Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Tuning czyli wszystko co chcielibyście wiedzieć
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 28.04.2024 06:52



Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Tuning czyli wszystko co chcielibyście wiedzieć 
Autor Wiadomość
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 10.02.2010 20:16 
Tuning czyli wszystko co chcielibyście wiedzieć
W naszym wypadku przeróbki nie polegają tylko na wieszaniu akcesoriów. Niektóre rozwiązania są autorskie. Piszemy mapy paliwa, przebudowujemy silniki na potrzeby rajdów, zawodów, stosujemy najnowsze rozwiązania. Masz pytania, chesz coś zmienić, nie rozumiesz czegoś pisz: [email protected]

Więcej inforamcji i opisów towarów wraz z filmami i zdjęciami na naszej stronie:
http://www.multi-moto.eu

Artykuł na temat tuningu w naszej firmie:
Image

Image


 
Profil Facebook WWW
U-quad warszawski
U-quad warszawski
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.01.2009 13:40
Posty: 1137
Miejscowość: prawie warszafka
Quad: zielony
PostWysłany: 10.02.2010 22:04 
Re: Tuning czyli wszystko co chcielibyście wiedzieć
Shelton
masz może jakiś filmik pokazujący różnicę między zwykłym zestawem do cvt a zestawem sportowo-użytkowym do miśka? tak się nad tym zastanawiam ale ciekaw jestem jaki to będzie efekt.

_________________
Nadzieja - MATKA głupich


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 10.02.2010 22:31 
Re: Tuning czyli wszystko co chcielibyście wiedzieć
Różnicy na filmie nie posiadam. Możesz sprawdzić organoleptycznie, jak stwierdzisz, że ci nie pasuje to proponuje zwrot pieniędzy.

Od zeszłego sezonu założyliśmy kilkanaście zestawów i nie było żadnej reklamacji. Ostatnio nawet bardzo sceptyczny klient - właściel leciwego już Kawasaki Brute Forc'a, latał na tylnych kołach, bo nie mógł uwierzyć ;)

Zestwy EPI do tuningu CVT poprawiają pracę sprzęgłą ustawionego dość uniwersalnie. Fabryka musi sprostać, różnym wymiarą opon... natomiast dobierając sprzęgło pod dane opony czy rodzaj jazdy dokonujemy pewnego rodzaju korekty.

Jak to wygląda w praktyce?, sprzęt staje się bardziej zrywny, przy zestawie do dużych opon niewelowana jest dziura wynikająca z oporu toczenia i ich masy. W sytuacji wersji sportowej pojazd zbiera się bardziej żwawo, mniejszy jest uślizg sprzęgła, przez zastosowanie twardszych sprężyn. Wersja utility pracuje jak rower górski z przeżutkami który dłużej zostaje na niższych przełożeniach, lepiej oddajć moment obrotowy w podłoże.


 
Profil Facebook WWW

Rejestracja: 29.01.2010 14:34
Posty: 3
Miejscowość: Kielce
Quad: G700
PostWysłany: 03.03.2010 15:42 
Re: Tuning czyli wszystko co chcielibyście wiedzieć
Witam,
jaki wpływ ma wymiana takiego zestawu na dalsze rozpędzanie?
Rozumiem, że dół jest lepszy, a co z górą?
Co się dzieje z prędkością maks?
pozdrawiam


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 03.03.2010 17:39 
Re: Tuning czyli wszystko co chcielibyście wiedzieć
Zestaw ma minimalny wpływ na prędkość maskymalną i różnice są praktycznie nie zauważalne. Chodzi o samą pracę przekładni, szybszą lub wolniejszą zmianę przełożenia, ograniczenie ślizgania się paska. Poprawia reakcję maszyny na dodanie gazu stosowanie do potrzeb. Jeśli mamy duże koła kit to kompensuje, bo fabrycznie CVT jest ustawione do fabrycznego.


 
Profil Facebook WWW

Rejestracja: 23.05.2009 13:58
Posty: 253
Quad: BF 750
PostWysłany: 04.03.2010 10:58 
Re: Tuning czyli wszystko co chcielibyście wiedzieć
Czyli skro pasek się mnie ślizga tzn że wydłuża się jego żywotność ? I jak kosztowo to wygląda w przypadku BF


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 04.03.2010 12:27 
Re: Tuning czyli wszystko co chcielibyście wiedzieć
Wydłuża jeśli się nie ślizga - tak na logikę. Cena plus minus 800pln w zależności od modelu. Pytanie jaki zestaw. Do dużych kół, do fabrycznych etc.


 
Profil Facebook WWW
ATV Expert
ATV Expert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.08.2008 17:30
Posty: 179
Miejscowość: cały świat :)
Quad: Jest :)
PostWysłany: 04.03.2010 21:07 
Re: Tuning czyli wszystko co chcielibyście wiedzieć
który zestaw z twojej oferty byłby najlepszy do g700 na all trackach? Ten do standardowych kół?


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 04.03.2010 21:28 
Re: Tuning czyli wszystko co chcielibyście wiedzieć
Wersja Sport Utility.


 
Profil Facebook WWW
U-quad warszawski
U-quad warszawski
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.01.2009 13:40
Posty: 1137
Miejscowość: prawie warszafka
Quad: zielony
PostWysłany: 04.03.2010 21:49 
Re: Tuning czyli wszystko co chcielibyście wiedzieć
jak kto założy taki zestawik to proszę o jakieś opinie :D
bardzo ciekaw jestem opinii :D :D
sam się zastanawiam.
Shelton
a jakie koszta montażu? mam przebieg 4000 to trzeba by było od razu zmienić pasek? najlepiej pewno na ten wzmacniany epi?

_________________
Nadzieja - MATKA głupich


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 04.03.2010 22:12 
Re: Tuning czyli wszystko co chcielibyście wiedzieć
Pasek na wzmocniony wtedy koszt całego zestawu to 1280pln. Montaż, rozebranie i czyszczenie oraz smarowanie 400pln.


 
Profil Facebook WWW
ATV Expert
ATV Expert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.08.2008 17:30
Posty: 179
Miejscowość: cały świat :)
Quad: Jest :)
PostWysłany: 12.03.2010 21:15 
Re: Tuning czyli wszystko co chcielibyście wiedzieć
Shelton, dlaczego ,,zestawy EPI do tuningu cvt'' z twojej oferty, w większości sklepów internetowych sprzedawane są jako zwyczaje zestawy naprawcze sprzęgła? Jakie są różnice pomiędzy tymi w twojej ofercie a ofercie innych sprzedawców? Nie chodzi mi tu w żadnym wypadku o różnicę w cenie, bo to normalna sprawa, rózni sprzedawcy rózne ceny. Zastanawia mnie tylko dlaczego część o numerze katalogowym EPI WE391071, w niektórych sklepach sprzedawana jest jako tuningowa a w niektórych jako normalny zamiennik sprzęgła. Nie sugeruje że nabijasz klientów w butelke, tylko chciałbym się dowiedzieć skąd te rozbieżności. pozdrawiam


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 12.03.2010 21:45 
Re: Tuning czyli wszystko co chcielibyście wiedzieć
Zadaj sobie trudu i wejdź na stronę firmy EPI: http://www.erlandsonperformance.com/

To są zestawy tuningowe, po prostu nazwa jest nie fortunnie dobrana. Sprężyny czy ciężarki nigdy nie będą zestawem naprawczym. To nie jest zamienik sprzęgła, bo czy sprężyny i ciężarki się psują? Nie psują. Psują się talerze CVT, łożyska, ślizgi wariatorów.

Fakt w jednym wypadku może to być zestaw naprawczy - jeśli ciężarki się wytrą - ale to też zależy od kształtu ciężarków i rodzaju CVT.

Na czym polega różnica? To proste zestaw uwzględnia wymiar opon, rodzaj pracy środowisko oraz poczynione zmiany (wydech, filtr etc.) Zestaw fabryczny jesty uniwersalny, czyli tak naprawdę pracuje w jakiejś uśrednionej wartości dobranej do fabrycznego zestawu kół, wagi etc.


 
Profil Facebook WWW
ATV Expert
ATV Expert
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.08.2008 17:30
Posty: 179
Miejscowość: cały świat :)
Quad: Jest :)
PostWysłany: 12.03.2010 22:20 
Re: Tuning czyli wszystko co chcielibyście wiedzieć
ależ zadałem sobie tyle trudu i przejrzałem ta stronkę bardzo dokładnie, nawet poczytałem Amerykańskie fora, zanim zadałem pytanie, tylko nie wiedziałem czy nie istnieje może jakaś inna oferta dla np dealerów, w której są zastawy ze standardowymi ciężarkami i sprężynami, ale dziękuję rozwiałeś moje wątpliwości, wszyscy sprzedają to samo, tylko niektórzy pod inna nazwą ;) . Z drugiej strony jest to wysoce nieuczciwe sprzedawać zestaw jako naprawczy, nie wspominając ani słowem, o tym, że zmienia on parametry pracy przekładni np, obroty przy których załącza się sprzęgło. Nie mam tu oczywiście na myśli ciebie Shelton.

-- dodano 12.03.2010 22:20 --

Shelton czy z twojego doświadczenia uważasz że jest sens zakładać zestaw do kół o standardowym rozmiarze? czy modyfikacja będzie odczuwalna? czy lepiej zmodyfikować silnik i wtedy ewentualnie sprzęgło?


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 12.03.2010 22:39 
Re: Tuning czyli wszystko co chcielibyście wiedzieć
Ma to sens, bo różnica będzie także wyczuwalna.


 
Profil Facebook WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 22 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.