Robsson dziękuję za odpowiedz
Faktycznie oglądając film z Twojego linka można powiedzieć ze BTC w niczym nie przeszkadza.
BTC ma to do siebie ze podczas uślizgu przy włączonym napędzie 4x4 zaczyna przyhamowywać koło i przenosić moc na, koło, które ma większą przyczepność.
https://www.youtube.com/watch?v=r7ETjIvj4VgAle przy górkach z większym poziomem nachylenia i dłuższym podjeździe wydaje mi się ze będzie problem.
Najlepiej było by zestawić 2 quady jeden z BTC drugi z visco na tych samych oponach i wtedy zobaczylibyśmy jak się spisują.
Nie neguję nowej technologii Can Am`a. Chcąc sprzedawać swój sprzęt w Europie musi go dostosować do wymogów i stąd mamy ABS.
Na USA tego nie robią, bo może nie muszą lub bo jednak visco jest lepsze i mniej elektroniki, która może się zepsuć. Z drugiej strony jak by BTC było lepsze od visco to nie ważne czy USA czy inne kraje, zastosowali by BTC
Kupując nową renie "R" mamy niby homologację, bo salon zamontuje. DR podbity przegląd i 3 lata spokoju. Problem zaczyna się po 3ch latach, kiedy chcemy zrobić przegląd i nie mamy wujka na stacji diagnostycznej.
Co prawda nie bardzo to też rozumiem, bo przez 3lata problemu nie ma a tu nagle po 3ch latach mamy problem z przeglądem.
Jeśli ktoś może rozwinąć o ten temat to też proszę.
Jeśli macie jeszcze jakieś spostrzeżenia na temat BTC to chętnie poczytam.