miro12a napisał(a):
wg mnie ważniejsze od mocy będzie zawias, zestrojenie bo przecież nie jeździmy tylko po prostej drodze
nic dodac nic ujac
trzy lata jezdzilem rene 800 teraz kulam out'a 1000
dynamika ze startu, zbiorka ze startu jest bez porownania na korzysc tysiaka
bedac teraz w tunezji kilka razy 'się sprobowalismy' z Piromanem
który z kolei zamienil outa 800 na rene 1000
jesli chodzi o start przyspieszenie moment ... nawet trakcje - oba tysiaki szly leb w leb
(obaj mielismy dopodazone gady o Wyciągarki dodatkowe paliwo bagaz podlogi itp itd.)
trudno znalezc jakakolwiek roznice
obaj przyznalizmy ze postep wlasnie w przyspieszeniu momencie i 'zbieraniu się' jest odczuwalny
różnica pojawila się - i to KOLOSALNA w waskich i ciasnych zakretach
ze dwa razy bym się zabil - przyzwyczajony do starej renaty w ferworze walki chcialem się zlamac na pelnym speedzie
badzmy szczerzy - na oucie się nie da
nic a nic !
przynajmniej na seryjnym zawiasie
jednak jesli ktoś doszukuje się roznic w mocy przyspieszeniu zrywnosci czy sprawnosci to się zawiedzie
sprzety sa identyczne
probowalismy się na krotkich, dlugich, szutrach, piachu, twardym czy miekkim - bez problemu przyspieszaly i gonily leb w leb ...
jak już wspomnialem do pierwszego ciasnego zakretu
oboje też zgodnie przyznalismy ze postep w porowaniu z 800-tkami jest znaczny
mysle ze to nie tylko sam silnik i KM/kW ale też budowa ramy, wahaczy, ogolniej calej konstrukcji szumnie zwanej przez can-am'a G2 (być może srodek ciezkosci i inne parametry)
aktualnie mam w garazu jeszcze oba i skorzystalem z okazji jadac jednym a pozniej drugim idnentyczna trase szutrowa - stara renia jest stabilniejsza - na pewno slabiej się zbiera ale nadrabia stabilnosci w zakretach i pewnoscia w prowadzeniu
nie scigam się w rajdach stad moj wybor ze wzgledu na mozliwosci "bagazowe' padl na out'a
na koniec piec groszy ... mialem okazje kawalek gnac za ernim (jakby nie patrzec na 800-tce)
pomijajac przepasc w umiejetnosci raiderow
zawieszenie ... robi roznice
pomijajac wszelkie inne aspekty - moc bez umiejetnosci jej wykorzystania i doswiadczenia - nie zrobi roznicy w sciganiu się - na nic nam kolejne konie mocy i postep w momencie
liczy się technika ... i zawieszenie
reasumujac - miedzy 800 a 1000 jest różnica - znaczna różnica - i zda sobie z niej kazdy który przesiadzie się z 800 na 1000 - ale to nie znaczy ze będzie szybszych od kazdego kto kula się 800-tka
czy cos tam cos tam - nie wiem czy Piroman i Erni wspomnieni przeze mnie potwierdza moje slowa ...
to tylko moje zdanie