Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Przebiegi i awarie z powodu użytkownika lub wad producenta
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 14:31



Odpowiedz  [ 124 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna
Przebiegi i awarie z powodu użytkownika lub wad producenta 
Autor Wiadomość
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 05.03.2007 12:53 
Maszyna jest mocno specyficzna i po drobnych przeróbkach - w których największą jest zawieszenie naprawdę daje niezły fun factor jak to kiedyś napisał Maciek.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 05.03.2007 12:58 
...i konieczne osłony spodu. KONIECZNE!


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.02.2007 19:03
Posty: 14
Miejscowość: legnica
Quad: Bombardier Max 800 XT
PostWysłany: 05.03.2007 18:32 
cześć
to ja już nic nierozumiem
2 lutego kupiłem nówką w salonie
po 10 godzinach ściągnełem blokadę na gazie i prędkość max to 110 na prostej
co mam zrobić?
czy to normalne?

_________________
RXP i 800XT -ODJAZD i nowy nabytek lada dzień RXP-X


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.08.2005 12:19
Posty: 622
Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
PostWysłany: 05.03.2007 19:27 
BARTO napisał(a):
co mam zrobić?

Nie docierac nastepnego quada na przykreconym gazie :D

_________________
www.ciecina.eu


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.02.2007 19:03
Posty: 14
Miejscowość: legnica
Quad: Bombardier Max 800 XT
PostWysłany: 05.03.2007 19:40 
dzięki Tippo
rozumiem że to był żart

_________________
RXP i 800XT -ODJAZD i nowy nabytek lada dzień RXP-X


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 23.08.2005 16:04
Posty: 1411
Quad: Bashan 110
PostWysłany: 05.03.2007 20:08 
Masz wersję Max która jest cięższa.
I może faktycznie źle dotarty?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.02.2007 19:03
Posty: 14
Miejscowość: legnica
Quad: Bombardier Max 800 XT
PostWysłany: 05.03.2007 20:16 
no dobra
ale
w momencie zakupu dowiedziałem się że dociera się przez pierwsze 10h i tak zrobiłem obroty nie większe niż 4500
dopiero po 10h i przeglądzie w serwisie zdjełem blokadę gazu
trochę dziwne może to jakaś wada?

_________________
RXP i 800XT -ODJAZD i nowy nabytek lada dzień RXP-X


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 05.03.2007 20:18 
pamiętajcie, ze prędkość maksymalna nie zależy praktycznie od masy pojazdu, tylko od MOCY. Jeżeli np Forda Mondeo 155KM puścisz pustego po autostradzie to pojedzie ok 220km/h. Jeżeli go załadujesz po dach, to będzie się wolniej rozpędzał, ale nadal pojedzie ok 220km/h. Nie mylmy pojęć. Masa pojazdu wpływa na jego dynamikę a nie prędkość V max.

Dobre docieranie to dynamiczne docieranie bez szarpania i dociskania do dechy. Najgorsze co można zrobic to jechac ze stala prędkoscią, np bliska maksymalnej.

Czy predkość jaką zmierzyłeś była z prędkościomierza czy GPS? Często jest rozjazd. Umnie akurat się pokrywa. Czy koła są właściwie dopompowane? Ile tak naprawdę nim przejechałeś? Takie testy zostawiłbym sobie po przejchaniu kilkuset kilometrów i pierwszej wymianie oleju.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.02.2007 19:03
Posty: 14
Miejscowość: legnica
Quad: Bombardier Max 800 XT
PostWysłany: 05.03.2007 20:26 
przejechłem nim do dzisiaj ok500km wymiana oleju po równo 10h kilometrów jak pamiętam ok200 dwa tygodnie temu
jutro zrobię jeszcze raz test ale już z GPS i się odezwę jak wyszło
a może jest jeszcze niedotarty?

_________________
RXP i 800XT -ODJAZD i nowy nabytek lada dzień RXP-X


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 05.03.2007 20:26 
Cytuj:
w momencie zakupu dowiedziałem się że dociera się przez pierwsze 10h i tak zrobiłem obroty nie większe niż 4500


Kto Ci to powiedział???
Ten silnk kręci się do 8000 obrotów/min :!: , a 4500 to emerycka jazda.
Dobrze rozgrzewasz silnik i ciągnąc do 3/4 cyngla (odblokowanego!) równo się rozpędzasz na prostej a następnie hamujesz silnikiem do zera. Wykonujesz to kilka razy. Potem jezdzisz już normalnie pamiętając tylko, żeby nie przesadzać z gazem i nie trzymac obrotów na stałym poziomie. Silnik się dobrze ułoży. Ta blokada to po to, żeby się nie zabić na początku i nie trzymać długo obrotów maksymalnych.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.02.2007 19:03
Posty: 14
Miejscowość: legnica
Quad: Bombardier Max 800 XT
PostWysłany: 05.03.2007 20:35 
czyli co
mój silnik już jest doniczego czy jest szansa na lepsze osiągi?

_________________
RXP i 800XT -ODJAZD i nowy nabytek lada dzień RXP-X


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 05.03.2007 20:37 
Jest szansa daj mu jeszcze chwilę czasu.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.02.2007 19:03
Posty: 14
Miejscowość: legnica
Quad: Bombardier Max 800 XT
PostWysłany: 05.03.2007 20:42 
dzięki za info
za jakiś czas się odezwę i mam nadzieję że rada od Maćka pomoże
jestem dobrej myśli
pozdrawiam

_________________
RXP i 800XT -ODJAZD i nowy nabytek lada dzień RXP-X


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 05.03.2007 20:47 
Wazne też zeby przez pierwsze 50 km nie wciskac i nie puszczać gwaltownie manetki gazu - wielu się podnieca przy docieraniu bomby i efektem tego jest spalony pasek napedowy - czesto mam takie sygnały.

Tak jak pisal MaciekP rozpedzaj quada i zwalniaj STOPNIOWO ( bez gwałtownego wciskania i puszczania manetki gazu) do ok 3/4 zakresu po wczesniejszym rozgrzaniu silnika do temp roboczej. Ważna jest praca na różnych prędkościach obrotowych.

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.02.2007 19:03
Posty: 14
Miejscowość: legnica
Quad: Bombardier Max 800 XT
PostWysłany: 05.03.2007 20:52 
christo pasek to pół biedy
ja się martwię o silnik

_________________
RXP i 800XT -ODJAZD i nowy nabytek lada dzień RXP-X


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 124 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 48 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.