Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Can-Am Outlander/Renegade 1000 model 2012 - a jednak :-)
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 15:15



Odpowiedz  [ 726 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49  Następna
Can-Am Outlander/Renegade 1000 model 2012 - a jednak :-) 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.05.2009 20:01
Posty: 1764
Miejscowość: ATV KOTOŃ
Quad: xxc
PostWysłany: 06.05.2012 10:38 
Re: Can-Am Outlander/Renegade 1000 model 2012 - a jednak :
nie tylko w reni ale w oty xxc też jest drążek stabilizacyjny w przednim zawieszeniu

_________________
http://www.youtube.com/user/miro12a?feature=mhee


 
Profil WWW

Rejestracja: 25.04.2010 06:48
Posty: 1171
PostWysłany: 06.05.2012 10:40 
Re: Can-Am Outlander/Renegade 1000 model 2012 - a jednak :
BuBu
http://img.photobucket.com/albums/v11/o ... Bar_10.jpg


 
Profil Gadu-Gadu
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.10.2005 08:40
Posty: 2185
Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
PostWysłany: 06.05.2012 10:46 
Re: Can-Am Outlander/Renegade 1000 model 2012 - a jednak :
potwierdzam - też mam :D

_________________
Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km
+ Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet
Był:Outlander XXc 2011 7 000 km
Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
A.P.T. Poznań Team
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.02.2008 14:47
Posty: 2826
Miejscowość: okolice Poznania
Quad: nima
Poprzednie quady: Raptor 350, LTZ400, 2xRaptor 660, Renegade 800, G700
PostWysłany: 06.05.2012 11:11 
Re: Can-Am Outlander/Renegade 1000 model 2012 - a jednak :
Byłem przekonany że to nowość w modelach 1000.


 
Profil
A.P.T. Poznań Team
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12.01.2006 22:15
Posty: 1648
Miejscowość: Poznań
Quad: Renegade 800XXC
Poprzednie quady: Renegade 800XR, Raptor 700, Raptor 660, Warrior 350, Blaster 200, LT-F 160
PostWysłany: 06.05.2012 11:12 
Re: Can-Am Outlander/Renegade 1000 model 2012 - a jednak :
Ja też mam :-)

_________________
M5 - "Chcesz się ścigać, nie masz szans" - Jeremy Clarkson
SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team
https://picasaweb.google.com/101492180473661282351


 
Profil Gadu-Gadu WWW
A.P.T. Poznań Team
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.02.2008 14:47
Posty: 2826
Miejscowość: okolice Poznania
Quad: nima
Poprzednie quady: Raptor 350, LTZ400, 2xRaptor 660, Renegade 800, G700
PostWysłany: 06.05.2012 11:18 
Re: Can-Am Outlander/Renegade 1000 model 2012 - a jednak :
No już się tak nie chwalcie! :uśmiech:


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.12.2006 19:38
Posty: 1741
Miejscowość: śląsk S P S
Quad: Outlander 1000
PostWysłany: 14.05.2012 21:28 
Re: Can-Am Outlander/Renegade 1000 model 2012 - a jednak :
Jeśli ktoś jeszcze nie ma w swoim 1000 z tyłu kierunkowskazów może wstawić coś takiego. Wzamian odblasków wchodzą idealnie trzeba tylko zrobić dość duży otwór montażowy
Image

_________________
Out 1000, Elka stage 4, XMR rear diff kit , BH 26"


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 14.05.2012 21:49 
Re: Can-Am Outlander/Renegade 1000 model 2012 - a jednak :
I bardzo dobrze to wygląda.

Parę słów na temat nowej ramy G2...
Image

Na pewno jest sztywniejsza i lepiej trzyma podzespoły, ale dostęp do osprzętu w wersji Outlander to totalna porażka. Jak zaczną się problemy w terenie to można śmiało wracać, a jeśli mamy założone osłony podwozia - to nie ma kompletnie żadnych szans.

Osłony fabryczne są tak założone, że bez postawienia do pionu są ciężkie do wyjęcia. Aluminiowe wymagają nitowania gniazd... pod śruby mocujące...

Wszystko świetnie jeśli to nie dostanie wody... wtedy taki nit się obraca i trzeba ciąć. Oczywiście można każdy nit dospawywać dodatkowo - tylko komu będzie się chciało, zważywszy, że dostęp jest bardzo ciężki. Można skręcić na śruby, ale bez dwóch osób, magnesów warsztatowych i drugiej osoby oraz postawienia do pionu - mało realne.

Kolejna sprawa to stopnie. Zrezygnowano ze śrub mocujących do plastików... teraz są zatrzaski - zakładki - stopień plastik. Fatalne rozwiązanie - niby stopień zdejmuje się szybko odkręcając wew. śruby - które są i tak ciężko dostępne, to błoto klinuje wszystko i łatwo całość połamać...

Stopień na dole jest przykręcany do ramy. Prawy wymaga wyciągania zatrzasków i mijania dźwigni hamulca. Wszystko ciężko dostępne.

Mówię tu o wersji Outlander 2012. Widać, że ktoś się mocno spieszył z premierą i szedł na skróty.

-- dodano 14.05.2012 22:49 --

PS: Prozaiczna regulacja zaworów to katorga. Wyjmijcie sobie górną półkę osprzętu akumulatora... Póki quad jest nowy ok - trzeba się naszarpać, ale czym dalej tym będzie trudniej. Rozwiązanie przypomina mi patent z Rincona.


Ostatnio zmieniony przez Shelton, 14.05.2012 21:49, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.12.2006 19:38
Posty: 1741
Miejscowość: śląsk S P S
Quad: Outlander 1000
PostWysłany: 14.05.2012 21:57 
Re: Can-Am Outlander/Renegade 1000 model 2012 - a jednak :
No dokładnie jak pierwszy raz zdejmowałem stopnie to myślałem ze mnie rozerwie, zatrzaski ,kołki, najlepiej robić to po gruntowym myciu, w terenie szkoda nerwów można coś przy okazji urwać
Ile zajmuje czasu dobranie się do regulacji zaworów??

_________________
Out 1000, Elka stage 4, XMR rear diff kit , BH 26"


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 14.05.2012 22:04 
Re: Can-Am Outlander/Renegade 1000 model 2012 - a jednak :
Darekk310 napisał(a):
No dokładnie jak pierwszy raz zdejmowałem stopnie to myślałem ze mnie rozerwie, zatrzaski ,kołki, najlepiej robić to po gruntowym myciu, w terenie szkoda nerwów można coś przy okazji urwać
Ile zajmuje czasu dobranie się do regulacji zaworów??


Nam zajęło jakieś 30 minut za pierwszym razem... gdzie w poprzednim modelu, po 10 minutach wszystko było gotowe do regulacji.


 
Profil Facebook WWW
A.P.T. Poznań Team
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12.01.2006 22:15
Posty: 1648
Miejscowość: Poznań
Quad: Renegade 800XXC
Poprzednie quady: Renegade 800XR, Raptor 700, Raptor 660, Warrior 350, Blaster 200, LT-F 160
PostWysłany: 14.05.2012 22:04 
Re: Can-Am Outlander/Renegade 1000 model 2012 - a jednak :
No to nieźle - czyli jak to mówią nowe nie znaczy lepsze

_________________
M5 - "Chcesz się ścigać, nie masz szans" - Jeremy Clarkson
SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team
https://picasaweb.google.com/101492180473661282351


 
Profil Gadu-Gadu WWW
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 14.05.2012 22:07 
Re: Can-Am Outlander/Renegade 1000 model 2012 - a jednak :
syciu napisał(a):
No to nieźle - czyli jak to mówią nowe nie znaczy lepsze


Zawsze tak było. Natomiast, na pewno wahacze przód tył są lepiej zamocowane i bardziej odporne. Tył się nie zegnie - jest pancerny.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.12.2006 19:38
Posty: 1741
Miejscowość: śląsk S P S
Quad: Outlander 1000
PostWysłany: 14.05.2012 22:10 
Re: Can-Am Outlander/Renegade 1000 model 2012 - a jednak :
Wszystko robione jest po to by zniechęcić użytkownika do serwisowania swojego sprzętu.
Ma oddać go do warsztatu tak ludzie mają czas i doświadczenie żeby to robić. Użytkownik jest zadowolony bo nie traci czasu tylko jeździ a serwis jest też zadowolony bo ma co robić.

_________________
Out 1000, Elka stage 4, XMR rear diff kit , BH 26"


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 14.05.2012 22:19 
Re: Can-Am Outlander/Renegade 1000 model 2012 - a jednak :
Darekk310 napisał(a):
Wszystko robione jest po to by zniechęcić użytkownika do serwisowania swojego sprzętu.
Ma oddać go do warsztatu tak ludzie mają czas i doświadczenie żeby to robić. Użytkownik jest zadowolony bo nie traci czasu tylko jeździ a serwis jest też zadowolony bo ma co robić.


Trafiłeś w sedno. Tak jest w istocie. Tylko mnie to przeraża z innego powodu. Serwis - rajdowy. Maszyna staje się bardzo ciężka w obsłudze w terenie czy w rajdach. Wymaga znacznie więcej czasu nawet dla wytrenowanego, przygotowanego zespołu... chyba nie o to przecież chodziło...

Z drugiej strony w nowej wersji Rene - dostęp jest łatwiejszy - mniej plastików.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.12.2006 19:38
Posty: 1741
Miejscowość: śląsk S P S
Quad: Outlander 1000
PostWysłany: 15.05.2012 18:52 
Re: Can-Am Outlander/Renegade 1000 model 2012 - a jednak :
Shelton napisał(a):
Z drugiej strony w nowej wersji Rene - dostęp jest łatwiejszy - mniej plastików.


Racja dlatego ten kto kupuje quada pod rajdy , zawody powinien nabyć sobie renie. Jest trochę lżejsza ma lepszy zawias i jest mniej obudowana.

PS
Zapomniałem napisać że kierunkowskazy które zastosowałem pochodzą z Nissana Micry K11 93-97r. koszt zamienników 20zł/szt.

_________________
Out 1000, Elka stage 4, XMR rear diff kit , BH 26"


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 726 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 41 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.