|
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
sepet
Rejestracja: 03.08.2015 12:08 Posty: 1
Imię: Hubert
Quad: chiński
|
Wysłany: 03.08.2015 12:23
Can-am Outlander 450L
Jakie są Wasze opinie o quadzie Can-am Outlander L? Są jakieś znaczące różnice w porównaniu ze zwykłym Outlanderem?
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 03.08.2015 12:56
Re: Can-am Outlander 450L
Inne plastiki i inna cena Wszystko inne takie same od ramy, przez dyfry i skrzynię aż po rurki odpowietrzające mosty. Polecam wersję z DPS, kolega "zaoszczędził" i teraz żałuje. Quad zwrotny, relatywnie lekki, świetnie radzi sobie w terenie
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
|
|
|
|
misioXBF
Rejestracja: 09.06.2009 10:10 Posty: 55
Imię: Paweł
Quad: Suzuki Kingquad 750
Poprzednie quady: Arctic Cat 650, Kymco MXU 500
|
Wysłany: 20.08.2015 07:40
Re: Can-am Outlander 450L
Kolego DKfan nie pisz bzdur, rozmawiałem z znajomym z serwisu, i podobno różnic jest wiele. Wystarczy tylko sprawdzić specyfikację techniczną Outlandera zwykłego i porównać z tym L
-- dodano 20.08.2015 08:40 --
ps. wystarczy przyjrzeć się zawieszeniu i hamulcom, a to podobno nie wszystko.
Ostatnio zmieniony przez misioXBF, 20.08.2015 07:40, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 20.08.2015 16:06
Re: Can-am Outlander 450L
hamulce sprawdziłem wyrywkowo master cylinder rear identyczne caliper indentyczne tarcze identyczne
górne wahacze przód inne dół przód identyczne
tylny dyfer taki sam przedni dyfer taki sam
dalej mi się nie chciało
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 20.08.2015 17:59
Re: Can-am Outlander 450L
misioXBF napisał(a): Kolego DKfan nie pisz bzdur, rozmawiałem z znajomym z serwisu, i podobno różnic jest wiele. Wystarczy tylko sprawdzić specyfikację techniczną Outlandera zwykłego i porównać z tym L
-- dodano 20.08.2015 08:40 --
ps. wystarczy przyjrzeć się zawieszeniu i hamulcom, a to podobno nie wszystko. Bzdury to piszesz Ty (pewnie z przyzwyczajenia)po nie masz pojęcia o quadzie. A mój znajomy zna kogoś kto zna kogoś kto był kiedyś w Ameryce...takie to argumenty Proponuję naukę czytania ze zrozumieniem. Wystarczy spojrzeć na specyfikację techniczną zwykłego Outlandera i L , jeżeli ktoś umie czytać to widzi że pojazdy są identyczne. A jeżeli chcesz zabłysnąć odnajdując różnice w materiale wahacza to proszę bardzo, wymień jeszcze nalepki, lampkę z tyłu i mocowanie rejestracji. Rama, mosty, silnik, skrzynia, osprzet, ecu są takie same i tego nie zmieni żaden z Twoich znajomych choćby nawet znał kogoś kto zna kogoś kto kiedyś widział L
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
|
|
|
|
misioXBF
Rejestracja: 09.06.2009 10:10 Posty: 55
Imię: Paweł
Quad: Suzuki Kingquad 750
Poprzednie quady: Arctic Cat 650, Kymco MXU 500
|
Wysłany: 20.08.2015 19:48
Re: Can-am Outlander 450L
Dobrze kolego DKfan ja wiem że wiesz najlepiej. Fakt nie widziałem jeszcze tej maszyny na żywo co się niebawem zmieni Sprawdzę wtedy po kolei różne części zawieszenia, czy te same klocki, czujniki, te same elementy w skrzyni pasowej i wiele innych elementów... Wtedy też przedstawie raport z "braku różnic" obiecuję. Fakt może za mocno Ci pojechałem pisząc że piszesz bzdury ALE.. Wahacze przednie i tylne jednak inne...
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 20.08.2015 20:49
Re: Can-am Outlander 450L
Tu nie chodzi o drobiazgi bo gdzieś trzeba było oszczędności ulokować, ale najważniejsze że główne podzespoły L zostały przeniesione że starszego Outlandera. Dzięki temu mamy spokojna głowę że producent nie będzie testował quada na użytkownikach i że model mimo że nowy jest już sprawdzony. Jak na razie wszyscy (3) użytkownicy tego modelu których znam są zadowoleni, a ja mogę potwierdzić że nawet 450 jest bardzo sprawne w terenie i nie ustępuje 800 tam gdzie moc silnika nie jest priorytetem.
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 21.08.2015 10:11
Re: Can-am Outlander 450L
tylko górne wahacze trochę inne
ja tego gada widziałem live i najwązniejsze podzespoły identyczne z moim
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 34 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|