Autor |
Wiadomość |
palestyna
Rejestracja: 06.11.2006 23:45 Posty: 5038 Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
|
Wysłany: 27.02.2009 21:56
erni napisał(a): Nie trzeba , wkręcasz w tylne koło na skrzyni śrubę 8 długości około 7cm w celu rozsunięcia talerzy i zluzowania paska Ok a założenie paska koleś przy zakładaniu się mocował aż odkręcił drugie sprzęgło i dopiero założył Darekk310 napisał(a): Odkręcasz jarzmo z dyfra dwie śruby na klucz gwiazdkowy T40 i cały zacisk wychodzi ci do góry z tyłu są dwie śruby na klucz 17mm bodajże
Wszystko OK są dwie śrubki torsowe i zblocze bez problemu wyjdzie do góry Z PRZODU
Ale tył to mi wygląda na grubszą robotę (są dwie śruby 15 i do jednej nie ma dojścia) no chyba że odkręcisz tylny dyfer chyba że jest jakiś pateńcik
_________________ Quad turysta i drapreżyser http://youtube.com/puniek71 Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0 Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji
|
|
|
|
erni
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 02.08.2006 16:19 Posty: 314 Miejscowość: poznań
Quad: Renegade X
|
Wysłany: 27.02.2009 22:37
palestyna napisał(a): Ok a założenie paska ? koleś przy zakładaniu się mocował aż odkręcił drugie sprzęgło i dopiero założył
bo nie miał śruby i wiedzy jak się to robi , jak talerze się rozsuną to nie będzie problemu z założeniem nowego paska
_________________ http://picasaweb.google.pl/erni75 http://picasaweb.google.pl/erni32 http://ernifoto.fotosik.pl/alb
|
|
|
|
palestyna
Rejestracja: 06.11.2006 23:45 Posty: 5038 Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
|
Wysłany: 27.02.2009 22:40
Dzięki on na pewno nie maił śruby a już nie mówię nic o wiedzy
a co z tym tylnym zbloczem jest masakra czy istnieje jakiś cwańcyś
_________________ Quad turysta i drapreżyser http://youtube.com/puniek71 Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0 Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji
|
|
|
|
Sanol
Free Mod
Rejestracja: 15.11.2006 22:06 Posty: 5363 Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
|
Wysłany: 27.02.2009 22:54
Cytuj: Panowie jak to jest z wymianą klocków podobno trzeba odkręcać zblocze i tarczę hamulcową
Czy przy wymianie paska napędowego trzeba odkręcać sprzęgło
masakra i to po całości może jeszcze trzeba quad'a wymieniać bo paliwa zabrakło ??
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
ATV-IRBIS-SQUAD//DZIKIE WYPRAWY
Fotosy
|
|
|
|
Darekk310
Rejestracja: 07.12.2006 19:38 Posty: 1741 Miejscowość: śląsk S P S
Quad: Outlander 1000
|
Wysłany: 27.02.2009 22:57
palestyna napisał(a): a co z tym tylnym zbloczem ? jest masakra czy istnieje jakiś cwańcyś
nie ma żadnego triku
odkręcasz te dwie śruby da radę chociaż dojście takie sobie i tak samo całe jarzmo schodzi z tarczy
odkręć tylne koła to jest lepszy dostęp
_________________ Out 1000, Elka stage 4, XMR rear diff kit , BH 26"
|
|
|
|
Brutal
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.01.2008 20:33 Posty: 181 Miejscowość: Poznań/ŁĘCZYCA/Mosina
Quad: Outlander 800 MAX Limited
|
Wysłany: 03.03.2009 21:04
Właśnie dzisiaj wymieniałem klocki i patent się sprawdza Drugą śrubę która trzyma jarzmo odkręcasz od drugiej strony gdzie znajduje się cały zacisk.
Dostęp nie jest najlepszy ale chwile podłubiesz i odkręcisz.
A też czeka mnie wymiana paska i zobaczymy jak będzie.
_________________ A.P.T "ATV POZNAN TEAM"
Fotki z jazd http://picasaweb.google.pl/Brutal750/
|
|
|
|
palestyna
Rejestracja: 06.11.2006 23:45 Posty: 5038 Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
|
Wysłany: 03.03.2009 21:11
Ma ktoś może wymiary i skok gwintu tej śruby do rozszerzenia sprzęgła ??
_________________ Quad turysta i drapreżyser http://youtube.com/puniek71 Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0 Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji
|
|
|
|
Brutal
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.01.2008 20:33 Posty: 181 Miejscowość: Poznań/ŁĘCZYCA/Mosina
Quad: Outlander 800 MAX Limited
|
Wysłany: 03.03.2009 21:22
Erni podawał, że musi być śruba 8 i o długości około 7cm.
_________________ A.P.T "ATV POZNAN TEAM"
Fotki z jazd http://picasaweb.google.pl/Brutal750/
|
|
|
|
palestyna
Rejestracja: 06.11.2006 23:45 Posty: 5038 Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
|
Wysłany: 03.03.2009 21:25
ciekawe jaki skok gwintu pewnie calowy
_________________ Quad turysta i drapreżyser http://youtube.com/puniek71 Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0 Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji
|
|
|
|
erni
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 02.08.2006 16:19 Posty: 314 Miejscowość: poznań
Quad: Renegade X
|
Wysłany: 03.03.2009 21:56
zwykły gwint 8x100 w końcu silnik europejski mamy, długość wystarczy 5,5cm ja taka zmieniałem twardość TY8,8
_________________ http://picasaweb.google.pl/erni75 http://picasaweb.google.pl/erni32 http://ernifoto.fotosik.pl/alb
|
|
|
|
Darekk310
Rejestracja: 07.12.2006 19:38 Posty: 1741 Miejscowość: śląsk S P S
Quad: Outlander 1000
|
Wysłany: 03.03.2009 23:13
Brutal napisał(a): A też czeka mnie wymiana paska i zobaczymy jak będzie.
Ile masz km , co się stało spaliłeś go??
_________________ Out 1000, Elka stage 4, XMR rear diff kit , BH 26"
|
|
|
|
Brutal
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.01.2008 20:33 Posty: 181 Miejscowość: Poznań/ŁĘCZYCA/Mosina
Quad: Outlander 800 MAX Limited
|
Wysłany: 03.03.2009 23:44
Mam przejechane ok. 2400km i jest już powoli zużyty a nie chce, żeby zerwał się czasem w terenie.
_________________ A.P.T "ATV POZNAN TEAM"
Fotki z jazd http://picasaweb.google.pl/Brutal750/
|
|
|
|
Jakubek_X
Squad 3miasto
Rejestracja: 19.08.2007 19:37 Posty: 473 Miejscowość: Kaszuby
Quad: 1000R
Poprzednie quady: Commander 1000, Renagade 800x, Brute Force 750, CFMOTO...
|
Wysłany: 04.03.2009 13:53
Nie chce zakladac nowego tematu wiec zapytam tutaj,
Czy w outlanderze do przekladni CVT również dostaje się woda tak jak w Renegadzie?
Czy wymienial już ktoś koncowki drazkow w Outlanderze? Po jakim przebiegu?
_________________ Pozdrawiam Szymon
|
|
|
|
palestyna
Rejestracja: 06.11.2006 23:45 Posty: 5038 Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
|
Wysłany: 04.03.2009 14:28
BruteForce 750 4x4i camo napisał(a): Czy w outlanderze do przekladni CVT również dostaje się woda tak jak w Renegadzie?
u mnie się dostaje i to w modelu 800R w który to powinno być poprawione
_________________ Quad turysta i drapreżyser http://youtube.com/puniek71 Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0 Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji
|
|
|
|
pitruch
Rejestracja: 08.06.2006 23:01 Posty: 620
Quad: Jambo
|
Wysłany: 04.03.2009 15:34
woda nie dostaje się przez obudowę przekładni tylko przez wylot. Podnieś wylot przynajmniej do wysokości wlotu i problem zniknie.
Obudowa przekładni CVT była nieszczelna w modelach 2006-2007 Outlander i 2007 Renegade
|
|
|
|