Nie będę tutaj się bawiłw profesora Miodka ale ...weź się sam przeczytaj, bo po moim przetłumaczeniu :
"nie ma czegoś takiego, ale żeby się dowiedzieć czemu się przepala to trzba to znaleźć najpierw i jak znajdziesz już to czego nie ma, to problem rozwiązany"
No ci powiem... uśmiałem się po pachy. Mam z goła inne podejście do rozwiązywania problemów niż zacząć szukać czegoś czego nie ma
A w ogóle to ni nie czepiaj chłopa, bo on już wie który to bezpiecznik.
Ten Twój kawałek zdania ma mniej sensu niż to wszystko napisane w jednym zdaniu przez dawida.
ahh te fora hahahahaha
No a wracając do tematu to podpowiedz koledze, co można zrobić a nie, że czegoś nie ma - jak u niego jest.
U mnie w outlanderze za akumulatorem jest jeden bezpiecznik 40A od wspomagania DPS, przed tym bezpiecznikiem są jeszcze odejścią z "+" na przekaźniki i za przekaźnikamia bezpieczniki kolejnych obwodów (zapłon, rozrusznik, wentylator, światła itd.)
DAWID - jak mamy być bardziej pomocni musisz powiedzieć która eFka ci się spaliła i to najlepiej na przykładzie schematu elektrycznego.
Podaj ładnie rok quada, model, typ i co tam o nim wiesz a potem który bezpiecznik ci się pali i najlepiej na schemacie elektrycznym POWER DISTRIBUTION albo na WIRE DIAGRAMS.
pozdro