Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Can-Am Renegade 800/800x - specyfikacja i dane (SERWIS)
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 15.10.2019 17:00



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 1 post ] 
Can-Am Renegade 800/800x - specyfikacja i dane (SERWIS) 
Autor Wiadomość
Mod-Team Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.07.2008 21:19
Posty: 5235
Miejscowość: Żory
Imię: Marcin
Quad: Renegade 1000
Poprzednie quady: G660, BF750, TRX 500, TRX 680, G700, CAN-AM 800
PostWysłany: 08.12.2009 21:59 
Can-Am Renegade 800/800x - specyfikacja i dane (SERWIS)
Can-Am Renegade 800 // 800 X >= 2009 r

Image

Silnik

Typ Silnika: 4-suwowy, pojedynczy wałek rozrządu (SOHC) chłodzony cieczą.
Liczba cylindrów: 2 (V)
Pojemność [cm3]: 800 cm³
Liczba zaworów: 8
Średnica cylindra: 91 mm
Skok: 61,5 mm
Stopień sprężania: 10.3:1

Smarowanie

Typ: Mokra miska olejowa. Wymienny filtr oleju
Filtr oleju: papierowy, wymienny Np. K&N - nr. KN-152, Hiflofiltro - HF152
Pojemność (wymiana oleju z filtrem): 2 L (2,11 litra)
Olej: Polecany 5W 30 klasyfikacji API SM, SL lub SJ
Filtr powietrza: Papier syntetyczny z pianką.

Skrzynia biegów

Typ: podwójny zakres (HI-LO) z parkingiem, luzem i wstecznym
Pojemność: 400 ml
Olej: Polecany: XP-S (P / N 413 801 900)

System chłodzenia silnika

Typ: Glikol etylowy - mieszanka (50% chłodziwa, 50% wody)
używaj chłodziwa chłodzące zaprojektowane specjalnie do silników z aluminium
Pojemność: 2,5 L

UKŁAD ELEKTRYCZNY

Wyjście generatora Magneto: 400 W przy 6000 obr / min
Układ zapłonowy: typu IDI (indukcyjne Discharge Ignition)
Świeca zapłonowa: NGK DCPR8E (Odległość elektrody od 0,6 do 0,7 mm)
Limit RPM : 8000
Napięcie : 12 V // 18Ah
Starter (moc wyjściowa): 0,7 KW
Reflektory: 4 x 60 W

Układ Paliwowy

Pompa paliwa: Elektryczna (w zbiorniku), producent BOSCH
Typ: Electronic Fuel Injection (EFI), 46 mm przepustnica DeLorto
Wtrysk: jeden na cylinder
Prędkość biegu jałowego: ± 50 RPM 1250 (nie regulowane)
Pojemność zbiornika paliwa: 20 L
Rezerwa: 6 L (po oświeceniu kontrolki na liczniku)
Wymienny Filtr Paliwa: TAK

Układ napędowy

Typ: 2x4 / 4x4 / Visco-Lok (blokada dyferencjału)
Rodzaj napędu: Wał napędowy
Przełożenie Przód 3.6:1
Przełożenie tył 3.6:1
Przedni dyfer (pojemność): 500 ml
Tylny dyfer (pojemność) : 250 ml
Olej: 75W 90 (API GL5)

Zawieszenie

Zawieszenie (przód)
: podwójny wahacz
Skok zawieszenia (przód)[mm]: 229
Skok zawieszenia (tył) [mm]: 254
Opony (przód): AT205 x 80R -12
Opony (tył): AT270 x 60R - 12
felgi (odlew): aluminium
Offset i Rozstaw KLIK KLIK KLIK

Hamulce

Hamulec przód: hydrauliczne, tarcze
Hamulec tył: hydrauliczny, tarcza
Płyn hamulcowy: DOT4
Hamulec 'ręczny': TAK, dźwignia hamulca, blokada tylnych kół

Wymiary

Długość: 218 mm
Szerokość: 117 mm
Ogólna wysokość: 114 mm
Ciężar (suchy) : 275 kg
Rozstaw osi: 130 mm
Prześwit : 305 mm

Inne

Przekładnia: CVT (Continuously Variable Transmission)
Promień skrętu:: 2,16 m
Pojemność bagażnika (tył): 16 L
Masa przyczepy: 590 Kg

Kolory

Zwykłe: Żółty // Czerwony
Wersja X: Czarny

funkcje licznika: Cyfrowe wskaźniki oraz DESS (immobilizer): prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik przebiegu dzienny i całkowity, motogodzin, poziomu paliwa, włączonego biegu, włączonego napędu 4x4 z rozlokowaniem przedniego dyferencjału, diagnostyki.

Wersja X

Wersja X zawiera dodatkowo: przednie zawieszenie KYB HPG Piggyback regulowane, tylne KYB HPG regulowane, czarne wzmocnione aluminiowe obręcze, aluminiowe osłony ramy, aluminiowa kierownica z osłoną półki, handbary, grafika plastików i fotela X-designe.

SERWICE MANUAL - klik (Download)

Najczęściej Zadawane pytania:

OLEJ

P: Jak mierzymy poziom oleju ?
Q: Pomiaru oleju w silniku dokonujemy poprzez:
1. Uruchomiamy (zimny) silnik na kilka minut (silnik musi pracować na wolnych obrotach)
2. Gasimy silnik.
3. Wkręcamy do końca miarkę, następnie wykręcamy i dokonujemy odczytu pomiędzy dwoma kreskami znajdującymi się na bagnecie.

P: Jaki olej stosować?
Q: Zdania są podzielone, zalecany olej to SAE 5W 30 klasyfikacji API SM, SL lub SJ, lecz najczęściej stosowanymi olejami przez użytkowników są: Mobil Extra 4T 10W40, Motul 5100 10w40

P: Jaki filtr oleju?
Q: Poza oryginałem można zastosować filtry innych producentów. Np. K&N - nr. KN-152, Hiflofiltro - HF152


P: Jaki olej lać do dryfów?
Q: olej 75W90 GL-5
Tylny dyfer. 250-300ml
Przedni dyfer 500ml.
Więcej informacji TUTAJ -klik

P: Co ile wymieniamy olej w dyfrach?
Q: Instrukcja podaje 3000km, niestety w niektórych sytuacjach może to być "za dużo" osobiście polecam wymianę co 1500km.

P: Jaki olej lać do skrzyni biegów?
Q: 75W140 SAF-XJ (zalecany i sprawdzony: Castrol SAF-XJ 75W140 - API GL-5 ZF TE-ML- 05D, 12D, 16G US claims - MIL-L-2105D ) Warto 'wyciągnąć' odpowietrzenie skrzyni biegów pod licznik, w celu wyeliminowania wody w skrzyni biegów.

***

P: Ile jest kalamitek do smarowania?
Q: jest 11 kalamitek (wahacze, krzyżaki itp)
* po dwie w wahaczach górnym i dolnym.
* jedna w krzyżaku z przodu i po jednej w krzyżakach z tyłu.

P: Jakie są luzy zaworowe?
Q:
wlot - 0.06 - 0.14 mm
wylot - 0.11 - 0.19 mm

P: Gdzie znajduje się nr. VIN?
Q: numer VIN jest trwale naniesiony na ramie po lewej stronie na wysokości przedniej osi ( dolna cześć ramy), pod siedzeniem możemy znaleźć naklejkę z danymi.

P: Jaki płyn hamulcowy?
Q: Stosujemy płyn DOT-4
Przy każdej operacji ingerowania w układ hamulcowy należy go odpowietrzyć!


***

Diagnostyka Komputera Quada, bez konieczności podpinania komputera serwisowego:

1. Przekręcasz kluczyk na ON i z opcją włączonych świateł
2. ustawiasz licznik w tryb motogodzin
3. Wciskasz i trzymaj przycisk wyboru trybu licznika równocześnie przełącz światła 3 razy z rzędu między trybem Hi i LOW (długie krótkie)
(na przełączenie HI-LO masz 2 sekundy - inaczej operacja się nie uda)

Wtedy sprzęt wejdzie w diagnostic mode - raportowanie błędów. Przyciskiem selektora trybu zmieniasz błędy.

Jeśli nie ma błędów - nic się nie wyświetli!

tabele błędów (specjalnie nie użyłem funkcji IMG !!!)
PIERWSZA DRUGA TRZECIA CZWARTA PIĄTA SZÓSTA SIÓDMA ÓSMA

***

Są 3 opcje wyświetlania na liczniku (same km/h // same obroty // km/h & obroty)

Aby zmienić wyświetlacz z jednego do drugiego, należy postępować w następujący sposób:
1. Obrócić kluczyk zapłonu w pozycję ON. Poczekaj, aż zakończą się "pozdrowienia" ...
2. Naciśnij i zwolnij przycisk wyboru (raz), tak aby wyświetlić OD (drogomierz).
3. Naciśnij przycisk wyboru i HOLD na 2 sekundy. Spowoduje to zmianę trybu wyświetlania na Prędkość, RPM, lub zmienny.
4. Aby wybrać inny tryb, powtórz kroki 2 i 3 aż pojawi się żądany tryb.

***

Rama i osłony podwozia.

P: Jak wzmocnić ramę?
Q: patent wzmocnienia. Więcej TUTAJ

osłony podwozia są rzeczą niezbędną!!!

więcej na ten temat znajdziesz na forum (Dział wyposażenie quada / Warsztat / Bombardier Can-am)

P: Jak regulować amortyzatory w wersji X?
Q: Instrukcja Znajduje się TUTAJ - klik

***

Przekładnia CVT (pasowa)

P: Woda w przekładni, co robić by jej tam nie było?
Q: Uszczelnić pokrywę przekładni (deformuje się od wydzielanego ciepła wydechu), dorobić korek spustowy (korek by Sir Adam Jr - klik)
Warto wyposażyć maszynę w snorkle.

P: wyczuwalne osłabienie cykanie i grzechotanie CVT
Q: wyczyść dokładnie przekładnie i wymień ślizgi wraz z zewnętrznym elementem sprzęgła

***

4 światła na raz w Renegade

Docenimy to jeżdżąc w ciemnościach. W Renegade mamy osobne soczewki do świateł krótkich oraz długich. Przy zmianie na długie światła krótkie gasną. Światła krótkie mają to do siebie, że świetnie święcą na boki, natomiast długie mają daleki zasięg. Optymalne rozwiązanie to takie, gdy przełączając ze świateł krótkich na długie, nie gasły nam te pierwsze. Oto przepis KLIK
(łączymy kabel zielony i czerwony z żółtym paskiem) by pitruch

UWAGA:
po przebiegu ok 1000 km, dla własnego bezpieczeństwa warto poodkręcać wszystkie śruby!

Przydatne LINKI:

Warsztat- Renegade 800

Problemy z chłodzeniem silnika 800

Bagażnik do Renaty 800

PASEK, FILTRY, OLEJ Can Am 800

Can-AM CHECK ENGINE Triki

Zawieszenie tylne Renegade/Outlander

Jaka wyciągarka do Bombardiera

Różnice pomiędzy Rengade 800 a modelem 2008 i modelem 800 X

[Can-Am] 5 rzeczy, które warto zrobić dla swojego Renegade

Renegade montaż wyciągarki

Czyszczenie filtrów powietrza w Renegade 800x

Olej w obudowie filtra powietrza

Problem z prądem Renegade 800RX (używanie wyciągarki)

Wymiana paska napędowego



i inne: Więcej znajdziesz w dziale Bombardier/Can-am

Dane zostały Zaczerpnięte z Serwice-manual'a & forum.

tabelę konserwacji okresowych by Sir Adam Jr
Image
Image
Image
Image
Image

o błędach i dodatkowych informacjach informujcie mnie na PW (dopiszę/poprawię) ;) - będę wdzięczny ;)

Copyright by Quadi for Atvpolska.pl :^^D:

Image

-- dodano 18.11.2009 17:17 --


 
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 1 post ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.
EDP.PL