Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Przebiegi i awarie z powodu użytkownika lub wad producenta
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 10:29



Odpowiedz  [ 124 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Przebiegi i awarie z powodu użytkownika lub wad producenta 
Autor Wiadomość
Mod-Team Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.07.2008 21:19
Posty: 5235
Miejscowość: Żory
Imię: Marcin
Quad: Renegade 1000
Poprzednie quady: G660, BF750, TRX 500, TRX 680, G700, CAN-AM 800
PostWysłany: 04.03.2012 21:07 
Re: Przebiegi i awarie z powodu użytkownika lub wad producen
przerywa Ci? tzn ma pełną moc? z skrzyni z boku wystaje sensor. Sprawdź kostkę. Jak będzie OK, spuść olej, wykręć sensor, wyczyść, wkręć sensor. i kostkę licznika

napisz coś więcej, kontrolki są czy tylko km nie lecą, sprecyzuj dokładniej co się świeci, działa a co nie/


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.07.2011 17:42
Posty: 931
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Imię: Paweł
Quad: Scrambler XP1000
Poprzednie quady: LS 300, Renegade 800, Brute Force 750
PostWysłany: 05.03.2012 03:21 
Re: Przebiegi i awarie z powodu użytkownika lub wad producen
Na allegro znalazłem wał za 4tys a po pierwszym zobaczeniu stron USA wychodzi ok 2500zł ale nie wiem jak z przesyłką, cłem itd ;/

Ogólnie to ręce opadły....

_________________
BF750: 14" Motosport Climax & 27" Interco Swamp Lite & 27" Interco TSL Vampire, Snorkle, Lift 2,5", DWH 4000 & rear 2500,
Oil cooler, Pink & Almond EPI Clutch Springs, Custom radiator relocation kit :)


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.07.2011 18:19
Posty: 395
Miejscowość: pomorskie
Quad: Outlander'09 szamocony komatant
PostWysłany: 05.03.2012 15:22 
Re: Przebiegi i awarie z powodu użytkownika lub wad producen
Avrix
masz takie same przeboje jak ja po kupnie Outlandera :/ odezwij się do erniego z forum z poznania, gośc nie prowadzi salonu BRP i ma normalne podejście do napraw sprzętów, ostatnio u niego robiłem reanimacje gada po naprawie silnika w ASO. Czasem znajdzie i części, ma nasze maszyny opanowane do perfekcji :D


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.07.2011 17:42
Posty: 931
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Imię: Paweł
Quad: Scrambler XP1000
Poprzednie quady: LS 300, Renegade 800, Brute Force 750
PostWysłany: 05.03.2012 16:44 
Re: Przebiegi i awarie z powodu użytkownika lub wad producen
No cóż, mieliśmy pecha... :(
Dzięki za namiar, quad już pojechał miasto dalej do mechanika z forum i myśle że do końca tygodnia już będzie wszystko wiadomo co jest nie tak. A później będę pisać, pytać i dzwonić o części :(

_________________
BF750: 14" Motosport Climax & 27" Interco Swamp Lite & 27" Interco TSL Vampire, Snorkle, Lift 2,5", DWH 4000 & rear 2500,
Oil cooler, Pink & Almond EPI Clutch Springs, Custom radiator relocation kit :)


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 04.03.2012 19:50
Posty: 6
Quad: Bombardier Outlander 800R MAX LTD
PostWysłany: 05.03.2012 20:25 
Re: Przebiegi i awarie z powodu użytkownika lub wad producen
Sprawdziłem dzisiaj sensor w skrzyni biegów i faktycznie jest walnięty.
jak go tylko poruszyłem zaczął robić zwarcie i palić bezpieczniki.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.07.2011 18:19
Posty: 395
Miejscowość: pomorskie
Quad: Outlander'09 szamocony komatant
PostWysłany: 06.03.2012 21:01 
Re: Przebiegi i awarie z powodu użytkownika lub wad producen
Avrix
odezwij się tam to w zbliżonej cenie dostaniesz więcej niż tam, nie kupuj czasem części z Szamocina...


 
Profil Gadu-Gadu
Mod-Team Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.07.2008 21:19
Posty: 5235
Miejscowość: Żory
Imię: Marcin
Quad: Renegade 1000
Poprzednie quady: G660, BF750, TRX 500, TRX 680, G700, CAN-AM 800
PostWysłany: 06.03.2012 21:13 
Re: Przebiegi i awarie z powodu użytkownika lub wad producen
piter-w napisał(a):
Sprawdziłem dzisiaj sensor w skrzyni biegów i faktycznie jest walnięty.


który sensor? speed sensor?


Ostatnio zmieniony przez Quadi, 06.03.2012 21:13, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil WWW

Rejestracja: 04.03.2012 19:50
Posty: 6
Quad: Bombardier Outlander 800R MAX LTD
PostWysłany: 11.03.2012 19:17 
Re: Przebiegi i awarie z powodu użytkownika lub wad producen
prawdopodobnie speed.
bo nie pokazywał prędkości.
Ale gość od którego kupiłem wysłał mi już drugi.
a dlaczego nie kupować z Szamocina.????
pozdrawiam

-- dodano 11.03.2012 19:17 --

wymieniłem czujnik i hula .
napisze ktoś dlaczego nie kupować z Szamocina ????
bo ja tam kupiłem swoją bombe !!!!!


Ostatnio zmieniony przez piter-w, 11.03.2012 19:17, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.12.2006 19:38
Posty: 1741
Miejscowość: śląsk S P S
Quad: Outlander 1000
PostWysłany: 14.03.2012 19:20 
Re: Przebiegi i awarie z powodu użytkownika lub wad producen
Zdarzyło się że quad kupiony z szamocina był niezłym składakiem , lub w najbliższym czasie coś poważnego się zrypało. Nowe quady ma raczej ok.

_________________
Out 1000, Elka stage 4, XMR rear diff kit , BH 26"


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 04.03.2012 19:50
Posty: 6
Quad: Bombardier Outlander 800R MAX LTD
PostWysłany: 14.03.2012 21:37 
Re: Przebiegi i awarie z powodu użytkownika lub wad producen
no to mnie pocieszyłeś !?

-- dodano 14.03.2012 21:37 --

chcę kupić osłony spodu do swojej bomby , znalazłem jakąś firmę ZYGO ktoś coś wie na ich temat.

Pozdrawiam .


Ostatnio zmieniony przez piter-w, 14.03.2012 21:37, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.07.2011 18:19
Posty: 395
Miejscowość: pomorskie
Quad: Outlander'09 szamocony komatant
PostWysłany: 17.03.2012 15:22 
Re: Przebiegi i awarie z powodu użytkownika lub wad producen
piter-w
byłem jednym z pechowców.

ZYGO są bardzo dobre, lepsze od RICOSHET [czy jak to się pisze] te drugie to rozstawy śrub nie pasują nawet


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.03.2012 18:47
Posty: 367
Miejscowość: polska
Imię: Marcin
Quad: brak
PostWysłany: 10.05.2012 21:13 
Re: Przebiegi i awarie z powodu użytkownika lub wad producen
Pytanie:

Czy to normalne , że (na podnośniku) mając "zpięty" tylny napęd lub 4x4 , można sobie kołem L z przdu i kołem prawym kręcić w różne kierunki?lekki opór jest , ale bez problemu lewe w przód a prawe w tył.
na tylnej osi tak się nie da.
oczywiście pozycja N

też tak macie?

dzisiaj tak wyczaiłem i w sumie się zdziwiłem..

-- dodano 10.05.2012 21:13 --

widzę na YT , że to normalne.

dzięki.


Ostatnio zmieniony przez martin_CT, 10.05.2012 21:13, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.10.2005 08:40
Posty: 2185
Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
PostWysłany: 11.05.2012 06:48 
Re: Przebiegi i awarie z powodu użytkownika lub wad producen
Martin i nie zapinasz tylnego napędu - bo ten jest na stałe zapięty - dopinasz przód gdy wciskasz 4x4 !!!

_________________
Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km
+ Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet
Był:Outlander XXc 2011 7 000 km
Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.03.2012 18:47
Posty: 367
Miejscowość: polska
Imię: Marcin
Quad: brak
PostWysłany: 11.05.2012 17:36 
Re: Przebiegi i awarie z powodu użytkownika lub wad producen
Sir Adam Jr napisał(a):
Martin i nie zapinasz tylnego napędu - bo ten jest na stałe zapięty - dopinasz przód gdy wciskasz 4x4 !!!


dokładnie tak


 
Profil

Rejestracja: 03.03.2013 08:07
Posty: 69
Miejscowość: Rzeszów
Imię: Karol
Quad: Renegade 800R
PostWysłany: 04.05.2013 19:15 
Re: Przebiegi i awarie z powodu użytkownika lub wad producen
Myślę że tutaj będzie odpowiednie miejsce na ten post.

Dwie rzeczy o których nie czytałem na forum a widzę na przykładzie dwóch bomb że trzeba zwracać na nie uwagę.

Pierwsza to odpowietrzenie skrzyni biegów, ten czarny gumowy wężyk lubi wypadać. Jest tak to zrobione że niby wchodzi na wcisk ale i tak raz na jakiś czas wypada lub coś go wyciągnie (gałązka).

Image

Druga sprawa to odkręcająca się śrubka w krzyżaku przedniego napędu. Jest tam taka mała śrubka M8 z bardzo dużym "łebkiem" (28mm). W obydwu bombach (outlaner i Renegade) śrubka ta się odkręciła. Bez tej śrubki można zsunąć krzyżak z wału, niestety jak nie wiemy że śrubki już nie ma to krzyżak może spaść sam i tak też stało się w outlanderze. Krzyżak zsunął się w taki sposób że rozwalił cały wieloklin na wałku, trzeba było wyciągać wałek, naprawiać ogólnie dużo zabawy. W rene zrobiło się to samo ale udało się to wychwycić zawczasu. Śruba M8x20 imbus, do tego dospawana podkładka, klej do gwintów i trochę dziubania przy wkręcaniu. Polecam sprawdzić sobie kto nie wiedział żeby uniknąć niepotrzebnych kosztów. Pozdrawiam.

Image


Ostatnio zmieniony przez TIWAZI, 04.05.2013 19:15, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 124 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.