Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Szarpanie przy hamowaniu silnikiem Outlander 800
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 11:45



Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Szarpanie przy hamowaniu silnikiem Outlander 800 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 22.03.2019 07:36
Posty: 4
Quad: Outlander 800 (2007)
PostWysłany: 23.04.2019 18:42 
Szarpanie przy hamowaniu silnikiem Outlander 800
Witam.
Ostatnio chciałem zregenerować sobie wariator w mojej maszynie i zrobiłem to. Zakupiłem taki zestaw naprawczy do wariatora z Epi i były tam pinezki i rolki do wariatora wymieniłem złożyłem i na pierwszej przejażdżce zauważyłem ze po rozpędzeniu i puszczeniu gazu quad strasznie szarpie. Hamowanie silnikiem nie działa płynnie i nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje wcześniej wszystko było ok. Na piaskowych drogach tego nie czuć ale na asfalcie gdy koła mają przyczepność jest tragedia. Czy miał ktoś może kiedyś taki przypadek lub wie co może być tego przyczyną ?

Pozdrawiam Michał


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.12.2009 15:41
Posty: 2266
Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
PostWysłany: 24.04.2019 06:34 
Re: Szarpanie przy hamowaniu silnikiem Outlander 800
A pasek zmieniałeś w jakim był stanie i jaki jest założony
ten zestaw naprawczy totylko pinezki i tylko częściowo kasują luz na prowadnicach
talerze mają luz :?:


 
Profil

Rejestracja: 22.03.2019 07:36
Posty: 4
Quad: Outlander 800 (2007)
PostWysłany: 27.04.2019 07:40 
Re: Szarpanie przy hamowaniu silnikiem Outlander 800
Pasek był zmieniany na orginalny nicałe 1000 km i ma 32 mm nowy miał 33mm wiec jest chyba ok jeszcze. Nie wiem czy może coś źle poskładałem bo przed wymiana tych części było wszystko ok. Wymieniłem dziś same pinezki na stare i dalej przerywa

-- dodano 27.04.2019 07:40 --

Witam. Ponawiam pytanie czy miał ktoś kiedyś taki przypadek u siebie. Chciałbym znaleźć przyczynę tego przerywania a jedyne co mi przychodzi do głowy to jeszcze założyć stare rolki choć one były już powyrabiane. A na nowych quad jest zrywniejszy. Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony przez Xander1401, 27.04.2019 07:40, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Moderator Działu Polaris
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2010 12:07
Posty: 6567
Miejscowość: Józefosław
Quad: čtyřkolka
Poprzednie quady: 126p
PostWysłany: 28.04.2019 23:20 
Szarpanie przy hamowaniu silnikiem Outlander 800
Oddaj wariator to profesjonalisty. Jest magik na Śląsku. Zna się jak nikt.
Ja też sam wymieniałem niektóre elementy, ale efekt na krótko. Nie ma co kombinować.

_________________
... no looking back

Wyprawy maqowe - blog


Ostatnio zmieniony przez maq, 28.04.2019 23:20, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.12.2009 15:41
Posty: 2266
Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
PostWysłany: 29.04.2019 06:34 
Re: Szarpanie przy hamowaniu silnikiem Outlander 800
Masz pasek oryginał BRP to pozostaje sprawdzić luzy i samo sprzęgło kierunkowe
to pod łożyskiem przedniego vario


 
Profil

Rejestracja: 22.03.2019 07:36
Posty: 4
Quad: Outlander 800 (2007)
PostWysłany: 19.05.2019 16:28 
Re: Szarpanie przy hamowaniu silnikiem Outlander 800
Pasek załozyłem nowy i dalej to samo. Łożysko luzów nie ma. A pracuje tak że po przekręceniu w lewo lekko się odsuwa i blokuję wiec chyba poprawnie. Dręczy mnie strasznie to szarpanie bo praktycznie nie da się jeździć quadem a na asfalcie to już jest masakra

-- dodano 19.05.2019 16:28 --

A jeszcze mam takie pytanie. Jak powinien pracować wariator po odpuszczeniu gazu, ponieważ u mnie odskakuje i dociska pasek odskakuje i dociska przez co quad szarpie wiec jak ma być? Powinien dociskać czy odskoczyć talerz wariatora ?


Ostatnio zmieniony przez Xander1401, 19.05.2019 16:28, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2012 19:52
Posty: 294
Miejscowość: Borkowo
Imię: Marcin
Quad: Polaris SP 850 Touring
Poprzednie quady: Outlander 800 LTD Max, Polaris SP 450
PostWysłany: 20.05.2019 17:25 
Re: Szarpanie przy hamowaniu silnikiem Outlander 800
Sprawdz jeszcze czy wszystkie ciężarki się luzno ruszają.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.12.2009 15:41
Posty: 2266
Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
PostWysłany: 20.05.2019 19:27 
Re: Szarpanie przy hamowaniu silnikiem Outlander 800
i czy sa :D


 
Profil
Moderator Działu Polaris
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2010 12:07
Posty: 6567
Miejscowość: Józefosław
Quad: čtyřkolka
Poprzednie quady: 126p
PostWysłany: 20.05.2019 19:45 
Re: Szarpanie przy hamowaniu silnikiem Outlander 800
Tak czy siak wariator do regeneracji wysłać i już.

_________________
... no looking back

Wyprawy maqowe - blog


 
Profil

Rejestracja: 22.03.2019 07:36
Posty: 4
Quad: Outlander 800 (2007)
PostWysłany: 22.05.2019 11:35 
Re: Szarpanie przy hamowaniu silnikiem Outlander 800
Dodam jeszcze filmik z pracy tego wariatora aby było wiadomo o czym mowa
https://youtu.be/9hpfVstbwF4
Wiem że najlepiej oddać do fachowca i po sprawie lecz chciałbym najpierw znaleźć przyczynę tej usterki.
Wczoraj wsadziłem stare rolki tak jak było wcześniej i problem dalej jest. Idę zaraz sprawdzę te ciężarki choć nie zauważyłem aby któryś był wadliwy

Pozdrawiam

-- dodano 22.05.2019 11:35 --

Dodam że wariator pracuje niepoprawnie tylko na biegu h i l, na luzie pracuje normalnie


Ostatnio zmieniony przez Xander1401, 22.05.2019 11:35, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 18.04.2022 16:39
Posty: 1
Imię: Karol
Quad: Outlander 800r max ltd
PostWysłany: 29.04.2022 20:04 
Re: Szarpanie przy hamowaniu silnikiem Outlander 800
Czy ktoś rozwiązał ten problem? Bo mam to samo


 
Profil
Moderator Działu Polaris
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2010 12:07
Posty: 6567
Miejscowość: Józefosław
Quad: čtyřkolka
Poprzednie quady: 126p
PostWysłany: 17.05.2022 21:29 
Szarpanie przy hamowaniu silnikiem Outlander 800
Wariator zaczyna pracować przy zwiększonych obrotach silnika. Wtedy się zsuwa i zaczyna napędzać pasek. Nawet jeżeli jest przełożenie H, L czy R, to na wolnych obrotach pasek nie jest ściskany przez talerze i nie przenosi napędu. Jeżeli jest N, to pasek, przy zwiększonych obrotach, pracuje razem z wariatorem, ale skrzynia nie odbiera momentu obrotowego.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
... no looking back

Wyprawy maqowe - blog


Ostatnio zmieniony przez maq, 17.05.2022 21:29, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 13.08.2022 12:37
Posty: 1
Imię: Radek
Quad: Can-am 570
PostWysłany: 13.08.2022 14:03 
Re: Szarpanie przy hamowaniu silnikiem Outlander 800
Co może być przyczyną jesli na biegach N, L , R pasek się kręci? Mam glosne stukanie podczas naglego hamowania lub przyspieszenia i nie moge zlokalizowac halasu. Trójząb jak nowy.

-- dodano 13.08.2022 14:03 --

https://youtu.be/CPM4MG0LrBc


Ostatnio zmieniony przez radek-arek, 13.08.2022 14:03, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 13 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.