zewnątrz ) potem je zdejmuje i myje od środka i wrzucam je do garażu żeby się wysuszyły przed kolejną jazdą, ja mam skarpety z BRP i od środka jest tak jakby plastik/folia która nie chłonie wody więc ta strona jest sucha, jedynie z zewnątrz są trochę wilgotne

_________________
Pozdrawiam, Radek
KFX700 V-Twin -> Renegade 800 x -> W460 230GE 86' ->


 
Profil Gadu-Gadu
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.10.2005 08:40
Posty: 2185
Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
PostWysłany: 25.03.2009 21:17 
Trochę mi nie pasuje opis

Cytuj:
1000 km zrobione i skarpety całe sprawdzam je praktycznie przy każdym myciu i są w stanie prawie nie naruszonym.


Ja po pierwszej jeździe lewą tylną miałem przesmażoną od wydechu i kolektora. Teraz aby ja założyć muszę każdorazowo używać wzmocnionej taśmy izolacyjnej.

Sprawdź swoją i opisz czy masz też przysmażoną.

_________________
Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km
+ Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet
Był:Outlander XXc 2011 7 000 km
Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km


 
Profil Tlen Gadu-Gadu

Rejestracja: 08.06.2006 23:01
Posty: 620
Quad: Jambo
PostWysłany: 25.03.2009 21:27 
na te przysmażanie skarpety od wydechu może być patent. Jest coś takiego jak ceramiczne pokrywanie wydechu. W stanach bardzo popularne, u nas mniej. Wydech i rura pokryte ceramiką, nie rdzewieje i zawsze jest koloru jaki został użyty do pokrycia (kilka do wyboru). Dodatkowo powłoka izoluje ciepło.
Druga opcja zmienić wydech :uśmiech:


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.05.2007 22:34
Posty: 1425
Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
PostWysłany: 25.03.2009 21:34 
Sir Adam Jr napisał(a):
Trochę mi nie pasuje opis

Cytuj:
1000 km zrobione i skarpety całe sprawdzam je praktycznie przy każdym myciu i są w stanie prawie nie naruszonym.


Ja po pierwszej jeździe lewą tylną miałem przesmażoną od wydechu i kolektora. Teraz aby ja założyć muszę każdorazowo używać wzmocnionej taśmy izolacyjnej.

Sprawdź swoją i opisz czy masz też przysmażoną.


Mam oryginalne skarpety 2 na przód i 2 na tył ( fabryka stosuje a przynajmniej ja mam 2 rozmiary skarpet )i żadna nie jest przysmażona, jedynie mają lekki żółty nalot od środka od sprężyn.

Może na twoje przysmażenie ma wpływ temperatura otoczenia? Ja jeszcze nie jeździłem renią w temp + 10 stopni :) lub ustawienia zawieszenia na przykład ostatnio ktoś na forum pisał że mu opona o tłumik ociera...

Image

Image

_________________
Pozdrawiam, Radek
KFX700 V-Twin -> Renegade 800 x -> W460 230GE 86' ->


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 08.06.2006 23:01
Posty: 620
Quad: Jambo
PostWysłany: 25.03.2009 21:37 
sportcoupe napisał(a):
Mam oryginalne skarpety 2 na przód i 2 na tył

tylko, że to nie jest ori :)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.05.2007 22:34
Posty: 1425
Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
PostWysłany: 25.03.2009 21:50 
pitruch napisał(a):
sportcoupe napisał(a):
Mam oryginalne skarpety 2 na przód i 2 na tył

tylko, że to nie jest ori :)


why?

_________________
Pozdrawiam, Radek
KFX700 V-Twin -> Renegade 800 x -> W460 230GE 86' ->


 
Profil Gadu-Gadu
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.10.2005 08:40
Posty: 2185
Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
PostWysłany: 25.03.2009 21:59 
sportcoupe Twój sprzęt na tych zdjęciach wygląda jak dopiero wyjęty z kartona. Czy masz zdjęcia po tym 1000 km czy naprawdę po godzinach biegasz z woskiem i chuchasz na plastiki.

Czy twoje osłony nie mają tworzywa od spodu (gumo podobny materiał) a z zewnątrz materiał?

Mi właśnie ta guma się przetapia przy wydechu. Nie ma tu wpływu ustawienie zawieszenia (standard).

Image

_________________
Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km
+ Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet
Był:Outlander XXc 2011 7 000 km
Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.05.2007 22:34
Posty: 1425
Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
PostWysłany: 25.03.2009 22:03 
Cytuj:
tylko, że to nie jest ori :)


:lol:

Image


PS Ten katalog zapewne znasz foto z katalogu na 2009

_________________
Pozdrawiam, Radek
KFX700 V-Twin -> Renegade 800 x -> W460 230GE 86' ->


Ostatnio zmieniony przez rado, 25.03.2009 22:08, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.05.2007 22:34
Posty: 1425
Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
PostWysłany: 25.03.2009 22:07 
Sir Adam Jr napisał(a):
sportcoupe Twój sprzęt na tych zdjęciach wygląda jak dopiero wyjęty z kartona. Czy masz zdjęcia po tym 1000 km czy naprawdę po godzinach biegasz z woskiem i chuchasz na plastiki.

Czy twoje osłony nie mają tworzywa od spodu (gumo podobny materiał) a z zewnątrz materiał?

Mi właśnie ta guma się przetapia przy wydechu. Nie ma tu wpływu ustawienie zawieszenia (standard).

Image


Dbam o sprzęta ale nie na tyle żeby tak wyglądał jak na moich zdjęciach zaraz po zakupie :D

Musiałbym skoczyć do garażu ale nie mam ich przysmarzonych a od środka są niby takie foliowo/plastikowe. Jak znajdę chwilkę to mogę pstryknąć fotki. Może to wina tych osłon wiesz jak jest materiał materiałowi nie jest równy, niby wygląda na takie same w jednak się różnią.

_________________
Pozdrawiam, Radek
KFX700 V-Twin -> Renegade 800 x -> W460 230GE 86' ->


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 45 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 51 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.